abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 08:35:18 #51
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_84494104
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef nils7 het volgende:
Hehehe net op m'n iPad een applicatie gezet met alle F1 circuits en info ervan zie ik net dat er 1 tussen zit waarbij Google een luchtfoto heeft waaar de F1 daadwerkelijk is
Welk circuit is dat dan?
  maandag 26 juli 2010 @ 17:23:03 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_84511601
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:35 schreef CloseToTheEdge het volgende:

[..]

Welk circuit is dat dan?
Hungaroring
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 26 juli 2010 @ 20:24:56 #53
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84518733
The line is a dot to you!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:26:20 #54
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84559366
The line is a dot to you!
pi_84588406
geen F1, toch leuke prietpraat

Calm down, please!
pi_84588613
Ecclestone over HRT en Virgin Racing: “Die kunnen we missen”
Bernie Ecclestone heeft de verwachting uitgesproken dat de Formule 1 voor het einde van het jaar een of twee teams kwijt raakt. En dat vindt de commerciële baas van de koningsklasse van de autosport geen ramp. “Er zijn momenteel een paar teams in de Formule 1 die daar niet in thuis horen, ze leven boven hun stand”, zegt Ecclestone in gesprek met de Daily Telegraph.

Hij zegt het niet expliciet, maar hij zou het niet erg vinden als Hispania Racing en Virgin Racing ten onder zouden gaan. “We willen minstens tien teams. Lotus is een goede naam, die wil ik niet verliezen. Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen. En ze geven daar weinig extra waarde voor terug. Als ze niet meer op zouden komen dagen bij races, zouden de fans dan thuisblijven, de televisiekijkers niet meer kijken en de kranten niets meer schrijven? Ik denk het niet.”


Bron: F1 Today
Wat kan die vent dom lullen. Ik zie ook wel dat de teams niet erg snel zijn, maar heeft dit er niet mee te maken dat die teams zo laat een startbewijs kregen? Welk team heeft in zijn eerste jaar wel een snelle auto gebouwd? Geef ze eens een kans zeg en boor ze niet keer op keer de grond in.
Het toewijzen van de laatste startplek duurt ook alweer zolang. Dat laatste team zal ook in alle haast een auto moeten bouwen! Dat doet de sport geen goed, Bernie!
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:14:15 #57
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_84592814
Die HRT rijdt met stalen remschijven(!) in de Formule 1! Dat vind ik ook F1-onwaardig :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_84593925
Bernie is ver voorbij z'n houdbaarheidsdatum.

De ene keer praat 'ie alsof 'ie fan is, de andere keer is het een mini Nina Brink met twee rozijnen en een bifiworstje.
Calm down, please!
pi_84594161
Bernie moet de F1 uit, voegt niks meer toe, enkel dom gelul en te hoge prijzen voor entree-kaarten voor een sport die "goedkoper" moet worden :'). Hypocriete oude lul :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:37:53 #60
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84597598
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:22 schreef Big-Ern het volgende:
Ecclestone over HRT en Virgin Racing: “Die kunnen we missen”
Bernie Ecclestone heeft de verwachting uitgesproken dat de Formule 1 voor het einde van het jaar een of twee teams kwijt raakt. En dat vindt de commerciële baas van de koningsklasse van de autosport geen ramp. “Er zijn momenteel een paar teams in de Formule 1 die daar niet in thuis horen, ze leven boven hun stand”, zegt Ecclestone in gesprek met de Daily Telegraph.

Hij zegt het niet expliciet, maar hij zou het niet erg vinden als Hispania Racing en Virgin Racing ten onder zouden gaan. “We willen minstens tien teams. Lotus is een goede naam, die wil ik niet verliezen. Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen. En ze geven daar weinig extra waarde voor terug. Als ze niet meer op zouden komen dagen bij races, zouden de fans dan thuisblijven, de televisiekijkers niet meer kijken en de kranten niets meer schrijven? Ik denk het niet.”


Bron: F1 Today
Wat kan die vent dom lullen. Ik zie ook wel dat de teams niet erg snel zijn, maar heeft dit er niet mee te maken dat die teams zo laat een startbewijs kregen? Welk team heeft in zijn eerste jaar wel een snelle auto gebouwd? Geef ze eens een kans zeg en boor ze niet keer op keer de grond in.
Het toewijzen van de laatste startplek duurt ook alweer zolang. Dat laatste team zal ook in alle haast een auto moeten bouwen! Dat doet de sport geen goed, Bernie!
quote:
Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen.
Als dat zo is, dan snap ik Bernie opzich wel. Waarom zou de FIA nieuwe teams moeten betalen? Als je je eigen team niet kan onderhouden, dan heb je weinig in de F1 te zoeken. Ja, het eerste jaar (jaren) zijn moeilijk, maar dat weet je als je begint.
The line is a dot to you!
pi_84602240
Hij betaalt die teams niets meer dan dat hij Ferrari betaalt om mee te doen.
Waarschijnlijk een poeplap minder.
Calm down, please!
pi_84602313
En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
Calm down, please!
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:44:48 #63
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84602429
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
Hmm, ik dacht dat die deposit er allang was. Dat vond ik namelijk wel een goed systeem :D

Het wordt iig tijd voor een nieuwe baas :Y
The line is a dot to you!
pi_84602875
┌─> F1 duur houden > teams failliet >─┐
│ │
└─< nieuw seizoen met deposit teams <─┘

16 M $ per team per keer ... Bernie moet ergens die centen van de scheiding terug halen.
Plus : elk nieuw circuit met dure voorzieningen kan hij de hoofdprijs voor kaartjes rekenen.
Het is echt niet zo dat hij er om geeft of mensen in de bagger kamperen of op een high-tech designstoeltje van glasfiber zitten.
Calm down, please!
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:02:54 #65
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84603241
Ik zag die 16 miljoen vooral als reserve, dat het team dus sowieso terug krijgt??

Ik ben het er ook zeker mee eens dat de tickets erg duur zijn, alhoewel het in Azie dan wel mee valt. Ben niet erg op de hoogte van de Europese prijzen...
The line is a dot to you!
pi_84604119
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
Een beetje het WK voetbal verhaal, denk ik. Het evenement halen kost je waarschijnlijk meer dan dat je eraan overhoudt.
pi_84620296
http://www.gpupdate.net/e(...)sted-in-steward-job/
quote:
“I'm not going to sit down and have a discussion with a load of people I don't know about whether someone should be done. I totally disagree with what happened to Lewis (Hamilton) at Spa in 2008. I can't be bothered having arguments about stuff that doesn't make any difference to me.”
Irvine _O_
Where facts are few, experts are many.
pi_84640095
http://www.formula1.com/news/interviews/2010/7/11089.html

quote:
Exclusive Rubens Barrichello Q&A: I thought Ferrari had changed

Williams’ Rubens Barrichello confesses he found himself rubbing his eyes in disbelief at what he saw at Hockenheim
quote:
Q: What happened at Hockenheim must have rung bells with you. Is Felipe Massa walking in your shoes now? And why is it that Ferrari think they have to lean towards one driver?
RB: You know, at the end of the day - as I just said - the big bosses that I was confronted by at Ferrari have all left. There were differences then and I thought that it would never happen again. And then all of a sudden I see that again. My first emotion was anger - just like everybody else. I didn’t like what I saw! As for what makes Ferrari think that they have to act in this manner, I don’t know. I can only say that I am happy with where I am. There is nothing like having no problems in a team! I understood and have learned a lot from the past and I am just happy right here right now.
Barcelona vorig jaar, Rubens :')?
pi_84640265
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef wimderon het volgende:
http://www.formula1.com/news/interviews/2010/7/11089.html
[..]


[..]

Barcelona vorig jaar, Rubens :')?
Verandering van strategie van Button, omdat hij vastzat achter een coureur. Dat waren geen teamorders waarbij hij iemand voorbij moest laten. Achteraf blijkt die veranderde strategie beter te zijn en voelde Barrichello zich benadeeld.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_84640698
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Verandering van strategie van Button, omdat hij vastzat achter een coureur. Dat waren geen teamorders waarbij hij iemand voorbij moest laten. Achteraf blijkt die veranderde strategie beter te zijn en voelde Barrichello zich benadeeld.
Je mag ervan maken wat je wil, voor mij was het duidelijk en net zo goed bedoeld om de een voor de ander te krijgen.

Voor Rubens was het ook duidelijk (voordat hij terugkrabbelde):
quote:
"I'm very experienced and if it happens again I won't be accepting team orders. I'm making that clear now. There is pressure on my side. He's won four races and I've won nothing. I can't believe I lost that race. I thought I had it in the bag."
pi_84641008
Ferrari is in deze situatie geduwd door het falen van de FIA om inhalen uberhaupt mogelijk te maken.

Ik vind dat Ferrari gestraft moet worden (want dezelfde regels gaan voor iedereen op) maar de uiteindelijke schuld ligt bij FIA (en een beetje bij Ferrari dat ze niet tegen hun eventuele verlies kunnen, vandaar dat ze nu al die team-order hebben gedaan).
Calm down, please!
pi_84641883
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
Ferrari is in deze situatie geduwd door het falen van de FIA om inhalen uberhaupt mogelijk te maken.
Vind ik onzin. Dat Alonso Massa niet in kan halen ligt vooral aan Alonso en ook een beetje veel aan de nieuwe layout van de Hockenheimring, waar inhalen sowieso bijna maar op één plek kan. Op de oude ring had Alonso met twee vingers in z'n neus Massa voorbij gereden, zoveel sneller was 'ie.

Vettel kan z'n auto naast die van Webber zetten, Button kan dat bij Hamilton en een paar bochten later kan Hamilton dat bij Button. Dat gebuerde ook allemaal op een baan waar inhalen haast onmogelijk is. (Ik zie een verband, Herman Tilke heeft aan al die banen lopen prutsen)

Alonso heeft één inhaalpoging gedaan om Massa in te halen als het me goed herinner, faalde, en toen begon z'n gemekker over de boordradio. Hij had het gewoon nog een keer moeten proberen, en daarna nog een keer als het weer niet lukte. Dat heet racen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:28:31 #74
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84643099
Twee inhaal pogingen :P
The line is a dot to you!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juli 2010 @ 22:44:21 #75
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84646724
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')