abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 08:35:18 #51
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_84494104
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef nils7 het volgende:
Hehehe net op m'n iPad een applicatie gezet met alle F1 circuits en info ervan zie ik net dat er 1 tussen zit waarbij Google een luchtfoto heeft waaar de F1 daadwerkelijk is
Welk circuit is dat dan?
  maandag 26 juli 2010 @ 17:23:03 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_84511601
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:35 schreef CloseToTheEdge het volgende:

[..]

Welk circuit is dat dan?
Hungaroring
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 26 juli 2010 @ 20:24:56 #53
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84518733
The line is a dot to you!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:26:20 #54
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84559366
The line is a dot to you!
pi_84588406
geen F1, toch leuke prietpraat

Calm down, please!
pi_84588613
Ecclestone over HRT en Virgin Racing: “Die kunnen we missen”
Bernie Ecclestone heeft de verwachting uitgesproken dat de Formule 1 voor het einde van het jaar een of twee teams kwijt raakt. En dat vindt de commerciële baas van de koningsklasse van de autosport geen ramp. “Er zijn momenteel een paar teams in de Formule 1 die daar niet in thuis horen, ze leven boven hun stand”, zegt Ecclestone in gesprek met de Daily Telegraph.

Hij zegt het niet expliciet, maar hij zou het niet erg vinden als Hispania Racing en Virgin Racing ten onder zouden gaan. “We willen minstens tien teams. Lotus is een goede naam, die wil ik niet verliezen. Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen. En ze geven daar weinig extra waarde voor terug. Als ze niet meer op zouden komen dagen bij races, zouden de fans dan thuisblijven, de televisiekijkers niet meer kijken en de kranten niets meer schrijven? Ik denk het niet.”


Bron: F1 Today
Wat kan die vent dom lullen. Ik zie ook wel dat de teams niet erg snel zijn, maar heeft dit er niet mee te maken dat die teams zo laat een startbewijs kregen? Welk team heeft in zijn eerste jaar wel een snelle auto gebouwd? Geef ze eens een kans zeg en boor ze niet keer op keer de grond in.
Het toewijzen van de laatste startplek duurt ook alweer zolang. Dat laatste team zal ook in alle haast een auto moeten bouwen! Dat doet de sport geen goed, Bernie!
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:14:15 #57
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_84592814
Die HRT rijdt met stalen remschijven(!) in de Formule 1! Dat vind ik ook F1-onwaardig :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_84593925
Bernie is ver voorbij z'n houdbaarheidsdatum.

De ene keer praat 'ie alsof 'ie fan is, de andere keer is het een mini Nina Brink met twee rozijnen en een bifiworstje.
Calm down, please!
pi_84594161
Bernie moet de F1 uit, voegt niks meer toe, enkel dom gelul en te hoge prijzen voor entree-kaarten voor een sport die "goedkoper" moet worden :'). Hypocriete oude lul :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:37:53 #60
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84597598
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:22 schreef Big-Ern het volgende:
Ecclestone over HRT en Virgin Racing: “Die kunnen we missen”
Bernie Ecclestone heeft de verwachting uitgesproken dat de Formule 1 voor het einde van het jaar een of twee teams kwijt raakt. En dat vindt de commerciële baas van de koningsklasse van de autosport geen ramp. “Er zijn momenteel een paar teams in de Formule 1 die daar niet in thuis horen, ze leven boven hun stand”, zegt Ecclestone in gesprek met de Daily Telegraph.

Hij zegt het niet expliciet, maar hij zou het niet erg vinden als Hispania Racing en Virgin Racing ten onder zouden gaan. “We willen minstens tien teams. Lotus is een goede naam, die wil ik niet verliezen. Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen. En ze geven daar weinig extra waarde voor terug. Als ze niet meer op zouden komen dagen bij races, zouden de fans dan thuisblijven, de televisiekijkers niet meer kijken en de kranten niets meer schrijven? Ik denk het niet.”


Bron: F1 Today
Wat kan die vent dom lullen. Ik zie ook wel dat de teams niet erg snel zijn, maar heeft dit er niet mee te maken dat die teams zo laat een startbewijs kregen? Welk team heeft in zijn eerste jaar wel een snelle auto gebouwd? Geef ze eens een kans zeg en boor ze niet keer op keer de grond in.
Het toewijzen van de laatste startplek duurt ook alweer zolang. Dat laatste team zal ook in alle haast een auto moeten bouwen! Dat doet de sport geen goed, Bernie!
quote:
Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen.
Als dat zo is, dan snap ik Bernie opzich wel. Waarom zou de FIA nieuwe teams moeten betalen? Als je je eigen team niet kan onderhouden, dan heb je weinig in de F1 te zoeken. Ja, het eerste jaar (jaren) zijn moeilijk, maar dat weet je als je begint.
The line is a dot to you!
pi_84602240
Hij betaalt die teams niets meer dan dat hij Ferrari betaalt om mee te doen.
Waarschijnlijk een poeplap minder.
Calm down, please!
pi_84602313
En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
Calm down, please!
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:44:48 #63
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84602429
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
Hmm, ik dacht dat die deposit er allang was. Dat vond ik namelijk wel een goed systeem :D

Het wordt iig tijd voor een nieuwe baas :Y
The line is a dot to you!
pi_84602875
┌─> F1 duur houden > teams failliet >─┐
│ │
└─< nieuw seizoen met deposit teams <─┘

16 M $ per team per keer ... Bernie moet ergens die centen van de scheiding terug halen.
Plus : elk nieuw circuit met dure voorzieningen kan hij de hoofdprijs voor kaartjes rekenen.
Het is echt niet zo dat hij er om geeft of mensen in de bagger kamperen of op een high-tech designstoeltje van glasfiber zitten.
Calm down, please!
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:02:54 #65
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84603241
Ik zag die 16 miljoen vooral als reserve, dat het team dus sowieso terug krijgt??

Ik ben het er ook zeker mee eens dat de tickets erg duur zijn, alhoewel het in Azie dan wel mee valt. Ben niet erg op de hoogte van de Europese prijzen...
The line is a dot to you!
pi_84604119
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
Een beetje het WK voetbal verhaal, denk ik. Het evenement halen kost je waarschijnlijk meer dan dat je eraan overhoudt.
pi_84620296
http://www.gpupdate.net/e(...)sted-in-steward-job/
quote:
“I'm not going to sit down and have a discussion with a load of people I don't know about whether someone should be done. I totally disagree with what happened to Lewis (Hamilton) at Spa in 2008. I can't be bothered having arguments about stuff that doesn't make any difference to me.”
Irvine _O_
Where facts are few, experts are many.
pi_84640095
http://www.formula1.com/news/interviews/2010/7/11089.html

quote:
Exclusive Rubens Barrichello Q&A: I thought Ferrari had changed

Williams’ Rubens Barrichello confesses he found himself rubbing his eyes in disbelief at what he saw at Hockenheim
quote:
Q: What happened at Hockenheim must have rung bells with you. Is Felipe Massa walking in your shoes now? And why is it that Ferrari think they have to lean towards one driver?
RB: You know, at the end of the day - as I just said - the big bosses that I was confronted by at Ferrari have all left. There were differences then and I thought that it would never happen again. And then all of a sudden I see that again. My first emotion was anger - just like everybody else. I didn’t like what I saw! As for what makes Ferrari think that they have to act in this manner, I don’t know. I can only say that I am happy with where I am. There is nothing like having no problems in a team! I understood and have learned a lot from the past and I am just happy right here right now.
Barcelona vorig jaar, Rubens :')?
pi_84640265
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef wimderon het volgende:
http://www.formula1.com/news/interviews/2010/7/11089.html
[..]


[..]

Barcelona vorig jaar, Rubens :')?
Verandering van strategie van Button, omdat hij vastzat achter een coureur. Dat waren geen teamorders waarbij hij iemand voorbij moest laten. Achteraf blijkt die veranderde strategie beter te zijn en voelde Barrichello zich benadeeld.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_84640698
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Verandering van strategie van Button, omdat hij vastzat achter een coureur. Dat waren geen teamorders waarbij hij iemand voorbij moest laten. Achteraf blijkt die veranderde strategie beter te zijn en voelde Barrichello zich benadeeld.
Je mag ervan maken wat je wil, voor mij was het duidelijk en net zo goed bedoeld om de een voor de ander te krijgen.

Voor Rubens was het ook duidelijk (voordat hij terugkrabbelde):
quote:
"I'm very experienced and if it happens again I won't be accepting team orders. I'm making that clear now. There is pressure on my side. He's won four races and I've won nothing. I can't believe I lost that race. I thought I had it in the bag."
pi_84641008
Ferrari is in deze situatie geduwd door het falen van de FIA om inhalen uberhaupt mogelijk te maken.

Ik vind dat Ferrari gestraft moet worden (want dezelfde regels gaan voor iedereen op) maar de uiteindelijke schuld ligt bij FIA (en een beetje bij Ferrari dat ze niet tegen hun eventuele verlies kunnen, vandaar dat ze nu al die team-order hebben gedaan).
Calm down, please!
pi_84641883
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
Ferrari is in deze situatie geduwd door het falen van de FIA om inhalen uberhaupt mogelijk te maken.
Vind ik onzin. Dat Alonso Massa niet in kan halen ligt vooral aan Alonso en ook een beetje veel aan de nieuwe layout van de Hockenheimring, waar inhalen sowieso bijna maar op één plek kan. Op de oude ring had Alonso met twee vingers in z'n neus Massa voorbij gereden, zoveel sneller was 'ie.

Vettel kan z'n auto naast die van Webber zetten, Button kan dat bij Hamilton en een paar bochten later kan Hamilton dat bij Button. Dat gebuerde ook allemaal op een baan waar inhalen haast onmogelijk is. (Ik zie een verband, Herman Tilke heeft aan al die banen lopen prutsen)

Alonso heeft één inhaalpoging gedaan om Massa in te halen als het me goed herinner, faalde, en toen begon z'n gemekker over de boordradio. Hij had het gewoon nog een keer moeten proberen, en daarna nog een keer als het weer niet lukte. Dat heet racen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:28:31 #74
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84643099
Twee inhaal pogingen :P
The line is a dot to you!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juli 2010 @ 22:44:21 #75
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84646724
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:02:37 #76
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_84647377
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je mag ervan maken wat je wil, voor mij was het duidelijk en net zo goed bedoeld om de een voor de ander te krijgen.

Voor Rubens was het ook duidelijk (voordat hij terugkrabbelde):
[..]


:D

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_84649792
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Verandering van strategie van Button, omdat hij vastzat achter een coureur. Dat waren geen teamorders waarbij hij iemand voorbij moest laten. Achteraf blijkt die veranderde strategie beter te zijn en voelde Barrichello zich benadeeld.
Button zat op p2 achter Barri, toen hebben ze Barri vakkundig achter button geplaatst met een 3 stopper. Overigens bij de GP op de Nurburgring ook een tactisch trucje, maar het viel allemaal minder op voor het publiek i.t.t Ferrari.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:04:26 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_84803902
FIA sets date for team orders hearing

By Pablo Elizalde Monday, August 2nd 2010, 18:22 GMT

quote:
The FIA has set the date for the disciplinary hearing of the World Motor Sport Council to judge Ferrari's actions during the German Grand Prix.

The Italian squad was fined $100,000 for the illegal use of team orders during the Hockenheim event, where Felipe Massa handed the lead of the race to team-mate Fernando Alonso.

Ferrari broke article 39.1 of the sporting regulations, which state that "team orders which interfere with a race result are prohibited."

Apart from the fine, Ferrari was summoned to the WMSC.

The governing body announced on Monday that the WMSC hearing will take place in Paris on 8 September.
autosport.com
pi_84809003
Voor de vrouwelijke F1 fans :7 (al zal de beschrijving van de PA ook mannelijke geinteresseerden trekken oO< )
quote:
Liselore Albers komt met Formule 1-roman
03 augustus 2010

Liselore Albers, de vrouw van voormalig Formule 1-coureur Christijan Albers, heeft een roman geschreven. Het boek, dat de titel 'Pumps in de pits' draagt, wordt op 22 augustus tijdens Bavaria City Racing in Rotterdam gepresenteerd.


Ondanks dat de roman van Liselore per definitie een werk van fictie is, belooft het boek echter wel een intiem inkijkje in de wereld van de Formule 1 te geven. Het boek vertelt het verhaal van Isa, die samen met haar man, de veelbelovende Formule 1-coureur Frank, van het ene circuit naar het andere reist. "Frank wordt totaal in beslag genomen door het racen en lijkt haar bestaan soms volledig te vergeten. Wanneer hij een nieuwe PA krijgt in de persoon van de mooie, rondborstige Caro, wordt het Isa teveel. Ze zoekt en vindt steun bij Julian, de engineer en rechterhand van Frank", luidt de omschrijving.

Het eerste hoofdstuk van 'Pumps in de pits' kun je hier lezen
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:07:36 #80
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_84809181
Dus Liselore heeft het gedaan met de engineer van Albers :+
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_84810599
quote:
de veelbelovende Formule 1-coureur Frank
Dus die is in ieder geval niet gebaseerd op Albers. :+
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:52:22 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84815600
Zou hij bij de pitstop ook de tankinstallatie meenemen?
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:13:21 #83
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_84816558
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zou hij bij de pitstop ook de tankinstallatie meenemen?
Gaat het over Massa dan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:15:17 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84816642
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Gaat het over Massa dan?
Combinatie van Albers en Massa :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84817100
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


Combinatie van Albers en Massa :P
Ooh, het licht niet zien en zo de tankslang meenemen _O- ?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:46:55 #86
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84820467
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:03 schreef LeXX het volgende:
Voor de vrouwelijke F1 fans :7 (al zal de beschrijving van de PA ook mannelijke geinteresseerden trekken oO< )
[..]


Dat klinkt echt als een roman uit de Bouqueet reeks :')
The line is a dot to you!
pi_84822330
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef kepler het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als een roman uit de Bouqueet reeks :')
De vraag is dan ook of de hele fabriek in Engeland ook in d'r heeft gezeten, net zoals de pitcrew :7
Het is chicklit, dus is zeker geen literatuur te noemen. Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen! Het geeft in elk geval hier al de nodige aandacht :')
pi_84822545
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:43 schreef LeXX het volgende:

[..]

De vraag is dan ook of de hele fabriek in Engeland ook in d'r heeft gezeten, net zoals depitcrew :7
Die gaven burning rubber een wat andere betekenis. 8-)
pi_84826066
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:47 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dus die is in ieder geval niet gebaseerd op Albers. :+
_O-

Er zit hier toch niemand die echt dat boek gaat lezen, laat staan kopen? :o
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:07:22 #90
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_84827978
Op internet is het eerste hoofdstuk te lezen. Is nog niet eens heel slecht.....

Valt me alleen wel op dat de namen van de NL'ers gefingeerd zijn en die van de andere coureurs niet. Op Mark Webber na, die wordt Mike Webber genoemd.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_84830223
Alonso houdt van kip.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:04:15 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84830915
Nog niet echt bekend, maar zo zou de kalender er voor 2011 uit kunnen zien:

Voorlopige F1-kalender voor 2011 uitgelekt
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:11:10 #93
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84831218
Zuid-Korea :')
The line is a dot to you!
pi_84882679
quote:
begrijpelijk, maar jammer
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:37:01 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_84883873
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 03:21 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

begrijpelijk, maar jammer
Hij doet het inderdaad goed maar wat mij betreft is Martin Brundle het belangrijkst voor BBC F1
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:18:17 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_84884526
Logo Korean GP
pi_84907318
http://www.gpupdate.net/e(...)an-idiot-in-hungary/
Irvine zit nu ook weer te zeiken op Schumacher :r :r :r .
Bah, heb al genoeg mensen erover horen zeiken zonder erbij te zeggen dat Schumacher zelf toegaaf fout te zitten... Flikker toch met zijn allen op >.>
pi_84911840
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 03:21 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

begrijpelijk, maar jammer
Het is een goeie anchor, maar daar hebben ze er nog wel meer van... Overigens kan Coulthard of Jordan het prima overnemen ^O^
Where facts are few, experts are many.
pi_84955961
Haha ja lijkt me een erg strak plan om Eddie het over te laten nemen :') Die gast probeert de hele tijd alleen maar dure woorden te gebruiken en ingewikkelde zinnen te maken maar 3 kwart van de tijd verslikt ie zichzelf erin en komt er een of ander half gare zin uit :')

Sowieso zijn die 2 juist niet geschikt omdat het doel van een anchor is om het gesprek te lijden, niet zozeer om zelf opmerkingen of een visie te geven. Daar zijn DC en EJ juist voor en die 2 zijn daarom ook niet geschikt als anchor omdat ze alleen maar hun inzichten kunnen geven.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')