quote:jij gooit het feit van het niet vaak willen/moeten verhuizen op het onvermogen om vrienden te maken. Misschien is dat vanuit jouw persoonlijk perspectief zo, maar niet heel relevant in de kwestie of je vaak verhuist. Ik denk dat werk, uitvalsmogelijkheden van de stad, recreatie en voorzieningen relevanter zijn.
Waarom ben jij dan nog niet geėmigreerd DiegoArmandoMaradona?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste quote:
[..]
Het ging mij vooral om diegene die het zei, die zit net 2 jaar in het buitenland, ligt op fok daarover te patsen en gaat bovendien anderen vertellen hoe het moet
Mensen die emigreren om dat soort redenen, zitten in Nederland vrijwel altijd in een sociaal isolement.
Iemand met normale verhoudingen met familie/vrienden/kennissen en veel sociale contacten zit helemaal niet te wachten om te gaan emigreren
Mooie opening nieuw topicquote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste quote:
[..]
Het ging mij vooral om diegene die het zei, die zit net 2 jaar in het buitenland, ligt op fok daarover te patsen en gaat bovendien anderen vertellen hoe het moet
Mensen die emigreren om dat soort redenen, zitten in Nederland vrijwel altijd in een sociaal isolement.
Iemand met normale verhoudingen met familie/vrienden/kennissen en veel sociale contacten zit helemaal niet te wachten om te gaan emigreren
Niet mee eens! En leg eens uit?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste quote:
[..]
Wat wil je weten?quote:
Huis kopen, diepzinnig he?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef xenobinol het volgende:
Ik snap de titel nog niet, ik dacht dat hippies het de hele dag met alles en iedereen deden
quote:
De hippies (nu baby-boomers) hebben huizen al gekocht voor weinig en verkopen nu voor veel. Wat is je punt dan met deze titel?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huis kopen, diepzinnig he?
Niet ver. Veel funda checken en beginnen met de hypotheek.quote:
Vermakelijkquote:
Kan ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb niet zo'n behoefte om anderen te overtuigenmelden dat ik geen huis kanwil kopen omdat ik de prijzen te hoog zijnvind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |