Geen lakjes maar wel verschillende nagelverzorgingsdingen (cuticle oil en verschillende gels en sneldroogspray) als je een bon had en je liet adviseren over je nagels. Ze wilde maar niet geloven dat ik geen kunstnagels hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:02 schreef Skaai het volgende:
Gaven ze weer gratis lakjes weg bij de Herome stand? 2 Jaar geleden wel, zooitje ingeslagen.
Dat was toch dit jaar weer? Ik las het iig op internetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:02 schreef Skaai het volgende:
Gaven ze weer gratis lakjes weg bij de Herome stand? 2 Jaar geleden wel, zooitje ingeslagen.
Kweet niet, vorig jaar en dit jaar niet geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat was toch dit jaar weer? Ik las het iig op internet
Thanksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef Kleintje19 het volgende:
Daph Nice stash![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je niet de postbode vragen of hij eerst aan wil bellen voordat ie t aan de buurman geeft? meen me te herinneren dat ie dat ook met je h&m pakketjes toch?![]()
Nune en debster hebben jullie al je lakje binnen?
anders even een belletje naar tnt via je postcode weten ze welke pakketmeneer er rijd en misschien kan je dan telefonisch contact opnemen oid?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Nou dan moet ik 'm dus wel te pakken krijgenVaak krijgt ie niet eens de kans om aan te bellen omdat de buurman staat "Geef maar, geef maar".
Volgens mij heeft Nune in het vorige topic gepost dat ze het lakje binnen heeft!
Volgens mij doen ze dat niet.. Mja normaal gesproken vind ik het ook niet zo erg, want als ik niet thuis ben heb ik mijn pakketje zodra ik van m'n werk kom.. Was nu alleen een beetje gefrustreerd dat ik een hele tijd op het pakketje zat te wachten en de buurman hem gewoon had aangenomenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
anders even een belletje naar tnt via je postcode weten ze welke pakketmeneer er rijd en misschien kan je dan telefonisch contact opnemen oid?
oh okee gelukkig maar, ik ben namelijk naar de primera gegaan maar die vergeten nog weleens de post te doen
Ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef Kleintje19 het volgende:
Daph Nice stash![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je niet de postbode vragen of hij eerst aan wil bellen voordat ie t aan de buurman geeft? meen me te herinneren dat ie dat ook met je h&m pakketjes toch?![]()
Nune en debster hebben jullie al je lakje binnen?
Ik had ze al gewaarschuwd haha!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef rene90 het volgende:
[TK] acryl nagel pakket
Of hebben jullie die al ontdekt, kwam wel veel 'TVP VOOR FOTO'S' tegen maar ik dacht wie weet missen een aantal dames het topic door carnaval etc.![]()
Rainbow?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef RenRen- het volgende:
Dames! Ik zoek een alternatief voor after glow van ChG, het liefst een lakje van ChG, hij is out of stock
Muhahaha, jaja!quote:
Hmm, ik dekn dat ik liever iets heb richting blauw of wit dan rozequote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Rainbow?
http://1.bp.blogspot.com/(...)8/s400/1DSCN9388.png
Heet die Rainbow? Ik kan me geen enkele lak indenken die me minder aan een regenboog doet denken, behalve misschien zwartquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Rainbow?
http://1.bp.blogspot.com/(...)8/s400/1DSCN9388.png
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Daph, sjezus. Die stashdat wil ik ook wel. M'n moeder vermoord me denk ik, en m'n
verklaart me voor gek
.
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lindy, Leuk!!! Hou me op de hoogte!!
Ja, mooi is ze he??!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef MissJ het volgende:
heb vanavond voor 't eerst met Ruby Pumps gelakt, echt![]()
![]()
![]()
Dat wordt morgen op mijn werk weer de hele dag naar mijn nagels staren
Thanks voor de tip, maar ik sla het dit keer over. Ze rekenen 7$ shipping en dan blijft er van die korting niet veel meer over, bovendien kan ik Zoya hier lokaal kopen voor minderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Zoya promo!
http://ow.ly/17XHd
Bij iedere bestelling boven de $ 10 krijg je twee gratis Zoya lakken!
(is misschien iets voor Ainnir, Zoya shipt namelijk niet buiten de VS)
Helaas niet, TD rekent al gauw $10 tot $12 dollar verzenden naar CA, en van hier naar NL dingen opsturen is ook al snel $20 a $30 voor een flinke lading nagellak.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik vraag me even iets af. Is het goedkoper om een pakket van TD gewoon naar USA te laten sturen, en dan naar mijzelf? Aangezien ik familie heb wonen in California, dus misschien ben ik dan goedkoper uit?
Dat fruit! Eigenlijk alles is leuk..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
nieuwe nailartspulletjes van Essence
[ afbeelding ]
Mag??? Mag??? MOET!quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:17 schreef princess-a het volgende:
Ik kom net een site tegen met China Glaze, 3 halen 2 betalen. Mag ik zoiets noemen hier? Of spam ik dan?
Die verkopen ze hier in de US bij elke drogist voor $0.99 (soms zelfs voor $0.50 in de aanbieding). Ik denk niet dat je die ergens online of in NL gaat tegenkomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je van dit merk nagellakjes halen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:13 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier in de US bij elke drogist voor $0.99 (soms zelfs voor $0.50 in de aanbieding). Ik denk niet dat je die ergens online of in NL gaat tegenkomen![]()
Overigens zijn het zeer fijne lakjes, de meeste kleurtjes dekken al met 1 laagje, en er zitten best mooie tussen.
Zo geweldig is het helaas niet. OPI wordt doorgaans niet bij drogisten verkocht, alleen bij salons en beauty supplies, of warenhuizen als Macy's en JCPenney (voor de volle mep natuurlijk). Sommige Albertsons supermarkten met een drogisterijafdeling verkopen wel eens OPI, maar dan meestal een heel beperkt aanbod van verschillende tinten rood.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom altijd alles in Amerika! Haha, mijn vriend zijn vader woont er en hij heeft al OPI mee genomen voor me. Nu willen we ook die kant op komen, dan weet ik zeker dat ik in ga slaan. Ik zag op internet dat iemand een foto had genomen in een drogisterij waar ze OPI voor 3 dollar verkochten, is dat in meerdere zo en weet jij daar toevallig een naam van?
Ah okeequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik sla het dit keer over. Ze rekenen 7$ shipping en dan blijft er van die korting niet veel meer over, bovendien kan ik Zoya hier lokaal kopen voor minder
[..]
Helaas niet, TD rekent al gauw $10 tot $12 dollar verzenden naar CA, en van hier naar NL dingen opsturen is ook al snel $20 a $30 voor een flinke lading nagellak.
De website heet nagelproducten.nl. Het zijn niet alle China Glaze nagellakjes maar wel redelijk wat.. Staan ook topcoats op waarmee je elke nagellak holo maakt en daar ben ik zó nieuwsgierig naarquote:
Mooi subtielquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een nieuwe konad plate binnengekregen..ziehier het resultaat :
[ afbeelding ]
ben er zelf helemaal blij mee![]()
Welke website is dat dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
De website heet nagelproducten.nl. Het zijn niet alle China Glaze nagellakjes maar wel redelijk wat.. Staan ook topcoats op waarmee je elke nagellak holo maakt en daar ben ik zó nieuwsgierig naar![]()
[..]
Mooi subtiel
Nja, dan moeten ze dus niet in de oven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:01 schreef AmNaBa het volgende:
mooie nagels in de OP en dan die stash uit de vorige reeks, wow, nu begrijp ik het helmer effect!!
Ik las ook ergens een vraag over de fimo.
De plakjes fimo gewoon op je nagel doen, ik plak hem zelf vast op bijna droge lak en dan lekker met seche vite topcoat eroverheen. I Love fimo. Ga er vandaag nieuwe nagels mee maken.
Iemand al een idee wanneer de nieuwe essence nail art line uitkomt ? Die twins zijn echt gaaf!
Ja heb al eens eerder besteld, maar ik dacht, misschien is het via via goedkoper.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik sla het dit keer over. Ze rekenen 7$ shipping en dan blijft er van die korting niet veel meer over, bovendien kan ik Zoya hier lokaal kopen voor minder
[..]
Helaas niet, TD rekent al gauw $10 tot $12 dollar verzenden naar CA, en van hier naar NL dingen opsturen is ook al snel $20 a $30 voor een flinke lading nagellak.
Jawel, ze moeten wel afgebakken zijn in de oven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nja, dan moeten ze dus niet in de oven.
Maar als je het dan in een potje wilt stoppen, dan heb ik dat de boel aan elkaar blijft zitten... Vandaar dat ik mij afvraag hoe Essence dat dan doet met hun potje fruit. ;o
Ik ben dan ook alwéér snipverkouden. Normaal gesproken ben ik nooit ziek of zelfs maar verkoudenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooie stash Daph!!
Brr wat is het koud ik wil ook lente
Ah geweldig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jawel, ze moeten wel afgebakken zijn in de oven.Als je dan zo'n afgebakken staafje hebt moet je die in warm water leggen, dan wordt hij zacht genoeg om heel dun te snijden en dan harden ze weer vanzelf uit en kunnen ze in een potje/op je nagel.
Beterschap.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook alwéér snipverkouden. Normaal gesproken ben ik nooit ziek of zelfs maar verkouden![]()
@Crientj: fimo niet in de oven? Dan blijft het toch zo acht als wat?
@loqi, mooie buit! en sterkte vandaag
Die is mooi geworden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:26 schreef Linnie20v het volgende:
@ Zoeper, http://linnieke.blogspot.com
Wat een ellende he, ik ook al 4 weken aan een stuk. Vooral mijn neus is een drama zit constant dicht, ik krijg geen lucht. Voor het slapen gebruik ik maar de meest agressieve neusspray, anders doe ik geen oog dicht.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook alwéér snipverkouden. Normaal gesproken ben ik nooit ziek of zelfs maar verkouden![]()
afterglow is een roze volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hmm, ik dekn dat ik liever iets heb richting blauw of wit dan rozeWel bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
afterglow is een roze volgens mij![]()
ik wil nog even props geven voor de stash van Daphen de geweldige lentenagels van Puckzz
als je een swatch wil van die holo topcoat moet je maar ff gillen, ben er zelf namelijk niet erg van overtuigd tot nu toequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
De website heet nagelproducten.nl. Het zijn niet alle China Glaze nagellakjes maar wel redelijk wat.. Staan ook topcoats op waarmee je elke nagellak holo maakt en daar ben ik zó nieuwsgierig naar![]()
[..]
Mooi subtiel
maar da's maar 1 fotoquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet heel erg overduidelijk roze
Gil!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je een swatch wil van die holo topcoat moet je maar ff gillen, ben er zelf namelijk niet erg van overtuigd tot nu toe
okee, gimme 5 minutesquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gil!Die zou ik heel graag zien want ik ga binnenkort op OMG jacht en wilde die er eigenlijk wel bij bestellen..
www.konadnail.nl heeft ook heeeeeeel veel china glaze, heb daar net de OMG besteldquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gil!Die zou ik heel graag zien want ik ga binnenkort op OMG jacht en wilde die er eigenlijk wel bij bestellen..
Dan moeten we meer betalen aan TD en dan duurt het nog langer voordat het pakketje er isquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:51 schreef zoeperzazke het volgende:
is die OPI Pearl of Wisdom dinges uit de Hong Kong collectie niets dan?
renren, kijk hier anders eens tussenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan moeten we meer betalen aan TD en dan duurt het nog langer voordat het pakketje er is
Denk dat dat hem ook wordt ja, heb toch het liefst een Nederlandse webshop. Heb geen creditcard/ paypal en ben ook best een schijterd met internationaal bestellenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.konadnail.nl heeft ook heeeeeeel veel china glaze, heb daar net de OMG besteld
Dankjewel! Hij is inderdaad wel subtiel, maar dat zijn er zoveel dus dan bestel ik die maar nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn ringvingertje even snel gelakt voor de swatch. Something sweet met een laagje wireless holo zonder flits:
[ afbeelding ]
met flits:
[ afbeelding ]
op nagelwiel (de twee uiterst links)
[ afbeelding ]
het is een aardig subtiel topcoatje, maar je maakt er gewone nagellak echt niet holo mee helaas
Ohja! Ik keek namelijk op google en toen was hij gewoon helemaal niet doorzichtig. Dan doe ik wel gewoon die. Dankjewelquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
renren, kijk hier anders eens tussen
http://www.flickr.com/photos/lextard/sets/72157605931635085/
http://www.nailgal.com/thumbnails.php?album=40
En toch lijkt die rainbow er best wat op
http://www.nailgal.com/displayimage.php?album=39&pos=5
ik denk dat sommigen er een witte lak onder doen omdat ze niet van sheer houden, of er 5 lagen op flotsenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja! Ik keek namelijk op google en toen was hij gewoon helemaal niet doorzichtig. Dan doe ik wel gewoon die. Dankjewel
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat sommigen er een witte lak onder doen omdat ze niet van sheer houden, of er 5 lagen op flotsen
nog meer opties nodig, of hou je het hier bij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.Vandaar. Nou, weet ik nu iig dat hij wel sheer is
Dankje.
Dank je welquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
@loqi, mooie buit! en sterkte vandaag
Mooie lak, en sterkte!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
De french is totaal mislukt, de stickers lieten lijmresten achter en mn wit dekt niet goed genoeg. Alsof ik nog meer kuttigheid kan hebben vandaag![]()
![]()
Gelukkig had ik een reddende untried. P2 Spacy, lakt super en dekt in perfect 2 lagen.
[ afbeelding ]
Met korte middelvinger door breuk..ook nogik weiger de rest te kortwieken
(Deze kleur komt wel goed uit in deze situatie, ze droeg zelf altijd zwarte lak dus ik denk dat ze deze ook wel kon waarderen)
Sterktequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
De french is totaal mislukt, de stickers lieten lijmresten achter en mn wit dekt niet goed genoeg. Alsof ik nog meer kuttigheid kan hebben vandaag![]()
![]()
Gelukkig had ik een reddende untried. P2 Spacy, lakt super en dekt in perfect 2 lagen.
[ afbeelding ]
Met korte middelvinger door breuk..ook nogik weiger de rest te kortwieken
(Deze kleur komt wel goed uit in deze situatie, ze droeg zelf altijd zwarte lak dus ik denk dat ze deze ook wel kon waarderen)
Heb je kant en klare rolletjes gekocht? Zouden die al afgebakken zijn? En hoe lang zou zoiets dan in de oven moeten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah geweldig.Ga ik vanmiddag lekker prutsen met fimo.
Oeh best wel!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef liiszle het volgende:
Iemand hier die toevallig interesse heeft in het ruilen van China Glaze FYI?
Hij staat totaal niet mooi bij mijn huid.. misschien dat ie bij iemand anders beter tot zijn recht komt
[ afbeelding ]
Nee, ik maak zelf kralen en canes van fimo. Vandaar het zelfproberen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heb je kant en klare rolletjes gekocht? Zouden die al afgebakken zijn? En hoe lang zou zoiets dan in de oven moeten?
was haben sie gemacht?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef tliciouz het volgende:
3 nagels zijn helemaal tot me vel toe afgescheurd!Dan de rest ook maar kort grr!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef tliciouz het volgende:
3 nagels zijn helemaal tot me vel toe afgescheurd!Dan de rest ook maar kort grr!
he jakkesquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef tliciouz het volgende:
Ja er zaten al hele inie minie scheurtjes in, maar nog niet nodig om ze eraf te halen tot ik met me handen iets wou pakken uit de kast en ik iets te hard tegen het deurtje ga met me hand
Dat doe ik ook soms uit vervelingquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net voor de gein even de nagellakjes van Daph zitten tellen vanaf de foto
om en nabij de 300quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook soms uit vervelingHoeveel waren het er?
oranje stempellak? Wantz!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef liiszle het volgende:
ik heb ook nog een Solid Orange Konad staan voor de liefhebber.
oranje draag ik noooit.
Nou enquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeee weet je hoe veel geld dat kost
mijn vriend zou me vermorzelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou enHihi.
Eigenlijk moet ik fok aanklagen, want door dit topic ben ik zo verslaafd geraakt. Vrijdag heb ik na een paar maanden eindelijk weer een baan hoop ik. En dan ga ik even een flinke bestelling doen naar TD, en dan laat ik het verzenden naar de vader van mijn vriend in US en dan neemt hij dat mee hier heen. Ook al komt hij pas in april pas weerHoeveel zou dat kosten als ik meer dan 9 lakjes wil? Ligt dat verschillend omdat ik het in Amerika zelf laat verzenden?
ruilen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oranje stempellak? Wantz!
Orange
Ik heb het mooi gemaakt, mijn vriend rookt dus hij kan niks meer zeggen over mijn nagellak verslaving anders begin ik over die van hem, die is duurder dan die van mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vriend zou me vermorzelen
Maakt zeker wel verschil in Amerika!
Waar woont de beste man?
je kan bij je bestelling het berekenen op de website geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het mooi gemaakt, mijn vriend rookt dus hij kan niks meer zeggen over mijn nagellak verslaving anders begin ik over die van hem, die is duurder dan die van mij
Ja daarom, dat heb ik bij mijn vorige bestelling ook gedaan maar toen waren het 9 lakjes, en wil nu denk ik wel een bestelling doen van euhm heel veel lakjes, minstens 50! Hihi.
Hij woont in Minnesota.
Ik ga eens kijken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan bij je bestelling het berekenen op de website geloof ik
Ik dacht dat er wel een vast overzicht van fees zou zijn, maar dat valt tegen
Je hoidt het nog steeds vol? GOED ZOOOOquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens gestopr met roken, waardoor ik het een beetje goed kan praten, maar ben nu ook ongewenst werkloosen nog zoekend dus dat heft het weer op
Pff werk zoeken is echt een ramp op dit moment!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens gestopr met roken, waardoor ik het een beetje goed kan praten, maar ben nu ook ongewenst werkloosen nog zoekend dus dat heft het weer op
dat kan pas als je winkelmand vol zitquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je de verzendkosten bekijken op TD ik kan het nergens vinden
tnx!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hoidt het nog steeds vol? GOED ZOOOO!
Second that. Ik zoek ook alweer sinds het nieuwe jaar maar niks noppes nada.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pff werk zoeken is echt een ramp op dit moment!Ben al een tijd werkloos en knap dat je gestopt bent!
Zullen jij ik en stormqueen een nagellak winkel beginnen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Second that. Ik zoek ook alweer sinds het nieuwe jaar maar niks noppes nada.....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen jij ik en stormqueen een nagellak winkel beginnen?
Ja maar het wat toch zo dat 1-9 lakjes zoveel is, 9 tot zoveel lakjes weer een ander bedrag is? Dat kon je toch zien zonder iets in je winkelmand te doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan pas als je winkelmand vol zit
ja voor flatrate dooskes.... ik zal wel ff kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar het wat toch zo dat 1-9 lakjes zoveel is, 9 tot zoveel lakjes weer een ander bedrag is? Dat kon je toch zien zonder iets in je winkelmand te doen?
In je winkelmandje..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je de verzendkosten bekijken op TD ik kan het nergens vinden
18 euroquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef tliciouz het volgende:
Ah okee, dat was dat dus waar ik mee in me hoofd zat!En wat moeten jullie ongeveer betalen aan verzendkosten naar NL als jullie bestellen?
wat schattig met die strikjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een nieuwe konad plate binnengekregen..ziehier het resultaat :
[ afbeelding ]
ben er zelf helemaal blij mee![]()
herstel, dollar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar kun je weer leuke lakjes van halen maar goed
ik heb ze ook maar eens gemaild. Okee, pas 5 dagen geleden besteld, maar het geld was wel binnen 5 minuten van mijn CC afgeschreven, geen van de lakken die ik heb besteld is N/A, dus het mag wel es op de post wat mij betreftquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb echt pech denk ik met TD!
Ik heb 1 feb. besteld, En het betalen heeft ongeveer vijf dagen geduurd.De bestelling staat nog steeds "on hold"en "awaiting paypal payment". Ik heb al gemaild, toen kreeg k te horen dat het allemaal goed was gegaan en de betaling binnen was en mijn order verwerkt zou worden,Maar blijkbaar is hij dus nog steeds niet verzonden
Dan kun je niet goed tellenquote:
Als investeringskapitaal geen vereiste is: ik doe meequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen jij ik en stormqueen een nagellak winkel beginnen?
hoever zit ik er vanaf?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan kun je niet goed tellen![]()
Edit: Ik zie net dat ik Models Own nog niet in mijn Excel heb gezet
Tering
dan doen we toch een franchisequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als investeringskapitaal geen vereiste is: ik doe meeBen alleen bang dat we ietwat ver uit elkaar wonen
M.u.v. de occasional gezellige sigarettenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx!
Ik zag jou ook in de lijst staan, jij ook nog steeds clean?
en hoe vaak komen die voor?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M.u.v. de occasional gezellige sigaretten.
27quote:
Ik heb ook wat zelfgemaakt. Net maar even 2 probeersels in de oven gedaan. En toen laten weken in wat warm water. Ik moet de plakjes nog wat dunner snijden denk ik. Dan sluit het plakje mooi aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, ik maak zelf kralen en canes van fimo. Vandaar het zelfproberen.
Kant en klare rolletjes die moeten denk ik wel afgebakken zijn.
Je kan het merken door er (Zachtjes!) in te knijpen, kan je het hele stuk fijnknijpen dan is ie niet afgebakken.
Fimo wilt graag een halfuurtje in de oven, op max 110 graden. (Anders verbrand de boel).
Goed aflaten koelen voor je er verder mee gaat klooien, ik heb eerder meegemaakt dat de buitenkant al hard was; maar binnenin nog gloeiend heet. ;o
ik wist niet zeker of ik die doosjes nou mee moest tellen, daar zal het wel mis zijn gegaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
27Heb er 273 en nog wat onderweg. Tering. Is maar goed dat ik even bestelstop heb ingelast
![]()
Deel gaat wel weer weg hoor, swappen etc, maargoed daar komt ook weer wat voor terug
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist niet zeker of ik die doosjes nou mee moest tellen, daar zal het wel mis zijn gegaan
Maar dan nog: wtf
ik vind het echt kunstig dat mensen die fimodingen kunnen maken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb ook wat zelfgemaakt. Net maar even 2 probeersels in de oven gedaan. En toen laten weken in wat warm water. Ik moet de plakjes nog wat dunner snijden denk ik. Dan sluit het plakje mooi aan.
Even snel gelakt en geplakt:
[ afbeelding ]
Owja: ik moet de rolletjes ook wat dunner rollen maar dat kan niet meer als het gebakken is
Nu heb ik hongerquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het echt kunstig dat mensen die fimodingen kunnen maken!
Zou ze alleen niet in dit formaat op m'n nagels plakken, nu lijken het net van die marsepeinplakjes die je wel eens op van die petit-fours ziet![]()
Yaaaayquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb ook wat zelfgemaakt. Net maar even 2 probeersels in de oven gedaan. En toen laten weken in wat warm water. Ik moet de plakjes nog wat dunner snijden denk ik. Dan sluit het plakje mooi aan.
[ afbeelding ]
Owja: ik moet de rolletjes ook wat dunner rollen maar dat kan niet meer als het gebakken is
Juist! Maarja, ik wilde jullie dit niet onthouden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het echt kunstig dat mensen die fimodingen kunnen maken!
Zou ze alleen niet in dit formaat op m'n nagels plakken, nu lijken het net van die marsepeinplakjes die je wel eens op van die petit-fours ziet![]()
Tuurlijk blijf je de rand zien, maar ik vind het iets mooier dan bijvoorbeeld witte klei.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:04 schreef mmascha het volgende:
[..]
Juist! Maarja, ik wilde jullie dit niet onthouden.
Dunnere rollen en dunnere plakjes. Ik blijf ook overal achter haken zo denk ikValt me mee dat het er nog niet vanaf gevallen is.
Crientj: die transparante klei is niet echt doorzichtig. hoor! Dan blijf je nog wel steeds de rand zien. Of zal het na het afbakken transparanter zijn? Dat moet ik nl nog doen.
Hoe krijg je het voor elkaar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar!
Ik heb het ook eens geprobeerd maar kreeg echt niet van die fijne motiefjes erin
Hoe reduceer jij je canes? Maak je ze rollend kleiner of via een andere manier?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
Jamaar mijn motiefjes verdraaiden helemaal, net als een wokkel zeg maar
rollend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoe reduceer jij je canes? Maak je ze rollend kleiner of via een andere manier?
Dat is 'm dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
rollend.
een bloemetje bijvoorbeeld. Ik start met een héél dun sliertje als midden en dan een stuk of 5 er rondom (blaadjes) en dan nog en laagje eromheen, en dan dun rollen. Maar het was 1 grote fail
Thnx! Dat ga ik dan eens proberen. Eerst moet ik nog ff wat werken van mezelf. Alhoewel ik me echt belabberd voel, ben net ook ff naar bed geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat is 'm dus.
Als je een cane wilt reduceren moet je 'm dunner knijpen.
Zachtjes knijpen, rondom knijpen en dan zul je zien dat je cane langzamerhand mooi klein wordt.
Haha niet vaak, en altijd maar 1! Vrijdag nog 1tje gehad, en die heb ik maar half opquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoe vaak komen die voor?
(ik wantrouw dat altijd, daar is het bij mij ook altijd op mis gelopen tot nu toe. Af en toe kan wel. Nou, niet dus)
waarom pak je 'm dan eigenlijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet vaak, en altijd maar 1! Vrijdag nog 1tje gehad, en die heb ik maar half op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Wel echt heel stoer!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom pak je 'm dan eigenlijk?
Wel knap als je dat kan, bij mij wordt dat 1 grote faal, ik rook nooit meer
ik kan het hebben hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel echt heel stoer!!!
Ik zal maar niet zeggen wat ik in mijn hand heb dan...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou doodgaan van angst
* Puckzzz steekt nog een peuk op, al rokend zal ik de schoorsteen uitgaan!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Steekt er ook nog 1 op... Dan maar 5 jaar eerder dood, beter dan 5 jaar langer leven maar wel nog 60 jaar denken: 'ik zou toch eigenlijk best een peuk lusten, maar ik mag niet..'quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik zou doodgaan van angst
* Puckzzz steekt nog een peuk op, al rokend zal ik de schoorsteen uitgaan!
je schetst het nu wel heel extreemquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Steekt er ook nog 1 op... Dan maar 5 jaar eerder dood, beter dan 5 jaar langer leven maar wel nog 60 jaar denken: 'ik zou toch eigenlijk best een peuk lusten, maar ik mag niet..'
ik heb geen boek gelezen, ik heb ook geen pillen geslikt of pleisters geplakt, ik geloof daar niet zo in. Ik heb het cold turkey gedaan en alles is gebaseerd op persoonlijke ervaringquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
Ohhh, jij hebt zeker Alan Carr gelezen?? Ik ook, ooit. Ik herkende ineens dat MOETEN roken...(ik kreeg agressieve neigingen van dat boek...)
Maaarrrr, ik vind het wel écht heel stoer dat je bent gestopt hoor, dat is een ding dat zeker is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Heb je Zoya Remove+ gekregen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:Lakjes binnen voor mezelf 2x zoya 2x nubar QT en Revvvolutiun
Een nieuw potje Nubar Daimont en een gratis zoya nagellakverwijderaar
Das ook pittig! (hier ook zo'n ervaringsdeskundige, 22 jaar nagels gebetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef Skaai het volgende:
Cold turkey stoppen met roken pittig? Cold turkey stoppen met nagels bijten en na 21,5 jaar eens echte nagels hebben, dat is pas puik.
Mooi gemaakt die imoquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb het lekker allebei gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef Skaai het volgende:
Cold turkey stoppen met roken pittig? Cold turkey stoppen met nagels bijten en na 21,5 jaar eens echte nagels hebben, dat is pas puik.
welke fnubars?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lakjes binnen voor mezelf 2x zoya 2x nubar QT en Revvvolutiun
Een nieuw potje Nubar Daimont en een gratis zoya nagellakverwijderaar
Laat even weten wat je ervan vindt! Schijnt lavendelgeur te hebben en op MUA is bijna iedereen er lyrisch overquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Over roken... toch wel heul erg offtopic, dus ff in spoilers.dat vind ik ook altijd zo droevig, van die halfdode mensen die dan nog buiten bij het ziekenhuis staan te roken met hun infuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp rookverslaving helemaal, maar daar kan ik met m'n pet niet bij
disclaimer
Ik ben vorige week begonnen en er zijn al 2 kilo's af! Volgens mij heb ik ze er na die stoofpeertjes hangop weer aangevreten maar het begin is er!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het lekker allebei gedaansorry
Nu nog cold turkey 30 kilo afvallen en dan zijn we er wel
Jamaarjijbentouder!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Tammymara het volgende:
25 jaar nagelbijten en cold turkey stoppenHá! Top that!
mooie holo'squote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
yep 60 ml
[..]
Absulote en Treasure
Ik ben ook op dieetquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het lekker allebei gedaansorry
Nu nog cold turkey 30 kilo afvallen en dan zijn we er wel
Ik ben pas 22,5 dus dat is niet mogelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Tammymara het volgende:
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen met nagelbijten, dus ik ben ergens tussen m'n geboorte en 6 jaar daarna begonnen... wat heb jij als uitgangspunt genomen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Tammymara het volgende:
En je kan er een keer extra van op vakantie, het geld dat je bespaart..quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je schetst het nu wel heel extreem
Ik heb ook 14 jaar stevig gerookt, altijd gezegd dat ik pas in de oven stop met roken etc, maar ben zo blij dat ik er vanaf benMijn moeder is na 42 jaar ook best blij dat ze er vanaf is volgens mij. En ja, af en toe zou je er nog best 1 lusten, maar dat wordt alleen maar minder en beheerst je leven niet
Wat het fijnste is? Niet meer moeten roken. Ik hou verdorie tijd over
Zijn ook tof! Maar die sparkles!!! die zijn pas hotquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooie holo's
ik vind die duochromes van fubar zo tof
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:47 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi gemaakt die imo
Maar dat zit toch voor geen meter op je nagel?
een keer extra op vakantie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
En je kan er een keer extra van op vakantie, het geld dat je bespaart..
Of extra nagellak inslaan
Ik heb 2 keer gel/acryl nagels gehad, beide keren resulteerde in dunne en kapotte nagels. Ik beet ook tot bloedens aan toequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
wel stoer dat er hier zoveel ex-nagelbijters zijn die succesvol gestopt zijn! Is dit topic dus ook nog ergens goed voor
Hoe ben jij gaan afvallen? welke methode?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Skaai het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden gaan lijnen, 19 kg afgevallen. Nu heb ik er de afgelopen maanden 6 aangevreten en dat vind ik heel erg want ik heb een jaar een stabiel gewicht gehad en voelde me weer goed. Nu wil ik weer op die 84 kg komen en mijn best doen om er nog een paar vanaf te krijgen
props, netjes hoor! Ben jij lang?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Skaai het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden gaan lijnen, 19 kg afgevallen. Nu heb ik er de afgelopen maanden 6 aangevreten en dat vind ik heel erg want ik heb een jaar een stabiel gewicht gehad en voelde me weer goed. Nu wil ik weer op die 84 kg komen en mijn best doen om er nog een paar vanaf te krijgen
Komt wel goed! Ik ben ook een tijd stabiel geweest - damn, het is overigens alweer bijna twee jaar geleden dat ik begon met lijnen, vorig jaar was ik vrijwel het hele jaar stabiel, hoogstens een paar onsjes verschil - dus ik weet precies wat je bedoelt. Komt allemaal wel goed hoor! We gaan ervoor! TSJAKKAAAA!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Skaai het volgende:
niks stiekem, gewoon trots zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:00 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook nog altijd gestopt. Heb al een poging eerder gedaan een half jaar geleden, maar toen gingen mijn nagels naar 2 maanden niet bijten afbreken. Toen was alles voor niks
Nu met de lakjes op gaat het beter. Ik ben nu ruim een maand gestopt. En ik ben stiekem best trots
ohja, nagelsquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Komt wel goed! Ik ben ook een tijd stabiel geweest - damn, het is overigens alweer bijna twee jaar geleden dat ik begon met lijnen, vorig jaar was ik vrijwel het hele jaar stabiel, hoogstens een paar onsjes verschil - dus ik weet precies wat je bedoelt. Komt allemaal wel goed hoor! We gaan ervoor! TSJAKKAAAA!!
En nu weer over naar de nagels
Ik ben 1.78, gewone lengte volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
props, netjes hoor! Ben jij lang?
Ik ben in 2005 27 kilo afgevallen en van maat 46 naar maat 38 gegaan. Toen kreeg ik weer een relatie en ben sindsdien van maat 38 naar maat 48 gegaan. En dus schaam ik me diep!
Groot gelijk dat je meteen ingrijpt, heb nu zo'n spijt dat ik dat niet gedaan heb
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef zoeperzazke het volgende:
OPI Dating a Royal + Essence glittertopcoat =
Toen ik 1 jaar wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen met nagelbijten, dus ik ben ergens tussen m'n geboorte en 6 jaar daarna begonnen... wat heb jij als uitgangspunt genomen?
Ik hou het angstvallig in de gaten dat ik niet over de 60 kom. (ook 20 kg eraan gevreten en gezopen in een paar jaar, en dat dus ook weer kwijtgeraakt godzijdank)quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Komt wel goed! Ik ben ook een tijd stabiel geweest - damn, het is overigens alweer bijna twee jaar geleden dat ik begon met lijnen, vorig jaar was ik vrijwel het hele jaar stabiel, hoogstens een paar onsjes verschil - dus ik weet precies wat je bedoelt. Komt allemaal wel goed hoor! We gaan ervoor! TSJAKKAAAA!!
En nu weer over naar de nagels
Mooi kleurtje Mss! Gaat goed hè, geen nagels bijten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief mini-pinknageltje
Ik ben verliefd op de kleur
Voor het gevoelquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom pak je 'm dan eigenlijk?
Wel knap als je dat kan, bij mij wordt dat 1 grote faal, ik rook nooit meer
Ja, nu er constant lak op zit gaat er eigenlijk vrij weinig moeite in zitten. Alleen jammer dat als er dan een nagel afbreekt dat dat zo debiel uit zietquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi kleurtje Mss! Gaat goed hè, geen nagels bijten?
Dat heb ik nu ook, erg vervelend ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, nu er constant lak op zit gaat er eigenlijk vrij weinig moeite in zitten. Alleen jammer dat als er dan een nagel afbreekt dat dat zo debiel uit ziet
Leeeeuk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Blizzie het volgende:
Mjin inkopen van vandaag(1 vergete op de foto te zette dus plaatje er ff bij gedaan
)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nail art gliter topper is beetje verstopt achter mn roze en blauwe lakjes
Rancho Cucamonga, ongeveer 45 minuten ten westen van Los Angelesquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb al eens eerder besteld, maar ik dacht, misschien is het via via goedkoper.Niet dus. Grr.. Misschien volgende week weer wat bestellen
![]()
Waar woon je trouwens in CA?
Verzenden binnen amerika is iets goedkoper, maar niet enorm veel. Het wordt pas voordelig bij echt grote hoeveelheden. Je kunt zelf de verzendoptie kiezen bij de website. 15 lakjes naar CA is $12 verzenden. 30 lakjes naar CA is $16 verzenden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat kosten als ik meer dan 9 lakjes wil? Ligt dat verschillend omdat ik het in Amerika zelf laat verzenden?
Ik heb over een paar weken mijn loon, vind je het goed als ik je dan in gedachten hou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
Ik weet trouwens niet hoeveel animo er is hier, maar ik kan eventueel lakjes opsturen. Heb net even gekeken en ik kan dezelde methode gebruiken als TD, een flat rate doos voor $18.
Ik zit dan te denken aan Wet 'n Wild, Sinful Colors, Icing, Zoya, Petites, Sally Hansen.. eigenlijk alles wat niet standaard bij TD te krijgen is.
Wat klinkt dat mooi, ik vind City of Calabasas ook al zo puik klinkenquote:
Zekerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb over een paar weken mijn loon, vind je het goed als ik je dan in gedachten hou?
Lol, kijk maar uit, straks krijg je ontzettend veel aanvragenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
Ik weet trouwens niet hoeveel animo er is hier, maar ik kan eventueel lakjes opsturen. Heb net even gekeken en ik kan dezelde methode gebruiken als TD, een flat rate doos voor $18.
Ik zit dan te denken aan Wet 'n Wild, Sinful Colors, Icing, Zoya, Petites, Sally Hansen.. eigenlijk alles wat niet standaard bij TD te krijgen is.
Fijn zeg! Ik zit vooral te snakken naar meer Zoya's na mijn pakketje van vandaag, maar als je nog meer aanraders hebt hoor ik het graag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Zeker![]()
Als er voldoende interesse is zal ik een prijslijst maken van verschillende merken en wat ik zoal kan krijgen hier.
Ik zelf vind Wet 'n Wild erg fijn, vooral voor Konad omdat de meeste kleurtjes in 1 laag dekkend zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
[..]
Fijn zeg! Ik zit vooral te snakken naar meer Zoya's na mijn pakketje van vandaag, maar als je nog meer aanraders hebt hoor ik het graag.
Gaaf! Als zoiets mogelijk kan zijn voor een redelijke prijs dan heb ik wel interesse ;oquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
Die Wet n Wild Black is toch in één laagje dekkend ook?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik zelf vind Wet 'n Wild erg fijn, vooral voor Konad omdat de meeste kleurtjes in 1 laag dekkend zijn.
Ja, erg goed dekkendquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die Wet n Wild Black is toch in één laagje dekkend ook?
*krabbelt op lijstje voor swap* Dat past er vast nog wel bijquote:
Haha leuk juist toch, dat het de heren in ieder geval opvalt haha!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, ik ha dook een leuke evaring op mn werk. Ik heb dus een klein avondbaantje (ben dus niet helemaal werkeloos, maar die 5 uur per week.... word je ook niet rijk vanIk voer ritlijsten in bij een vervoersbedrijf, en wij rijden dus onder andere voor Overtoom. Hebben ook een aantal trailers met Overtoom-reclame, van www.overtoom.nl:
[ afbeelding ]
Afijn, ik had dus Dating A Royal op mijn nagels, roepen de heren op m'n werk: "hee kijk, ze heeft Overtoomnagels!"
Die kleur doe ik dus ook niet meer op naar m'n werk
Oeh dat klinkt erg aantrekkelijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
whehe leuk he als mensen iets leuks zeggen over je nagellakquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha leuk juist toch, dat het de heren in ieder geval opvalt haha!
Een (male) collega van de week: "Hey, weer een ander kleurtje. Ook leuk hoor! Oh, en weer van die figuurtjes? Grappig."
Dat heb je met Ruby Pumpsquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe leuk he als mensen iets leuks zeggen over je nagellak![]()
Had ik vandaag ook. Had vandaag Ruby Pumps op.
(vrouwelijke) collega ziet mij en ziet eerst mijn kleding van vandaag en maakt daar complimenten over en daarna ziet ze mijn nagellak "ooh mooie nagels!". Echt leuk is dat
Is Sally Hansen zo duur? Ik dacht altijd dat dat een cheapass merk wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
Oke ben maar even een prijslijst aan het opzetten. Nog niet alles staat erop.. zijn er merken die jullie nog missen?
http://ainnir.net/order.php
(en ja, OPI is verrekte duur hier, daarom bestel ik OPI ook bij TD *schopt CA sales tax*).
RBL is alleen online te verkrijgen, of in hun winkel in New Yorkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef PeRi het volgende:
Is Rescue Beauty Lounge niet toevallig cheaper in de winkels Ainnir?
Top dat je wilt doen, echt.
Sally Hansen Extreme Wear is een stuk goedkoper, maar ik moet die prijzen nog opzoeken. Milani is ook hier verkrijgbaar. Ik ga vanmiddag een rondje drogisten doen om de prijzen te bekijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is Sally Hansen zo duur? Ik dacht altijd dat dat een cheapass merk was![]()
Verkopen ze bij jou in de buurt ook Milani? Of dat nieuwe merk waarvoor ze nu doorgaan?
aah jij hebt 'm dus alquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit is ook Chicago Champagne Toast, ter illustratie.
Ah okee, vandaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Sally Hansen Extreme Wear is een stuk goedkoper, maar ik moet die prijzen nog opzoeken. Milani is ook hier verkrijgbaar. Ik ga vanmiddag een rondje drogisten doen om de prijzen te bekijken
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
aah jij hebt 'm dus al![]()
Dat is ook wat zeg, zat net aan jou te denken dat het wel een kleurtje voor jou is
Ik vind 'm een beetje knal... wel gewaagdquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef karoltje het volgende:
Superrrblauw dit!
[ afbeelding ]
Weet niet zo goed wat ik ervan vind....
Nog wel, morgenavond gaat het er weer af denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje knal... wel gewaagd.
Zit het er nog op?.
Wat ontzettend lief dat je zoiets wilt doen zegquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
Oke ben maar even een prijslijst aan het opzetten. Nog niet alles staat erop.. zijn er merken die jullie nog missen?
(en ja, OPI is verrekte duur hier, daarom bestel ik OPI ook bij TD *schopt CA sales tax*).
plaatje doet ut niet.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef karoltje het volgende:
Superrrblauw dit!
[ afbeelding ]
Weet niet zo goed wat ik ervan vind....
quote:Hi,
Your order ship out today.
Thank you,
Van
was dat voor of nadat je verteld had wat er nog aan komt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef Tammymara het volgende:![]()
[..]![]()
Meteen erachteraan de invoice, Dus over hoeveel dagen kan ik onder de brievenbus gaan liggen?
Mijn man gaat zoooooooooooooooooooooo niet blij zijn, 8 lakjes van TD en 60 stripers van Ebay.. Bovenop die 60 lakjes die ik al had![]()
Maar ik heb m dat rekje laten zien, en de helmer die hier vandeweek stond en ineens vond ie dat ie niks meer te klagen had!
Ah nice, ik kom uit Venturaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Rancho Cucamonga, ongeveer 45 minuten ten westen van Los Angeles
[..]
Verzenden binnen amerika is iets goedkoper, maar niet enorm veel. Het wordt pas voordelig bij echt grote hoeveelheden. Je kunt zelf de verzendoptie kiezen bij de website. 15 lakjes naar CA is $12 verzenden. 30 lakjes naar CA is $16 verzenden.
Whut whut whut, en wie gaat er naar New York???quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef Ainnir het volgende:
[..]
RBL is alleen online te verkrijgen, of in hun winkel in New York
Nu even een dank/slijmmailtje terugsturenquote:Hi [naam],
How are you ? So sorry.
Let me double check with department shipping so I will Email ASAP.
Helen
Nu moet ik op zoek naar swatches van al die lakjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
coolquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat heb je met Ruby Pumps.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M Bella's choice met een beetje Konad.
volgens mij is die nog niet te koop, spring collection enzulksquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:05 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft iemand Sephora It's bouquet ith me?
Ik kan geen swatch vinden
hm vaag... misschien nog niet lang genoeg?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Die Nars Bohemia lijkt me ook erg leuk, maar kan alweer geen swatch vinden
@SQ: hij staat wel op hun site te koop
Blij dat ik kon helpenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef Tammymara het volgende:![]()
[..]![]()
Meteen erachteraan de invoice, Dus over hoeveel dagen kan ik onder de brievenbus gaan liggen?
Mijn man gaat zoooooooooooooooooooooo niet blij zijn, 8 lakjes van TD en 60 stripers van Ebay.. Bovenop die 60 lakjes die ik al had![]()
Maar ik heb m dat rekje laten zien, en de helmer die hier vandeweek stond en ineens vond ie dat ie niks meer te klagen had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |