Ah okee, vandaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Sally Hansen Extreme Wear is een stuk goedkoper, maar ik moet die prijzen nog opzoeken. Milani is ook hier verkrijgbaar. Ik ga vanmiddag een rondje drogisten doen om de prijzen te bekijken
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
aah jij hebt 'm dus al![]()
Dat is ook wat zeg, zat net aan jou te denken dat het wel een kleurtje voor jou is
Ik vind 'm een beetje knal... wel gewaagdquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef karoltje het volgende:
Superrrblauw dit!
[ afbeelding ]
Weet niet zo goed wat ik ervan vind....
Nog wel, morgenavond gaat het er weer af denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje knal... wel gewaagd.
Zit het er nog op?.
Wat ontzettend lief dat je zoiets wilt doen zegquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
Oke ben maar even een prijslijst aan het opzetten. Nog niet alles staat erop.. zijn er merken die jullie nog missen?
http://ainnir.net/order.php
(en ja, OPI is verrekte duur hier, daarom bestel ik OPI ook bij TD *schopt CA sales tax*).
plaatje doet ut niet.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef karoltje het volgende:
Superrrblauw dit!
[ afbeelding ]
Weet niet zo goed wat ik ervan vind....
quote:Hi,
Your order ship out today.
Thank you,
Van
was dat voor of nadat je verteld had wat er nog aan komt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef Tammymara het volgende:![]()
[..]![]()
Meteen erachteraan de invoice, Dus over hoeveel dagen kan ik onder de brievenbus gaan liggen?
Mijn man gaat zoooooooooooooooooooooo niet blij zijn, 8 lakjes van TD en 60 stripers van Ebay.. Bovenop die 60 lakjes die ik al had![]()
Maar ik heb m dat rekje laten zien, en de helmer die hier vandeweek stond en ineens vond ie dat ie niks meer te klagen had!
Ah nice, ik kom uit Venturaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Rancho Cucamonga, ongeveer 45 minuten ten westen van Los Angeles
[..]
Verzenden binnen amerika is iets goedkoper, maar niet enorm veel. Het wordt pas voordelig bij echt grote hoeveelheden. Je kunt zelf de verzendoptie kiezen bij de website. 15 lakjes naar CA is $12 verzenden. 30 lakjes naar CA is $16 verzenden.
Whut whut whut, en wie gaat er naar New York???quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef Ainnir het volgende:
[..]
RBL is alleen online te verkrijgen, of in hun winkel in New York
Nu even een dank/slijmmailtje terugsturenquote:Hi [naam],
How are you ? So sorry.
Let me double check with department shipping so I will Email ASAP.
Helen
Nu moet ik op zoek naar swatches van al die lakjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
Oke ben maar even een prijslijst aan het opzetten. Nog niet alles staat erop.. zijn er merken die jullie nog missen?
http://ainnir.net/order.php
(en ja, OPI is verrekte duur hier, daarom bestel ik OPI ook bij TD *schopt CA sales tax*).
coolquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat heb je met Ruby Pumps.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M Bella's choice met een beetje Konad.
volgens mij is die nog niet te koop, spring collection enzulksquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:05 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft iemand Sephora It's bouquet ith me?
Ik kan geen swatch vinden
hm vaag... misschien nog niet lang genoeg?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Die Nars Bohemia lijkt me ook erg leuk, maar kan alweer geen swatch vinden
@SQ: hij staat wel op hun site te koop
Blij dat ik kon helpenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef Tammymara het volgende:![]()
[..]![]()
Meteen erachteraan de invoice, Dus over hoeveel dagen kan ik onder de brievenbus gaan liggen?
Mijn man gaat zoooooooooooooooooooooo niet blij zijn, 8 lakjes van TD en 60 stripers van Ebay.. Bovenop die 60 lakjes die ik al had![]()
Maar ik heb m dat rekje laten zien, en de helmer die hier vandeweek stond en ineens vond ie dat ie niks meer te klagen had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |