abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78105624
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Skaai het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden gaan lijnen, 19 kg afgevallen. Nu heb ik er de afgelopen maanden 6 aangevreten en dat vind ik heel erg want ik heb een jaar een stabiel gewicht gehad en voelde me weer goed. Nu wil ik weer op die 84 kg komen en mijn best doen om er nog een paar vanaf te krijgen
Komt wel goed! Ik ben ook een tijd stabiel geweest - damn, het is overigens alweer bijna twee jaar geleden dat ik begon met lijnen, vorig jaar was ik vrijwel het hele jaar stabiel, hoogstens een paar onsjes verschil - dus ik weet precies wat je bedoelt. Komt allemaal wel goed hoor! We gaan ervoor! TSJAKKAAAA!!

En nu weer over naar de nagels
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:01:56 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_78105647
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:00 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook nog altijd gestopt. Heb al een poging eerder gedaan een half jaar geleden, maar toen gingen mijn nagels naar 2 maanden niet bijten afbreken. Toen was alles voor niks

Nu met de lakjes op gaat het beter. Ik ben nu ruim een maand gestopt. En ik ben stiekem best trots
niks stiekem, gewoon trots zijn!
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Komt wel goed! Ik ben ook een tijd stabiel geweest - damn, het is overigens alweer bijna twee jaar geleden dat ik begon met lijnen, vorig jaar was ik vrijwel het hele jaar stabiel, hoogstens een paar onsjes verschil - dus ik weet precies wat je bedoelt. Komt allemaal wel goed hoor! We gaan ervoor! TSJAKKAAAA!!

ohja, nagels
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 17:03:12 #228
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78105697
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

props, netjes hoor! Ben jij lang?

Ik ben in 2005 27 kilo afgevallen en van maat 46 naar maat 38 gegaan. Toen kreeg ik weer een relatie en ben sindsdien van maat 38 naar maat 48 gegaan. En dus schaam ik me diep!

Groot gelijk dat je meteen ingrijpt, heb nu zo'n spijt dat ik dat niet gedaan heb
Ik ben 1.78, gewone lengte volgens mij . Ben toendertijd van 103 naar 84 kg gegaan, draag nu nog wel broekmaat 44 maar wil er een 42 van zien te maken, om te beginnen .

En ik dieet (vind ik) helemaal niet zo streng, mijn tussendoortjes voor fruit vervangen en 's avonds genoeg groenten tot me nemen werkt tot nu toe heel goed. Ik sport er niet bij hoor, ben ik veel te lui voor .
Het valt me reuze mee op het moment, behalve die stoofpeertjes hangop die ik zo ga weggooien omdat ik hem anders helemaal opvreet .

En inderdaad weer naar de nagels toe, voor dieet ellende hebben we het Dieet topic .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78105934
OPI Dating a Royal + Essence glittertopcoat =
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:15:10 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_78106201
pic?
disclaimer
pi_78106540
Hey, wat grappig dat hier zoveel ex-nagelbijters zitten. Ik ben inmiddels al 10 jaar gestopt met nagelbijten, maar heb het zeker 15 jaar gedaan. Het is bij gestopt toen ik veel met de trein ging reizen. Toen had ik ineens tijd om mijn nagels te verzorgen, waardoor ze ook de mogelijkheid kregen om netjes te groeien zonder rare vormen, hahaha.
pi_78106842
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef zoeperzazke het volgende:
OPI Dating a Royal + Essence glittertopcoat =

Niet zo mooi op de foto. Van een afstandje issie het mooist, dan doet hij denken aan een starry night!
I had a signature once. It was awful.
pi_78106962
mijn laatste aankopen

en wat ik nu opheb

yummie
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_78107859
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen met nagelbijten, dus ik ben ergens tussen m'n geboorte en 6 jaar daarna begonnen... wat heb jij als uitgangspunt genomen?
Toen ik 1 jaar was
Want volgens mijn moeder beet ik al op mijn nagels toen ik net tandjes kreeg.Zij elke keer knippen en ik maar knabbelen tot het bloedde En dat heb ik eigenlijk al die tijd gedaan , tot bloedens toe.Normale mensen bijten tot op de vinger maar ik zowat tot de helft,Je wil het echt niet weten

Op mijn 26e gestopt,En nooit meer geknabbeld.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:07:53 #235
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78108161
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik hou het angstvallig in de gaten dat ik niet over de 60 kom. (ook 20 kg eraan gevreten en gezopen in een paar jaar, en dat dus ook weer kwijtgeraakt godzijdank)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78108205

Inclusief mini-pinknageltje

Ik ben verliefd op de kleur
Aids.
pi_78108613
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief mini-pinknageltje

Ik ben verliefd op de kleur
Mooi kleurtje Mss! Gaat goed hè, geen nagels bijten?
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:23:04 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78108643
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom pak je 'm dan eigenlijk?
Wel knap als je dat kan, bij mij wordt dat 1 grote faal, ik rook nooit meer
Voor het gevoel maar was een gewone Marlboro en ik rookte ultralight haha, vandaar die halve. En als ik denk: "Ik mag noooooooit meer roken" dan houd ik het denk ik niet vol.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78108677
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Nune het volgende:

[..]

Mooi kleurtje Mss! Gaat goed hè, geen nagels bijten?
Ja, nu er constant lak op zit gaat er eigenlijk vrij weinig moeite in zitten. Alleen jammer dat als er dan een nagel afbreekt dat dat zo debiel uit ziet
Aids.
pi_78109094
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:23 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, nu er constant lak op zit gaat er eigenlijk vrij weinig moeite in zitten. Alleen jammer dat als er dan een nagel afbreekt dat dat zo debiel uit ziet
Dat heb ik nu ook, erg vervelend ja.
pi_78109698
Wat voor mij erg hielp in het begin, was nagelverharder om zoveel mogelijk bladderen en scheurtjes te voorkomen. Als het eenmaal begint dan is het lastiger voor me om eraf te blijven, dus beter voorkomen
En veel smeren, en een glasvijl gebruiken, dat laatste heeft echt 'n verschil gemaakt, blij dat ik die tip toen hier heb gelezen.
Bijten doe ik al lang niet meer, maar toch duurde het vrij lang voor mijn nagels wat gezonder en steviger werden. Inmiddels vijl ik ze regelmatig bij omdat ze anders gewoon te lang worden
Succes voor alle stoppers met bijten en roken etc!
pi_78109920
Mjin inkopen van vandaag (1 vergete op de foto te zette dus plaatje er ff bij gedaan )

nail art gliter topper is beetje verstopt achter mn roze en blauwe lakjes

Tsubasa o hirake..
pi_78109977
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Blizzie het volgende:
Mjin inkopen van vandaag (1 vergete op de foto te zette dus plaatje er ff bij gedaan )

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

nail art gliter topper is beetje verstopt achter mn roze en blauwe lakjes

Leeeeuk!
pi_78110103
Leuk Blizzie . En blauw is in trek momenteel .

Ik heb sinful senorita woeiiii .
Whatever I want.
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:34:17 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78111388
Resizen word erg gewaardeerd
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78111620
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja heb al eens eerder besteld, maar ik dacht, misschien is het via via goedkoper. Niet dus. Grr.. Misschien volgende week weer wat bestellen

Waar woon je trouwens in CA?
Rancho Cucamonga, ongeveer 45 minuten ten westen van Los Angeles
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:

[..]
Hoeveel zou dat kosten als ik meer dan 9 lakjes wil? Ligt dat verschillend omdat ik het in Amerika zelf laat verzenden?
Verzenden binnen amerika is iets goedkoper, maar niet enorm veel. Het wordt pas voordelig bij echt grote hoeveelheden. Je kunt zelf de verzendoptie kiezen bij de website. 15 lakjes naar CA is $12 verzenden. 30 lakjes naar CA is $16 verzenden.
pi_78112383
Whoes, mooie lakjes dames!

Ik heb OMG maar opgedaan. Hoop dat het blijft zitten tot morgen.. en anders maar een topcoat erop gooien.
pi_78112547
Ik weet trouwens niet hoeveel animo er is hier, maar ik kan eventueel lakjes opsturen. Heb net even gekeken en ik kan dezelde methode gebruiken als TD, een flat rate doos voor $18.

Ik zit dan te denken aan Wet 'n Wild, Sinful Colors, Icing, Zoya, Petites, Sally Hansen.. eigenlijk alles wat niet standaard bij TD te krijgen is.
pi_78112569

[ Bericht 100% gewijzigd door Ainnir op 17-02-2010 19:58:49 ]
pi_78112683
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
Ik weet trouwens niet hoeveel animo er is hier, maar ik kan eventueel lakjes opsturen. Heb net even gekeken en ik kan dezelde methode gebruiken als TD, een flat rate doos voor $18.

Ik zit dan te denken aan Wet 'n Wild, Sinful Colors, Icing, Zoya, Petites, Sally Hansen.. eigenlijk alles wat niet standaard bij TD te krijgen is.
Ik heb over een paar weken mijn loon, vind je het goed als ik je dan in gedachten hou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')