Das ook pittig! (hier ook zo'n ervaringsdeskundige, 22 jaar nagels gebetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef Skaai het volgende:
Cold turkey stoppen met roken pittig? Cold turkey stoppen met nagels bijten en na 21,5 jaar eens echte nagels hebben, dat is pas puik.
Mooi gemaakt die imoquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb ook wat zelfgemaakt. Net maar even 2 probeersels in de oven gedaan. En toen laten weken in wat warm water. Ik moet de plakjes nog wat dunner snijden denk ik. Dan sluit het plakje mooi aan.
Even snel gelakt en geplakt:
[ afbeelding ]
Owja: ik moet de rolletjes ook wat dunner rollen maar dat kan niet meer als het gebakken is
ik heb het lekker allebei gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef Skaai het volgende:
Cold turkey stoppen met roken pittig? Cold turkey stoppen met nagels bijten en na 21,5 jaar eens echte nagels hebben, dat is pas puik.
welke fnubars?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lakjes binnen voor mezelf 2x zoya 2x nubar QT en Revvvolutiun
Een nieuw potje Nubar Daimont en een gratis zoya nagellakverwijderaar
Laat even weten wat je ervan vindt! Schijnt lavendelgeur te hebben en op MUA is bijna iedereen er lyrisch overquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Over roken... toch wel heul erg offtopic, dus ff in spoilers.dat vind ik ook altijd zo droevig, van die halfdode mensen die dan nog buiten bij het ziekenhuis staan te roken met hun infuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp rookverslaving helemaal, maar daar kan ik met m'n pet niet bij
disclaimer
Ik ben vorige week begonnen en er zijn al 2 kilo's af! Volgens mij heb ik ze er na die stoofpeertjes hangop weer aangevreten maar het begin is er!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het lekker allebei gedaansorry
Nu nog cold turkey 30 kilo afvallen en dan zijn we er wel
Jamaarjijbentouder!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Tammymara het volgende:
25 jaar nagelbijten en cold turkey stoppenHá! Top that!
mooie holo'squote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
yep 60 ml
[..]
Absulote en Treasure
Ik ben ook op dieetquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het lekker allebei gedaansorry
Nu nog cold turkey 30 kilo afvallen en dan zijn we er wel
Ik ben pas 22,5 dus dat is niet mogelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Tammymara het volgende:
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen met nagelbijten, dus ik ben ergens tussen m'n geboorte en 6 jaar daarna begonnen... wat heb jij als uitgangspunt genomen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Tammymara het volgende:
En je kan er een keer extra van op vakantie, het geld dat je bespaart..quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je schetst het nu wel heel extreem
Ik heb ook 14 jaar stevig gerookt, altijd gezegd dat ik pas in de oven stop met roken etc, maar ben zo blij dat ik er vanaf benMijn moeder is na 42 jaar ook best blij dat ze er vanaf is volgens mij. En ja, af en toe zou je er nog best 1 lusten, maar dat wordt alleen maar minder en beheerst je leven niet
Wat het fijnste is? Niet meer moeten roken. Ik hou verdorie tijd over
Zijn ook tof! Maar die sparkles!!! die zijn pas hotquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooie holo's
ik vind die duochromes van fubar zo tof
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:47 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi gemaakt die imo
Maar dat zit toch voor geen meter op je nagel?
een keer extra op vakantie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
En je kan er een keer extra van op vakantie, het geld dat je bespaart..
Of extra nagellak inslaan
Ik heb 2 keer gel/acryl nagels gehad, beide keren resulteerde in dunne en kapotte nagels. Ik beet ook tot bloedens aan toequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
wel stoer dat er hier zoveel ex-nagelbijters zijn die succesvol gestopt zijn! Is dit topic dus ook nog ergens goed voor
Hoe ben jij gaan afvallen? welke methode?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Skaai het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden gaan lijnen, 19 kg afgevallen. Nu heb ik er de afgelopen maanden 6 aangevreten en dat vind ik heel erg want ik heb een jaar een stabiel gewicht gehad en voelde me weer goed. Nu wil ik weer op die 84 kg komen en mijn best doen om er nog een paar vanaf te krijgen
props, netjes hoor! Ben jij lang?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Skaai het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden gaan lijnen, 19 kg afgevallen. Nu heb ik er de afgelopen maanden 6 aangevreten en dat vind ik heel erg want ik heb een jaar een stabiel gewicht gehad en voelde me weer goed. Nu wil ik weer op die 84 kg komen en mijn best doen om er nog een paar vanaf te krijgen
Komt wel goed! Ik ben ook een tijd stabiel geweest - damn, het is overigens alweer bijna twee jaar geleden dat ik begon met lijnen, vorig jaar was ik vrijwel het hele jaar stabiel, hoogstens een paar onsjes verschil - dus ik weet precies wat je bedoelt. Komt allemaal wel goed hoor! We gaan ervoor! TSJAKKAAAA!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Skaai het volgende:
niks stiekem, gewoon trots zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:00 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook nog altijd gestopt. Heb al een poging eerder gedaan een half jaar geleden, maar toen gingen mijn nagels naar 2 maanden niet bijten afbreken. Toen was alles voor niks
Nu met de lakjes op gaat het beter. Ik ben nu ruim een maand gestopt. En ik ben stiekem best trots
ohja, nagelsquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Komt wel goed! Ik ben ook een tijd stabiel geweest - damn, het is overigens alweer bijna twee jaar geleden dat ik begon met lijnen, vorig jaar was ik vrijwel het hele jaar stabiel, hoogstens een paar onsjes verschil - dus ik weet precies wat je bedoelt. Komt allemaal wel goed hoor! We gaan ervoor! TSJAKKAAAA!!
En nu weer over naar de nagels
Ik ben 1.78, gewone lengte volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
props, netjes hoor! Ben jij lang?
Ik ben in 2005 27 kilo afgevallen en van maat 46 naar maat 38 gegaan. Toen kreeg ik weer een relatie en ben sindsdien van maat 38 naar maat 48 gegaan. En dus schaam ik me diep!
Groot gelijk dat je meteen ingrijpt, heb nu zo'n spijt dat ik dat niet gedaan heb
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef zoeperzazke het volgende:
OPI Dating a Royal + Essence glittertopcoat =
Toen ik 1 jaar wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen met nagelbijten, dus ik ben ergens tussen m'n geboorte en 6 jaar daarna begonnen... wat heb jij als uitgangspunt genomen?
Ik hou het angstvallig in de gaten dat ik niet over de 60 kom. (ook 20 kg eraan gevreten en gezopen in een paar jaar, en dat dus ook weer kwijtgeraakt godzijdank)quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Komt wel goed! Ik ben ook een tijd stabiel geweest - damn, het is overigens alweer bijna twee jaar geleden dat ik begon met lijnen, vorig jaar was ik vrijwel het hele jaar stabiel, hoogstens een paar onsjes verschil - dus ik weet precies wat je bedoelt. Komt allemaal wel goed hoor! We gaan ervoor! TSJAKKAAAA!!
En nu weer over naar de nagels
Mooi kleurtje Mss! Gaat goed hè, geen nagels bijten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief mini-pinknageltje
Ik ben verliefd op de kleur
Voor het gevoelquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom pak je 'm dan eigenlijk?
Wel knap als je dat kan, bij mij wordt dat 1 grote faal, ik rook nooit meer
Ja, nu er constant lak op zit gaat er eigenlijk vrij weinig moeite in zitten. Alleen jammer dat als er dan een nagel afbreekt dat dat zo debiel uit zietquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi kleurtje Mss! Gaat goed hè, geen nagels bijten?
Dat heb ik nu ook, erg vervelend ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, nu er constant lak op zit gaat er eigenlijk vrij weinig moeite in zitten. Alleen jammer dat als er dan een nagel afbreekt dat dat zo debiel uit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |