Denk dat dat hem ook wordt ja, heb toch het liefst een Nederlandse webshop. Heb geen creditcard/ paypal en ben ook best een schijterd met internationaal bestellenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.konadnail.nl heeft ook heeeeeeel veel china glaze, heb daar net de OMG besteld
Dankjewel! Hij is inderdaad wel subtiel, maar dat zijn er zoveel dus dan bestel ik die maar nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn ringvingertje even snel gelakt voor de swatch. Something sweet met een laagje wireless holo zonder flits:
[ afbeelding ]
met flits:
[ afbeelding ]
op nagelwiel (de twee uiterst links)
[ afbeelding ]
het is een aardig subtiel topcoatje, maar je maakt er gewone nagellak echt niet holo mee helaas
Ohja! Ik keek namelijk op google en toen was hij gewoon helemaal niet doorzichtig. Dan doe ik wel gewoon die. Dankjewelquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
renren, kijk hier anders eens tussen
http://www.flickr.com/photos/lextard/sets/72157605931635085/
http://www.nailgal.com/thumbnails.php?album=40
En toch lijkt die rainbow er best wat op
http://www.nailgal.com/displayimage.php?album=39&pos=5
ik denk dat sommigen er een witte lak onder doen omdat ze niet van sheer houden, of er 5 lagen op flotsenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja! Ik keek namelijk op google en toen was hij gewoon helemaal niet doorzichtig. Dan doe ik wel gewoon die. Dankjewel
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat sommigen er een witte lak onder doen omdat ze niet van sheer houden, of er 5 lagen op flotsen
nog meer opties nodig, of hou je het hier bij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.Vandaar. Nou, weet ik nu iig dat hij wel sheer is
Dankje.
Dank je welquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
@loqi, mooie buit! en sterkte vandaag
Mooie lak, en sterkte!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
De french is totaal mislukt, de stickers lieten lijmresten achter en mn wit dekt niet goed genoeg. Alsof ik nog meer kuttigheid kan hebben vandaag![]()
![]()
Gelukkig had ik een reddende untried. P2 Spacy, lakt super en dekt in perfect 2 lagen.
[ afbeelding ]
Met korte middelvinger door breuk..ook nogik weiger de rest te kortwieken
(Deze kleur komt wel goed uit in deze situatie, ze droeg zelf altijd zwarte lak dus ik denk dat ze deze ook wel kon waarderen)
Sterktequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
De french is totaal mislukt, de stickers lieten lijmresten achter en mn wit dekt niet goed genoeg. Alsof ik nog meer kuttigheid kan hebben vandaag![]()
![]()
Gelukkig had ik een reddende untried. P2 Spacy, lakt super en dekt in perfect 2 lagen.
[ afbeelding ]
Met korte middelvinger door breuk..ook nogik weiger de rest te kortwieken
(Deze kleur komt wel goed uit in deze situatie, ze droeg zelf altijd zwarte lak dus ik denk dat ze deze ook wel kon waarderen)
Heb je kant en klare rolletjes gekocht? Zouden die al afgebakken zijn? En hoe lang zou zoiets dan in de oven moeten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah geweldig.Ga ik vanmiddag lekker prutsen met fimo.
Oeh best wel!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef liiszle het volgende:
Iemand hier die toevallig interesse heeft in het ruilen van China Glaze FYI?
Hij staat totaal niet mooi bij mijn huid.. misschien dat ie bij iemand anders beter tot zijn recht komt
[ afbeelding ]
Nee, ik maak zelf kralen en canes van fimo. Vandaar het zelfproberen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heb je kant en klare rolletjes gekocht? Zouden die al afgebakken zijn? En hoe lang zou zoiets dan in de oven moeten?
was haben sie gemacht?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef tliciouz het volgende:
3 nagels zijn helemaal tot me vel toe afgescheurd!Dan de rest ook maar kort grr!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef tliciouz het volgende:
3 nagels zijn helemaal tot me vel toe afgescheurd!Dan de rest ook maar kort grr!
he jakkesquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef tliciouz het volgende:
Ja er zaten al hele inie minie scheurtjes in, maar nog niet nodig om ze eraf te halen tot ik met me handen iets wou pakken uit de kast en ik iets te hard tegen het deurtje ga met me hand
Dat doe ik ook soms uit vervelingquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net voor de gein even de nagellakjes van Daph zitten tellen vanaf de foto
om en nabij de 300quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook soms uit vervelingHoeveel waren het er?
oranje stempellak? Wantz!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef liiszle het volgende:
ik heb ook nog een Solid Orange Konad staan voor de liefhebber.
oranje draag ik noooit.
Nou enquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeee weet je hoe veel geld dat kost
mijn vriend zou me vermorzelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou enHihi.
Eigenlijk moet ik fok aanklagen, want door dit topic ben ik zo verslaafd geraakt. Vrijdag heb ik na een paar maanden eindelijk weer een baan hoop ik. En dan ga ik even een flinke bestelling doen naar TD, en dan laat ik het verzenden naar de vader van mijn vriend in US en dan neemt hij dat mee hier heen. Ook al komt hij pas in april pas weerHoeveel zou dat kosten als ik meer dan 9 lakjes wil? Ligt dat verschillend omdat ik het in Amerika zelf laat verzenden?
ruilen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oranje stempellak? Wantz!
Orange
Ik heb het mooi gemaakt, mijn vriend rookt dus hij kan niks meer zeggen over mijn nagellak verslaving anders begin ik over die van hem, die is duurder dan die van mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vriend zou me vermorzelen
Maakt zeker wel verschil in Amerika!
Waar woont de beste man?
je kan bij je bestelling het berekenen op de website geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het mooi gemaakt, mijn vriend rookt dus hij kan niks meer zeggen over mijn nagellak verslaving anders begin ik over die van hem, die is duurder dan die van mij
Ja daarom, dat heb ik bij mijn vorige bestelling ook gedaan maar toen waren het 9 lakjes, en wil nu denk ik wel een bestelling doen van euhm heel veel lakjes, minstens 50! Hihi.
Hij woont in Minnesota.
Ik ga eens kijken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan bij je bestelling het berekenen op de website geloof ik
Ik dacht dat er wel een vast overzicht van fees zou zijn, maar dat valt tegen
Je hoidt het nog steeds vol? GOED ZOOOOquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens gestopr met roken, waardoor ik het een beetje goed kan praten, maar ben nu ook ongewenst werkloosen nog zoekend dus dat heft het weer op
Pff werk zoeken is echt een ramp op dit moment!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens gestopr met roken, waardoor ik het een beetje goed kan praten, maar ben nu ook ongewenst werkloosen nog zoekend dus dat heft het weer op
dat kan pas als je winkelmand vol zitquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je de verzendkosten bekijken op TD ik kan het nergens vinden
tnx!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hoidt het nog steeds vol? GOED ZOOOO!
Second that. Ik zoek ook alweer sinds het nieuwe jaar maar niks noppes nada.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pff werk zoeken is echt een ramp op dit moment!Ben al een tijd werkloos en knap dat je gestopt bent!
Zullen jij ik en stormqueen een nagellak winkel beginnen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Second that. Ik zoek ook alweer sinds het nieuwe jaar maar niks noppes nada.....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen jij ik en stormqueen een nagellak winkel beginnen?
Ja maar het wat toch zo dat 1-9 lakjes zoveel is, 9 tot zoveel lakjes weer een ander bedrag is? Dat kon je toch zien zonder iets in je winkelmand te doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan pas als je winkelmand vol zit
ja voor flatrate dooskes.... ik zal wel ff kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar het wat toch zo dat 1-9 lakjes zoveel is, 9 tot zoveel lakjes weer een ander bedrag is? Dat kon je toch zien zonder iets in je winkelmand te doen?
In je winkelmandje..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je de verzendkosten bekijken op TD ik kan het nergens vinden
18 euroquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef tliciouz het volgende:
Ah okee, dat was dat dus waar ik mee in me hoofd zat!En wat moeten jullie ongeveer betalen aan verzendkosten naar NL als jullie bestellen?
wat schattig met die strikjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een nieuwe konad plate binnengekregen..ziehier het resultaat :
[ afbeelding ]
ben er zelf helemaal blij mee![]()
herstel, dollar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar kun je weer leuke lakjes van halen maar goed
ik heb ze ook maar eens gemaild. Okee, pas 5 dagen geleden besteld, maar het geld was wel binnen 5 minuten van mijn CC afgeschreven, geen van de lakken die ik heb besteld is N/A, dus het mag wel es op de post wat mij betreftquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb echt pech denk ik met TD!
Ik heb 1 feb. besteld, En het betalen heeft ongeveer vijf dagen geduurd.De bestelling staat nog steeds "on hold"en "awaiting paypal payment". Ik heb al gemaild, toen kreeg k te horen dat het allemaal goed was gegaan en de betaling binnen was en mijn order verwerkt zou worden,Maar blijkbaar is hij dus nog steeds niet verzonden
Dan kun je niet goed tellenquote:
Als investeringskapitaal geen vereiste is: ik doe meequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen jij ik en stormqueen een nagellak winkel beginnen?
hoever zit ik er vanaf?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan kun je niet goed tellen![]()
Edit: Ik zie net dat ik Models Own nog niet in mijn Excel heb gezet
Tering
dan doen we toch een franchisequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als investeringskapitaal geen vereiste is: ik doe meeBen alleen bang dat we ietwat ver uit elkaar wonen
M.u.v. de occasional gezellige sigarettenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx!
Ik zag jou ook in de lijst staan, jij ook nog steeds clean?
en hoe vaak komen die voor?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M.u.v. de occasional gezellige sigaretten.
27quote:
Ik heb ook wat zelfgemaakt. Net maar even 2 probeersels in de oven gedaan. En toen laten weken in wat warm water. Ik moet de plakjes nog wat dunner snijden denk ik. Dan sluit het plakje mooi aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, ik maak zelf kralen en canes van fimo. Vandaar het zelfproberen.
Kant en klare rolletjes die moeten denk ik wel afgebakken zijn.
Je kan het merken door er (Zachtjes!) in te knijpen, kan je het hele stuk fijnknijpen dan is ie niet afgebakken.
Fimo wilt graag een halfuurtje in de oven, op max 110 graden. (Anders verbrand de boel).
Goed aflaten koelen voor je er verder mee gaat klooien, ik heb eerder meegemaakt dat de buitenkant al hard was; maar binnenin nog gloeiend heet. ;o
ik wist niet zeker of ik die doosjes nou mee moest tellen, daar zal het wel mis zijn gegaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
27Heb er 273 en nog wat onderweg. Tering. Is maar goed dat ik even bestelstop heb ingelast
![]()
Deel gaat wel weer weg hoor, swappen etc, maargoed daar komt ook weer wat voor terug
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist niet zeker of ik die doosjes nou mee moest tellen, daar zal het wel mis zijn gegaan
Maar dan nog: wtf
ik vind het echt kunstig dat mensen die fimodingen kunnen maken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb ook wat zelfgemaakt. Net maar even 2 probeersels in de oven gedaan. En toen laten weken in wat warm water. Ik moet de plakjes nog wat dunner snijden denk ik. Dan sluit het plakje mooi aan.
Even snel gelakt en geplakt:
[ afbeelding ]
Owja: ik moet de rolletjes ook wat dunner rollen maar dat kan niet meer als het gebakken is
Nu heb ik hongerquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het echt kunstig dat mensen die fimodingen kunnen maken!
Zou ze alleen niet in dit formaat op m'n nagels plakken, nu lijken het net van die marsepeinplakjes die je wel eens op van die petit-fours ziet![]()
Yaaaayquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb ook wat zelfgemaakt. Net maar even 2 probeersels in de oven gedaan. En toen laten weken in wat warm water. Ik moet de plakjes nog wat dunner snijden denk ik. Dan sluit het plakje mooi aan.
[ afbeelding ]
Owja: ik moet de rolletjes ook wat dunner rollen maar dat kan niet meer als het gebakken is
Juist! Maarja, ik wilde jullie dit niet onthouden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het echt kunstig dat mensen die fimodingen kunnen maken!
Zou ze alleen niet in dit formaat op m'n nagels plakken, nu lijken het net van die marsepeinplakjes die je wel eens op van die petit-fours ziet![]()
Tuurlijk blijf je de rand zien, maar ik vind het iets mooier dan bijvoorbeeld witte klei.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:04 schreef mmascha het volgende:
[..]
Juist! Maarja, ik wilde jullie dit niet onthouden.
Dunnere rollen en dunnere plakjes. Ik blijf ook overal achter haken zo denk ikValt me mee dat het er nog niet vanaf gevallen is.
Crientj: die transparante klei is niet echt doorzichtig. hoor! Dan blijf je nog wel steeds de rand zien. Of zal het na het afbakken transparanter zijn? Dat moet ik nl nog doen.
Hoe krijg je het voor elkaar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar!
Ik heb het ook eens geprobeerd maar kreeg echt niet van die fijne motiefjes erin
Hoe reduceer jij je canes? Maak je ze rollend kleiner of via een andere manier?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
Jamaar mijn motiefjes verdraaiden helemaal, net als een wokkel zeg maar
rollend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoe reduceer jij je canes? Maak je ze rollend kleiner of via een andere manier?
Dat is 'm dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
rollend.
een bloemetje bijvoorbeeld. Ik start met een héél dun sliertje als midden en dan een stuk of 5 er rondom (blaadjes) en dan nog en laagje eromheen, en dan dun rollen. Maar het was 1 grote fail
Thnx! Dat ga ik dan eens proberen. Eerst moet ik nog ff wat werken van mezelf. Alhoewel ik me echt belabberd voel, ben net ook ff naar bed geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat is 'm dus.
Als je een cane wilt reduceren moet je 'm dunner knijpen.
Zachtjes knijpen, rondom knijpen en dan zul je zien dat je cane langzamerhand mooi klein wordt.
Haha niet vaak, en altijd maar 1! Vrijdag nog 1tje gehad, en die heb ik maar half opquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoe vaak komen die voor?
(ik wantrouw dat altijd, daar is het bij mij ook altijd op mis gelopen tot nu toe. Af en toe kan wel. Nou, niet dus)
waarom pak je 'm dan eigenlijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet vaak, en altijd maar 1! Vrijdag nog 1tje gehad, en die heb ik maar half op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Wel echt heel stoer!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom pak je 'm dan eigenlijk?
Wel knap als je dat kan, bij mij wordt dat 1 grote faal, ik rook nooit meer
ik kan het hebben hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel echt heel stoer!!!
Ik zal maar niet zeggen wat ik in mijn hand heb dan...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou doodgaan van angst
* Puckzzz steekt nog een peuk op, al rokend zal ik de schoorsteen uitgaan!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Steekt er ook nog 1 op... Dan maar 5 jaar eerder dood, beter dan 5 jaar langer leven maar wel nog 60 jaar denken: 'ik zou toch eigenlijk best een peuk lusten, maar ik mag niet..'quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik zou doodgaan van angst
* Puckzzz steekt nog een peuk op, al rokend zal ik de schoorsteen uitgaan!
je schetst het nu wel heel extreemquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Steekt er ook nog 1 op... Dan maar 5 jaar eerder dood, beter dan 5 jaar langer leven maar wel nog 60 jaar denken: 'ik zou toch eigenlijk best een peuk lusten, maar ik mag niet..'
ik heb geen boek gelezen, ik heb ook geen pillen geslikt of pleisters geplakt, ik geloof daar niet zo in. Ik heb het cold turkey gedaan en alles is gebaseerd op persoonlijke ervaringquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
Ohhh, jij hebt zeker Alan Carr gelezen?? Ik ook, ooit. Ik herkende ineens dat MOETEN roken...(ik kreeg agressieve neigingen van dat boek...)
Maaarrrr, ik vind het wel écht heel stoer dat je bent gestopt hoor, dat is een ding dat zeker is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Heb je Zoya Remove+ gekregen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:Lakjes binnen voor mezelf 2x zoya 2x nubar QT en Revvvolutiun
Een nieuw potje Nubar Daimont en een gratis zoya nagellakverwijderaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |