Leeeeuk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef Blizzie het volgende:
Mjin inkopen van vandaag(1 vergete op de foto te zette dus plaatje er ff bij gedaan
)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nail art gliter topper is beetje verstopt achter mn roze en blauwe lakjes
Rancho Cucamonga, ongeveer 45 minuten ten westen van Los Angelesquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb al eens eerder besteld, maar ik dacht, misschien is het via via goedkoper.Niet dus. Grr.. Misschien volgende week weer wat bestellen
![]()
Waar woon je trouwens in CA?
Verzenden binnen amerika is iets goedkoper, maar niet enorm veel. Het wordt pas voordelig bij echt grote hoeveelheden. Je kunt zelf de verzendoptie kiezen bij de website. 15 lakjes naar CA is $12 verzenden. 30 lakjes naar CA is $16 verzenden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat kosten als ik meer dan 9 lakjes wil? Ligt dat verschillend omdat ik het in Amerika zelf laat verzenden?
Ik heb over een paar weken mijn loon, vind je het goed als ik je dan in gedachten hou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
Ik weet trouwens niet hoeveel animo er is hier, maar ik kan eventueel lakjes opsturen. Heb net even gekeken en ik kan dezelde methode gebruiken als TD, een flat rate doos voor $18.
Ik zit dan te denken aan Wet 'n Wild, Sinful Colors, Icing, Zoya, Petites, Sally Hansen.. eigenlijk alles wat niet standaard bij TD te krijgen is.
Wat klinkt dat mooi, ik vind City of Calabasas ook al zo puik klinkenquote:
Zekerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb over een paar weken mijn loon, vind je het goed als ik je dan in gedachten hou?
Lol, kijk maar uit, straks krijg je ontzettend veel aanvragenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
Ik weet trouwens niet hoeveel animo er is hier, maar ik kan eventueel lakjes opsturen. Heb net even gekeken en ik kan dezelde methode gebruiken als TD, een flat rate doos voor $18.
Ik zit dan te denken aan Wet 'n Wild, Sinful Colors, Icing, Zoya, Petites, Sally Hansen.. eigenlijk alles wat niet standaard bij TD te krijgen is.
Fijn zeg! Ik zit vooral te snakken naar meer Zoya's na mijn pakketje van vandaag, maar als je nog meer aanraders hebt hoor ik het graag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Zeker![]()
Als er voldoende interesse is zal ik een prijslijst maken van verschillende merken en wat ik zoal kan krijgen hier.
Ik zelf vind Wet 'n Wild erg fijn, vooral voor Konad omdat de meeste kleurtjes in 1 laag dekkend zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
[..]
Fijn zeg! Ik zit vooral te snakken naar meer Zoya's na mijn pakketje van vandaag, maar als je nog meer aanraders hebt hoor ik het graag.
Gaaf! Als zoiets mogelijk kan zijn voor een redelijke prijs dan heb ik wel interesse ;oquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
Die Wet n Wild Black is toch in één laagje dekkend ook?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik zelf vind Wet 'n Wild erg fijn, vooral voor Konad omdat de meeste kleurtjes in 1 laag dekkend zijn.
Ja, erg goed dekkendquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die Wet n Wild Black is toch in één laagje dekkend ook?
*krabbelt op lijstje voor swap* Dat past er vast nog wel bijquote:
Haha leuk juist toch, dat het de heren in ieder geval opvalt haha!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, ik ha dook een leuke evaring op mn werk. Ik heb dus een klein avondbaantje (ben dus niet helemaal werkeloos, maar die 5 uur per week.... word je ook niet rijk vanIk voer ritlijsten in bij een vervoersbedrijf, en wij rijden dus onder andere voor Overtoom. Hebben ook een aantal trailers met Overtoom-reclame, van www.overtoom.nl:
[ afbeelding ]
Afijn, ik had dus Dating A Royal op mijn nagels, roepen de heren op m'n werk: "hee kijk, ze heeft Overtoomnagels!"
Die kleur doe ik dus ook niet meer op naar m'n werk
Oeh dat klinkt erg aantrekkelijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Ainnir het volgende:
whehe leuk he als mensen iets leuks zeggen over je nagellakquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha leuk juist toch, dat het de heren in ieder geval opvalt haha!
Een (male) collega van de week: "Hey, weer een ander kleurtje. Ook leuk hoor! Oh, en weer van die figuurtjes? Grappig."
Dat heb je met Ruby Pumpsquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe leuk he als mensen iets leuks zeggen over je nagellak![]()
Had ik vandaag ook. Had vandaag Ruby Pumps op.
(vrouwelijke) collega ziet mij en ziet eerst mijn kleding van vandaag en maakt daar complimenten over en daarna ziet ze mijn nagellak "ooh mooie nagels!". Echt leuk is dat
Is Sally Hansen zo duur? Ik dacht altijd dat dat een cheapass merk wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
Oke ben maar even een prijslijst aan het opzetten. Nog niet alles staat erop.. zijn er merken die jullie nog missen?
http://ainnir.net/order.php
(en ja, OPI is verrekte duur hier, daarom bestel ik OPI ook bij TD *schopt CA sales tax*).
RBL is alleen online te verkrijgen, of in hun winkel in New Yorkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef PeRi het volgende:
Is Rescue Beauty Lounge niet toevallig cheaper in de winkels Ainnir?
Top dat je wilt doen, echt.
Sally Hansen Extreme Wear is een stuk goedkoper, maar ik moet die prijzen nog opzoeken. Milani is ook hier verkrijgbaar. Ik ga vanmiddag een rondje drogisten doen om de prijzen te bekijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is Sally Hansen zo duur? Ik dacht altijd dat dat een cheapass merk was![]()
Verkopen ze bij jou in de buurt ook Milani? Of dat nieuwe merk waarvoor ze nu doorgaan?
aah jij hebt 'm dus alquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit is ook Chicago Champagne Toast, ter illustratie.
Ah okee, vandaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Sally Hansen Extreme Wear is een stuk goedkoper, maar ik moet die prijzen nog opzoeken. Milani is ook hier verkrijgbaar. Ik ga vanmiddag een rondje drogisten doen om de prijzen te bekijken
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
aah jij hebt 'm dus al![]()
Dat is ook wat zeg, zat net aan jou te denken dat het wel een kleurtje voor jou is
Ik vind 'm een beetje knal... wel gewaagdquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef karoltje het volgende:
Superrrblauw dit!
[ afbeelding ]
Weet niet zo goed wat ik ervan vind....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |