abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:48:48 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78076636
Puckzzz .
KuikenGuppy
pi_78076895
Daph, sjezus. Die stash dat wil ik ook wel. M'n moeder vermoord me denk ik, en m'n verklaart me voor gek .
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78077311
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Daph, sjezus. Die stash dat wil ik ook wel. M'n moeder vermoord me denk ik, en m'n verklaart me voor gek .

Mijn ouders kijken alleen maar afkeurend naar mijn bureau, mijn vriend vraagt steeds "Wat heb je toch allemaal in dat kastje? Toch niet alleen maar nagellak he?" (hij vindt het niet nodig dat ik mijn nagels steeds lak) en mijn zusje zegt iedere keer als ze wat ziet staan of als er een pakketje binnen komt dat ze mijn nagellak allemaal uit het raam gooit
pi_78077803
terugvindpooooost
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:23:41 #45
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78078466
zoooooo, ik ben mijn acryl er weer af aan het slopen. Er zat lucht onder twee nagels, en dan moet natuurlijk alles er weer af van Lindy...
Don't come closer, I might hurt you
pi_78079050
@ Lindy, Leuk!!! Hou me op de hoogte!!
pi_78079372
Tvp!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:07:09 #48
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78080769
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lindy, Leuk!!! Hou me op de hoogte!!
Zal ik doen!
pi_78080865
heb vanavond voor 't eerst met Ruby Pumps gelakt, echt
Dat wordt morgen op mijn werk weer de hele dag naar mijn nagels staren
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:16:00 #50
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78081228
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef MissJ het volgende:
heb vanavond voor 't eerst met Ruby Pumps gelakt, echt
Dat wordt morgen op mijn werk weer de hele dag naar mijn nagels staren
Ja, mooi is ze he??!!
pi_78081259
Maar Niet een alternatief voor Afterglow? Iets zonder glittertjes zodat hij makkelijk te removen is?
pi_78081462
Ik vraag me even iets af. Is het goedkoper om een pakket van TD gewoon naar USA te laten sturen, en dan naar mijzelf? Aangezien ik familie heb wonen in California, dus misschien ben ik dan goedkoper uit?
pi_78081731
Eigenlijk moet ik een beetje bijlezen maar daar heb ik niet zo'n zin in dus hoi.

En Kleintje, ik heb het lakje ontvangen!
pi_78081830
mnoh, transdesign heeft Color Club Too Violet helemaal niet

en wanneer kwam revvvoution weer in stock? dat zei iemand.
donderdag toch?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78082224
Ja, dat heeft Van mij gemailed

Zo finally een layout update op m'n blog! I love it
pi_78082616
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Zoya promo!

http://ow.ly/17XHd

Bij iedere bestelling boven de $ 10 krijg je twee gratis Zoya lakken!

(is misschien iets voor Ainnir, Zoya shipt namelijk niet buiten de VS)
Thanks voor de tip, maar ik sla het dit keer over. Ze rekenen 7$ shipping en dan blijft er van die korting niet veel meer over, bovendien kan ik Zoya hier lokaal kopen voor minder
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik vraag me even iets af. Is het goedkoper om een pakket van TD gewoon naar USA te laten sturen, en dan naar mijzelf? Aangezien ik familie heb wonen in California, dus misschien ben ik dan goedkoper uit?
Helaas niet, TD rekent al gauw $10 tot $12 dollar verzenden naar CA, en van hier naar NL dingen opsturen is ook al snel $20 a $30 voor een flinke lading nagellak.
pi_78085311
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef Puckzzz het volgende:

nieuwe nailartspulletjes van Essence
[ afbeelding ]

Dat fruit! Eigenlijk alles is leuk..
Kan wel weer zwaaien naar mijn voornemen om niks meer te kopen

Ik kom net een site tegen met China Glaze, 3 halen 2 betalen. Mag ik zoiets noemen hier? Of spam ik dan?

[ Bericht 6% gewijzigd door princess-a op 17-02-2010 01:27:23 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78085703
Ik heb een mooi kleurtje op. Morgen volgen foto's. Eigenlijk is dit een verkapte tvp.
Aids.
pi_78086201
Bwuh, ik ga moregn weer even bijlezen, typen is moeilijk nu

(En ja, ik ben me ervan bewustd at het een doordeweekse dat is)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_78087986
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 01:17 schreef princess-a het volgende:

Ik kom net een site tegen met China Glaze, 3 halen 2 betalen. Mag ik zoiets noemen hier? Of spam ik dan?
Mag??? Mag??? MOET!
pi_78087995
Linnie, wat is de link van je blolg? Je staat niet in de OP....
pi_78088188
Waar kun je van dit merk nagellakjes halen?

All good things are wild and free.
pi_78088276
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je van dit merk nagellakjes halen?

[ afbeelding ]
Die verkopen ze hier in de US bij elke drogist voor $0.99 (soms zelfs voor $0.50 in de aanbieding). Ik denk niet dat je die ergens online of in NL gaat tegenkomen

Overigens zijn het zeer fijne lakjes, de meeste kleurtjes dekken al met 1 laagje, en er zitten best mooie tussen.
pi_78088307
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 08:13 schreef Ainnir het volgende:

[..]

Die verkopen ze hier in de US bij elke drogist voor $0.99 (soms zelfs voor $0.50 in de aanbieding). Ik denk niet dat je die ergens online of in NL gaat tegenkomen

Overigens zijn het zeer fijne lakjes, de meeste kleurtjes dekken al met 1 laagje, en er zitten best mooie tussen.
Waarom altijd alles in Amerika! Haha, mijn vriend zijn vader woont er en hij heeft al OPI mee genomen voor me. Nu willen we ook die kant op komen, dan weet ik zeker dat ik in ga slaan. Ik zag op internet dat iemand een foto had genomen in een drogisterij waar ze OPI voor 3 dollar verkochten, is dat in meerdere zo en weet jij daar toevallig een naam van?
All good things are wild and free.
pi_78088422
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Waarom altijd alles in Amerika! Haha, mijn vriend zijn vader woont er en hij heeft al OPI mee genomen voor me. Nu willen we ook die kant op komen, dan weet ik zeker dat ik in ga slaan. Ik zag op internet dat iemand een foto had genomen in een drogisterij waar ze OPI voor 3 dollar verkochten, is dat in meerdere zo en weet jij daar toevallig een naam van?
Zo geweldig is het helaas niet. OPI wordt doorgaans niet bij drogisten verkocht, alleen bij salons en beauty supplies, of warenhuizen als Macy's en JCPenney (voor de volle mep natuurlijk). Sommige Albertsons supermarkten met een drogisterijafdeling verkopen wel eens OPI, maar dan meestal een heel beperkt aanbod van verschillende tinten rood.

Ik zelf bestel OPI meestal online, maar als ik het in de winkel haal is dat meestal bij Ulta (als ik een goede kortingsbon heb -- vaste prijs is $8.50), of bij de lokale beauty supply waar ze af en toe een bak met OPI lakjes hebben voor $1.99 per stuk. Ulta heeft overigens wel een mooi aanbod van verschillende kleuren, uitgebreid assortiment inclusief OPI DS.
pi_78089002

En weer een nieuwe konad plate binnengekregen..ziehier het resultaat :

ben er zelf helemaal blij mee
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:20:00 #68
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78089214
Oh die zijn heel leuk BS!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78089705
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:

[..]

Thanks voor de tip, maar ik sla het dit keer over. Ze rekenen 7$ shipping en dan blijft er van die korting niet veel meer over, bovendien kan ik Zoya hier lokaal kopen voor minder
[..]

Helaas niet, TD rekent al gauw $10 tot $12 dollar verzenden naar CA, en van hier naar NL dingen opsturen is ook al snel $20 a $30 voor een flinke lading nagellak.
Ah okee Was vergeten dat je die bij jou ook los kunt kopen endezo. Het meisje waarmee ik swap heeft er voor mij vier besteld Normaal gesproken betaal ik $ 7.49 per flesje plus shipping ongeveer $ 10 dus of ik in totaal nou $ 21 of $ 40 betaal scheelt best
pi_78089763
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 07:40 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Mag??? Mag??? MOET!
De website heet nagelproducten.nl. Het zijn niet alle China Glaze nagellakjes maar wel redelijk wat.. Staan ook topcoats op waarmee je elke nagellak holo maakt en daar ben ik zó nieuwsgierig naar
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]

En weer een nieuwe konad plate binnengekregen..ziehier het resultaat :

[ afbeelding ]

ben er zelf helemaal blij mee
Mooi subtiel
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:46:56 #71
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78089804
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:45 schreef princess-a het volgende:

[..]

De website heet nagelproducten.nl. Het zijn niet alle China Glaze nagellakjes maar wel redelijk wat.. Staan ook topcoats op waarmee je elke nagellak holo maakt en daar ben ik zó nieuwsgierig naar
[..]

Mooi subtiel
Welke website is dat dan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78089827
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Welke website is dat dan?
Nagelproducten.nl
pi_78089828
Ik ben jaloers op Ainnir .
Whatever I want.
pi_78090094
Ik heb anderhalf jaar geleden in Amerika van die stempel plaatjes met stempel en schraper gekocht. Maar al die tijd lukte het me niet. Kom ik er dus net achter dat je daar speciale lak voor nodig hebt. Lekkere domme actie van mij. Binnenkort maar eens aanschaffen en dan kan ik ook eens leuke creaties maken
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:59:06 #75
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_78090105
Mooie stash Daph!!

Brr wat is het koud ik wil ook lente
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:01:17 #76
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_78090168
mooie nagels in de OP en dan die stash uit de vorige reeks, wow, nu begrijp ik het helmer effect!!
Ik las ook ergens een vraag over de fimo.
De plakjes fimo gewoon op je nagel doen, ik plak hem zelf vast op bijna droge lak en dan lekker met seche vite topcoat eroverheen. I Love fimo. Ga er vandaag nieuwe nagels mee maken.
Iemand al een idee wanneer de nieuwe essence nail art line uitkomt ? Die twins zijn echt gaaf!
pi_78090181
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:01 schreef AmNaBa het volgende:
mooie nagels in de OP en dan die stash uit de vorige reeks, wow, nu begrijp ik het helmer effect!!
Ik las ook ergens een vraag over de fimo.
De plakjes fimo gewoon op je nagel doen, ik plak hem zelf vast op bijna droge lak en dan lekker met seche vite topcoat eroverheen. I Love fimo. Ga er vandaag nieuwe nagels mee maken.
Iemand al een idee wanneer de nieuwe essence nail art line uitkomt ? Die twins zijn echt gaaf!
Nja, dan moeten ze dus niet in de oven.
Maar als je het dan in een potje wilt stoppen, dan heb ik dat de boel aan elkaar blijft zitten... Vandaar dat ik mij afvraag hoe Essence dat dan doet met hun potje fruit. ;o
pi_78090193
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:47 schreef PeRi het volgende:
Ik ben jaloers op Ainnir .
Ik ook.

Mooie konad BS!
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:04:34 #79
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_78090238
Mijn hh-beurs haul.

200 French sjablonen voor 5 euro (2 voor 1), Herome rapid dry spray (gratiz), Golden Rose scala effect (2 euro), Herome WIC bloot kleurtje (2 dezelfde kleur voor 1, m'n moeder heeft de andere), en Golden Rose nummer 307 hysterisch paars met blauw en roze (4,95 geloof is)

Zometeen de sjablonen eens proberen voor gewoon een nette french, heb straks een crematie
Knoei
pi_78090268
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:

[..]

[..]

Ja heb al eens eerder besteld, maar ik dacht, misschien is het via via goedkoper. Niet dus. Grr.. Misschien volgende week weer wat bestellen

Waar woon je trouwens in CA?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')