quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Daph, sjezus. Die stashdat wil ik ook wel. M'n moeder vermoord me denk ik, en m'n
verklaart me voor gek
.
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lindy, Leuk!!! Hou me op de hoogte!!
Ja, mooi is ze he??!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef MissJ het volgende:
heb vanavond voor 't eerst met Ruby Pumps gelakt, echt![]()
![]()
![]()
Dat wordt morgen op mijn werk weer de hele dag naar mijn nagels staren
Thanks voor de tip, maar ik sla het dit keer over. Ze rekenen 7$ shipping en dan blijft er van die korting niet veel meer over, bovendien kan ik Zoya hier lokaal kopen voor minderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Zoya promo!
http://ow.ly/17XHd
Bij iedere bestelling boven de $ 10 krijg je twee gratis Zoya lakken!
(is misschien iets voor Ainnir, Zoya shipt namelijk niet buiten de VS)
Helaas niet, TD rekent al gauw $10 tot $12 dollar verzenden naar CA, en van hier naar NL dingen opsturen is ook al snel $20 a $30 voor een flinke lading nagellak.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik vraag me even iets af. Is het goedkoper om een pakket van TD gewoon naar USA te laten sturen, en dan naar mijzelf? Aangezien ik familie heb wonen in California, dus misschien ben ik dan goedkoper uit?
Dat fruit! Eigenlijk alles is leuk..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
nieuwe nailartspulletjes van Essence
[ afbeelding ]
Mag??? Mag??? MOET!quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:17 schreef princess-a het volgende:
Ik kom net een site tegen met China Glaze, 3 halen 2 betalen. Mag ik zoiets noemen hier? Of spam ik dan?
Die verkopen ze hier in de US bij elke drogist voor $0.99 (soms zelfs voor $0.50 in de aanbieding). Ik denk niet dat je die ergens online of in NL gaat tegenkomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je van dit merk nagellakjes halen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:13 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier in de US bij elke drogist voor $0.99 (soms zelfs voor $0.50 in de aanbieding). Ik denk niet dat je die ergens online of in NL gaat tegenkomen![]()
Overigens zijn het zeer fijne lakjes, de meeste kleurtjes dekken al met 1 laagje, en er zitten best mooie tussen.
Zo geweldig is het helaas niet. OPI wordt doorgaans niet bij drogisten verkocht, alleen bij salons en beauty supplies, of warenhuizen als Macy's en JCPenney (voor de volle mep natuurlijk). Sommige Albertsons supermarkten met een drogisterijafdeling verkopen wel eens OPI, maar dan meestal een heel beperkt aanbod van verschillende tinten rood.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom altijd alles in Amerika! Haha, mijn vriend zijn vader woont er en hij heeft al OPI mee genomen voor me. Nu willen we ook die kant op komen, dan weet ik zeker dat ik in ga slaan. Ik zag op internet dat iemand een foto had genomen in een drogisterij waar ze OPI voor 3 dollar verkochten, is dat in meerdere zo en weet jij daar toevallig een naam van?
Ah okeequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik sla het dit keer over. Ze rekenen 7$ shipping en dan blijft er van die korting niet veel meer over, bovendien kan ik Zoya hier lokaal kopen voor minder
[..]
Helaas niet, TD rekent al gauw $10 tot $12 dollar verzenden naar CA, en van hier naar NL dingen opsturen is ook al snel $20 a $30 voor een flinke lading nagellak.
De website heet nagelproducten.nl. Het zijn niet alle China Glaze nagellakjes maar wel redelijk wat.. Staan ook topcoats op waarmee je elke nagellak holo maakt en daar ben ik zó nieuwsgierig naarquote:
Mooi subtielquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef BurningStarfire het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een nieuwe konad plate binnengekregen..ziehier het resultaat :
[ afbeelding ]
ben er zelf helemaal blij mee![]()
Welke website is dat dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
De website heet nagelproducten.nl. Het zijn niet alle China Glaze nagellakjes maar wel redelijk wat.. Staan ook topcoats op waarmee je elke nagellak holo maakt en daar ben ik zó nieuwsgierig naar![]()
[..]
Mooi subtiel
Nja, dan moeten ze dus niet in de oven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:01 schreef AmNaBa het volgende:
mooie nagels in de OP en dan die stash uit de vorige reeks, wow, nu begrijp ik het helmer effect!!
Ik las ook ergens een vraag over de fimo.
De plakjes fimo gewoon op je nagel doen, ik plak hem zelf vast op bijna droge lak en dan lekker met seche vite topcoat eroverheen. I Love fimo. Ga er vandaag nieuwe nagels mee maken.
Iemand al een idee wanneer de nieuwe essence nail art line uitkomt ? Die twins zijn echt gaaf!
Ja heb al eens eerder besteld, maar ik dacht, misschien is het via via goedkoper.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik sla het dit keer over. Ze rekenen 7$ shipping en dan blijft er van die korting niet veel meer over, bovendien kan ik Zoya hier lokaal kopen voor minder
[..]
Helaas niet, TD rekent al gauw $10 tot $12 dollar verzenden naar CA, en van hier naar NL dingen opsturen is ook al snel $20 a $30 voor een flinke lading nagellak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |