quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze reageren!
bij mijn 1e bestelling bij TD had ik er ook 1 niet besteld lakje bij ipv 1 die ik wél besteld had. Heb toen paar keer gemaild maar heb nooit antwoord ontvangen..![]()
Gelukkig vond ik het verkeerd ontvangen lakje ook best prima hoor, maar toch, was leuk geweest als ze gewoon reageren
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaa hoi!
edit1: hihi FiPo!
edit2: Mooie OP!
ik vind dat bijonder onprofessioneel, en zou er idd alles aan doen om mijn gelijk te halen, kom nouquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt geen antwoord? Nou ik stalk ze hoor, wacht maar, wat er met dat potje gebeurt zal me een worst wezen maar antwoord zal ik krijgen!
Als ik geen antwoord krijg, bel ik ze. Echt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat bijonder onprofessioneel, en zou er idd alles aan doen om mijn gelijk te halen, kom nou
edit: sorry, er moest onprofessioneel staan
stuur breekijzer erop afquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik geen antwoord krijg, bel ik ze. Echt..
ja ik heb het gelezen ja. Maar ik heb de dombo gespeeldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef kieskleurig het volgende:
Had de nagels van Mirjam en Nune helemaal gemist in het vorige topic...maar mooi
Vind die Konads echt superleuk, heb ook paar plates besteld dus ben erg benieuwd.
@PeRi heb je hun policies gelezen? Niet echt bemoedigend als je iets wilt ruilen of terugsturen vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:29 schreef Crientj het volgende:
Erg mooie nagels weer dames!Over 1 nacht ijs gaan gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Gefeliciteerd, ben benieuwd ook naar je shop dan!
Whatever I want.
Erg mooie nagels weer dames!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Erg mooie nagels weer dames!Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Erg mooie nagels weer dames!leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
1. Ik gebruik aceton van de Kruidvat. Ik vind dat deze niet zo doordringend ruikt als andere merken, en van nagellakremover met geurtjes ga ik kokhalzen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben vooral door dit topic heel erg geinspireerd, en heb nu al verschillende soorten nagellak gekocht en nail-art spullen. Toch heb ik wat vraagjes. Waarschijnlijk hebben jullie het hier vast wel een keertje over gehad maar om nou al die 76 voorgaande topics door te lezen vond ik een beetje te veel van het goede, dus bij deze mijn vraagjes:
1. Welke nagellakverwijderaar gebruiken jullie?
2. Ik heb gelezen dat als je vaak nagellak gebruikt je nagels hier geel van worden, ik gebruik een basecoat maar zijn er ook nog andere tips die jullie hebben om dit te voorkomen?
3. Ik zat net het allereerste topic door te lezen en daar had iemand geschreven dat een nagelverharder een kuur is. Nu zit er in de nagellak van China Glaze ook een verharder, is dit anders?
4. hebben jullie nog andere tips die je als ''beginner'' moet weten.
Wat gaat ie dan kosten, ik vind het wel een leuke kleurquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
Hoi lak-addicts!
Is er hier nog iemand die belang heeft bij OPI Clubbing Till Sunrise?
Ik kan em krijgen tegen betaling van extra verzendkosten maar vind het niet zon mooie kleur geloof ik, maar mocht iemand hem hier willen hebben dan bestel ik hem gewoon mee
Dat ligt eraan, mevrouw zegt dat ie niet door de brievenbus past en dat door dat kleurtje het verzenden op 6.75 komt. Maar volgens mij kan ie wel door de brievenbus toch? Het zijn grote flesjes maar niet zó groot dacht ik.. ik hoef er niks aan over te houden dus zou dan de helft van de verzendkosten rekenen, + kosten om het naar degene te versturen die hem hebben wil..quote:Op zondag 14 februari 2010 00:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat gaat ie dan kosten, ik vind het wel een leuke kleur
och armequote:Op zondag 14 februari 2010 00:37 schreef RenRen- het volgende:
Nou dames, wordt een latertje hier. Ben net 2 (Ja, twéé keer) keer door mijn bed heen gezakt. Dus ik ga mijn laptop uitdoen en mijn nagels doen en slapen. Want dit was wel een hele grote faal.
Dankjewel, ik hoop dat hij geen zelfmoord gaat plegen als ik slaapquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 00:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
och armeslaap lekker zometeen!
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 14 februari 2010 00:37 schreef RenRen- het volgende:
Nou dames, wordt een latertje hier. Ben net 2 (Ja, twéé keer) keer door mijn bed heen gezakt. Dus ik ga mijn laptop uitdoen en mijn nagels doen en slapen. Want dit was wel een hele grote faal.
Volgens mij past het ook wel door de brievenbus, maar zal misschien ook aan de manier van verpakken liggen?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, mevrouw zegt dat ie niet door de brievenbus past en dat door dat kleurtje het verzenden op 6.75 komt. Maar volgens mij kan ie wel door de brievenbus toch? Het zijn grote flesjes maar niet zó groot dacht ik.. ik hoef er niks aan over te houden dus zou dan de helft van de verzendkosten rekenen, + kosten om het naar degene te versturen die hem hebben wil..
ik heb een handcreme en die doet echt wonderen... zal hem morgen ff voor je zoeken weet de naam zo snel niet..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:16 schreef Mirjam het volgende:
pff, ik smeer me helemaal suf met handcreme, maar de rug van m'n beide handen lijkt wel een maandlandschap, en is enorm pijnlijk, zo droog is het
zie zelfs wondjes ont5staan
Ik houd het in mijn hoofd.. heb haar gemaild dat ze alleen die andere wel mag verzenden omdat ik de verzendkosten teveel vind voor een lakje dat ik niet hoef. Reageert zij hierop dat het lakje wel door de brievenbus kan, gaat ie naar jouquote:Op zondag 14 februari 2010 00:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Volgens mij past het ook wel door de brievenbus, maar zal misschien ook aan de manier van verpakken liggen?
Als ze in NL woont kan ze op het postkantoor heel simpel laten controleren of het door de brievenbus kan. Als het echt een pakketpostlakje is, dan wordt het helaas te duur, zou het lakje zo'n 10 euro kosten. Mocht het wel een brievenbuslakje zijn dan wil ik hem wel graag hebben
Die van jou ook!quote:Op zondag 14 februari 2010 01:28 schreef Franneh het volgende:
Oblivion, super mooi kleurtje!
[ afbeelding ]
Niet helemaal netjes, maar ja oefening baart kunst![]()
China glaze - recycle met een matte topcoat van CG
Daarna glitters eroverheen van (een mix) essence nail art multi glitter en essence nail art topper [ afbeelding ]
Die topper vind ik helemaal geweldig, lekker veel kleur in de glitter!
Die policies doen er natuurlijk geen flikker toe he, niet JIJ hebt een fout gemaakt maar ZIJ en ZIJ moeten dat rechtzetten! Dat zal in de meeste gevallen niet zijn dat je het lakje terugstuurt om te ruilen (die 3 dollar of dat potje zal ze een worst wezen denk ik), maar het kan zijn dat je je geld ervoor terug krijgt, of een goede korting krijgt op je volgende bestelling oid.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef kieskleurig het volgende:
@PeRi heb je hun policies gelezen? Niet echt bemoedigend als je iets wilt ruilen of terugsturen vrees ik.
Mooi! Ik zit ook te wachten op Reflecting Pool.quote:Op zondag 14 februari 2010 03:20 schreef Ainnir het volgende:
Bah wat is het toch lastig hier alles bij te houden met het tijdsverschil, jullie gaan zo snel!![]()
Zojuist OPI Reflecting Pool binnen gekregen (eindelijk!), dus meteen maar ff getest:
[ afbeelding ]
IRL veel mooier natuurlijk, maar niet vast te leggen
Idd ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:47 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Intratuin Veghel? Ben ik net geweest en ik zag ze ook staan
Leuk!
Pfoe ben flink aan het carnavallenmaar even geen tijd/zin om aan mijn nageltjes te denken..
Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'quote:
Maar volgens mij reageren ze niet op hun mailen komt het omdat ze echt heel druk zijn met hun werk, of omdat ze denken dat Nederlanders toch nooit bellen, dus dat ze net zo goed de mailtjes kunnen negeren. Ik heb geen idee, maar ik betwijfel of ze antwoord of korting zal krijgen, hoe jammer ik het ook vind voor PeRiquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die policies doen er natuurlijk geen flikker toe he, niet JIJ hebt een fout gemaakt maar ZIJ en ZIJ moeten dat rechtzetten! Dat zal in de meeste gevallen niet zijn dat je het lakje terugstuurt om te ruilen (die 3 dollar of dat potje zal ze een worst wezen denk ik), maar het kan zijn dat je je geld ervoor terug krijgt, of een goede korting krijgt op je volgende bestelling oid.
Ik heb eens iets in Engeland besteld (hamsterspulletjes) en toen die doos hier kwam was het zo slecht verpakt dat er een aantal dingen kapot waren gegaan. Het verzenden was echter behoorlijk duur. Ik heb toen dus gemaild wat er kapot was, en daarvoor heb ik mijn aankoopbedrag teruggehad. Sommige dingen zijn nog wel bruikbaar, maar wel beschadigd, dus het was mooi opgelost zo.
En zo dient TD bij een fout aan hun kant ook te reageren....
Mooie kleur!!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef PeRi het volgende:
Wel een mooie en goeie bestelling Michelangela,
.
[ afbeelding ]
OPI - I'm Fondue Of You
Hij is zo mooi bruin met een ietsjepietsje roodquote:
Ja, precies. Ik heb wel een heleboel van die donkerrode, maar dat bruinige erin is wel echt mooi!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij is zo mooi bruin met een ietsjepietsje rood. Zo eentje had ik nog niet, wel een paar waar meer rood in zit.
Ik zal lief voor ze zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 12:00 schreef Loqi het volgende:
Ik vind het niet lelijk Lindywel tof eigenlijk! Maar niet mijn zebras opeten he!
Ze doen het nog niet, als ik de link bezoek krijg ik een 404 errorquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 11:23 schreef Michelangela het volgende:
Zoals beloofd plaatjes van mijn bestelling:
Gargantuan Green Grape - Alpine Snow - Russian Navy (Allen Matte)
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: Alpine snow is leuk voor figuurtjes, Russian Navy is een erg mooie kleur die ik ook nog glimmend ga bestellen. Over de Gargantuan Green Grape ben ik niet zo te spreken, ik vind hem wel erg fel.
Off With Her Red! - Absolutely Alice - Happy Holy Days!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: allemaalDe Happy Holy Days! is iets warmer en "besachtig", komt niet zo goed over op de foto
Hawaiian Orchid - Venus di Violet - Chocolate Shakespeare
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: Chocolate Shakespeare is een aangename verrassing. De andere 2 vind ik te transparant, ook na 2 laagjes. Venus di Violet is nog wel leuk als basis door de roze shimmer, maar Hawaiian Orchid is ook niet helemaal mijn smaak.
Haha goed gelukt!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters...
)
[ afbeelding ]
oh geweldige nagels!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'![]()
[ afbeelding ]
en mijn nagels
[ afbeelding ]
Er zijn wel users die het van Ebay vandaan hebben, weet alleen niet waar.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef miss--moana het volgende:
oeww heb iets leuks gezien het heet ''Krack Polish'' weet iemand waar je dit kan kopen? Ben al op zoek via google. Maar kan het niet makkelijk vinden, iemand had het via TD maar als ik het daar intype vind ik niets![]()
Het lijkt mijn echt zo cool!
* heb het gevonden!!*
Tijgers/Zebra'squote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters...
)
[ afbeelding ]
Ik heb daar wel een paar keer besteld, binnen 2 dagen binnen.. hebben ze iets niet meer op voorraad wordt je gebeld en bieden ze een alternatief of wat anders.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is. + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..
(Ja sorry kom even binnenvallen maar ben een trouwe meelezer)
Jup, ik heb het net hier uitgeprobeerd.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:44 schreef Balenciaga. het volgende:
Weet je misschien ook of ze China Glaze matte magic wel kunnen verzenden via de brievenbus? Want ik heb namelijk geen zin om 4,50 verzendkosten te betalen voor 1 nagellakje
Ik heb daar een paar keer besteld en ik ben er erg tevreden over. Het enige nadeel is dat ze alleen met pakketpost versturen. Je zou kunnen mailen of ze dit in een enveloppe willen doen (past wel, Matte Magic is namelijk een mini) maar ik betwijfel eigenlijk of ze dat doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is. + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..
(Ja sorry kom even binnenvallen maar ben een trouwe meelezer)
Dat is een collectie uit 2008. Ik vrees dat je daar Ebay voor op moet.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:54 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben net zo een mooie collectie tegengekomen op internet, Het gaat om de Martini Pedicure collectie van China Glaze.
Weet iemand waar je deze kan krijgen?
En dan vooral deze kleur:
http://farm3.static.flickr.com/2503/3841347353_2116ce12e1.jpg
http://1.bp.blogspot.com/(...)Martini+pedicure.jpg
Hij is leuk, maar verkoopt geen makeup als ik het goed heb. En het assortiment is lang niet zo breed als in Londen enzo, maar het is wel leuk om zeker één keer te kijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 15:51 schreef princess-a het volgende:
@ Peri; is die Primark in rotterdam een beetje de moeite waard? Ik heb in Londen allemaal leuke make up, bodybutters en nagellak gescoord maar als dat hier niet is hoef ik niet uit de trein te stappen als ik weer naar Antwerpen ga
Heb vandaag blauwe nagels
eerst 1 laagje glo baby glo, electric blue
[afbeelding|link]
en 1 laagje Absolutely Alice (aangezien die er toch niet af te krijgen is, heb ik het maar bij 1 laagje gehouden)
[afbeelding|link]
had er meer van verwacht geloof ik
De primark hier heeft vooral kleding, ondergoed, slaapkledij, badkleding, tassen, sjaals en bijouteriën, in Engeland is het veeeeeeeeel groter. Bodybutters, lakjes en verdere make-up hebben ze hier niet. Als je Engeland gewend bent, valt Rotterdam tegenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef princess-a het volgende:
@ Peri; is die Primark in rotterdam een beetje de moeite waard? Ik heb in Londen allemaal leuke make up, bodybutters en nagellak gescoord maar als dat hier niet is hoef ik niet uit de trein te stappen als ik weer naar Antwerpen ga
[ link | afbeelding ]
en 1 laagje Absolutely Alice (aangezien die er toch niet af te krijgen is, heb ik het maar bij 1 laagje gehouden)
[ link | afbeelding ]
Hier kan ik wat mee, dankjewel! Heb in Engeland ook hele mooie maillots gekocht voor 1 en 2 pond, als die hier ook zijn komt dat goed uit want ik heb spijt dat ik ze niet als een malle heb ingeslagen. Sieraden waren ook erg leuk, nu hopen dat ooit de make up hier ook komt want het is heel fijn spulquote:Op zondag 14 februari 2010 15:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
De primark hier heeft vooral kleding, ondergoed, slaapkledij, badkleding, tassen, sjaals en bijouteriën, in Engeland is het veeeeeeeeel groter. Bodybutters, lakjes en verdere make-up hebben ze hier niet. Als je Engeland gewend bent, valt Rotterdam tegen.
Maar het is wel leuk om er ff te shoppen vind ik, voor kleine dingen is het echt prima, ik haal er vooral pijama's, sokken en leggings/panty's (Stap dan uit bij Rotterdam Alexander). Hoewel ik er gisteren dus ook een tankini heb gescoord voor 8 euro en die zit echt prima en verbergt ook mn vetrollen - hoezeeeeeee.
Maillots en leggings en panty's hebben ze er echt volop, dus dan kan je idd hier ook gaan kijken en niet wachten tot je weer in Engeland bentquote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hier kan ik wat mee, dankjewel! Heb in Engeland ook hele mooie maillots gekocht voor 1 en 2 pond, als die hier ook zijn komt dat goed uit want ik heb spijt dat ik ze niet als een malle heb ingeslagen. Sieraden waren ook erg leuk, nu hopen dat ooit de make up hier ook komt want het is heel fijn spulOh en tof van je tankini!
ooohquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
LolNee ik kom vandaag pas thuis, ben sinds vrijdag weggeweest
Foto's!quote:
Deze is ook van de vijfde..quote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef RenRen- het volgende:
Nogsteeds geen spoor van mijn bestelling, die ik de 5e had gedaan.
Gay. Ik heb nogsteeds geen ontvangst van betaling gekregen, of een teken dat het verzonden is.quote:
En jahoor, krijg ik tegelijk met deze post een invoice.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gay. Ik heb nogsteeds geen ontvangst van betaling gekregen, of een teken dat het verzonden is.
En terugmailen met inhoud is moeilijk voor ze.
Oh dat is balenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij heb ik de slechte Emerald Sparkle gekregen![]()
http://www.scrangie.com/2(...)sus-bad-emerald.html
Ooh wat zondequote:Op zondag 14 februari 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij heb ik de slechte Emerald Sparkle gekregen![]()
http://www.scrangie.com/2(...)sus-bad-emerald.html
Zo'n blog is eigenlijk wel een heel leuk idee!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Nieners het volgende:
Daaaaaames, wat gaan jullie snel! Kan het bijna niet bijhouden.
Heb ook maar een blogje gemaakt, naam dankzij Oblivion want ik had echt geen inspiratie. Helaas zijn ze echt wazig op de pagina zelf tenzij je er op klikt. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Mijn nagels voor vandaag dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb net alleen weer een andere opgedaan maar het is te donker voor foto's.
Afijn, hoop dat jullie een fijne dag hebben vandaag!
Gewoon een blogsite zoeken die je bevalt (Blogspot lijkt hier populair tezijn, maar je hebt ook livejournal, web-log.nl, wordpress (Die is wat lastiger)). En dan bloggenquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo'n blog is eigenlijk wel een heel leuk idee!Ziet er goed uit! Recycle is ook een van mijn favorieten. Hoe maak je zo'n blog? Misschien dat ik het ook maar eens ga doen aangezien ik nog thuis zit voor een tijd.
Hiervoor had ik een account op web-log, maar daar kun je niet followenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gewoon een blogsite zoeken die je bevalt (Blogspot lijkt hier populair tezijn, maar je hebt ook livejournal, web-log.nl, wordpress (Die is wat lastiger)). En dan bloggen
Ik zou het eerlijk waar niet weten, ik zit al mijn hele blogleven op LJquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hiervoor had ik een account op web-log, maar daar kun je niet followen
Whehequote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk waar niet weten, ik zit al mijn hele blogleven op LJ
Niet lachen, maar ik haal glitterlakjes altijd eraf met een inlegkruisje, werkt echt enorm goed!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef princess-a het volgende:
Mooi! *op wishlist zet*quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef PeRi het volgende:
.
[ afbeelding ]
OPI - I'm Fondue Of You
Dank je! Ik zit in Californiequote:Op zondag 14 februari 2010 12:12 schreef Debsterr het volgende:
@ Ainnir, waar zit jij eigenlijk dan? En mooie foto's maak je altijd.
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Nieners het volgende:
Heb ook maar een blogje gemaakt, naam dankzij Oblivion want ik had echt geen inspiratie. Helaas zijn ze echt wazig op de pagina zelf tenzij je er op klikt. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Leuk! Een funky french!quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inlegkruisje? Met veel remover ofzo?quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:16 schreef Ainnir het volgende:
@Holyme Die 2 laatste zien er erg mooi uit, vooral Merryberry Mauve
[..]
Niet lachen, maar ik haal glitterlakjes altijd eraf met een inlegkruisje, werkt echt enorm goed!
De tweede vind ik heeel mooiquote:
Nee gewoon met wat Zoya Remove+. Het werkt stukken beter dan een wattenschijfje dankzij de textuur.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Inlegkruisje? Met veel remover ofzo?
[..]
De tweede vind ik heeel mooiDe eerste kleurencombi ben ik niet zo'n fan van
Je kan ook instellen dat je een mailtje krijgt als er een nieuwe comment is achtergelatenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:28 schreef Ainnir het volgende:
@Daph valt wel mee hoor, is sneeuw van een week (en gelukkig ook niet voor onze deur, dit was bij familie in de bergen).
[..]
Nee gewoon met wat Zoya Remove+. Het werkt stukken beter dan een wattenschijfje dankzij de textuur.
En wat ben ik toch een ongelooflijke newbie haha. Kom er net ook achter dat je bij die blogs ook kan commenten, en dat mensen dus ook hebben gereageerd op mijn blog. Had ik dus helemaal niet gezien
Ik heb er ook een van Transdesign maar tot op heden s het mij nog niet gelukt m dat effect te krijgen :-(quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef miss--moana het volgende:
oeww heb iets leuks gezien het heet ''Krack Polish'' weet iemand waar je dit kan kopen? Ben al op zoek via google. Maar kan het niet makkelijk vinden, iemand had het via TD maar als ik het daar intype vind ik niets![]()
Het lijkt mijn echt zo cool!
* heb het gevonden!!*
Oh wat ben ik verstrooidquote:Op zondag 14 februari 2010 18:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Huh?![]()
What did I do?
[..]
Leuk! Een funky french!
Tof!quote:
Wat is het verschil tussen dat spul en spul dat je bij de DA koopt of iets?quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 18:28 schreef Ainnir het volgende:
@Daph valt wel mee hoor, is sneeuw van een week (en gelukkig ook niet voor onze deur, dit was bij familie in de bergen).
[..]
Nee gewoon met wat Zoya Remove+. Het werkt stukken beter dan een wattenschijfje dankzij de textuur.
En wat ben ik toch een ongelooflijke newbie haha. Kom er net ook achter dat je bij die blogs ook kan commenten, en dat mensen dus ook hebben gereageerd op mijn blog. Had ik dus helemaal niet gezien
Doe jij wel eens langer dan 20 uur met een creatie?quote:
Die van de hema.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tof!
Iemand hier nog tips voor een prettige zwarte nagellak? Ik heb de zwart die ik had weggeflikkerd denk ik.
Prachtig!!!quote:
Leuk gedaan! Ja leuk zijn die toppers heh!!quote:Op zondag 14 februari 2010 01:28 schreef Franneh het volgende:
Oblivion, super mooi kleurtje!
[ afbeelding ]
Niet helemaal netjes, maar ja oefening baart kunst![]()
China glaze - recycle met een matte topcoat van CG
Daarna glitters eroverheen van (een mix) essence nail art multi glitter en essence nail art topper [ afbeelding ]
Die topper vind ik helemaal geweldig, lekker veel kleur in de glitter!
Leuk!!quote:
Mooi Ainnirquote:Op zondag 14 februari 2010 03:20 schreef Ainnir het volgende:
Bah wat is het toch lastig hier alles bij te houden met het tijdsverschil, jullie gaan zo snel!![]()
Zojuist OPI Reflecting Pool binnen gekregen (eindelijk!), dus meteen maar ff getest:
[ afbeelding ]
IRL veel mooier natuurlijk, maar niet vast te leggen
Puckzz Mooi, helemaal in stijlquote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'![]()
[ afbeelding ]
en mijn nagels
[ afbeelding ]
Leuk gedaanquote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef Michelangela het volgende:
Zoals beloofd plaatjes van mijn bestelling:
Wat een prachtige kleur!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef PeRi het volgende:
.
[ afbeelding ]
OPI - I'm Fondue Of You
Haha...helemaal goed voor een "Anita" Mooi gedaan hoor!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters...
)
[ afbeelding ]
Toch een mooie kleur! Ik heb hem ook maar nog niet uitgeprobeerdquote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef princess-a het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi Nieners. Ga straks even je blog bekijken!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi weer Obli!quote:
Dank je! Is het wat? Niet te druk enz?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
You've just got yourself your first follower
Mijn man is Amerikaan, dus het was kiezen tussen SoCal en NLquote:Op zondag 14 februari 2010 18:53 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ainnir, wat mooi zeg daar. Ben jaloers, hoe ben je op het idee gekomen om daar te gaan wonen? Socal trekt mij heel erg maar vriendlief wil er niks van weten![]()
OPI Black Onyx, zeer fijn lakje. Of Wet 'n Wild Black Creme (erg goed om mee te Konadden, dekt in 1 laagje maar houdt minder lang dan OPI).quote:Op zondag 14 februari 2010 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iemand hier nog tips voor een prettige zwarte nagellak? Ik heb de zwart die ik had weggeflikkerd denk ik.
Het is een remover met aceton die de nagels niet uitdroogt en zeer goed werkt, ik gebruik zelf niks anders meer. Maar je betaalt er ook meer voor.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat spul en spul dat je bij de DA koopt of iets?
Ik vind het mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je! Is het wat? Niet te druk enz?
Dat ga ik ook zo doen bij jullie allemaal, moet alleen nog even kijken hoequote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het mooiBen benieuwd naar je eerste nagelpost
![]()
Zal je straks even toevoegen aan mijn lijstje blogs..
Wehehe je kunt bij Indeling - pagina elementen dacht ik verschillende dingen toevoegen, zoals een lijst met blogs, een blogroll en bijvoorbeeld een Twitterbuttonquote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zo doen bij jullie allemaal, moet alleen nog even kijken hoe
Oh ik zie het! Dank je!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wehehe je kunt bij Indeling - pagina elementen dacht ik verschillende dingen toevoegen, zoals een lijst met blogs, een blogroll en bijvoorbeeld een Twitterbutton
Heb jij de reactiemogelijkheid op je blog uitgeschakeld? Of ben ik gewoon scheel?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Kleintje19 het volgende:
TD heeft nog steeds niets laten weten![]()
máár ik zie weer een hoop leuke creaties, dat maakt me blij
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb het niet helemaal bijgelezen, ben deze week verhuisd en we moesten aardig wat puin ruimen hier
![]()
Maar heb een hoop leuke dingen hier voorbij zien komen!
En ook leuk dat er verse Bloggers bij zijn gekomen![]()
Heb volgens mij iedereen even in mn sidebar gezet, als ik iemand heb gemist moet je even roepen!
http://lacquerized.blogspot.com
Enne Kleintje, ik liep ook al te zoeken naar waar ik je een comment kon achterlaten!
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Crientj het volgende:
[..]
Die van de hema.2 laagjes en je hebt een mooie zwarte glans.
Merci voor de tips!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ainnir het volgende:
[..]
OPI Black Onyx, zeer fijn lakje. Of Wet 'n Wild Black Creme (erg goed om mee te Konadden, dekt in 1 laagje maar houdt minder lang dan OPI).
whihiquote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef Skaai het volgende:
Ha kent iemand Kim Kardashian? Nouja ze speelt in een tv reality soap over het leven van haar familie en zij. Ze loopt net een schoonheidssalon binnen en vraagt 'Do you have the color My Private Jet from OPI?', en ik moest lachen en verklaarde mezelf eigenlijk een beetje voor gek dat ik wist waar het over ging.
ah sorry dames ik zie t... hmm heb het op verborgen gezet maar wist niet dat je dan helemaal niet meer kon reageren... ik ga t ff aanpassen...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dan ligt het in ieder geval niet aan mij!
Bij je dashboard staat onderaan 'Toevoegen'. Daarzo.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb gelijk blog lijst gemaakt, bij sommige zie ik niet bovenaan het balkje met volgen waar kan ik ze dan toevoegen om te volgen?
DAMES, als je nog niet toegevoegd bent, quote me even met je link dan![]()
www.modelsownit.comquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 23:00 schreef MissJ het volgende:
Waar online zijn de lakjes van Models Own te koop?
en ik las op de blog van Daph over 50% korting? Vertel vertel hoe?
ben nu bezig een bestelling te plaatsen, verzendkosten is maar 4,95 Engelse ponden. Vind ik echt weinigquote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
www.modelsownit.com
volgens mij was die korting eenmalig. Hoe zit het daar met verzendkosten? Heel hoog?
Moooiquote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef romika het volgende:
Voor het slapen gaan nog een postje......
Models Own Peacock Green
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap leker allemaal voor straks
Iemand al eerder hier besteld? Hoe lang duurt het voor het bezorgd wordt?quote:Slate Green Nail Polish
Pink Blush Nail Polish
Fuzzy Peach Nail Polish
Dusty Mauve Nail Polish
Beth's Blue Nail Polish
Disco Mix Nail Polish
Pastel Pink Nail Polish
Feeling Blue Nail Polish
Nude Beige Nail Polish
Misty Grey Nail Polish
heb je al besteld?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:50 schreef MissJ het volgende:
OMG![]()
ik heb net 10 lakjes besteld bij Models Own www.modelsownit.com
Mét een korting van 7 pond per 5 lakjesen een gratis 6-way vijl
![]()
Heb deze besteld:
[..]
Iemand al eerder hier besteld? Hoe lang duurt het voor het bezorgd wordt?
En nu leg ik me zelf een verbod op lakjes kopen op totdat ik al mijn untrieds heb gebruikt!![]()
He ik heb bijna hetzelfde! Ook recycle met essence glitter.. alleen dan mat/stempel en nog een andere glitter erdoor.. grappig. (staat op pagina 2 ofzo)quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Ik had vandaag ook al een Konadje gedaan met millennium, toevalligquote:Op maandag 15 februari 2010 00:18 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
catrice precious turquoise met CG millennium![]()
die turquoise is wel héél mooi, haddik niet verwacht
geen zin om uitgebreid schoon te maken
Wat doe je me aan! Waarom hebben wij niet van die leuke aanbiedingen!quote:Op maandag 15 februari 2010 07:53 schreef Ainnir het volgende:
Woei! Was net even bij de drogist hier, blijkt dat ze een aanbieding hadden, $0.50 per lakje!![]()
ff snel een foto vanaf m'n telefoon:
[ afbeelding ]
Ze accepteren sinds vorige week ook PayPalquote:Op maandag 15 februari 2010 00:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heb je al besteld?
ik wil graag disco mix maar je moet persee CC hebben om te bestellen
ah oke! dan ga ik toch maar eens bestellenquote:Op maandag 15 februari 2010 08:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze accepteren sinds vorige week ook PayPal
Mijn pakketje was er na ruim anderhalve week, maar ik weet niet of dat normaal is - het was ontzettend druk tijdens die sale dus wellicht heb je je pakketje wel eerder![]()
Over de RBL sale: in november is die er weer met 50% korting op www.rescuebeauty.com . Tot die tijd zijn ze 'gewoon' $ 18 per stuk..
Lijkt een beetje op Peachy Keen, hoewel hij bij mij toch echt feller is.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:09 schreef tliciouz het volgende:
Wie weet welk kleurtje dit is van china glaze?[ afbeelding ]
Denk het niet, die is veel feller. ;oquote:Op maandag 15 februari 2010 09:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Peachy Keen, hoewel hij bij mij toch echt feller is.
III niet denk ik, die is wat bruiner.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk het niet, die is veel feller. ;o
Is het misschien I, II of III? (77001, 77002 & 77003)
Ha tot november wachten lukt best, het lijstje wordt dan gewoon groterquote:Op maandag 15 februari 2010 08:25 schreef Daph_ het volgende:
Over de RBL sale: in november is die er weer met 50% korting op www.rescuebeauty.com . Tot die tijd zijn ze 'gewoon' $ 18 per stuk..
Yep ook PayPal, ik heb met PayPal betaald!quote:Op maandag 15 februari 2010 08:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze accepteren sinds vorige week ook PayPal
Mijn pakketje was er na ruim anderhalve week, maar ik weet niet of dat normaal is - het was ontzettend druk tijdens die sale dus wellicht heb je je pakketje wel eerder![]()
omg die is echt moooooooi zeg! *noteert op wishlist*quote:Op maandag 15 februari 2010 09:28 schreef tliciouz het volgende:
Haha bedankt voor de hulp, maar heb hem al gevonden. Zal ik jullie uit je leiden verlossen? Het is China Glaze Seashell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Kleintje19 het volgende:
Jup, nog maar een paar daagjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jup, nog maar een paar daagjes!
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Kleintje19 het volgende:Ik heb over 2,5 dag weer weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En dan ga ik denk ik op zoek naar lakjes bij H&M!
Whatever I want.
mooiquote:Op maandag 15 februari 2010 01:51 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Mooi! Ik had vandaag ook al een Konadje gedaan met millennium, toevallig
[ afbeelding ]
Is Sinful al aangekomen bij je?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb over 2,5 dag weer weekend! En dan ga ik denk ik op zoek naar lakjes bij H&M!
ik weet neit hoe stevig je eigen nagels zijn?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben altijd zo jaloers op alle mooie lange nagels hier![]()
Ik vroeg me af of het zou helpen om voor een paar weken gewoon simpele plaknagels op te doen, zodat mijn eigen nagels de kans krijgen om weer netjes op een lengte te groeien? Iemand hier een idee van of dit goed/slecht zinvol/zinloos is?
Dat was me niet eens opgevallen! Mooi kleurtje!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:56 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Met een iets kortere middelvingernagel.
prettyquote:Op maandag 15 februari 2010 11:56 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eigen nagels breken/scheuren niet heel snel, ik heb maar 2 nagels die heel snel scheuren.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet neit hoe stevig je eigen nagels zijn?
als ze snel breken/scheuren kun je natuurlijk ook iets van een laagje gel ofzo overwegen
Waarom niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mijn eigen nagels breken/scheuren niet heel snel, ik heb maar 2 nagels die heel snel scheuren.
Het is vooral dat het er nu niet uitziet omdat ik ze allemaal heel kort heb gevijld (2 afgebroken, ik word gek als het niet één lengte is) en het me te lang duurt voordat ze weer allemaal netjes op lengte zijn.
Ik vroeg me meer af of plaknagels heel slecht zijn voor je eigen nagels, of dat de beschadiging wel meevalt.
Gel/acryl heb ik al beide geprobeerd maar dat vond ik nou niet echt de oplossing.
die's mooi he?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Een favoriet, Strawberry Fields.
Mooi!!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
wauwquote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
je nagels worden heul papperig van water, als je dan even tegen de rand van het zwembad stoot met aantrikken kan het snel gebeurd zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
Mijn nagel is gebroken... Tijdens het zwemmen?Ik snap er niks van!!
tnx... en ach, met carnaval valt die scheve nagellak echt niet op toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi SQ!
Ik heb de shakes van alle alcohol van gisteren
lakken is dan best een uitdaging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je nagels worden heul papperig van water, als je dan even tegen de rand van het zwembad stoot met aantrikken kan het snel gebeurd zijn
[..]
tnx... en ach, met carnaval valt die scheve nagellak echt niet op toch?De rand aantikken deed ik alleen met de vlakke hand..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, misschien zat er al een scheurtje en is dat losgeweekt ofzo.
Zaterdag was ie er nog niet, en meestal wordt er maandag geen post bezorgd bij mij, maar dat laat ik je vanavond wel weten. No worries, die komt wel aanquote:
Post je dan hoe het eriut ziet?quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga de Peachy van Gosh eens uitproberen....
Ah oke.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zaterdag was ie er nog niet, en meestal wordt er maandag geen post bezorgd bij mij, maar dat laat ik je vanavond wel weten. No worries, die komt wel aan.
neequote:Op maandag 15 februari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
Is het nou lekker tikken met erg lange nagels?
Ik heb er helemaal geen last van.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
het is V, ik heb hem hier staanquote:Op maandag 15 februari 2010 09:09 schreef tliciouz het volgende:
Wie weet welk kleurtje dit is van china glaze?[ afbeelding ]
Hij staat je wel erg goed hoor! Leuk kleurtje!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
Peachy van Gosh dus:
[ afbeelding ]
Vind hem te oranje om 'm echt een koraalkleur te noemen. Ik wil Koraal!
Haha nee, maar toch bedanktquote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
het is V, ik heb hem hier staan
edit niet dus![]()
Heb je een grotere foto van je avatar?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
het is V, ik heb hem hier staan
edit niet dus![]()
HAHAHA, zo'n kleur heb ik ooit mijn cake gegeven, aan de buitenkant leek hij heel normaal, en van binnen echt zo'n kleurquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
mijn koekjes matchen mijn nagels
[afbeelding]_ !
ik ga zo dadelijk een roze/paarse marmercake bakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA, zo'n kleur heb ik ooit mijn cake gegeven, aan de buitenkant leek hij heel normaal, en van binnen echt zo'n kleur
Sommige Kruidvat-en. Die naast de H&M op het Alexandrium heeft er veel.quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 14:28 schreef Tijgertje. het volgende:
Waar kan je Gosh nagellak krijgen.
Nice, ga je daar ook pics van plaatsen?quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga zo dadelijk een roze/paarse marmercake bakken
(heb vandaag m'n bestelling voedselkleurstoffen binnen gekregen)
dat is geheel offtopic, dus dan zal ik mijn nagels ook matchend moeten lakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nice, ga je daar ook pics van plaatsen?
mooi kleurtje! Is dat Trophy Wife?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:56 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dat met mijn duimnagelsquote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
mooi kleurtje! Is dat Trophy Wife?
enne die iets kortere middelvingernagel, zeer herkenbaar..Die van mijn linkerhand wil maar niet langer worden, steeds weer een scheurtje ofzo erin
Oh bij mijn duimen stoort het me niet zo, maar bij de rest wel, maar dan vijl ik ze ook niet korter, die korte moet maar gewoon bijgroeienquote:Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef Ooi86 het volgende:
Ik met al mijn nagels.... En als er een kort moet, dan moet de rest ook. Ik ben niet dol op ongelijke nagels....
Dat dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh bij mijn duimen stoort het me niet zo, maar bij de rest wel, maar dan vijl ik ze ook niet korter, die korte moet maar gewoon bijgroeien
check. Hoewel ik wegens die kromming mijn wijsvingernagels nu wel korter houd dan de rest...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh bij mijn duimen stoort het me niet zo, maar bij de rest wel, maar dan vijl ik ze ook niet korter, die korte moet maar gewoon bijgroeien
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef tliciouz het volgende:
Inmiddels er al weer af, toch even wachten met dit kleurtje als de zon gaat schijnen!
[ afbeelding ]
mijn koekjes waren gisteren zwart, en toen ging de rookmelder afquote:Op maandag 15 februari 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
mijn koekjes matchen mijn nagels
[ afbeelding ]_ !
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
OMGquote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nubar Iris Dust:
[ afbeelding ]
Nouja, eigenlijk gewoon mijn nieuwe lieve kleine aanwinst, want die nagellak zit al niet mooi meer, maar ik vond het wel toepasselijk voor dit topic
Mooi! En wat is jouw duimnagel plat, eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Essence Party Time over Gosh Ocean
Wijsvingernagel is opzettelijk korter omdat het kreng haske krom groeit
Awww koetie koetie koetie koetie koetie! *smelt nij de aanblik van klein harig frutseltje*quote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nubar Iris Dust:
[ afbeelding ]
Nouja, eigenlijk gewoon mijn nieuwe lieve kleine aanwinst, want die nagellak zit al niet mooi meer, maar ik vond het wel toepasselijk voor dit topic
Wat een cutiequote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nubar Iris Dust:
[ afbeelding ]
Wat een cutie!! Haha, de geur van nagellak maakt mijn katten helemaal gek. Ik heb er een die komt kijken/ruiken als ik aan het lakken ben en dat trekt ze een heel moeilijk gezicht en gaat ze slaan naar mijn nagels!!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG
Meteen laten wennen aan de geur van nagellak, dan kan je straks al je foto's maken terwijl je dat beessie vasthoud
Ahhhh wat liefquote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nubar Iris Dust:
[ afbeelding ]
whehehehequote:Op maandag 15 februari 2010 16:38 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat een cutie!! Haha, de geur van nagellak maakt mijn katten helemaal gek. Ik heb er een die komt kijken/ruiken als ik aan het lakken ben en dat trekt ze een heel moeilijk gezicht en gaat ze slaan naar mijn nagels!!![]()
waarbij?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee nu komt mijn "Oooooh roze!! Hebben!" kant weer boven
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
Belachelijk dit, ik voeg een beetje witte lak toe aan de Gosh lak, draai de dop erop om het ff te mengen, springt het hele flesje stuk in mijn handen!
[ afbeelding ]
Doe er een foto bij van de wond op je hand met als mededeling dat dat het resultaat was van het gebroken glasquote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga klagen en de foto meesturen en dan krijg ik vast alle kleurtjes als excuus
geen idee, ik heb het net nog op gedaan. ik draaide gewoon het dopje eropquote:
owquote:Op maandag 15 februari 2010 17:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij die photostream die jij net post!
Belachelijk dit, ik voeg een beetje witte lak toe aan de Gosh lak, draai de dop erop om het ff te mengen, springt het hele flesje stuk in mijn handen!
[ afbeelding ]
Oh wtfquote:Op maandag 15 februari 2010 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was wel het eerste wat me te binnen schootquote:Op maandag 15 februari 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien ontploft de formule als je 'm mengt
Wat wil je doen dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Zonde Puckzzz!
Ik zit maar te klooien met die blog. Niets lukt.![]()
Kan soms gebeuren. Dan gaan de chemische samenstellingen blijkbaar niet helemaal lekker. Oh het flesje was te vol, dat wil ook nog wel eens zulke gevolgen hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het net nog op gedaan. ik draaide gewoon het dopje erop
[ afbeelding ]
Lol ja dat begrijp ikquote:
Ja ik zat er zelf al mee te prutsen maar ik ben eigenlijk nooit tevreden over zulke dingen.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ja dat begrijp ikBen er zelf ook een hele tijd mee aan het klooien geweest, dus dacht dat ik misschien kon helpen
Whehe herkenbaar. Kostte mij twee wekenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja ik zat er zelf al mee te prutsen maar ik ben eigenlijk nooit tevreden over zulke dingen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Nieners het volgende:
Mooie nagels en een lieve cavia zijn er weer voorbij gekomen!
Dit lag vanmiddag op mij te wachten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een hel om goed op de foto te krijgen zeg.
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nwah ik betwijfel of er niks verzonden is, ik kreeg vandaag een bevestiging van mijn tweede pakketje (quote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz, ik zeg mailen met een foto van je duimflesjes die kapot springen zijn niet tof
![]()
naar welk email moet ik mailen voor TD?
Heb een week geleden betaald(geld was er vorige week maandag al af) maar is nu nog niets verzonden...
wat is dat invoice geval? ik heb namelijk helemaal niets gehad, alleen van paypal dat ik heb betaald en vahn TD dat ik besteld heb...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah ik betwijfel of er niks verzonden is, ik kreeg vandaag een bevestiging van mijn tweede pakketje () en het is de 10e al verzonden volgens de invoice.
En ja, sinds 5 februari heb ik een bestelstop
Dat is de factuur die je krijgt als je pakketje verzonden wordt..quote:Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat is dat invoice geval? ik heb namelijk helemaal niets gehad, alleen van paypal dat ik heb betaald en vahn TD dat ik besteld heb...
pff ook lekker k*t linnie..
m65quote:
Geen lakjes, maar wel de Natural Nail Camouflage basecoat en dat spul is geweldigquote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand hier nagellak van Barielle?
Ooh hebben ze ook een Sanne?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En die fotolink maakt dat ik deze wil hebben:
[ afbeelding ]
ik doe niet anders... dat wist ik wel maar heb dus geen invoice gehad, wat k nog steeds gewoon een bevestiging noemquote:Op maandag 15 februari 2010 19:47 schreef kieskleurig het volgende:
@kleintje19 op de site van TD onder order status kun je die dingen vinden.
Klopt. Wacht, ik zal eens kijken of mijn status inmiddels veranderd is..quote:Op maandag 15 februari 2010 19:50 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe niet anders... dat wist ik wel maar heb dus geen invoice gehad, wat k nog steeds gewoon een bevestiging noem
Uhu ik begrijp het wel, alleen het kan dus zijn dat ze plotseling van status veranderen.. Vrijdag stonden ze bij mij allebei nog op in process terwijl ik de eerste dus zaterdag al had en de tweede op de 10e geshipped isquote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
ik sta nog steeds op in process, die daaronder staat wel op shipped (van oktober) dus de status hoort wel te wijzigen
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik ben niet geamuseerd!
Ik had dus de 5e besteld.....paar dagen later is revvvolution uitverkocht.....je kunt nu dus wel raden wat ik voor mail krijg............
Hi,
Yes, usually with ship it within 1-2 days.
Unfortunately in your order, one of the item is out of stock.
Item #0-852 CCL Revvolution.
Would you like to replace it with a different color?
Thank you,
Van
Bluhhhhh! Zul je zien dat ik ook Wild At Heart niet meer krijg....die is ook al een paar dagen N/A
En hetzelfde voor Four Leaf Clover..... *zucht*
hm, ik zou ze dat wel terugmailen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik ben niet geamuseerd!
Ik had dus de 5e besteld.....paar dagen later is revvvolution uitverkocht.....je kunt nu dus wel raden wat ik voor mail krijg............
Hi,
Yes, usually with ship it within 1-2 days.
Unfortunately in your order, one of the item is out of stock.
Item #0-852 CCL Revvolution.
Would you like to replace it with a different color?
Thank you,
Van
Bluhhhhh! Zul je zien dat ik ook Wild At Heart niet meer krijg....die is ook al een paar dagen N/A
En hetzelfde voor Four Leaf Clover..... *zucht*
Hahaquote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Smijn. het volgende:
Tamara krijgt allemaal vieze kleurtjes van mij
[ afbeelding ]
Mooi!! Goed op de foto gekregen ookquote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |