Die policies doen er natuurlijk geen flikker toe he, niet JIJ hebt een fout gemaakt maar ZIJ en ZIJ moeten dat rechtzetten! Dat zal in de meeste gevallen niet zijn dat je het lakje terugstuurt om te ruilen (die 3 dollar of dat potje zal ze een worst wezen denk ik), maar het kan zijn dat je je geld ervoor terug krijgt, of een goede korting krijgt op je volgende bestelling oid.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef kieskleurig het volgende:
@PeRi heb je hun policies gelezen? Niet echt bemoedigend als je iets wilt ruilen of terugsturen vrees ik.
Mooi! Ik zit ook te wachten op Reflecting Pool.quote:Op zondag 14 februari 2010 03:20 schreef Ainnir het volgende:
Bah wat is het toch lastig hier alles bij te houden met het tijdsverschil, jullie gaan zo snel!![]()
Zojuist OPI Reflecting Pool binnen gekregen (eindelijk!), dus meteen maar ff getest:
[ afbeelding ]
IRL veel mooier natuurlijk, maar niet vast te leggen
Idd ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:47 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Intratuin Veghel? Ben ik net geweest en ik zag ze ook staan
Leuk!
Pfoe ben flink aan het carnavallenmaar even geen tijd/zin om aan mijn nageltjes te denken..
Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'quote:
Maar volgens mij reageren ze niet op hun mailen komt het omdat ze echt heel druk zijn met hun werk, of omdat ze denken dat Nederlanders toch nooit bellen, dus dat ze net zo goed de mailtjes kunnen negeren. Ik heb geen idee, maar ik betwijfel of ze antwoord of korting zal krijgen, hoe jammer ik het ook vind voor PeRiquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die policies doen er natuurlijk geen flikker toe he, niet JIJ hebt een fout gemaakt maar ZIJ en ZIJ moeten dat rechtzetten! Dat zal in de meeste gevallen niet zijn dat je het lakje terugstuurt om te ruilen (die 3 dollar of dat potje zal ze een worst wezen denk ik), maar het kan zijn dat je je geld ervoor terug krijgt, of een goede korting krijgt op je volgende bestelling oid.
Ik heb eens iets in Engeland besteld (hamsterspulletjes) en toen die doos hier kwam was het zo slecht verpakt dat er een aantal dingen kapot waren gegaan. Het verzenden was echter behoorlijk duur. Ik heb toen dus gemaild wat er kapot was, en daarvoor heb ik mijn aankoopbedrag teruggehad. Sommige dingen zijn nog wel bruikbaar, maar wel beschadigd, dus het was mooi opgelost zo.
En zo dient TD bij een fout aan hun kant ook te reageren....
Mooie kleur!!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef PeRi het volgende:
Wel een mooie en goeie bestelling Michelangela,
.
[ afbeelding ]
OPI - I'm Fondue Of You
Hij is zo mooi bruin met een ietsjepietsje roodquote:
Ja, precies. Ik heb wel een heleboel van die donkerrode, maar dat bruinige erin is wel echt mooi!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij is zo mooi bruin met een ietsjepietsje rood. Zo eentje had ik nog niet, wel een paar waar meer rood in zit.
Ik zal lief voor ze zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 12:00 schreef Loqi het volgende:
Ik vind het niet lelijk Lindywel tof eigenlijk! Maar niet mijn zebras opeten he!
Ze doen het nog niet, als ik de link bezoek krijg ik een 404 errorquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 11:23 schreef Michelangela het volgende:
Zoals beloofd plaatjes van mijn bestelling:
Gargantuan Green Grape - Alpine Snow - Russian Navy (Allen Matte)
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: Alpine snow is leuk voor figuurtjes, Russian Navy is een erg mooie kleur die ik ook nog glimmend ga bestellen. Over de Gargantuan Green Grape ben ik niet zo te spreken, ik vind hem wel erg fel.
Off With Her Red! - Absolutely Alice - Happy Holy Days!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: allemaalDe Happy Holy Days! is iets warmer en "besachtig", komt niet zo goed over op de foto
Hawaiian Orchid - Venus di Violet - Chocolate Shakespeare
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: Chocolate Shakespeare is een aangename verrassing. De andere 2 vind ik te transparant, ook na 2 laagjes. Venus di Violet is nog wel leuk als basis door de roze shimmer, maar Hawaiian Orchid is ook niet helemaal mijn smaak.
Haha goed gelukt!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters...
)
[ afbeelding ]
oh geweldige nagels!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'![]()
[ afbeelding ]
en mijn nagels
[ afbeelding ]
Er zijn wel users die het van Ebay vandaan hebben, weet alleen niet waar.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef miss--moana het volgende:
oeww heb iets leuks gezien het heet ''Krack Polish'' weet iemand waar je dit kan kopen? Ben al op zoek via google. Maar kan het niet makkelijk vinden, iemand had het via TD maar als ik het daar intype vind ik niets![]()
Het lijkt mijn echt zo cool!
* heb het gevonden!!*
Tijgers/Zebra'squote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters...
)
[ afbeelding ]
Ik heb daar wel een paar keer besteld, binnen 2 dagen binnen.. hebben ze iets niet meer op voorraad wordt je gebeld en bieden ze een alternatief of wat anders.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is. + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..
(Ja sorry kom even binnenvallen maar ben een trouwe meelezer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |