abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:48:36 #1
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77966830

Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak gebruiken als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Stempelen met Essence blog | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten!

Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art 3 | Nail Tutoriasl | Nail Art Tutorials | Nail Art Tutorials 2 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's | Konad Foto's 2 | Konad Forum foto's | Scrangie(!) | How to: Nail Art | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |

User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails

Webshops
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels | Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart | Konadnail: o.a. Konad plates, polish en China Glaze | Chezdelaney: Konad en Fauxnad (nep Konad) | Le Beauty Boutique: o.a. Nfu Oh nagellak | Maiandjays-superstore-Ebay China Glaze Ongeveer 4¤ per potje, free shipping bij 10 lakjes | Viis: Zeer goedkope Nfu Oh | Dutchkisses: Fauxnad | Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak | Veel Konad: lakken, plates, sets. Gebruik kortingscode Scrangie bij je bestelling, dan krijg je 30% korting. Boven de $40 free shipping naar Nederland. | Transdesign: o.a. China Glaze, OPI, Orly en Misa. Let op! De shipping fee voor 9 lakjes is $18 dollar. Dit kun je aanklikken in het bestelscherm. Wil je meer dan 9 lakjes, dan kost dit ook meer!

Creaties uit het vorige topic

Carnavalsnagels van Liiszle

Mirjams eerste konad-avondtuur

De mooie groene nagels van Nune

En mijn eigen roze nageltjes

Vorige topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 |

De OP is hier te vinden.
Don't come closer, I might hurt you
pi_77966983
Jaaaa hoi!

edit1: hihi FiPo!
edit2: Mooie OP!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_77966993
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze reageren!
bij mijn 1e bestelling bij TD had ik er ook 1 niet besteld lakje bij ipv 1 die ik wél besteld had. Heb toen paar keer gemaild maar heb nooit antwoord ontvangen..
Gelukkig vond ik het verkeerd ontvangen lakje ook best prima hoor, maar toch, was leuk geweest als ze gewoon reageren
Echt geen antwoord? Nou ik stalk ze hoor, wacht maar, wat er met dat potje gebeurt zal me een worst wezen maar antwoord zal ik krijgen!
Whatever I want.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:56:07 #4
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_77967124
hoi
mooie op
en de nagels uit het vorige topic zijn ook mooi
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:57:32 #5
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77967198
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaa hoi!

edit1: hihi FiPo!
edit2: Mooie OP!
Dankje, het was zo gepiept
Ook @ Babyfeet
pi_77967547
Hihi ik heb vandaag m'n mama Konad verslaafd gemaakt :p.
pi_77967584
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:53 schreef PeRi het volgende:

[..]

Echt geen antwoord? Nou ik stalk ze hoor, wacht maar, wat er met dat potje gebeurt zal me een worst wezen maar antwoord zal ik krijgen!
ik vind dat bijonder onprofessioneel, en zou er idd alles aan doen om mijn gelijk te halen, kom nou

edit: sorry, er moest onprofessioneel staan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77967623
TuhVuhPuh.

Ik heb geen zin om m'n nagels te gaan doen, terwijl het eigenlijk wel zou moeten (Avondje glazen spoelen is geen goede combinatie met nagellak)

Meh. Morgen maar.

*Gaat iets sufs verzinnen om te doen*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_77967803
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik vind dat bijonder onprofessioneel, en zou er idd alles aan doen om mijn gelijk te halen, kom nou

edit: sorry, er moest onprofessioneel staan
Als ik geen antwoord krijg, bel ik ze. Echt. .
Whatever I want.
pi_77967837
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:12 schreef PeRi het volgende:

[..]

Als ik geen antwoord krijg, bel ik ze. Echt. .
stuur breekijzer erop af
pi_77967941
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

stuur breekijzer erop af
.
Whatever I want.
pi_77967983
Had de nagels van Mirjam en Nune helemaal gemist in het vorige topic...maar mooi
Vind die Konads echt superleuk, heb ook paar plates besteld dus ben erg benieuwd.

@PeRi heb je hun policies gelezen? Niet echt bemoedigend als je iets wilt ruilen of terugsturen vrees ik.
pi_77968149
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef kieskleurig het volgende:
Had de nagels van Mirjam en Nune helemaal gemist in het vorige topic...maar mooi
Vind die Konads echt superleuk, heb ook paar plates besteld dus ben erg benieuwd.

@PeRi heb je hun policies gelezen? Niet echt bemoedigend als je iets wilt ruilen of terugsturen vrees ik.
ja ik heb het gelezen ja. Maar ik heb de dombo gespeeld en gewoon gevraagd wat ze normaal doen als zoiets gebeurt. Terugsturen enzo begin ik niet aan, kost gewoon teveel geld, foutje kan gebeuren, het gaat maar om $ 3,-. Het lakje wat ik wilde bestel ik volgende keer wel weer.

Maar ik wil gewoon wel weten wat ze normaal gesproken doen bij mensen buiten de VS, het is en blijft hun fout en daar moet iets tegenover staan - lakje opnieuw versturen of geld terug of korting volgende keer.

Als ze het lakje opnieuw versturen en ze willen de andere terug, zeg ik laat maar zitten, is het niet waard maar erg bedankt voor de vriendelijke service etc.
Whatever I want.
pi_77968361
pi_77968412
Erg mooie nagels weer dames!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77968616
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:29 schreef Crientj het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 1 nacht ijs gaan gesproken . Gefeliciteerd, ben benieuwd ook naar je shop dan!
Whatever I want.
pi_77968655
quote:
SPOILER
Leuk!
All good things are wild and free.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:38:43 #18
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77968762
quote:
SPOILER
Tof!
pi_77968770
Nog een toekomstig shopje erbij, leuk!
pi_77968830
Whoes, dank jullie wel voor deze blije reacties

* Crientj stuitert.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:01:10 #21
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_77969904
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:36 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Leuk!
Leuk
pi_77970783
pff, ik smeer me helemaal suf met handcreme, maar de rug van m'n beide handen lijkt wel een maandlandschap, en is enorm pijnlijk, zo droog is het
zie zelfs wondjes ont5staan
pi_77971646
Hoi lak-addicts!

Is er hier nog iemand die belang heeft bij OPI Clubbing Till Sunrise?
Ik kan em krijgen tegen betaling van extra verzendkosten maar vind het niet zon mooie kleur geloof ik, maar mocht iemand hem hier willen hebben dan bestel ik hem gewoon mee
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77972539
Hoi.
pi_77972648
quote:
SPOILER
leuk
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_77972936
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben vooral door dit topic heel erg geinspireerd, en heb nu al verschillende soorten nagellak gekocht en nail-art spullen. Toch heb ik wat vraagjes. Waarschijnlijk hebben jullie het hier vast wel een keertje over gehad maar om nou al die 76 voorgaande topics door te lezen vond ik een beetje te veel van het goede, dus bij deze mijn vraagjes:

1. Welke nagellakverwijderaar gebruiken jullie?
2. Ik heb gelezen dat als je vaak nagellak gebruikt je nagels hier geel van worden, ik gebruik een basecoat maar zijn er ook nog andere tips die jullie hebben om dit te voorkomen?
3. Ik zat net het allereerste topic door te lezen en daar had iemand geschreven dat een nagelverharder een kuur is. Nu zit er in de nagellak van China Glaze ook een verharder, is dit anders?
4. hebben jullie nog andere tips die je als ''beginner'' moet weten.
1. Ik gebruik aceton van de Kruidvat. Ik vind dat deze niet zo doordringend ruikt als andere merken, en van nagellakremover met geurtjes ga ik kokhalzen.
2. Een basecoat is natuurlijk het middel om verkleuring te voorkomen (als je uiteraard een goede basecoat hebt). Als je nagels al geel zijn zijn er allemaal tips om deze vergeling weg te poetsen (tandpasta, citroen, enzovoort).
3. In China Glaze lakken zit geen formaldehyde wat wel in de meeste nagelharders zit. Dit mag je dan ook maar twee weken maximaal achter elkaar gebruiken want anders is dat weer slecht voor je nagels, vandaar dus een kuurtje.
4. Nee, gewoon lekker lakken, oefenen en trutten. Als je een vraag hebt kan je die hier altijd stellen!

En leuk Crientj, ben benieuwd!
pi_77972980
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
Hoi lak-addicts!

Is er hier nog iemand die belang heeft bij OPI Clubbing Till Sunrise?
Ik kan em krijgen tegen betaling van extra verzendkosten maar vind het niet zon mooie kleur geloof ik, maar mocht iemand hem hier willen hebben dan bestel ik hem gewoon mee
Wat gaat ie dan kosten, ik vind het wel een leuke kleur
pi_77973822
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:04 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Wat gaat ie dan kosten, ik vind het wel een leuke kleur
Dat ligt eraan, mevrouw zegt dat ie niet door de brievenbus past en dat door dat kleurtje het verzenden op 6.75 komt. Maar volgens mij kan ie wel door de brievenbus toch? Het zijn grote flesjes maar niet zķ groot dacht ik.. ik hoef er niks aan over te houden dus zou dan de helft van de verzendkosten rekenen, + kosten om het naar degene te versturen die hem hebben wil..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77973873
Nou dames, wordt een latertje hier. Ben net 2 (Ja, twéé keer) keer door mijn bed heen gezakt. Dus ik ga mijn laptop uitdoen en mijn nagels doen en slapen. Want dit was wel een hele grote faal.
pi_77973919
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:37 schreef RenRen- het volgende:
Nou dames, wordt een latertje hier. Ben net 2 (Ja, twéé keer) keer door mijn bed heen gezakt. Dus ik ga mijn laptop uitdoen en mijn nagels doen en slapen. Want dit was wel een hele grote faal.
och arme slaap lekker zometeen!
pi_77973981
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 00:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

och arme slaap lekker zometeen!
Dankjewel, ik hoop dat hij geen zelfmoord gaat plegen als ik slaap

Jij ook lekker slapen
pi_77973992
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar
Trusten.
pi_77974099
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:34 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, mevrouw zegt dat ie niet door de brievenbus past en dat door dat kleurtje het verzenden op 6.75 komt. Maar volgens mij kan ie wel door de brievenbus toch? Het zijn grote flesjes maar niet zķ groot dacht ik.. ik hoef er niks aan over te houden dus zou dan de helft van de verzendkosten rekenen, + kosten om het naar degene te versturen die hem hebben wil..
Volgens mij past het ook wel door de brievenbus, maar zal misschien ook aan de manier van verpakken liggen?
Als ze in NL woont kan ze op het postkantoor heel simpel laten controleren of het door de brievenbus kan. Als het echt een pakketpostlakje is, dan wordt het helaas te duur, zou het lakje zo'n 10 euro kosten. Mocht het wel een brievenbuslakje zijn dan wil ik hem wel graag hebben
pi_77974125

Voor het slapen gaan.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_77974275
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:16 schreef Mirjam het volgende:
pff, ik smeer me helemaal suf met handcreme, maar de rug van m'n beide handen lijkt wel een maandlandschap, en is enorm pijnlijk, zo droog is het
zie zelfs wondjes ont5staan
ik heb een handcreme en die doet echt wonderen... zal hem morgen ff voor je zoeken weet de naam zo snel niet..

ik heb H&M liberty girl op met monarch gestempeld... erg als je het mij vraagt...morgen een feuteuwtje...
pi_77974592
Oblivion, super mooi kleurtje!

Niet helemaal netjes, maar ja oefening baart kunst
China glaze - recycle met een matte topcoat van CG
Daarna glitters eroverheen van (een mix) essence nail art multi glitter en essence nail art topper
Die topper vind ik helemaal geweldig, lekker veel kleur in de glitter!
pi_77974671
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:49 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Volgens mij past het ook wel door de brievenbus, maar zal misschien ook aan de manier van verpakken liggen?
Als ze in NL woont kan ze op het postkantoor heel simpel laten controleren of het door de brievenbus kan. Als het echt een pakketpostlakje is, dan wordt het helaas te duur, zou het lakje zo'n 10 euro kosten. Mocht het wel een brievenbuslakje zijn dan wil ik hem wel graag hebben
Ik houd het in mijn hoofd.. heb haar gemaild dat ze alleen die andere wel mag verzenden omdat ik de verzendkosten teveel vind voor een lakje dat ik niet hoef. Reageert zij hierop dat het lakje wel door de brievenbus kan, gaat ie naar jou
pi_77974777
Dat is goed
pi_77974804
Weer erg mooi Oblivion!
En Franneh goed gelukt hoor, mooie kleur en leuk versierd
pi_77974833
quote:
Op zondag 14 februari 2010 01:28 schreef Franneh het volgende:
Oblivion, super mooi kleurtje!

[ afbeelding ]
Niet helemaal netjes, maar ja oefening baart kunst
China glaze - recycle met een matte topcoat van CG
Daarna glitters eroverheen van (een mix) essence nail art multi glitter en essence nail art topper [ afbeelding ]
Die topper vind ik helemaal geweldig, lekker veel kleur in de glitter!
Die van jou ook!
Maar welke foto komt het dichtsbij de kleur in het echt?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_77975095
Het glittert.

pi_77975179
@ kieskleurig: tnx
@ Oblivion: Het plaatje van de essence glitter lijkt meer zilver.. dan komt de foto zonder flits (die oranjere dus) nog het dichtste bij.. wat is het verdomd moeilijk om dat goed op de foto te krijgen zeg.
Zal het morgen nog eens met daglicht proberen.
pi_77975678
Bah wat is het toch lastig hier alles bij te houden met het tijdsverschil, jullie gaan zo snel!

Zojuist OPI Reflecting Pool binnen gekregen (eindelijk!), dus meteen maar ff getest:

IRL veel mooier natuurlijk, maar niet vast te leggen
pi_77976185
Vrolijk Valentijnsdag iedereen!
I had a signature once. It was awful.
pi_77976194
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef kieskleurig het volgende:
Die policies doen er natuurlijk geen flikker toe he, niet JIJ hebt een fout gemaakt maar ZIJ en ZIJ moeten dat rechtzetten! Dat zal in de meeste gevallen niet zijn dat je het lakje terugstuurt om te ruilen (die 3 dollar of dat potje zal ze een worst wezen denk ik), maar het kan zijn dat je je geld ervoor terug krijgt, of een goede korting krijgt op je volgende bestelling oid.

Ik heb eens iets in Engeland besteld (hamsterspulletjes) en toen die doos hier kwam was het zo slecht verpakt dat er een aantal dingen kapot waren gegaan. Het verzenden was echter behoorlijk duur. Ik heb toen dus gemaild wat er kapot was, en daarvoor heb ik mijn aankoopbedrag teruggehad. Sommige dingen zijn nog wel bruikbaar, maar wel beschadigd, dus het was mooi opgelost zo.

En zo dient TD bij een fout aan hun kant ook te reageren....
I had a signature once. It was awful.
pi_77976444
quote:
Op zondag 14 februari 2010 03:20 schreef Ainnir het volgende:
Bah wat is het toch lastig hier alles bij te houden met het tijdsverschil, jullie gaan zo snel!

Zojuist OPI Reflecting Pool binnen gekregen (eindelijk!), dus meteen maar ff getest:
[ afbeelding ]

IRL veel mooier natuurlijk, maar niet vast te leggen
Mooi! Ik zit ook te wachten op Reflecting Pool.

En de nagels van Obli, Myraela en Franneh zijn ook mooi!
pi_77976557
Wat zijn jullie druk 's nachts met mooie nagels posten !
Whatever I want.
  zondag 14 februari 2010 @ 10:29:14 #48
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77977096
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:47 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Intratuin Veghel? Ben ik net geweest en ik zag ze ook staan
Leuk!

Pfoe ben flink aan het carnavallen maar even geen tijd/zin om aan mijn nageltjes te denken..
Idd ja!

Wij gaan vanmiddag ff naar de optocht en hebben ons plechtig voorgenomen om daarna meteen naar huis te gaan Alleen stom dattie op de Bunders begint, hele carnavals sfeer is weg op de markt

net ff fotooke gemaakt van mijn nieuwe nagels, maar die moet ik op de andere pc bewerken en uppen dus die komt eraan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_77977111
Yay sneeuw....

zondag 14 februari 2010 @ 10:45:22 #50
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77977351
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay sneeuw....

Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'

en mijn nagels
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_77977408
Puckzzz! Wat een mooie nagels weer!
Ik zou kunnen zeggen dat de sneeuw mooi is, maar dat vind ik niet want wat mij betreft gaat het veuls te lang door met sneeuwen.
  zondag 14 februari 2010 @ 11:08:41 #52
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77977775
Wat een mooie nagels zie ik voorbij komen!!

Ik ga eens even aan de slag met foute tijgernagels.. (carnaval.... )
pi_77977807
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Die policies doen er natuurlijk geen flikker toe he, niet JIJ hebt een fout gemaakt maar ZIJ en ZIJ moeten dat rechtzetten! Dat zal in de meeste gevallen niet zijn dat je het lakje terugstuurt om te ruilen (die 3 dollar of dat potje zal ze een worst wezen denk ik), maar het kan zijn dat je je geld ervoor terug krijgt, of een goede korting krijgt op je volgende bestelling oid.

Ik heb eens iets in Engeland besteld (hamsterspulletjes) en toen die doos hier kwam was het zo slecht verpakt dat er een aantal dingen kapot waren gegaan. Het verzenden was echter behoorlijk duur. Ik heb toen dus gemaild wat er kapot was, en daarvoor heb ik mijn aankoopbedrag teruggehad. Sommige dingen zijn nog wel bruikbaar, maar wel beschadigd, dus het was mooi opgelost zo.

En zo dient TD bij een fout aan hun kant ook te reageren....
Maar volgens mij reageren ze niet op hun mailen komt het omdat ze echt heel druk zijn met hun werk, of omdat ze denken dat Nederlanders toch nooit bellen, dus dat ze net zo goed de mailtjes kunnen negeren. Ik heb geen idee, maar ik betwijfel of ze antwoord of korting zal krijgen, hoe jammer ik het ook vind voor PeRi
pi_77977931
Joh we zien het wel, ik zal iig mn uiterste best doen om ze te pakken te krijgen en als het niet lukt, nouja jammer. Meer moeite is die $3,- niet waard imo en ik zal toch wel bij ze blijven bestellen .
Whatever I want.
pi_77977941

[ Bericht 50% gewijzigd door Michelangela op 14-02-2010 11:24:00 ]
pi_77977964
of toch geen plaatjes. even kijken hoe dit te fixen, het is mijn eerste keer plaatjes posten
  zondag 14 februari 2010 @ 11:18:06 #57
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77977967
Je moet de laatste tag ff wijzigen in [/img]
pi_77978082
Zoals beloofd plaatjes van mijn bestelling:

Gargantuan Green Grape - Alpine Snow - Russian Navy (Allen Matte)

Verdict: Alpine snow is leuk voor figuurtjes, Russian Navy is een erg mooie kleur die ik ook nog glimmend ga bestellen. Over de Gargantuan Green Grape ben ik niet zo te spreken, ik vind hem wel erg fel.

Off With Her Red! - Absolutely Alice - Happy Holy Days!
Verdict: allemaal De Happy Holy Days! is iets warmer en "besachtig", komt niet zo goed over op de foto

Hawaiian Orchid - Venus di Violet - Chocolate Shakespeare

Verdict: Chocolate Shakespeare is een aangename verrassing. De andere 2 vind ik te transparant, ook na 2 laagjes. Venus di Violet is nog wel leuk als basis door de roze shimmer, maar Hawaiian Orchid is ook niet helemaal mijn smaak.

[ Bericht 9% gewijzigd door Michelangela op 14-02-2010 12:33:29 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 11:29:29 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77978238
en nu nog ff uit de quote halen

het is heel simpel:
[img]http://urlvanjeplaatje[/img]
pi_77978334
Wel een mooie en goeie bestelling Michelangela , .

OPI - I'm Fondue Of You
Whatever I want.
  zondag 14 februari 2010 @ 11:34:35 #61
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77978354
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef PeRi het volgende:
Wel een mooie en goeie bestelling Michelangela , .

[ afbeelding ]
OPI - I'm Fondue Of You
Mooie kleur!!
pi_77978481
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Mooie kleur!!
Hij is zo mooi bruin met een ietsjepietsje rood . Zo eentje had ik nog niet, wel een paar waar meer rood in zit.
Whatever I want.
pi_77978534
Mooie nageltjes weer iedereen!
En een fijne carnaval
Ja en dus?
  zondag 14 februari 2010 @ 11:45:00 #64
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77978615
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:40 schreef PeRi het volgende:

[..]

Hij is zo mooi bruin met een ietsjepietsje rood . Zo eentje had ik nog niet, wel een paar waar meer rood in zit.
Ja, precies. Ik heb wel een heleboel van die donkerrode, maar dat bruinige erin is wel echt mooi!
  zondag 14 februari 2010 @ 11:55:17 #65
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77978877
Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters... )

zondag 14 februari 2010 @ 12:00:35 #66
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77979015
Ik vind het niet lelijk Lindy wel tof eigenlijk! Maar niet mijn zebras opeten he!
Knoei
  zondag 14 februari 2010 @ 12:03:25 #67
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77979089
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:00 schreef Loqi het volgende:
Ik vind het niet lelijk Lindy wel tof eigenlijk! Maar niet mijn zebras opeten he!
Ik zal lief voor ze zijn
pi_77979148
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 11:23 schreef Michelangela het volgende:
Zoals beloofd plaatjes van mijn bestelling:

Gargantuan Green Grape - Alpine Snow - Russian Navy (Allen Matte)

[afbeelding]
[afbeelding]

Verdict: Alpine snow is leuk voor figuurtjes, Russian Navy is een erg mooie kleur die ik ook nog glimmend ga bestellen. Over de Gargantuan Green Grape ben ik niet zo te spreken, ik vind hem wel erg fel.

Off With Her Red! - Absolutely Alice - Happy Holy Days!
[afbeelding]
[afbeelding]

Verdict: allemaal De Happy Holy Days! is iets warmer en "besachtig", komt niet zo goed over op de foto

Hawaiian Orchid - Venus di Violet - Chocolate Shakespeare
[afbeelding]
[afbeelding]

Verdict: Chocolate Shakespeare is een aangename verrassing. De andere 2 vind ik te transparant, ook na 2 laagjes. Venus di Violet is nog wel leuk als basis door de roze shimmer, maar Hawaiian Orchid is ook niet helemaal mijn smaak.
Ze doen het nog niet, als ik de link bezoek krijg ik een 404 error
  zondag 14 februari 2010 @ 12:12:25 #69
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77979334
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters... )

[ afbeelding ]
Haha goed gelukt!

@ Crientj, tof hoor, een webshop!
@ Michelangela, ik zie ze helaas ook niet.
@ Obli, wauw .
@ Franneh, creabea!
@ Myraela, inderdaad haha, glitterrrrr!
@ Ainnir, waar zit jij eigenlijk dan? En mooie foto's maak je altijd.
@ Puckzzz, mooi! En hoe was je afspraak?
  zondag 14 februari 2010 @ 12:31:58 #70
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77979900
@Debbs: Thnx! Afspraak was een beetje standaard gedoe, boeddruk, hartslag e.d. Ik heb meteen naar de nagellak kwestie gevraagd. 1 vinger moet naakt, de rest mag gelakt zijn

Maar ben op zijn vroegst pas half maart, eind maart aan de beurt
  zondag 14 februari 2010 @ 12:35:54 #71
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_77980014
Ik zit nu op TD te kijken ze hebben veel leuks
Maar weet iemand als je zo een setje van 3 besteld of je dan gewoon nog 6 losse lakjes erbij kan bestellen of zit je met die setjes eerder aan het gewicht? Lijkt mijn eigenlijk van niet want of je er nou 3 tegelijk of 3 los besteld mijn lijkt het dat het gewicht hetzelfde blijft, maar je weet maar nooit!
Iemand ervaring??
pi_77980126
Puckzzz, bedankt voor de tips, ze staan nu volgens mij wel goed.
  zondag 14 februari 2010 @ 12:45:38 #73
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_77980327
oeww heb iets leuks gezien het heet ''Krack Polish'' weet iemand waar je dit kan kopen? Ben al op zoek via google. Maar kan het niet makkelijk vinden, iemand had het via TD maar als ik het daar intype vind ik niets
Het lijkt mijn echt zo cool!

* heb het gevonden!! *
pi_77980894
Net m'n eerste TD bestelling gedaan Heb met CC betaald en dan passen hun die shipping fees aan volgens de site, hopelijk gaat alles goed daarmee, anders wordt 't nog een duur grapje Zal nog wel vaker een bestelling volgen want dat was niet makkelijk kiezen

Heb besteld:
OPI-Lincoln Park after Dark (Suede)
CG-C-C-Courage
CG-IDK
CG-Ruby Pumps
CG-Watermelon Rind
ESSIE-Matte About You
MISA-Burnished Bronze

En deze kleurtjes, even met plaatjes want die heb ik hier zelf nog niet gezien:
CCL-Ultra Violet

OPI-MerryBerry Mauve, deze ben ik erg benieuwd naar, kon er bijna geen swatches van vinden behalve deze, en hier zit nog een glitter topcoat overheen

Ben dus benieuwd hoe die is!

@Lindytje, leuk gedaan!
pi_77981069
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'
[ afbeelding ]

en mijn nagels
[ afbeelding ]
oh geweldige nagels!
ik gisteren helemaal blij, eindelijk was alles aan het smelten! en kon ik dus weer mijn naaldhakken aan inplaats van mijn sneeuwschoenen en dan word je s'ochtends wakker en dan ligt het er weer
pi_77981128
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef miss--moana het volgende:
oeww heb iets leuks gezien het heet ''Krack Polish'' weet iemand waar je dit kan kopen? Ben al op zoek via google. Maar kan het niet makkelijk vinden, iemand had het via TD maar als ik het daar intype vind ik niets
Het lijkt mijn echt zo cool!

* heb het gevonden!! *
Er zijn wel users die het van Ebay vandaan hebben, weet alleen niet waar.

@Holyme; lekkere bestelling !!
Whatever I want.
pi_77981135
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:

[ afbeelding ]
Tijgers/Zebra's !!
Whatever I want.
pi_77981243
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is . + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..

(Ja sorry kom even binnenvallen maar ben een trouwe meelezer )
pi_77981743
Tvp maar weer!
pi_77982020
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is . + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..

Ik heb daar wel een paar keer besteld, binnen 2 dagen binnen.. hebben ze iets niet meer op voorraad wordt je gebeld en bieden ze een alternatief of wat anders.
Ik vind het een top service.

Oja ik had wel altijd mijn dingen in een pakketje..
pi_77982103
Weet je misschien ook of ze China Glaze matte magic wel kunnen verzenden via de brievenbus? Want ik heb namelijk geen zin om 4,50 verzendkosten te betalen voor 1 nagellakje
pi_77982203
Mooie nagels dames!
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:44 schreef Balenciaga. het volgende:
Weet je misschien ook of ze China Glaze matte magic wel kunnen verzenden via de brievenbus? Want ik heb namelijk geen zin om 4,50 verzendkosten te betalen voor 1 nagellakje
Jup, ik heb het net hier uitgeprobeerd.
Het flesje past (bij ons dan) door de brievenbus. Tis namelijk een kleintje van 9.6 ml
pi_77982259
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:

Ik heb daar een paar keer besteld en ik ben er erg tevreden over. Het enige nadeel is dat ze alleen met pakketpost versturen. Je zou kunnen mailen of ze dit in een enveloppe willen doen (past wel, Matte Magic is namelijk een mini) maar ik betwijfel eigenlijk of ze dat doen.
Vergeet niet de 15% kortingscode te gebruiken: DTCHNLBLG

Gave nagels Lindy! Kamperchic.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 14 februari 2010 @ 13:54:31 #84
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_77982409
Ik ben net zo een mooie collectie tegengekomen op internet, Het gaat om de Martini Pedicure collectie van China Glaze.
Weet iemand waar je deze kan krijgen?
En dan vooral deze kleur:

http://farm3.static.flickr.com/2503/3841347353_2116ce12e1.jpg

http://1.bp.blogspot.com/(...)Martini+pedicure.jpg
pi_77982558
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:54 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben net zo een mooie collectie tegengekomen op internet, Het gaat om de Martini Pedicure collectie van China Glaze.
Weet iemand waar je deze kan krijgen?
En dan vooral deze kleur:

http://farm3.static.flickr.com/2503/3841347353_2116ce12e1.jpg

http://1.bp.blogspot.com/(...)Martini+pedicure.jpg
Dat is een collectie uit 2008. Ik vrees dat je daar Ebay voor op moet.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 14 februari 2010 @ 14:11:08 #86
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_77982923
quote:
Dat is een collectie uit 2008. Ik vrees dat je daar Ebay voor op moet.
pi_77985753
@ Peri; is die Primark in rotterdam een beetje de moeite waard? Ik heb in Londen allemaal leuke make up, bodybutters en nagellak gescoord maar als dat hier niet is hoef ik niet uit de trein te stappen als ik weer naar Antwerpen ga

Heb vandaag blauwe nagels
eerst 1 laagje glo baby glo, electric blue

en 1 laagje Absolutely Alice (aangezien die er toch niet af te krijgen is, heb ik het maar bij 1 laagje gehouden )

had er meer van verwacht geloof ik
pi_77985844
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 15:51 schreef princess-a het volgende:
@ Peri; is die Primark in rotterdam een beetje de moeite waard? Ik heb in Londen allemaal leuke make up, bodybutters en nagellak gescoord maar als dat hier niet is hoef ik niet uit de trein te stappen als ik weer naar Antwerpen ga

[afbeelding|link]

en 1 laagje Absolutely Alice (aangezien die er toch niet af te krijgen is, heb ik het maar bij 1 laagje gehouden )
[afbeelding|link]
Hij is leuk, maar verkoopt geen makeup als ik het goed heb. En het assortiment is lang niet zo breed als in Londen enzo, maar het is wel leuk om zeker één keer te kijken.
pi_77985937
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef princess-a het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
De primark hier heeft vooral kleding, ondergoed, slaapkledij, badkleding, tassen, sjaals en bijouteriën, in Engeland is het veeeeeeeeel groter. Bodybutters, lakjes en verdere make-up hebben ze hier niet. Als je Engeland gewend bent, valt Rotterdam tegen .

Maar het is wel leuk om er ff te shoppen vind ik, voor kleine dingen is het echt prima, ik haal er vooral pijama's, sokken en leggings/panty's (Stap dan uit bij Rotterdam Alexander). Hoewel ik er gisteren dus ook een tankini heb gescoord voor 8 euro en die zit echt prima en verbergt ook mn vetrollen - hoezeeeeeee .
Whatever I want.
pi_77986067
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:58 schreef PeRi het volgende:

[..]

De primark hier heeft vooral kleding, ondergoed, slaapkledij, badkleding, tassen, sjaals en bijouteriën, in Engeland is het veeeeeeeeel groter. Bodybutters, lakjes en verdere make-up hebben ze hier niet. Als je Engeland gewend bent, valt Rotterdam tegen .

Maar het is wel leuk om er ff te shoppen vind ik, voor kleine dingen is het echt prima, ik haal er vooral pijama's, sokken en leggings/panty's (Stap dan uit bij Rotterdam Alexander). Hoewel ik er gisteren dus ook een tankini heb gescoord voor 8 euro en die zit echt prima en verbergt ook mn vetrollen - hoezeeeeeee .
Hier kan ik wat mee, dankjewel! Heb in Engeland ook hele mooie maillots gekocht voor 1 en 2 pond, als die hier ook zijn komt dat goed uit want ik heb spijt dat ik ze niet als een malle heb ingeslagen. Sieraden waren ook erg leuk, nu hopen dat ooit de make up hier ook komt want het is heel fijn spul Oh en tof van je tankini!
pi_77986163
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hier kan ik wat mee, dankjewel! Heb in Engeland ook hele mooie maillots gekocht voor 1 en 2 pond, als die hier ook zijn komt dat goed uit want ik heb spijt dat ik ze niet als een malle heb ingeslagen. Sieraden waren ook erg leuk, nu hopen dat ooit de make up hier ook komt want het is heel fijn spul Oh en tof van je tankini!
Maillots en leggings en panty's hebben ze er echt volop, dus dan kan je idd hier ook gaan kijken en niet wachten tot je weer in Engeland bent .
Whatever I want.
pi_77986312
Mijn TD pakketje is binnen!
pi_77986363
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef Daph_ het volgende:
op zondag?
pi_77986409
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 16:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

op zondag?
Extra dienst misschien omdat valentijnsdag?
pi_77986463
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

op zondag?
Lol Nee ik kom vandaag pas thuis, ben sinds vrijdag weggeweest
pi_77986504
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol Nee ik kom vandaag pas thuis, ben sinds vrijdag weggeweest
oooh :p
pi_77986548
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef Daph_ het volgende:
Foto's!
pi_77986568
Nogsteeds geen spoor van mijn bestelling, die ik de 5e had gedaan.
pi_77986631
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef RenRen- het volgende:
Nogsteeds geen spoor van mijn bestelling, die ik de 5e had gedaan.
Deze is ook van de vijfde..
pi_77986658
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 16:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Deze is ook van de vijfde..
Gay. Ik heb nogsteeds geen ontvangst van betaling gekregen, of een teken dat het verzonden is.
En terugmailen met inhoud is moeilijk voor ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')