quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze reageren!
bij mijn 1e bestelling bij TD had ik er ook 1 niet besteld lakje bij ipv 1 die ik wél besteld had. Heb toen paar keer gemaild maar heb nooit antwoord ontvangen..![]()
Gelukkig vond ik het verkeerd ontvangen lakje ook best prima hoor, maar toch, was leuk geweest als ze gewoon reageren
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaa hoi!
edit1: hihi FiPo!
edit2: Mooie OP!
ik vind dat bijonder onprofessioneel, en zou er idd alles aan doen om mijn gelijk te halen, kom nouquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt geen antwoord? Nou ik stalk ze hoor, wacht maar, wat er met dat potje gebeurt zal me een worst wezen maar antwoord zal ik krijgen!
Als ik geen antwoord krijg, bel ik ze. Echt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat bijonder onprofessioneel, en zou er idd alles aan doen om mijn gelijk te halen, kom nou
edit: sorry, er moest onprofessioneel staan
stuur breekijzer erop afquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik geen antwoord krijg, bel ik ze. Echt..
ja ik heb het gelezen ja. Maar ik heb de dombo gespeeldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef kieskleurig het volgende:
Had de nagels van Mirjam en Nune helemaal gemist in het vorige topic...maar mooi
Vind die Konads echt superleuk, heb ook paar plates besteld dus ben erg benieuwd.
@PeRi heb je hun policies gelezen? Niet echt bemoedigend als je iets wilt ruilen of terugsturen vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:29 schreef Crientj het volgende:
Erg mooie nagels weer dames!Over 1 nacht ijs gaan gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Gefeliciteerd, ben benieuwd ook naar je shop dan!
Whatever I want.
Erg mooie nagels weer dames!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Erg mooie nagels weer dames!Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Erg mooie nagels weer dames!leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
1. Ik gebruik aceton van de Kruidvat. Ik vind dat deze niet zo doordringend ruikt als andere merken, en van nagellakremover met geurtjes ga ik kokhalzen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben vooral door dit topic heel erg geinspireerd, en heb nu al verschillende soorten nagellak gekocht en nail-art spullen. Toch heb ik wat vraagjes. Waarschijnlijk hebben jullie het hier vast wel een keertje over gehad maar om nou al die 76 voorgaande topics door te lezen vond ik een beetje te veel van het goede, dus bij deze mijn vraagjes:
1. Welke nagellakverwijderaar gebruiken jullie?
2. Ik heb gelezen dat als je vaak nagellak gebruikt je nagels hier geel van worden, ik gebruik een basecoat maar zijn er ook nog andere tips die jullie hebben om dit te voorkomen?
3. Ik zat net het allereerste topic door te lezen en daar had iemand geschreven dat een nagelverharder een kuur is. Nu zit er in de nagellak van China Glaze ook een verharder, is dit anders?
4. hebben jullie nog andere tips die je als ''beginner'' moet weten.
Wat gaat ie dan kosten, ik vind het wel een leuke kleurquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
Hoi lak-addicts!
Is er hier nog iemand die belang heeft bij OPI Clubbing Till Sunrise?
Ik kan em krijgen tegen betaling van extra verzendkosten maar vind het niet zon mooie kleur geloof ik, maar mocht iemand hem hier willen hebben dan bestel ik hem gewoon mee
Dat ligt eraan, mevrouw zegt dat ie niet door de brievenbus past en dat door dat kleurtje het verzenden op 6.75 komt. Maar volgens mij kan ie wel door de brievenbus toch? Het zijn grote flesjes maar niet zķ groot dacht ik.. ik hoef er niks aan over te houden dus zou dan de helft van de verzendkosten rekenen, + kosten om het naar degene te versturen die hem hebben wil..quote:Op zondag 14 februari 2010 00:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat gaat ie dan kosten, ik vind het wel een leuke kleur
och armequote:Op zondag 14 februari 2010 00:37 schreef RenRen- het volgende:
Nou dames, wordt een latertje hier. Ben net 2 (Ja, twéé keer) keer door mijn bed heen gezakt. Dus ik ga mijn laptop uitdoen en mijn nagels doen en slapen. Want dit was wel een hele grote faal.
Dankjewel, ik hoop dat hij geen zelfmoord gaat plegen als ik slaapquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 00:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
och armeslaap lekker zometeen!
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 14 februari 2010 00:37 schreef RenRen- het volgende:
Nou dames, wordt een latertje hier. Ben net 2 (Ja, twéé keer) keer door mijn bed heen gezakt. Dus ik ga mijn laptop uitdoen en mijn nagels doen en slapen. Want dit was wel een hele grote faal.
Volgens mij past het ook wel door de brievenbus, maar zal misschien ook aan de manier van verpakken liggen?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, mevrouw zegt dat ie niet door de brievenbus past en dat door dat kleurtje het verzenden op 6.75 komt. Maar volgens mij kan ie wel door de brievenbus toch? Het zijn grote flesjes maar niet zķ groot dacht ik.. ik hoef er niks aan over te houden dus zou dan de helft van de verzendkosten rekenen, + kosten om het naar degene te versturen die hem hebben wil..
ik heb een handcreme en die doet echt wonderen... zal hem morgen ff voor je zoeken weet de naam zo snel niet..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:16 schreef Mirjam het volgende:
pff, ik smeer me helemaal suf met handcreme, maar de rug van m'n beide handen lijkt wel een maandlandschap, en is enorm pijnlijk, zo droog is het
zie zelfs wondjes ont5staan
Ik houd het in mijn hoofd.. heb haar gemaild dat ze alleen die andere wel mag verzenden omdat ik de verzendkosten teveel vind voor een lakje dat ik niet hoef. Reageert zij hierop dat het lakje wel door de brievenbus kan, gaat ie naar jouquote:Op zondag 14 februari 2010 00:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Volgens mij past het ook wel door de brievenbus, maar zal misschien ook aan de manier van verpakken liggen?
Als ze in NL woont kan ze op het postkantoor heel simpel laten controleren of het door de brievenbus kan. Als het echt een pakketpostlakje is, dan wordt het helaas te duur, zou het lakje zo'n 10 euro kosten. Mocht het wel een brievenbuslakje zijn dan wil ik hem wel graag hebben
Die van jou ook!quote:Op zondag 14 februari 2010 01:28 schreef Franneh het volgende:
Oblivion, super mooi kleurtje!
[ afbeelding ]
Niet helemaal netjes, maar ja oefening baart kunst![]()
China glaze - recycle met een matte topcoat van CG
Daarna glitters eroverheen van (een mix) essence nail art multi glitter en essence nail art topper [ afbeelding ]
Die topper vind ik helemaal geweldig, lekker veel kleur in de glitter!
Die policies doen er natuurlijk geen flikker toe he, niet JIJ hebt een fout gemaakt maar ZIJ en ZIJ moeten dat rechtzetten! Dat zal in de meeste gevallen niet zijn dat je het lakje terugstuurt om te ruilen (die 3 dollar of dat potje zal ze een worst wezen denk ik), maar het kan zijn dat je je geld ervoor terug krijgt, of een goede korting krijgt op je volgende bestelling oid.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef kieskleurig het volgende:
@PeRi heb je hun policies gelezen? Niet echt bemoedigend als je iets wilt ruilen of terugsturen vrees ik.
Mooi! Ik zit ook te wachten op Reflecting Pool.quote:Op zondag 14 februari 2010 03:20 schreef Ainnir het volgende:
Bah wat is het toch lastig hier alles bij te houden met het tijdsverschil, jullie gaan zo snel!![]()
Zojuist OPI Reflecting Pool binnen gekregen (eindelijk!), dus meteen maar ff getest:
[ afbeelding ]
IRL veel mooier natuurlijk, maar niet vast te leggen
Idd ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:47 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Intratuin Veghel? Ben ik net geweest en ik zag ze ook staan
Leuk!
Pfoe ben flink aan het carnavallenmaar even geen tijd/zin om aan mijn nageltjes te denken..
Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'quote:
Maar volgens mij reageren ze niet op hun mailen komt het omdat ze echt heel druk zijn met hun werk, of omdat ze denken dat Nederlanders toch nooit bellen, dus dat ze net zo goed de mailtjes kunnen negeren. Ik heb geen idee, maar ik betwijfel of ze antwoord of korting zal krijgen, hoe jammer ik het ook vind voor PeRiquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die policies doen er natuurlijk geen flikker toe he, niet JIJ hebt een fout gemaakt maar ZIJ en ZIJ moeten dat rechtzetten! Dat zal in de meeste gevallen niet zijn dat je het lakje terugstuurt om te ruilen (die 3 dollar of dat potje zal ze een worst wezen denk ik), maar het kan zijn dat je je geld ervoor terug krijgt, of een goede korting krijgt op je volgende bestelling oid.
Ik heb eens iets in Engeland besteld (hamsterspulletjes) en toen die doos hier kwam was het zo slecht verpakt dat er een aantal dingen kapot waren gegaan. Het verzenden was echter behoorlijk duur. Ik heb toen dus gemaild wat er kapot was, en daarvoor heb ik mijn aankoopbedrag teruggehad. Sommige dingen zijn nog wel bruikbaar, maar wel beschadigd, dus het was mooi opgelost zo.
En zo dient TD bij een fout aan hun kant ook te reageren....
Mooie kleur!!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef PeRi het volgende:
Wel een mooie en goeie bestelling Michelangela,
.
[ afbeelding ]
OPI - I'm Fondue Of You
Hij is zo mooi bruin met een ietsjepietsje roodquote:
Ja, precies. Ik heb wel een heleboel van die donkerrode, maar dat bruinige erin is wel echt mooi!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij is zo mooi bruin met een ietsjepietsje rood. Zo eentje had ik nog niet, wel een paar waar meer rood in zit.
Ik zal lief voor ze zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 12:00 schreef Loqi het volgende:
Ik vind het niet lelijk Lindywel tof eigenlijk! Maar niet mijn zebras opeten he!
Ze doen het nog niet, als ik de link bezoek krijg ik een 404 errorquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 11:23 schreef Michelangela het volgende:
Zoals beloofd plaatjes van mijn bestelling:
Gargantuan Green Grape - Alpine Snow - Russian Navy (Allen Matte)
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: Alpine snow is leuk voor figuurtjes, Russian Navy is een erg mooie kleur die ik ook nog glimmend ga bestellen. Over de Gargantuan Green Grape ben ik niet zo te spreken, ik vind hem wel erg fel.
Off With Her Red! - Absolutely Alice - Happy Holy Days!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: allemaalDe Happy Holy Days! is iets warmer en "besachtig", komt niet zo goed over op de foto
Hawaiian Orchid - Venus di Violet - Chocolate Shakespeare
[afbeelding]
[afbeelding]
Verdict: Chocolate Shakespeare is een aangename verrassing. De andere 2 vind ik te transparant, ook na 2 laagjes. Venus di Violet is nog wel leuk als basis door de roze shimmer, maar Hawaiian Orchid is ook niet helemaal mijn smaak.
Haha goed gelukt!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters...
)
[ afbeelding ]
oh geweldige nagels!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat! Wat nou 'lichte sneeuw'![]()
[ afbeelding ]
en mijn nagels
[ afbeelding ]
Er zijn wel users die het van Ebay vandaan hebben, weet alleen niet waar.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef miss--moana het volgende:
oeww heb iets leuks gezien het heet ''Krack Polish'' weet iemand waar je dit kan kopen? Ben al op zoek via google. Maar kan het niet makkelijk vinden, iemand had het via TD maar als ik het daar intype vind ik niets![]()
Het lijkt mijn echt zo cool!
* heb het gevonden!!*
Tijgers/Zebra'squote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters...
)
[ afbeelding ]
Ik heb daar wel een paar keer besteld, binnen 2 dagen binnen.. hebben ze iets niet meer op voorraad wordt je gebeld en bieden ze een alternatief of wat anders.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is. + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..
(Ja sorry kom even binnenvallen maar ben een trouwe meelezer)
Jup, ik heb het net hier uitgeprobeerd.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:44 schreef Balenciaga. het volgende:
Weet je misschien ook of ze China Glaze matte magic wel kunnen verzenden via de brievenbus? Want ik heb namelijk geen zin om 4,50 verzendkosten te betalen voor 1 nagellakje
Ik heb daar een paar keer besteld en ik ben er erg tevreden over. Het enige nadeel is dat ze alleen met pakketpost versturen. Je zou kunnen mailen of ze dit in een enveloppe willen doen (past wel, Matte Magic is namelijk een mini) maar ik betwijfel eigenlijk of ze dat doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is. + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..
(Ja sorry kom even binnenvallen maar ben een trouwe meelezer)
Dat is een collectie uit 2008. Ik vrees dat je daar Ebay voor op moet.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:54 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben net zo een mooie collectie tegengekomen op internet, Het gaat om de Martini Pedicure collectie van China Glaze.
Weet iemand waar je deze kan krijgen?
En dan vooral deze kleur:
http://farm3.static.flickr.com/2503/3841347353_2116ce12e1.jpg
http://1.bp.blogspot.com/(...)Martini+pedicure.jpg
Hij is leuk, maar verkoopt geen makeup als ik het goed heb. En het assortiment is lang niet zo breed als in Londen enzo, maar het is wel leuk om zeker één keer te kijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 15:51 schreef princess-a het volgende:
@ Peri; is die Primark in rotterdam een beetje de moeite waard? Ik heb in Londen allemaal leuke make up, bodybutters en nagellak gescoord maar als dat hier niet is hoef ik niet uit de trein te stappen als ik weer naar Antwerpen ga
Heb vandaag blauwe nagels
eerst 1 laagje glo baby glo, electric blue
[afbeelding|link]
en 1 laagje Absolutely Alice (aangezien die er toch niet af te krijgen is, heb ik het maar bij 1 laagje gehouden)
[afbeelding|link]
had er meer van verwacht geloof ik
De primark hier heeft vooral kleding, ondergoed, slaapkledij, badkleding, tassen, sjaals en bijouteriën, in Engeland is het veeeeeeeeel groter. Bodybutters, lakjes en verdere make-up hebben ze hier niet. Als je Engeland gewend bent, valt Rotterdam tegenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef princess-a het volgende:
@ Peri; is die Primark in rotterdam een beetje de moeite waard? Ik heb in Londen allemaal leuke make up, bodybutters en nagellak gescoord maar als dat hier niet is hoef ik niet uit de trein te stappen als ik weer naar Antwerpen ga
Heb vandaag blauwe nagels
eerst 1 laagje glo baby glo, electric blue
[ link | afbeelding ]
en 1 laagje Absolutely Alice (aangezien die er toch niet af te krijgen is, heb ik het maar bij 1 laagje gehouden)
[ link | afbeelding ]
had er meer van verwacht geloof ik
Hier kan ik wat mee, dankjewel! Heb in Engeland ook hele mooie maillots gekocht voor 1 en 2 pond, als die hier ook zijn komt dat goed uit want ik heb spijt dat ik ze niet als een malle heb ingeslagen. Sieraden waren ook erg leuk, nu hopen dat ooit de make up hier ook komt want het is heel fijn spulquote:Op zondag 14 februari 2010 15:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
De primark hier heeft vooral kleding, ondergoed, slaapkledij, badkleding, tassen, sjaals en bijouteriën, in Engeland is het veeeeeeeeel groter. Bodybutters, lakjes en verdere make-up hebben ze hier niet. Als je Engeland gewend bent, valt Rotterdam tegen.
Maar het is wel leuk om er ff te shoppen vind ik, voor kleine dingen is het echt prima, ik haal er vooral pijama's, sokken en leggings/panty's (Stap dan uit bij Rotterdam Alexander). Hoewel ik er gisteren dus ook een tankini heb gescoord voor 8 euro en die zit echt prima en verbergt ook mn vetrollen - hoezeeeeeee.
Maillots en leggings en panty's hebben ze er echt volop, dus dan kan je idd hier ook gaan kijken en niet wachten tot je weer in Engeland bentquote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hier kan ik wat mee, dankjewel! Heb in Engeland ook hele mooie maillots gekocht voor 1 en 2 pond, als die hier ook zijn komt dat goed uit want ik heb spijt dat ik ze niet als een malle heb ingeslagen. Sieraden waren ook erg leuk, nu hopen dat ooit de make up hier ook komt want het is heel fijn spulOh en tof van je tankini!
ooohquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
LolNee ik kom vandaag pas thuis, ben sinds vrijdag weggeweest
Foto's!quote:
Deze is ook van de vijfde..quote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef RenRen- het volgende:
Nogsteeds geen spoor van mijn bestelling, die ik de 5e had gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |