abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77981128
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef miss--moana het volgende:
oeww heb iets leuks gezien het heet ''Krack Polish'' weet iemand waar je dit kan kopen? Ben al op zoek via google. Maar kan het niet makkelijk vinden, iemand had het via TD maar als ik het daar intype vind ik niets
Het lijkt mijn echt zo cool!

* heb het gevonden!! *
Er zijn wel users die het van Ebay vandaan hebben, weet alleen niet waar.

@Holyme; lekkere bestelling !!
Whatever I want.
pi_77981135
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
Carnavalslelijkheid!!! (voor bij mijn zwart met groen en witte trainingspak en witte schoenen met roze veters... )

[ afbeelding ]
Tijgers/Zebra's !!
Whatever I want.
pi_77981243
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is . + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..

(Ja sorry kom even binnenvallen maar ben een trouwe meelezer )
pi_77981743
Tvp maar weer!
pi_77982020
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens bij konadnail.nl besteld? ben vanplan om de matte magic daar te bestellen maar wil wel even weten of de webshop wel betrouwbaar is . + Ik wil hem dan gewoon via tnt brievenpost laten verzenden, is dat wel mogelijk met deze nagellak? Want ik weet niet of hij wel door de brievenbus past..

Ik heb daar wel een paar keer besteld, binnen 2 dagen binnen.. hebben ze iets niet meer op voorraad wordt je gebeld en bieden ze een alternatief of wat anders.
Ik vind het een top service.

Oja ik had wel altijd mijn dingen in een pakketje..
pi_77982103
Weet je misschien ook of ze China Glaze matte magic wel kunnen verzenden via de brievenbus? Want ik heb namelijk geen zin om 4,50 verzendkosten te betalen voor 1 nagellakje
pi_77982203
Mooie nagels dames!
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:44 schreef Balenciaga. het volgende:
Weet je misschien ook of ze China Glaze matte magic wel kunnen verzenden via de brievenbus? Want ik heb namelijk geen zin om 4,50 verzendkosten te betalen voor 1 nagellakje
Jup, ik heb het net hier uitgeprobeerd.
Het flesje past (bij ons dan) door de brievenbus. Tis namelijk een kleintje van 9.6 ml
pi_77982259
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Balenciaga. het volgende:

Ik heb daar een paar keer besteld en ik ben er erg tevreden over. Het enige nadeel is dat ze alleen met pakketpost versturen. Je zou kunnen mailen of ze dit in een enveloppe willen doen (past wel, Matte Magic is namelijk een mini) maar ik betwijfel eigenlijk of ze dat doen.
Vergeet niet de 15% kortingscode te gebruiken: DTCHNLBLG

Gave nagels Lindy! Kamperchic.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 14 februari 2010 @ 13:54:31 #84
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_77982409
Ik ben net zo een mooie collectie tegengekomen op internet, Het gaat om de Martini Pedicure collectie van China Glaze.
Weet iemand waar je deze kan krijgen?
En dan vooral deze kleur:

http://farm3.static.flickr.com/2503/3841347353_2116ce12e1.jpg

http://1.bp.blogspot.com/(...)Martini+pedicure.jpg
pi_77982558
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:54 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben net zo een mooie collectie tegengekomen op internet, Het gaat om de Martini Pedicure collectie van China Glaze.
Weet iemand waar je deze kan krijgen?
En dan vooral deze kleur:

http://farm3.static.flickr.com/2503/3841347353_2116ce12e1.jpg

http://1.bp.blogspot.com/(...)Martini+pedicure.jpg
Dat is een collectie uit 2008. Ik vrees dat je daar Ebay voor op moet.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 14 februari 2010 @ 14:11:08 #86
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_77982923
quote:
Dat is een collectie uit 2008. Ik vrees dat je daar Ebay voor op moet.
pi_77985753
@ Peri; is die Primark in rotterdam een beetje de moeite waard? Ik heb in Londen allemaal leuke make up, bodybutters en nagellak gescoord maar als dat hier niet is hoef ik niet uit de trein te stappen als ik weer naar Antwerpen ga

Heb vandaag blauwe nagels
eerst 1 laagje glo baby glo, electric blue

en 1 laagje Absolutely Alice (aangezien die er toch niet af te krijgen is, heb ik het maar bij 1 laagje gehouden )

had er meer van verwacht geloof ik
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77985844
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 15:51 schreef princess-a het volgende:
@ Peri; is die Primark in rotterdam een beetje de moeite waard? Ik heb in Londen allemaal leuke make up, bodybutters en nagellak gescoord maar als dat hier niet is hoef ik niet uit de trein te stappen als ik weer naar Antwerpen ga

[afbeelding|link]

en 1 laagje Absolutely Alice (aangezien die er toch niet af te krijgen is, heb ik het maar bij 1 laagje gehouden )
[afbeelding|link]
Hij is leuk, maar verkoopt geen makeup als ik het goed heb. En het assortiment is lang niet zo breed als in Londen enzo, maar het is wel leuk om zeker één keer te kijken.
pi_77985937
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef princess-a het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
De primark hier heeft vooral kleding, ondergoed, slaapkledij, badkleding, tassen, sjaals en bijouteriën, in Engeland is het veeeeeeeeel groter. Bodybutters, lakjes en verdere make-up hebben ze hier niet. Als je Engeland gewend bent, valt Rotterdam tegen .

Maar het is wel leuk om er ff te shoppen vind ik, voor kleine dingen is het echt prima, ik haal er vooral pijama's, sokken en leggings/panty's (Stap dan uit bij Rotterdam Alexander). Hoewel ik er gisteren dus ook een tankini heb gescoord voor 8 euro en die zit echt prima en verbergt ook mn vetrollen - hoezeeeeeee .
Whatever I want.
pi_77986067
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:58 schreef PeRi het volgende:

[..]

De primark hier heeft vooral kleding, ondergoed, slaapkledij, badkleding, tassen, sjaals en bijouteriën, in Engeland is het veeeeeeeeel groter. Bodybutters, lakjes en verdere make-up hebben ze hier niet. Als je Engeland gewend bent, valt Rotterdam tegen .

Maar het is wel leuk om er ff te shoppen vind ik, voor kleine dingen is het echt prima, ik haal er vooral pijama's, sokken en leggings/panty's (Stap dan uit bij Rotterdam Alexander). Hoewel ik er gisteren dus ook een tankini heb gescoord voor 8 euro en die zit echt prima en verbergt ook mn vetrollen - hoezeeeeeee .
Hier kan ik wat mee, dankjewel! Heb in Engeland ook hele mooie maillots gekocht voor 1 en 2 pond, als die hier ook zijn komt dat goed uit want ik heb spijt dat ik ze niet als een malle heb ingeslagen. Sieraden waren ook erg leuk, nu hopen dat ooit de make up hier ook komt want het is heel fijn spul Oh en tof van je tankini!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77986163
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hier kan ik wat mee, dankjewel! Heb in Engeland ook hele mooie maillots gekocht voor 1 en 2 pond, als die hier ook zijn komt dat goed uit want ik heb spijt dat ik ze niet als een malle heb ingeslagen. Sieraden waren ook erg leuk, nu hopen dat ooit de make up hier ook komt want het is heel fijn spul Oh en tof van je tankini!
Maillots en leggings en panty's hebben ze er echt volop, dus dan kan je idd hier ook gaan kijken en niet wachten tot je weer in Engeland bent .
Whatever I want.
pi_77986312
Mijn TD pakketje is binnen!
pi_77986363
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef Daph_ het volgende:
op zondag?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77986409
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 16:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

op zondag?
Extra dienst misschien omdat valentijnsdag?
pi_77986463
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

op zondag?
Lol Nee ik kom vandaag pas thuis, ben sinds vrijdag weggeweest
pi_77986504
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol Nee ik kom vandaag pas thuis, ben sinds vrijdag weggeweest
oooh :p
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77986548
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef Daph_ het volgende:
Foto's!
pi_77986568
Nogsteeds geen spoor van mijn bestelling, die ik de 5e had gedaan.
pi_77986631
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef RenRen- het volgende:
Nogsteeds geen spoor van mijn bestelling, die ik de 5e had gedaan.
Deze is ook van de vijfde..
pi_77986658
quote:
Op zondag 14 februari 2010 @ 16:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Deze is ook van de vijfde..
Gay. Ik heb nogsteeds geen ontvangst van betaling gekregen, of een teken dat het verzonden is.
En terugmailen met inhoud is moeilijk voor ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')