Bij je dashboard staat onderaan 'Toevoegen'. Daarzo.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb gelijk blog lijst gemaakt, bij sommige zie ik niet bovenaan het balkje met volgen waar kan ik ze dan toevoegen om te volgen?
DAMES, als je nog niet toegevoegd bent, quote me even met je link dan![]()
www.modelsownit.comquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 23:00 schreef MissJ het volgende:
Waar online zijn de lakjes van Models Own te koop?
en ik las op de blog van Daph over 50% korting? Vertel vertel hoe?
ben nu bezig een bestelling te plaatsen, verzendkosten is maar 4,95 Engelse ponden. Vind ik echt weinigquote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
www.modelsownit.com
volgens mij was die korting eenmalig. Hoe zit het daar met verzendkosten? Heel hoog?
Moooiquote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef romika het volgende:
Voor het slapen gaan nog een postje......
Models Own Peacock Green
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap leker allemaal voor straks
Iemand al eerder hier besteld? Hoe lang duurt het voor het bezorgd wordt?quote:Slate Green Nail Polish
Pink Blush Nail Polish
Fuzzy Peach Nail Polish
Dusty Mauve Nail Polish
Beth's Blue Nail Polish
Disco Mix Nail Polish
Pastel Pink Nail Polish
Feeling Blue Nail Polish
Nude Beige Nail Polish
Misty Grey Nail Polish
heb je al besteld?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:50 schreef MissJ het volgende:
OMG![]()
ik heb net 10 lakjes besteld bij Models Own www.modelsownit.com
Mét een korting van 7 pond per 5 lakjesen een gratis 6-way vijl
![]()
Heb deze besteld:
[..]
Iemand al eerder hier besteld? Hoe lang duurt het voor het bezorgd wordt?
En nu leg ik me zelf een verbod op lakjes kopen op totdat ik al mijn untrieds heb gebruikt!![]()
He ik heb bijna hetzelfde! Ook recycle met essence glitter.. alleen dan mat/stempel en nog een andere glitter erdoor.. grappig. (staat op pagina 2 ofzo)quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Nieners het volgende:
Mijn nagels voor vandaag dus:
[ afbeelding ]
Mooi! Ik had vandaag ook al een Konadje gedaan met millennium, toevalligquote:Op maandag 15 februari 2010 00:18 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
catrice precious turquoise met CG millennium![]()
die turquoise is wel héél mooi, haddik niet verwacht
geen zin om uitgebreid schoon te maken
Wat doe je me aan! Waarom hebben wij niet van die leuke aanbiedingen!quote:Op maandag 15 februari 2010 07:53 schreef Ainnir het volgende:
Woei! Was net even bij de drogist hier, blijkt dat ze een aanbieding hadden, $0.50 per lakje!![]()
ff snel een foto vanaf m'n telefoon:
[ afbeelding ]
Ze accepteren sinds vorige week ook PayPalquote:Op maandag 15 februari 2010 00:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heb je al besteld?
ik wil graag disco mix maar je moet persee CC hebben om te bestellen
ah oke! dan ga ik toch maar eens bestellenquote:Op maandag 15 februari 2010 08:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze accepteren sinds vorige week ook PayPal
Mijn pakketje was er na ruim anderhalve week, maar ik weet niet of dat normaal is - het was ontzettend druk tijdens die sale dus wellicht heb je je pakketje wel eerder![]()
Over de RBL sale: in november is die er weer met 50% korting op www.rescuebeauty.com . Tot die tijd zijn ze 'gewoon' $ 18 per stuk..
Lijkt een beetje op Peachy Keen, hoewel hij bij mij toch echt feller is.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:09 schreef tliciouz het volgende:
Wie weet welk kleurtje dit is van china glaze?[ afbeelding ]
Denk het niet, die is veel feller. ;oquote:Op maandag 15 februari 2010 09:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Peachy Keen, hoewel hij bij mij toch echt feller is.
III niet denk ik, die is wat bruiner.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk het niet, die is veel feller. ;o
Is het misschien I, II of III? (77001, 77002 & 77003)
Ha tot november wachten lukt best, het lijstje wordt dan gewoon groterquote:Op maandag 15 februari 2010 08:25 schreef Daph_ het volgende:
Over de RBL sale: in november is die er weer met 50% korting op www.rescuebeauty.com . Tot die tijd zijn ze 'gewoon' $ 18 per stuk..
Yep ook PayPal, ik heb met PayPal betaald!quote:Op maandag 15 februari 2010 08:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze accepteren sinds vorige week ook PayPal
Mijn pakketje was er na ruim anderhalve week, maar ik weet niet of dat normaal is - het was ontzettend druk tijdens die sale dus wellicht heb je je pakketje wel eerder![]()
omg die is echt moooooooi zeg! *noteert op wishlist*quote:Op maandag 15 februari 2010 09:28 schreef tliciouz het volgende:
Haha bedankt voor de hulp, maar heb hem al gevonden. Zal ik jullie uit je leiden verlossen? Het is China Glaze Seashell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Kleintje19 het volgende:
Jup, nog maar een paar daagjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jup, nog maar een paar daagjes!
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Kleintje19 het volgende:Ik heb over 2,5 dag weer weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En dan ga ik denk ik op zoek naar lakjes bij H&M!
Whatever I want.
mooiquote:Op maandag 15 februari 2010 01:51 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Mooi! Ik had vandaag ook al een Konadje gedaan met millennium, toevallig
[ afbeelding ]
Is Sinful al aangekomen bij je?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb over 2,5 dag weer weekend! En dan ga ik denk ik op zoek naar lakjes bij H&M!
ik weet neit hoe stevig je eigen nagels zijn?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben altijd zo jaloers op alle mooie lange nagels hier![]()
Ik vroeg me af of het zou helpen om voor een paar weken gewoon simpele plaknagels op te doen, zodat mijn eigen nagels de kans krijgen om weer netjes op een lengte te groeien? Iemand hier een idee van of dit goed/slecht zinvol/zinloos is?
Dat was me niet eens opgevallen! Mooi kleurtje!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:56 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Met een iets kortere middelvingernagel.
prettyquote:Op maandag 15 februari 2010 11:56 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Met een iets kortere middelvingernagel.
Mijn eigen nagels breken/scheuren niet heel snel, ik heb maar 2 nagels die heel snel scheuren.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet neit hoe stevig je eigen nagels zijn?
als ze snel breken/scheuren kun je natuurlijk ook iets van een laagje gel ofzo overwegen
Waarom niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mijn eigen nagels breken/scheuren niet heel snel, ik heb maar 2 nagels die heel snel scheuren.
Het is vooral dat het er nu niet uitziet omdat ik ze allemaal heel kort heb gevijld (2 afgebroken, ik word gek als het niet één lengte is) en het me te lang duurt voordat ze weer allemaal netjes op lengte zijn.
Ik vroeg me meer af of plaknagels heel slecht zijn voor je eigen nagels, of dat de beschadiging wel meevalt.
Gel/acryl heb ik al beide geprobeerd maar dat vond ik nou niet echt de oplossing.
die's mooi he?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Een favoriet, Strawberry Fields.
Mooi!!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:05 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Een favoriet, Strawberry Fields.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |