Sommige Kruidvat-en. Die naast de H&M op het Alexandrium heeft er veel.quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 14:28 schreef Tijgertje. het volgende:
Waar kan je Gosh nagellak krijgen.
Nice, ga je daar ook pics van plaatsen?quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga zo dadelijk een roze/paarse marmercake bakken
(heb vandaag m'n bestelling voedselkleurstoffen binnen gekregen)
dat is geheel offtopic, dus dan zal ik mijn nagels ook matchend moeten lakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nice, ga je daar ook pics van plaatsen?
mooi kleurtje! Is dat Trophy Wife?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:56 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Met een iets kortere middelvingernagel.
Ik heb dat met mijn duimnagelsquote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
mooi kleurtje! Is dat Trophy Wife?
enne die iets kortere middelvingernagel, zeer herkenbaar..Die van mijn linkerhand wil maar niet langer worden, steeds weer een scheurtje ofzo erin
Oh bij mijn duimen stoort het me niet zo, maar bij de rest wel, maar dan vijl ik ze ook niet korter, die korte moet maar gewoon bijgroeienquote:Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef Ooi86 het volgende:
Ik met al mijn nagels.... En als er een kort moet, dan moet de rest ook. Ik ben niet dol op ongelijke nagels....
Dat dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh bij mijn duimen stoort het me niet zo, maar bij de rest wel, maar dan vijl ik ze ook niet korter, die korte moet maar gewoon bijgroeien
check. Hoewel ik wegens die kromming mijn wijsvingernagels nu wel korter houd dan de rest...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh bij mijn duimen stoort het me niet zo, maar bij de rest wel, maar dan vijl ik ze ook niet korter, die korte moet maar gewoon bijgroeien
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef tliciouz het volgende:
Inmiddels er al weer af, toch even wachten met dit kleurtje als de zon gaat schijnen!
[ afbeelding ]
mijn koekjes waren gisteren zwart, en toen ging de rookmelder afquote:Op maandag 15 februari 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
mijn koekjes matchen mijn nagels
[ afbeelding ]_ !
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
Is het nou lekker tikken met erg lange nagels?
OMGquote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nubar Iris Dust:
[ afbeelding ]
Nouja, eigenlijk gewoon mijn nieuwe lieve kleine aanwinst, want die nagellak zit al niet mooi meer, maar ik vond het wel toepasselijk voor dit topic
Mooi! En wat is jouw duimnagel plat, eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Essence Party Time over Gosh Ocean
Wijsvingernagel is opzettelijk korter omdat het kreng haske krom groeit
Awww koetie koetie koetie koetie koetie! *smelt nij de aanblik van klein harig frutseltje*quote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nubar Iris Dust:
[ afbeelding ]
Nouja, eigenlijk gewoon mijn nieuwe lieve kleine aanwinst, want die nagellak zit al niet mooi meer, maar ik vond het wel toepasselijk voor dit topic
Wat een cutiequote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nubar Iris Dust:
[ afbeelding ]
Wat een cutie!! Haha, de geur van nagellak maakt mijn katten helemaal gek. Ik heb er een die komt kijken/ruiken als ik aan het lakken ben en dat trekt ze een heel moeilijk gezicht en gaat ze slaan naar mijn nagels!!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG
Meteen laten wennen aan de geur van nagellak, dan kan je straks al je foto's maken terwijl je dat beessie vasthoud
Ahhhh wat liefquote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nubar Iris Dust:
[ afbeelding ]
whehehehequote:Op maandag 15 februari 2010 16:38 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat een cutie!! Haha, de geur van nagellak maakt mijn katten helemaal gek. Ik heb er een die komt kijken/ruiken als ik aan het lakken ben en dat trekt ze een heel moeilijk gezicht en gaat ze slaan naar mijn nagels!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |