waarbij?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee nu komt mijn "Oooooh roze!! Hebben!" kant weer boven
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
Belachelijk dit, ik voeg een beetje witte lak toe aan de Gosh lak, draai de dop erop om het ff te mengen, springt het hele flesje stuk in mijn handen!
[ afbeelding ]
Doe er een foto bij van de wond op je hand met als mededeling dat dat het resultaat was van het gebroken glasquote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga klagen en de foto meesturen en dan krijg ik vast alle kleurtjes als excuus
geen idee, ik heb het net nog op gedaan. ik draaide gewoon het dopje eropquote:
owquote:Op maandag 15 februari 2010 17:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij die photostream die jij net post!
Belachelijk dit, ik voeg een beetje witte lak toe aan de Gosh lak, draai de dop erop om het ff te mengen, springt het hele flesje stuk in mijn handen!
[ afbeelding ]
Oh wtfquote:Op maandag 15 februari 2010 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was wel het eerste wat me te binnen schootquote:Op maandag 15 februari 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien ontploft de formule als je 'm mengt
Wat wil je doen dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Zonde Puckzzz!
Ik zit maar te klooien met die blog. Niets lukt.![]()
Kan soms gebeuren. Dan gaan de chemische samenstellingen blijkbaar niet helemaal lekker. Oh het flesje was te vol, dat wil ook nog wel eens zulke gevolgen hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het net nog op gedaan. ik draaide gewoon het dopje erop
[ afbeelding ]
Lol ja dat begrijp ikquote:
Ja ik zat er zelf al mee te prutsen maar ik ben eigenlijk nooit tevreden over zulke dingen.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ja dat begrijp ikBen er zelf ook een hele tijd mee aan het klooien geweest, dus dacht dat ik misschien kon helpen
Whehe herkenbaar. Kostte mij twee wekenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja ik zat er zelf al mee te prutsen maar ik ben eigenlijk nooit tevreden over zulke dingen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Nieners het volgende:
Mooie nagels en een lieve cavia zijn er weer voorbij gekomen!
Dit lag vanmiddag op mij te wachten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een hel om goed op de foto te krijgen zeg.
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Nieners het volgende:
Mooie nagels en een lieve cavia zijn er weer voorbij gekomen!
Dit lag vanmiddag op mij te wachten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een hel om goed op de foto te krijgen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |