quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
zal ik nog even mijn (en een beetje van peri) laatste aankoop spammen?
[ afbeelding ]
die holo's bedoel je?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wil je heel alsje alsjeblieft een swatch maken van die licht en de donker roze?
bij viis.eequote:Op maandag 18 januari 2010 11:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar heb jij ze gekocht Mirjam? Ik wacht ook nog steeds op 3 Nfu Oh's bij NailXL (wel in goed overleg hoor, ze had bestelproblemen en ze komen deze week waarschijnlijk)....
Ik zit heus niet te hakken in m'n handen heur, ik schraap met een houten stokje voorzichtig de randjes donkere lak weg die ik niet met een watje voor elkaar krijg. Op dat moment zijn mijn vingertoppen al doorsponst met remover, dus heb je weinig kracht nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 11:14 schreef Daph_ het volgende:
Ladies ga nou niet zitten poeren met scherpe dingen bij je nagels! Hebben jullie niet opgelet bij Obli's lessen? *kijkt streng* je kunt vanalles beschadigen met die dingen! Ik zou het weken, of een doordrenkt wattenschijfje gebruiken zodat het schoon wordt.. Poeren en krabben met cocktailprikkers, vijlen, tandenstokers en naalden is écht niet goed voor je handen/nagels
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die holo's bedoel je?
[..]
bij viis.ee
kosten vallen mee incl. verzendxen, zo'n 10 euro per flesje incl. omgerekend
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht met smart op de swatches Mirjam!
ga ik dinsdag doen, is dat ok?quote:
verie nijsquote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
Mooie catch Mirjam en Peri![]()
Ik heb gister trouwens eindelijk mijn Koh duochroompje goed op de foto gekregenwel gelayered over een andere kleur
![]()
[ afbeelding ]
Ooh dat is die mooiequote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
Ik heb gister trouwens eindelijk mijn Koh duochroompje goed op de foto gekregenwel gelayered over een andere kleur
![]()
[ afbeelding ]
Die rechter lijkt me echt heel erg mooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
getver wat mooiquote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
Primaaa.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
ga ik dinsdag doen, is dat ok?
heb net gisteravonbd laat nog zitten lakken
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze zijn er!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
Jaloers, want dat zou dus bij mij totaal niet staan. Maar heel mooi!!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
Dit is de huidige voorraad van NailXL op 14 januari:quote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik wilde bij NailXL ook bestellen, maar had gemaild over producten die niet op voorraad waren (oa 51) en kreeg toen te horen dat ze de eerste maanden nog niks nieuws binnen zouden krijgen. Dat was in december.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die is mooi!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
Oh wat erg!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef DarkElf het volgende:
hoi, voor nog wel eens een french wil doen van herome, hoefde vandaag bij t kruidvat ipv 20 maar 10 euro af te rekenen voor zo een setje van 3 in een doosje.
Die komen dus niet in mijn collectie.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Bubbels, niet willen drogen, plakkerig lakken, dat soort bende
Dankjequote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
tvraagjep
wat is nou eigenlijk het verschil tussen een duochrome en een holo? Ik zie het verschil niet zo goed?
/nagellakn00b
Wel mooi lakje snkr -xxx
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Daph_ het volgende:
Duochrome is een lak die van kleur verandert, en in verschillende belichting dus andere kleuren heeft. Holo is holografisch effect, waarvan MiMu een mooie foto heeft op haar blog: http://mindermutsigenagel(...)olo-awesomeness.html
Zie ook deze uitleg: http://theedgeofsanity.org/?p=3780![]()
Net je post gemist toen ik zelf aan het typen was, thanksquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dankje![]()
Een holografische lak heeft zeg maar hele fijne glitters in alle kleuren van de regenboog. Dus je ziet als het ware een soort regenboogjes op je nagel. Een duochrome heeft normaal gesproken geen glitter en is een lak die bestaat uit twee (of meer) kleuren die afhankelijk van de lichtval naar voren komen
Holo:
[ afbeelding ]
Duochrome;
[ afbeelding ]
Jij legt het veel beter uitquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dankje![]()
Een holografische lak heeft zeg maar hele fijne glitters in alle kleuren van de regenboog. Dus je ziet als het ware een soort regenboogjes op je nagel. Een duochrome heeft normaal gesproken geen glitter en is een lak die bestaat uit twee (of meer) kleuren die afhankelijk van de lichtval naar voren komen
Holo:
[ afbeelding ]
Duochrome;
[ afbeelding ]
Je kunt kijken wat hun leveringsvoorwaarden zijn? anders even een mailtje sturen dan weet je het ook denk ik?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef snakelady het volgende:
Ik heb 2 weken geleden iets besteld bij die duitse discount winkel ( 1ste in de lijst) en heb wel nog bericht gekregen dat de order in verwerking is maar verders niks meer van vernomen.
Moet ik me nun zorgen gaan maken?
Oeh leuk, string glitterquote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
Mooi snkr!
Mijn lazerfeest vandaag. Blurry foto voor de bling. Morgen wat anders lakken
[ afbeelding ]
Whehe we zeggen allebei het zelfde hoor:P En jij hebt die mooie link! Die kende ik ook nog nietquote:
Ontzettend handigquote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Whehe we zeggen allebei het zelfde hoor:P En jij hebt die mooie link! Die kende ik ook nog niet
Quickdry topcoat will change your life!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Mss het volgende:
Ah thanx allemaal voor jullie toffe reacties! Het stoppen gaat nu nog redelijk makkelijk, maar over een paar weken als ze lang beginnen te worden gaan ze breken (tenminste de voorgaande keren) en dan is het kut.
Het lakken is nog wel moeilijk, wat ik heb er altijd 4 lagen op (laag transparant om te beginnen, twee lagen kleur en een laag top coat) en dan denk je dat alles droog is en dan beschadigen de randjes weer
Dus ik ga straks even opnieuw lakken.
Is er nog een speciaal merk wat daar een goede van heeft? Want dit kan ik ook wel gebruiken, er zitten altijd deuken in mijn nagellak omdat ik te snel weer tegen dingen aan bots.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quickdry topcoat will change your life!
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar dit zijn er een paar:quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is er nog een speciaal merk wat daar een goede van heeft? Want dit kan ik ook wel gebruiken, er zitten altijd deuken in mijn nagellak omdat ik te snel weer tegen dingen aan bots.
Ah oké, dan ga ik er wel eens een van die lijst proberen en kijken wat bij mij goed werkt. Dank je!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar dit zijn er een paar:
Seche Vite
Poshe
David - merkloze topcoat
Nubar Diamont
Orly in a snap
OPI Rapidry
Hema heeft ook een Quickdry topcoat, maar die is bij mij niet snel droog. Het is een kwestie van uitproberen. Bij de één werkt bijvoorbeeld Seche Vite heel goed, terwijl de ander dat maar niks vindt.
wauw!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er net 29 Glam Girl van Essence op gedaan.
De kleur vind ik geweldig, de glans ook, minpuntje is dat hij erg stroperig is maar dekt wel weer heel goed!
Drogen mag van mij ook wel wat sneller.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Mijn duimnagel is net gescheurd, dus ik heb hem kort gevijld. Stom.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef RenRen- het volgende:
He shit, mijn nagel breekt net afDat was wel heel stom.
Ik week mijn handen altijd in en bakje lauwwarm water met een kukident bruistablet, daar zouden ze witter van wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef m@x het volgende:
Mooie nagels en mooie lakjes komen er weer voorbij.
Ik zag al een paar keer de term 'weken' voorbij komen. Hang je dan je vingertoppen in een badje pure remover of leng je het aan met water? Of moet het weer op een volledig andere manier die deze nagelnitwit nog niet kent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Wat een moois zie ik weer voorbij komen! Die holo's van Nfu Oh!!(ik mag van mezelf een maand niks bestellen...
)
Ik wil ook Nfu Oh's! Maar eerst even Nubar Diamont bestellen, want SV is denk ik niet echt DE topcoat voor mij haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:![]()
Wat een moois zie ik weer voorbij komen! Die holo's van Nfu Oh!!(ik mag van mezelf een maand niks bestellen...
)
*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Nune het volgende:
Oh, ik zie het in het vorige topic de nagels van ChipsZak! Goedzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
I knowquote:
Die heb ik ook, vind het echt een fijne rood! Leuk handelsmerk, dat steentjequote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er net 29 Glam Girl van Essence op gedaan.
De kleur vind ik geweldig, de glans ook, minpuntje is dat hij erg stroperig is maar dekt wel weer heel goed!
Drogen mag van mij ook wel wat sneller.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Netjes hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer erg mooie nagels gezien(En ja, SOG-tijd nu
)
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
*Houdt van blauw*
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
![]()
)
KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*knuf*KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
En natuurlijk alle andere mooie lakjes weer dames!Keep em coming!
KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en duimt voor spoedige afhandeling.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nou, ik heb mijn boodschapjes ook weer gedaan hoor.
En die dingen gekocht die me aangeraden werden en nog wat dingetjes![]()
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
Nu kan ik weer even vooruit
Aids.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Nu kan ik weer even vooruit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
En natuurlijk alle andere mooie lakjes weer dames!Keep em coming!
Ik vind die foto's zo leuk! Heb er zelf een beetje spijt van dat ik mijn nagels niet iedere keer op de foto heb gezet vanaf het stoppen met bijten tot nu. Nouja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa! Nu willen we foto's zien!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
En een dikke knuf voor PartyHardy!![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
![]()
.
En nu zit er een scheur in mn nagel.
Grr.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Ik heb zulke mooie lakjes gekocht, ik ben alleen bang dat ze in het potje mooier zijn dan als je ze opdoet. eens proberen dus.![]()
Nou, ik móet nu echt even aan mijn studie want ik heb vrijdag tentamen en het is al een herkansing dus ik moet toch echt even wat gaan doen. Als ik klaar ben met leren zal ik jullie uiteraard overladen met foto's.
Zelf heb ik ook besloten dat ik foto's van het groeiproces ga bijhouden. Ik heb er nu al een aantal, dus ik wilde om de paar dagen even foto's maken zodat ik mezelf weer kan motiveren. Is ook leuk om straks terug te zien als ze weer lang zijn (ja, ik houd de moed erin).
Alleen is die glasvijl even wennen hoor, het geluid doet me denken aan een nagel over een schoolbord. Ik kreeg er net echt kippevel van
En dan ga ik nu leren. echt
Aids.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef Crientj het volgende:![]()
![]()
![]()
Voor iedereen die loopt te kwakkelen, niet lekker is, depri, etc.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Ohh die zilveren heb ik ook (daar heb ik al 80x ruzie mee gehad, ik vind em voor geen meter lakken maar een vriendin van me vind hem wel fijn, dus zal wel aan mij liggen)quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Envoor al het gedoe met iedereen!!!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Hier ookquote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:.
En nu zit er een scheur in mn nagel.
Grr.
Heb mn linkerduim heel zielig verstopt onder een pleister
Al mijn andere nagels heb ik gelakt met Essence multiglitter tip painter,de roze versie
Zit nu nog te twijfelen om er strass steentjes bij op te plakken, het is zo leuk om te doen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
wow druk gehad, uiteindelijk een afgebroken duimnagel *ik kon wel gillen!* en mijn aller eerste online bestelling bij alice and jo! durf het nog steeds niet te zeggen tegen mijn vriendjammer genoeg werd k alleen gelijk gestraft door een uber hoge telefoonrekening
i let you know als het binnen is
![]()
![]()
Is er iemand bekend op de huishoudbeurs? Want ik ga er dit jaar heen.
Ik zag op de site staan dat er veel aandacht besteed word aan de nieuwe herome lakjes![]()
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
![]()
Ben verliefd op mijn nieuwe lakjes, op de foto is die niet zo mooi, maar in het echt is het 1 grote glitterboel.
En dat voor maar 2.50. Ik moet er gewoon meer halen.![]()
![]()
Ik ben er in 2009 en 2008 geweest maar niks gezien van nagels (of ik heb niet goed opgelet).. Wel gewone verzorgingsproducten.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
Ik zag op de site staan dat er veel aandacht besteed word aan de nieuwe herome lakjes![]()
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?Whatever I want.![]()
Van de website:quote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?
Nellys Nail and Gift Shop konad
Stand 01.519
Naam: Bouma Glasnagelvijlen
Stand: 01.211![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
edit - sorry![]()
er bestaat nog een pag. 2[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Ow wat een leuke score! Die Brilliant lakjes zijn leuk. Ik heb een witte en rode. Die witte is erg leuk over felle egale lakjes. Dat maakt het een beetje glitter-pastel.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Owja jij was dat met die Herome kuur. Toch? Wat heb jij mooie roze nagels! Ziet er heel mooi uit met dat glitterrandje.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hier ookHeb mn linkerduim heel zielig verstopt onder een pleister
Al mijn andere nagels heb ik gelakt met Essence multiglitter tip painter,de roze versie
[ link | afbeelding ]
Zit nu nog te twijfelen om er strass steentjes bij op te plakken, het is zo leuk om te doen
Die zijn leuk he?! Ik heb de roze versie. Zo op je nagels is ie leuk maar over een ander kleurtje nog mooier! Ik heb wat met verschillende laagjes over elkaar lakkenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ben verliefd op mijn nieuwe lakjes, op de foto is die niet zo mooi, maar in het echt is het 1 grote glitterboel.
En dat voor maar 2.50. Ik moet er gewoon meer halen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.![]()
Ik heb gister een dingetje van Koh gepost die een french manicure effect heeft, bedoel je dat? Dankjewel in ieder gevalquote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Owja jij was dat met die Herome kuur. Toch? Wat heb jij mooie roze nagels! Ziet er heel mooi uit met dat glitterrandje.
Buiten bij daglicht zijn ze nog veel rozer maar ik vind het zo raar staan om op straat mijn camera te pakken en een foto te maken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
*is heel slecht in zoiets opzoeken :$*quote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van de website:
Nellys Nail and Gift Shop konad
Stand 01.519
Naam: Bouma Glasnagelvijlen
Stand: 01.211
Maar dankje!!!The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Dattum!!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Kond shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
Damn.... maar ik vrees dat er niemand met mij naar de huishoudbeurs wil....
@ iedereen die zo lief reageerde: dankjullie!! Wat zijn er toch een hoop lieve mensen hier!!![]()
@ iedereen die ook kwakkelt, depri is, ziek is:
Don't come closer, I might hurt you![]()
Oh! En ik wil mijn nieuwe nailart-penselen en mijn nieuwe dotter gebruiken, maar ik weet niet wat ik moet maken...
Misschien even de zus van m'n vriend lief aankijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Konad shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
![]()
![]()
Koh, dat was het. Toch maar eens onthouden want het is echt heel mooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb gister een dingetje van Koh gepost die een french manicure effect heeft, bedoel je dat? Dankjewel in ieder gevalBuiten bij daglicht zijn ze nog veel rozer maar ik vind het zo raar staan om op straat mijn camera te pakken en een foto te maken
Nou wij wel!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dattum!!
Damn.... maar ik vrees dat er niemand met mij naar de huishoudbeurs wil....
![]()
Bij Hoevelaken rechtsaf.![]()
Nageltopichuishoudbeursmeetquote:Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef mmascha het volgende:
[..]
Koh, dat was het. Toch maar eens onthouden want het is echt heel mooi.
[..]
Nou wij wel!![]()
Maar de rest is ook allemaal super leuk!!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Konad shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
![]()
Eettentjes waar je mag proeven, snoepjes dingen enzo..
Make up, verzorgingsproducten..
Schoonmaak dingetjes.. heerlijk snuffelen tussen alles!
(en ik vind nu de alcohol proeverijen geweldig omdat ik dat eindelijk legaal mag)
@lindytje: Nageltopichuishoudbeursmeet... jeeej lingo
Ik vind de huishoudbeurs niks aan, behalve het food gedeelte.
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes! Bloemetje zit ook nog op mn duim.
Catrice - Nougat PralineWhatever I want.![]()
@ Joysa: zal ik jou eens vertellen dat ik serieus een keer meegedaan heb met Lingo??!!![]()
Mooi! Simpel maar sjiekquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes!
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
TOFquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Lindytje het volgende:
@ Joysa: zal ik jou eens vertellen dat ik serieus een keer meegedaan heb met Lingo??!!![]()
!
Whatever I want.![]()
Mooie nagels weer en een hoop persoonlijke verhalen ook gelezen.
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft
Ik heb gisteravond gelakt, maar moet nog even foto's maken.![]()
Lekker kleurtje!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes! Bloemetje zit ook nog op mn duim.
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline![]()
Mooie kleurquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
![]()
Ik ga binnenkort maar weer eens de Kruidvat checken![]()
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft![]()
![]()
![]()
Vanavond weer een nieuw lakje opdoen, maar weet niet welke!![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Oeh leuk, wilikwilikwilikwilikwilik! *noteert op verlanglijstje*quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
Is die nog verkrijgbaar?![]()
Echt!? Dat vind ik wel stoerquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Awwwwww dikke knuf!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooie kleur![]()
Ik ga binnenkort maar weer eens de Kruidvat checken![]()
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft![]()
![]()
![]()
Vanavond weer een nieuw lakje opdoen, maar weet niet welke!
quote:Hij heeft irl wel een iets bruinere gloed, nu lijkt ie meer roze maar op de foto van romika (via googlequote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Oeh leuk, wilikwilikwilikwilikwilik! *noteert op verlanglijstje*
Is die nog verkrijgbaar?![]()
) is het wat beter te zien in daglicht.
Staan gewoon bij de Kruidvat!Whatever I want.![]()
Wat zielig!! Gecondoleerd. Enne, niks 'het was maar een cavia', ik heb ook gehuild toen mijn ratje dood ging hoor... en mijn nijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knuf!
Ik zit nu naar de Nubar Diamont te zoeken, wat een leukje lakjes zijn er van Nubar zeg!![]()
![]()
Ja die foto had ik toevallig net gevonden! Vind `m dan nog steeds heel erg mooiquote:Op maandag 18 januari 2010 20:13 schreef PeRi het volgende:
Hij heeft irl wel een iets bruinere gloed, nu lijkt ie meer roze maar op de foto van romika (via google![]()
) is het wat beter te zien in daglicht.
Staan gewoon bij de Kruidvat!
![]()
Morgen maar even Kruidvat shoppen![]()
![]()
Haha, het is gewoon als een josti denken: ik ga dat doen!! En dan uitgenodigd worden en door de testen heen komen... en dan sta je ineens met je porem op landelijke tv, ghehe.quote:
En echt die reacties krijgen van: 'hey, zag ik jou niet bij Lingo??!!'
quote:ik heb altijd geroepen dat ik daar nog niet dood gevonden wil worden!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef zoeperzazke het volgende:Ahw wat jammer, ik snap best dat je je zo beroerd voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.![]()
Jawel joh, de konad-stand plunderen!!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb altijd geroepen dat ik daar nog niet dood gevonden wil worden!
![]()
(ik ben er vorig jaar geweest en had na een uur al de neiging om tegen elke rol-shopper-kar aan te trappen... na 2 uur heb ik pas aan die neiging toegegeven...)
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavia's zijn lief...
Ik heb nu twee lagen Miss sporty (geel) op en twee lagen Essence Space Queen...ik vrees dat ik het niet uitgehard ga krijgen voor bedtijdhet droogt echt teringlangzaam (en dat voor 1 minute lak
) Ik denk dat ik mijn vriendje David erop knal...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Whaha, dat is dus precies wat mijn moeder vorig jaar gedaan heeftquote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel joh, de konad-stand plunderen!!![]()
(ik ben er vorig jaar geweest en had na een uur al de neiging om tegen elke rol-shopper-kar aan te trappen... na 2 uur heb ik pas aan die neiging toegegeven...)
Tegen zo'n ding geschopt en vervolgens keihard AU! roepen. xD.![]()
Goedenavond iedereen!!
Wat een mooie nagels en mooi aankopen heb ik weer voorbij zien komen![]()
Ook minder leuke dingen heb ik gelezen![]()
Voor iedereen die zich niet helemaal lekker voelt en die iemand of een dierbaar huisdier heeft moeten verliezen heel veel sterkte gewenst!!!!
Ook Party Hardy die haar vriend o mist wil ik sterkte wensen.....
Dikke "TROOSTknuffel".....voor jullie allemaal.![]()
Ik zou eigenlijk niets bestellen, maar ik kon het natuurlijk weer niet laten dus de Nubar Diamont is onderweg naar me. Nu hopen dat die me beter bevalt dan de Seche Vite, iemand ervaringen met de Nubar?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef zoeperzazke het volgende:Heel veel sterkte..het maakt niet uit wat voor dier je huisdier is..het doet altijd pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nu deze op![]()
![]()
Nou heb het wel erg druk en weinig tijd voor blog en forum maar toch nog een post van mijn nieuwe OPI DS Jewel.
Foto is niet heel geweldig gelukt. Teveel haast gehad ermee.![]()
Hoe zouden jullie de kleur definieren???? Ik kan er geen goede kleurnaam voor vinden![]()
![]()
oeh, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:28 schreef Nune het volgende:
Ik zou eigenlijk niets bestellen, maar ik kon het natuurlijk weer niet laten dus de Nubar Diamont is onderweg naar me. Nu hopen dat die me beter bevalt dan de Seche Vite, iemand ervaringen met de Nubar?
Waar heb je die Nubar gekocht trouwens?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Op mijn beeldscherm ziet ie er uit als bruin met een mooie glitter er in!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef romika het volgende:
Nou heb het wel erg druk en weinig tijd voor blog en forum maar toch nog een post van mijn nieuwe OPI DS Jewel.
Foto is niet heel geweldig gelukt. Teveel haast gehad ermee.
[ afbeelding ]
Hoe zoudedn jullie de kleur definieren???? Ik kan er geen goede kleurnaam voor vinden![]()
Sjiek!!Don't come closer, I might hurt you![]()
Inderdaad.. Beetje rood/bruin achtigquote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm ziet ie er uit als bruin met een mooie glitter er in!
Sjiek!!
Via Ebay. Als hier niemand ervaring heeft ermee, krijg je wel een review van mij haha.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
oeh, daar ben ik ook benieuwd naar!
Waar heb je die Nubar gekocht trouwens?
Mooi kleurtje Romika! Bruin/rood met een klein glittertje erin.![]()
Heb je ook ervaring met SV? Want ik vraag me af hoe anders de Nubar is, maar daar kan ik zo weinig over vinden.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind de Nubar erg goed droogt echt snel en het blijft er lang opzitten bij de meeste lakken.![]()
Nee MiMu wel geloof ikquote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Heb je ook ervaring met SV? Want ik vraag me af hoe anders de Nubar is, maar daar kan ik zo weinig over vinden.
![]()
Ik heb wel SV ervaring, and I love it!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Heb je ook ervaring met SV? Want ik vraag me af hoe anders de Nubar is, maar daar kan ik zo weinig over vinden.
Kan het alleen niet vergelijken met nubar, want die heb ik dan weer niet...Don't come closer, I might hurt you![]()
Hmm, ik heb echt een hekel aan mijn nagels op het moment. o.O
Zijn zo broos.. Net eentje gehad die afscheurde. ;{![]()
SV chipt bij mij zo onwijs snel. Hoe ik ook lak, wat ik ook met m'n handen doe...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb wel SV ervaring, and I love it!!!!
Kan het alleen niet vergelijken met nubar, want die heb ik dan weer niet...Hopelijk werkt Nubar wel voor mij en anders ga ik verder met de zoektocht naar de ideale topcoat.
![]()
![]()
China Glaze Spin me Round met SV (waar ik geen problemen mee heb).
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Mooi!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Oh, en net de foto's doorgekeken, wat een schattig gek caviaatje was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Snap best dat je die erg gaat missen!
Hihi ik zie imperfecties bij het lakkenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef romika het volgende:
Foto is niet heel geweldig gelukt. Teveel haast gehad ermee.![]()
[ afbeelding ]
Hoe zouden jullie de kleur definieren???? Ik kan er geen goede kleurnaam voor vinden![]()
! Dat geeft me hoop, is de doelstelling ooit m'n nagels te lakken zonder bij te werken toch niet zo onnozel
.
De gele van Miss Sporty lakt echt MEGA RUK!! HET IS DAT ER NOG TWEE LAGEN GLITTER OVERHEEN GAAN MAAR SERIOUSLY..ZOIETS BRENG JE TOCH NIET OP DE MARKT?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
caps![]()
![]()
heb ook weer gelakt met erug goedkope nagellak.
gosh milky way was maar 25 cent bij het kruitvat in breda en had nog een flesje sweet peach.
en een metallic kleur die was 1,39![]()
![]()
Ik heb hier meerdere keren gewaarschuwd over de Clubbing kleuren van Miss Sporty!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
De gele van Miss Sporty lakt echt MEGA RUK!! HET IS DAT ER NOG TWEE LAGEN GLITTER OVERHEEN GAAN MAAR SERIOUSLY..ZOIETS BRENG JE TOCH NIET OP DE MARKT?
![]()
![]()
Ja het droogt echt klote!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb het er allemaal afgehaald. Ik was al een tijdje niet tevreden over de vorm van mijn nagels, het leek wel of de door de gel steeds sterker om gingen krullen op de hoeken. Dus ik heb alles eraf gehaald en ovaal gevijld. Nu nog ff laagje gel en laagje lak erop. Iets sneldrogends!
Kan dat ook door nagellak?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het er allemaal afgehaald. Ik was al een tijdje niet tevreden over de vorm van mijn nagels, het leek wel of de door de gel steeds sterker om gingen krullen op de hoeken. Dus ik heb alles eraf gehaald en ovaal gevijld. Nu nog ff laagje gel en laagje lak erop. Iets sneldrogends!
Ik heb een soort deuk in mijn duimnagel. Nou denk ik wel eens dat het erger is bij een bepaalde lak. Zou dat kunnen?Bij Hoevelaken rechtsaf.![]()
DaD en babyfeet, mooi hoor!!
Gister gelakt met een merkloze lak die in een makeupkoffer zat die ik jaren geleden gekocht heb.
Het is een hele transparante lak, een perzikachtige kleur.
Omdat ik aan het wachten ben op mijn internetbestelling heb ik nog niet veel keus uit kleurtjes.
Dit zijn een basecoat, één laagje lak en een topcoat.
In het echt ziet het er uit alsof ik nu gel of acryl er op heb zitten, grappig effect. Het glanst ook veel meer dan op de foto te zien is.
Crappy foto, ik maak normaal nooit foto's dus dat gaat nog niet zo goed.
Ik heb hem wel op de macrostand ingesteld en de foto is 's avonds gemaakt.
Ik ben de hele dag van huis dus geen tijd om met daglicht een foto te maken en ook geen goede lamp.
Mochten jullie nog tips hebben...![]()
@Zoeper,wat verdrietig,knuffel![]()
@Alle dames die zich niet lekker/happy voelen ook een dikke knufHet moet gewoon heel snel voorjaar worden dan voel je je vaak ook beter
(Niet dat het alles oplost hoor,maar vaak scheelt het veel)
Mijn lakjes afgelopen week
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)![]()
Welke is die 1e?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Guess. het volgende:
@Alle dames die zich niet lekker/happy voelen ook een dikke knufHet moet gewoon heel snel voorjaar worden dan voel je je vaak ook beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Da's OPI INK (Er zit wat meer paars doorheen maar dat zie je op de foto niet zo goed)28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)![]()
Thanks! Hij is lovely!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Guess. het volgende:
Da's OPI INK (Er zit wat meer paars doorheen maar dat zie je op de foto niet zo goed)
Hoe lakt die bruine van essence en hoeveel laagjes?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Guess. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind em prima lakken,zeker voor dat geld! Ik heb er hier 2 laagjes op zitten wat op zich goed dekt maar als je em net als op de foto bij een flits houd schijnt ie iets dor,dan zouden 3laagjes beter zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hoe lakt die bruine van essence en hoeveel laagjes?
Ok, morgen even halen dan, thanks!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:29 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik vind em prima lakken,zeker voor dat geld! Ik heb er hier 2 laagjes op zitten wat op zich goed dekt maar als je em net als op de foto bij een flits houd schijnt ie iets dor,dan zouden 3laagjes beter zijn.
![]()
Nouja, het was maar een gedachte van me he? Maar ik kreeg sterk de indruk dat de hoeken van mijn nagels steeds verder naar binnen gingen krullen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kan dat ook door nagellak?
Ik heb een soort deuk in mijn duimnagel. Nou denk ik wel eens dat het erger is bij een bepaalde lak. Zou dat kunnen?
Bijgevijld en een sneldrogend kleurtje erop:
Fok!
Peachy Keen uit de Up&Away collectie is nu óók al N/A !
Dat ze maar gauw een nieuwe levering krijgen![]()
![]()
prachtigquote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is het een soort van beige?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Zeg dames ik heb even een vraagje. Als ik lak begin in met een base coat, dan meestal twee laagjes lak en dan de top coat, maar ik heb ook een nagelverharder. Waar kan ik deze dan het beste doen? Mee beginnen of mee eindigen?Aids.![]()
Ik ben geen expert maar volgens mij direct op de nagel, dus mee beginnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef Mss het volgende:
Zeg dames ik heb even een vraagje. Als ik lak begin in met een base coat, dan meestal twee laagjes lak en dan de top coat, maar ik heb ook een nagelverharder. Waar kan ik deze dan het beste doen? Mee beginnen of mee eindigen?
Sowieso zullen na al die lakjes je nagels wat harder lijken door alle laagjes
What if the hokey-pokey is really what it's all about?![]()
Ja, een hele mooie kleur, erg neutraal maar toch bijzonder door de holoquote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
Is het een soort van beige?.
@ Nune, MiMu zweert bij Nubar DiamontBij welke verkoper heb je gekocht?
Wat een mooie nagels allemaal weer!
Romika, ik zou dat inderdaad ook bruin met glitter noemen.. Ik zit nog op de juiste 'bruinterm' te brainstormen![]()
Ik ben net mijn bed uitgerold, gister kotsmisselijk, dat gaat nu wel. Lag om half 9 in bed en sliep pas tegen enendus ben nog steeds moe. Nou ja, rustig aan dan maar vandaag
![]()
![]()
gewoon ergens anders bestellenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Linnie20v het volgende:
Fok!
Peachy Keen uit de Up&Away collectie is nu óók al N/A !
Dat ze maar gauw een nieuwe levering krijgenergens waar ze ook nog alle holo's van de 2BE collectie nog hadden
![]()
(behalve QT)
disclaimer![]()
Paypal is goed gegaan bij Transdesign, betaling is gedaan, en nu maar wachten
I had a signature once. It was awful.![]()
Mirjam! Mirjam!! Er is iets veranderd in de status van TD!!
Whiiiiiii hij komt eraan!!quote:Your item arrived at the delivery Post Office in NETHERLANDS at 2:30 am on January 19, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.![]()
![]()
Help! Een vriendin heeft een TD bestelling geplaatst maar heeft geen CC. Kan dit uberhaupt wel??L'Enfer, c'est les autres.![]()
Ja hoor, je kunt ook betalen met Paypal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Help! Een vriendin heeft een TD bestelling geplaatst maar heeft geen CC. Kan dit uberhaupt wel??
![]()
Je kan ook betalen met Paypal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Help! Een vriendin heeft een TD bestelling geplaatst maar heeft geen CC. Kan dit uberhaupt wel??![]()
![]()
Gekocht bij strawberryfieldsforever. Ik heb ook slecht geslapen en ik ben ook misselijk, last van mijn buik. Volgens mij heerst er iets want ik hoor meer mensen erover. Lekker rustig aan doen vandaag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune, MiMu zweert bij Nubar DiamontBij welke verkoper heb je gekocht?
Ik ben net mijn bed uitgerold, gister kotsmisselijk, dat gaat nu wel. Lag om half 9 in bed en sliep pas tegen enendus ben nog steeds moe. Nou ja, rustig aan dan maar vandaag
Paypal!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Help! Een vriendin heeft een TD bestelling geplaatst maar heeft geen CC. Kan dit uberhaupt wel??![]()
![]()
Van mijn correspondent die nú in de Kruidvat staat, hoor ik dat de Go Snow collectie van Essence in de winkels ligt!
Whatever I want.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam! Mirjam!! Er is iets veranderd in de status van TD!!![]()
[..]
Whiiiiiii hij komt eraan!!![]()
![]()
*nagelbijt*![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
Van mijn correspondent die nú in de Kruidvat staat, hoor ik dat de Go Snow collectie van Essence in de winkels ligt!
[ afbeelding ]![]()
![]()
*nagelbijt*![]()
I wantquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik heb vandaag besteld bij 8ty8beauty.com, zodra ik mijn bestelling binnen heb kan ik een review gevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er naast TD nog goede webshops voor CG?
disclaimer![]()
mijn lakjes die ik besteld heb maandag zijn NU al binnen wooooooooow!! wat een heerlijk gevoel! nu even een uurtje lakken!![]()
![]()
Ik ga straks al kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zodra ik klaar ben met werken race ik ook maar langs de kruidvatquote:
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥![]()
De prijzen zijn wel goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag besteld bij 8ty8beauty.com, zodra ik mijn bestelling binnen heb kan ik een review geven
ik ben benieuwd.
![]()
lekker zeg, nu de dooi is ingezetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]Leuk, maar ze zullen hem hier toch niet hebben. Die lichtblauwe is wel errug tof.... Onze kruidvat heeft echt niks van Essence, dat schap is praktisch helemaal leeg
Oeh, zal zo eens kijken. Er is een kruidvat hier tegenover mijn school.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe erg.Als ik een lichtblauwe hier zie liggen, zal ik 'm meenemen voor je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
lekker zeg, nu de dooi is ingezetLeuk, maar ze zullen hem hier toch niet hebben. Die lichtblauwe is wel errug tof.... Onze kruidvat heeft echt niks van Essence, dat schap is praktisch helemaal leeg
![]()
ik ga voor alle drie
Mot ik toch weer naar de stad vandaag en het is marktdag... ik wacht wel even tot het 14:00 is geweest
disclaimer![]()
allemaal?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:57 schreef Didibibi het volgende:
@max
Bibi hierzou je ze voor mij ook mee willen nemen aub
oh matig. Dan kijk ik vrijdag welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Mirjam het volgende:
hier bij het kruidvat hadden ze heul niksEindhoven loopt meestal verder achter dan de Randstad
disclaimer![]()
Da's lief aangeboden, maar hoeft niet.... Moetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:55 schreef Crientj het volgende:
Als ik een lichtblauwe hier zie liggen, zal ik 'm meenemen voor je?niet te gek maken na die bestelling op transdesign.....
die's mooi jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strawberry fields, een hele mooie donkerroze lak met gouden shimmer.![]()
![]()
Skon!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strawberry fields, een hele mooie donkerroze lak met gouden shimmer.
disclaimer![]()
mooi ook, staat je goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
OPI - We'll Always Have Paris Suede![]()
Ze hadden ze hier niet. ;oOkido.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Da's lief aangeboden, maar hoeft niet.... Moetniet te gek maken na die bestelling op transdesign.....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
OPI - We'll Always Have Paris Suede
disclaimer![]()
Rrrozeeee. Erg mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strawberry fields, een hele mooie donkerroze lak met gouden shimmer.Mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
OPI - We'll Always Have Paris Suede![]()
Bedankt allemaal!
Wat heb jij mooie nagels!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
OPI - We'll Always Have Paris SuedeMooi kleurtje ook!
![]()
Mooi groot nagelbed heb jij,dat wil ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
OPI - We'll Always Have Paris Suede
Mooi kleurtje ook!
Nune,wat een supermooie kleurIK ben echt een roze en paars -freak!
Net bij het kruidvat geweest,helaas niks.IK werk naast het kruidvat dus wandel regelmatig binnen
Nu ben ik wel benieuwd bij welke kruidvat die correspondent van Peri stond voor ik ook naar de verkeerde ren.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Help mij eens!!
Ik ga straks in dat winkeltje mijn Atlantis ophalen, En ik vraag me af of jullie nog CG tips voor me hebben! Ik heb DV8,Ruby pumps,meteor shower en emerald sparkle.
Dat vind ik mooie kleurtjes.
Iemand nog iets wat ik dan waarschijnlijk ook mooi vind? Zit al de hele tijd swatches te kijken! Zie door de bomen het bos niet meer!!!!!! het liefste met glitter/shimmer , geen gladde, normale!
Thanks alvast (Ik moet zo gaan)
![]()
qua glitters zijn ze allemaal wel mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:55 schreef Tammymara het volgende:
Help mij eens!!
Ik ga straks in dat winkeltje mijn Atlantis ophalen, En ik vraag me af of jullie nog CG tips voor me hebben! Ik heb DV8,Ruby pumps,meteor shower en emerald sparkle.
Iemand nog iets wat ik dan waarschijnlijk ook mooi vind? Zit al de hele tijd swatches te kijken! Zie door de bomen het bos niet meer!!!!!! het liefste met glitter/shimmer , geen gladde, normale!
dynasty (rood) ginger (beige, heel mooi), medaillon (hysterisch) mahoganie (bruin)
allemaal hetzelfde idee als atlantis en meteor shower
en OMG is natuurlijk heel leuk (holo)![]()
China Glaze euhm.. Thunderbird (vampy rood), Millenium (als je aan konad doet zeker, voor het stempelen), Carnival lights (rozeachtige sheer met veel glitters)
Verder weet ik het even niet.. Heeft ze alleen ChG?![]()
Dorothy Who?, Grape Juice, Preppy Pink vind ik erg leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:55 schreef Tammymara het volgende:
Help mij eens!!
![]()
![]()
Wow, die vind ik echt supermooiquote:Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Oooooh ja Grape juice! Die's mooi! Als je blauw mooi vindt, vind je Blue Island-Iced tea ook mooiDas de lichtblauwe variant van Grape Juice
![]()
![]()
Heb ze allemaal genoteerd, We gaan er nu vandoor! Kijk daar wel of ze ze heeft en of ik ze wat vind, Bedankt allemaal voor het meedenken, Laat het straks wel horen!!!
(is nogal een eind dus kom er niet zo vaak!)![]()
@ Stellar-foto
Ik heb die kleur nu niet op, maar omdat Tammy vroeg om CG lakjes
Die kleur is lekker neutraal maar toch erg mooi met glitters!
Heb Sexagon op vandaag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:12 schreef Didibibi het volgende:
@max
hoor net dat onze lakjes binnen zijn gekomen
![]()
![]()
Zierikzee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:52 schreef m@x het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd bij welke kruidvat die correspondent van Peri stond voor ik ook naar de verkeerde ren..
Ik ben zelf nog niet in Rotterdam geweest.. Heb morgen pas tijd daar voor.Whatever I want.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef PeRi het volgende:
Sorry dat iedereen zo teleurgesteld is door mij nu.
nee joh
![]()
![]()
aahquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik voel me wel echt een beetje schuldig hoor![]()
.
![]()
![]()
![]()
Nou foeiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef PeRi het volgende:
Sorry dat iedereen zo teleurgesteld is door mij nu.
Ik kan het niet laten om zo toch even te gaan kijken (gewoon voor de zekerheid)Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Me likesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strawberry fields, een hele mooie donkerroze lak met gouden shimmer.
OPI - At your Quebec & Call en Essie - Matte about you. Ik had al meerdere swatches van die OPI gezien en bleef 'm geweldig vinden, gelukkig via Ebay nog kunnen fixenquote:![]()
Even snel gesmeerd, zonder flits en cleanup:
En met flits
Groen goud, luvly!disclaimer![]()
Jullie zullen het vast allang weten, maar voor de zekerheid: bij de Etos is nu alles van Herôme 2 voor de prijs van 1. Heb net even flink ingeslagen!"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Gaaf kleurtje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI - At your Quebec & Call en Essie - Matte about you. Ik had al meerdere swatches van die OPI gezien en bleef 'm geweldig vinden, gelukkig via Ebay nog kunnen fixen![]()
[ afbeelding ]
Even snel gesmeerd, zonder flits en cleanup:
[ afbeelding ]
En met flits
[ afbeelding ]
Groen goud, luvly!![]()
Ik heb de Essie MAY ook, maar om de een of andere reden laat hij witte stukjes achter op mijn nagels.Je ziet ze niet als je je nagels lakt, maar als de lak is opgedroogd wel. Heel vervelend en lelijk.
![]()
![]()
hmm, heb net 2 nagels gematteerd en zie er niets van...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Nune het volgende:
[..]
Gaaf kleurtje!![]()
Ik heb de Essie MAY ook, maar om de een of andere reden laat hij witte stukjes achter op mijn nagels.Je ziet ze niet als je je nagels lakt, maar als de lak is opgedroogd wel. Heel vervelend en lelijk.
disclaimer![]()
Hij doet het ook pas sinds 1/4 uit het flesje is. Hopelijk krijg jij er geen last van want het is echt vervelend. Nu moet ik weer op zoek naar een andere matte topcoat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmm, heb net 2 nagels gematteerd en zie er niets van...![]()
![]()
China Glaze heeft er ook 1, de matte magicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Hij doet het ook pas sinds 1/4 uit het flesje is. Hopelijk krijg jij er geen last van want het is echt vervelend. Nu moet ik weer op zoek naar een andere matte topcoat.
disclaimer![]()
Ja, ik denk dat ik die ga bestellen. Had er al naar zitten kijken, maar ik moet eerst nog even wachten op m'n salaris.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
China Glaze heeft er ook 1, de matte magic![]()
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Hij doet het ook pas sinds 1/4 uit het flesje is. Hopelijk krijg jij er geen last van want het is echt vervelend. Nu moet ik weer op zoek naar een andere matte topcoat.
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?. Ben daar altijd voorzichtig mee en heb hem laatst helemaal schoon zitten boenen omdat ik dacht dat er misschien onzichtbare stukjes achterbleven.
Maar helaas, ook dat is het niet.
![]()
ja nu je het zegt, daar krijg je ook lelijke stukjes van...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?
Leuk effect toch wel, heel anders dan de matte lak van OPI, voelt veel gladder
disclaimer![]()
Dan weet ik het ook niet.. Hoop dat het bij de mijne niet gaat gebeuren, heb twee flesjes besteld via TD.. Ben zoooo benieuwd!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Nune het volgende:
[..]
. Ben daar altijd voorzichtig mee en heb hem laatst helemaal schoon zitten boenen omdat ik dacht dat er misschien onzichtbare stukjes achterbleven.
Maar helaas, ook dat is het niet.
![]()
Ik heb nog een laagje over mijn nagels gelakt, met dezelfde nagellak. Nog iets dekkender nu. Ben er zo happy mee.![]()
![]()
Hoop ook dat het niet gebeurd, ik vind het zo stom! Misschien Essie een keer mailen of ze hier iets meer van weten...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.. Hoop dat het bij de mijne niet gaat gebeuren, heb twee flesjes besteld via TD.. Ben zoooo benieuwd!Leuk! En fijn dat je er zo blij mee bent. Lekker de hele tijd naar je nagels staren haha.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een laagje over mijn nagels gelakt, met dezelfde nagellak. Nog iets dekkender nu. Ben er zo happy mee.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben benieuwd, heb die besteld bij TD. =]quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
China Glaze heeft er ook 1, de matte magic![]()
Ik heb voor de eerste keer met mijn stripers gespeeld![]()
Ideetje gejat van iemand uit een vorig topic, ik weet niet meer wie sorry![]()
Voor een eerste keer vind ik het best goed geluktlinks uiteraard beter dan rechts (ik ben rechtshandig)
Knoei![]()
Waaauw heel mooi!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een eerste keer vind ik het best goed geluktlinks uiteraard beter dan rechts (ik ben rechtshandig)
Heel erg tof! Knap hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En jammer van de MAY. Heel vervelend als er dan witte plekjes zitten.![]()
![]()
Wouw. heel mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooooi
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje! Pakketje!
Geen TD though.. * duimt **schrikt*
leest verder
*oh*
![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onze pakketman komt wel altijd gewoon, dus ik heb nog hoop!Gaan jullie nog naar Amsterdam?
geen zin meer![]()
![]()
![]()
AahIk geef wel een gil alstie geweest is!
Ondertussen worstel ik even met de verpakking van mijn pakketje..![]()
![]()
Helaas, bij de twee kruidvatten in de Boogaard (Rijswijk) ook nog geen go snowMaar kon natuurlijk niet met lege handen naar huis dus heb zo'n glitterding meegenomen van Essence waarmee je een glitter-french manicure kan maken
Een van de nieuwe lakjes maar eens uitgeprobeerd.
Zonder lak. Mijn middelvinger heb ik voorlopig maar opgegeven, er zit zo'n rare vorm in, en ik krijg hem gewoon niet mooi gevijld.
En met lak:
Aids.![]()
Ziet er al netjes uit hoor! Ik heb ook nog steeds bij sommige nagels een wat rare vorm erin, gewoon laten groeien en als ze wat langer zijn kan je ze bijvijlen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Mss het volgende:
Zonder lak. Mijn middelvinger heb ik voorlopig maar opgegeven, er zit zo'n rare vorm in, en ik krijg hem gewoon niet mooi gevijld.
[ afbeelding ]
En met lak:
[ afbeelding ]Lukt het allemaal een beetje met het niet bijten?
![]()
mooi kleurtjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
En met lak:
[ afbeelding ]![]()
En Daph, hoe vol zit die Helmer al wel niet?
disclaimer![]()
Eh, er zit redelijk wat in jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi kleurtje![]()
En Daph, hoe vol zit die Helmer al wel niet?
Maar één la bevat alleen maar nagellakremovers, handcremes, andere treatments enzovoorts, en één la bevat alleen konadspulletjes (scrapers, kwasten, stripers, imageplates, stempellak, glitters, strassteentjes)
In de andere vier past nog genoeg hoor![]()
![]()
Zucht!! Ik had geen tijd om lang te blijven kijken
Maar ik heb nu wel atlantis, en had nog eentje besteld en als ik die ga ophalen dan zorg ik dat ik meer tijd heb!![]()
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
mijn verjaardagspakketjes van TD zijn er al vorige week dinsdag besteld
disclaimer![]()
Aahh dat vind ik echt schattig die strikjes, bijna zo erg dat ik ze zelf wil maken en om elk nagellakje wil gaan frummelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:38 schreef Daph_ het volgende:
Daph vs Pakketje: 1-0.
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Inhoud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strikjes!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?![]()
Ja, ik ga er nu ook vanaf blijven en dan zie ik het wel als ze wat langer zijn. Het niet bijten lukt verbazingwekkend goed. Zat ik mijn vorige stoppogingen nog constant met mijn vingers in mn mond, deze keer doe ik dat ook niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:55 schreef Nune het volgende:
[..]
Ziet er al netjes uit hoor! Ik heb ook nog steeds bij sommige nagels een wat rare vorm erin, gewoon laten groeien en als ze wat langer zijn kan je ze bijvijlen.Lukt het allemaal een beetje met het niet bijten?
Alleen het lakken is nog best wel een probleem. Omdat er zoveel lagen opzitten kan het eigenlijk niet goed drogen en beschadigd het weer heel snel. Ik ben net namelijk gaan douchen met die bronzen nagels, en ik kon alles er weer af halen. Ik heb er nu alleen nagelverharder en top coat opzitten, want ik heb ook geen zin om met een halve kleur rond te lopen.Aids.![]()
Hoe lak je dan? Misschien is een sneldrogende topcoat dan wel wat voor je. Dat denk ik wel, want sneldrogende topcoats zijn heel fijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga er nu ook vanaf blijven en dan zie ik het wel als ze wat langer zijn. Het niet bijten lukt verbazingwekkend goed. Zat ik mijn vorige stoppogingen nog constant met mijn vingers in mn mond, deze keer doe ik dat ook niet meer.
Alleen het lakken is nog best wel een probleem. Omdat er zoveel lagen opzitten kan het eigenlijk niet goed drogen en beschadigd het weer heel snel. Ik ben net namelijk gaan douchen met die bronzen nagels, en ik kon alles er weer af halen. Ik heb er nu alleen nagelverharder en top coat opzitten, want ik heb ook geen zin om met een halve kleur rond te lopen.![]()
![]()
In dunne laagjes, maar het is moeilijk inschatten wanneer het droog is. Laatst stond ik mijn nagels al te fohnen. Mijn huisgenootje keek me echt heel raar aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Hoe lak je dan? Misschien is een sneldrogende topcoat dan wel wat voor je. Dat denk ik wel, want sneldrogende topcoats zijn heel fijn.![]()
Aids.![]()
Schattige flesjes Daph_!
Mooie kleur SQ!
Ik wil mn nagels ook gaan lakken, maar ik weet niet in welke kleur
Of ik wacht nog even tot de TD bestelling binnen is.![]()
no harm in lakken toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:46 schreef Crientj het volgende:
Schattige flesjes Daph_!
Mooie kleur SQ!
Ik wil mn nagels ook gaan lakken, maar ik weet niet in welke kleur
Of ik wacht nog even tot de TD bestelling binnen is.
Ik kan al niet meer zonder... maar dat komt ook omdat ik 1 keer een lak heb opgedaan die m'n nagels oranje heeft gemaakt, zolang m'n nagels nog half oranje zijn ga ik niet meer naakt naar buiten
disclaimer![]()
Dat is wel zo.. Hmm, maar dan wil ik altijd weer tig dingen doen waardoor ik de boel weer beschadig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no harm in lakken toch?
Ik kan al niet meer zonder... maar dat komt ook omdat ik 1 keer een lak heb opgedaan die m'n nagels oranje heeft gemaakt, zolang m'n nagels nog half oranje zijn ga ik niet meer naakt naar buiten
Ik denk dat ik maar gewoon weer simpel zwart ga lakken. ;o
Forum Opties Forumhop: Hop naar: