Dankjequote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
tvraagjep
wat is nou eigenlijk het verschil tussen een duochrome en een holo? Ik zie het verschil niet zo goed?
/nagellakn00b
Wel mooi lakje snkr -xxx
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Daph_ het volgende:
Duochrome is een lak die van kleur verandert, en in verschillende belichting dus andere kleuren heeft. Holo is holografisch effect, waarvan MiMu een mooie foto heeft op haar blog: http://mindermutsigenagel(...)olo-awesomeness.html
Zie ook deze uitleg: http://theedgeofsanity.org/?p=3780![]()
Net je post gemist toen ik zelf aan het typen was, thanksquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dankje![]()
Een holografische lak heeft zeg maar hele fijne glitters in alle kleuren van de regenboog. Dus je ziet als het ware een soort regenboogjes op je nagel. Een duochrome heeft normaal gesproken geen glitter en is een lak die bestaat uit twee (of meer) kleuren die afhankelijk van de lichtval naar voren komen
Holo:
[ afbeelding ]
Duochrome;
[ afbeelding ]
Jij legt het veel beter uitquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dankje![]()
Een holografische lak heeft zeg maar hele fijne glitters in alle kleuren van de regenboog. Dus je ziet als het ware een soort regenboogjes op je nagel. Een duochrome heeft normaal gesproken geen glitter en is een lak die bestaat uit twee (of meer) kleuren die afhankelijk van de lichtval naar voren komen
Holo:
[ afbeelding ]
Duochrome;
[ afbeelding ]
Je kunt kijken wat hun leveringsvoorwaarden zijn? anders even een mailtje sturen dan weet je het ook denk ik?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef snakelady het volgende:
Ik heb 2 weken geleden iets besteld bij die duitse discount winkel ( 1ste in de lijst) en heb wel nog bericht gekregen dat de order in verwerking is maar verders niks meer van vernomen.
Moet ik me nun zorgen gaan maken?
Oeh leuk, string glitterquote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
Mooi snkr!
Mijn lazerfeest vandaag. Blurry foto voor de bling. Morgen wat anders lakken
[ afbeelding ]
Whehe we zeggen allebei het zelfde hoor:P En jij hebt die mooie link! Die kende ik ook nog nietquote:
Ontzettend handigquote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Whehe we zeggen allebei het zelfde hoor:P En jij hebt die mooie link! Die kende ik ook nog niet
Quickdry topcoat will change your life!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Mss het volgende:
Ah thanx allemaal voor jullie toffe reacties! Het stoppen gaat nu nog redelijk makkelijk, maar over een paar weken als ze lang beginnen te worden gaan ze breken (tenminste de voorgaande keren) en dan is het kut.
Het lakken is nog wel moeilijk, wat ik heb er altijd 4 lagen op (laag transparant om te beginnen, twee lagen kleur en een laag top coat) en dan denk je dat alles droog is en dan beschadigen de randjes weer
Dus ik ga straks even opnieuw lakken.
Is er nog een speciaal merk wat daar een goede van heeft? Want dit kan ik ook wel gebruiken, er zitten altijd deuken in mijn nagellak omdat ik te snel weer tegen dingen aan bots.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quickdry topcoat will change your life!
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar dit zijn er een paar:quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is er nog een speciaal merk wat daar een goede van heeft? Want dit kan ik ook wel gebruiken, er zitten altijd deuken in mijn nagellak omdat ik te snel weer tegen dingen aan bots.
Ah oké, dan ga ik er wel eens een van die lijst proberen en kijken wat bij mij goed werkt. Dank je!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar dit zijn er een paar:
Seche Vite
Poshe
David - merkloze topcoat
Nubar Diamont
Orly in a snap
OPI Rapidry
Hema heeft ook een Quickdry topcoat, maar die is bij mij niet snel droog. Het is een kwestie van uitproberen. Bij de één werkt bijvoorbeeld Seche Vite heel goed, terwijl de ander dat maar niks vindt.
wauw!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er net 29 Glam Girl van Essence op gedaan.
De kleur vind ik geweldig, de glans ook, minpuntje is dat hij erg stroperig is maar dekt wel weer heel goed!
Drogen mag van mij ook wel wat sneller.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Mijn duimnagel is net gescheurd, dus ik heb hem kort gevijld. Stom.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef RenRen- het volgende:
He shit, mijn nagel breekt net afDat was wel heel stom.
Ik week mijn handen altijd in en bakje lauwwarm water met een kukident bruistablet, daar zouden ze witter van wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef m@x het volgende:
Mooie nagels en mooie lakjes komen er weer voorbij.
Ik zag al een paar keer de term 'weken' voorbij komen. Hang je dan je vingertoppen in een badje pure remover of leng je het aan met water? Of moet het weer op een volledig andere manier die deze nagelnitwit nog niet kent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Wat een moois zie ik weer voorbij komen! Die holo's van Nfu Oh!!(ik mag van mezelf een maand niks bestellen...
)
Ik wil ook Nfu Oh's! Maar eerst even Nubar Diamont bestellen, want SV is denk ik niet echt DE topcoat voor mij haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:![]()
Wat een moois zie ik weer voorbij komen! Die holo's van Nfu Oh!!(ik mag van mezelf een maand niks bestellen...
)
*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |