Whehe we zeggen allebei het zelfde hoor:P En jij hebt die mooie link! Die kende ik ook nog nietquote:
Ontzettend handigquote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Whehe we zeggen allebei het zelfde hoor:P En jij hebt die mooie link! Die kende ik ook nog niet
Quickdry topcoat will change your life!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Mss het volgende:
Ah thanx allemaal voor jullie toffe reacties! Het stoppen gaat nu nog redelijk makkelijk, maar over een paar weken als ze lang beginnen te worden gaan ze breken (tenminste de voorgaande keren) en dan is het kut.
Het lakken is nog wel moeilijk, wat ik heb er altijd 4 lagen op (laag transparant om te beginnen, twee lagen kleur en een laag top coat) en dan denk je dat alles droog is en dan beschadigen de randjes weer
Dus ik ga straks even opnieuw lakken.
Is er nog een speciaal merk wat daar een goede van heeft? Want dit kan ik ook wel gebruiken, er zitten altijd deuken in mijn nagellak omdat ik te snel weer tegen dingen aan bots.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quickdry topcoat will change your life!
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar dit zijn er een paar:quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is er nog een speciaal merk wat daar een goede van heeft? Want dit kan ik ook wel gebruiken, er zitten altijd deuken in mijn nagellak omdat ik te snel weer tegen dingen aan bots.
Ah oké, dan ga ik er wel eens een van die lijst proberen en kijken wat bij mij goed werkt. Dank je!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar dit zijn er een paar:
Seche Vite
Poshe
David - merkloze topcoat
Nubar Diamont
Orly in a snap
OPI Rapidry
Hema heeft ook een Quickdry topcoat, maar die is bij mij niet snel droog. Het is een kwestie van uitproberen. Bij de één werkt bijvoorbeeld Seche Vite heel goed, terwijl de ander dat maar niks vindt.
wauw!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er net 29 Glam Girl van Essence op gedaan.
De kleur vind ik geweldig, de glans ook, minpuntje is dat hij erg stroperig is maar dekt wel weer heel goed!
Drogen mag van mij ook wel wat sneller.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Mijn duimnagel is net gescheurd, dus ik heb hem kort gevijld. Stom.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef RenRen- het volgende:
He shit, mijn nagel breekt net afDat was wel heel stom.
Ik week mijn handen altijd in en bakje lauwwarm water met een kukident bruistablet, daar zouden ze witter van wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef m@x het volgende:
Mooie nagels en mooie lakjes komen er weer voorbij.
Ik zag al een paar keer de term 'weken' voorbij komen. Hang je dan je vingertoppen in een badje pure remover of leng je het aan met water? Of moet het weer op een volledig andere manier die deze nagelnitwit nog niet kent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Wat een moois zie ik weer voorbij komen! Die holo's van Nfu Oh!!(ik mag van mezelf een maand niks bestellen...
)
Ik wil ook Nfu Oh's! Maar eerst even Nubar Diamont bestellen, want SV is denk ik niet echt DE topcoat voor mij haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:![]()
Wat een moois zie ik weer voorbij komen! Die holo's van Nfu Oh!!(ik mag van mezelf een maand niks bestellen...
)
*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Nune het volgende:
Oh, ik zie het in het vorige topic de nagels van ChipsZak! Goedzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
I knowquote:
Die heb ik ook, vind het echt een fijne rood! Leuk handelsmerk, dat steentjequote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er net 29 Glam Girl van Essence op gedaan.
De kleur vind ik geweldig, de glans ook, minpuntje is dat hij erg stroperig is maar dekt wel weer heel goed!
Drogen mag van mij ook wel wat sneller.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Netjes hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer erg mooie nagels gezien(En ja, SOG-tijd nu
)
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
*Houdt van blauw*
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
![]()
)
KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*knuf*KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
En natuurlijk alle andere mooie lakjes weer dames!Keep em coming!
KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en duimt voor spoedige afhandeling.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nou, ik heb mijn boodschapjes ook weer gedaan hoor.
En die dingen gekocht die me aangeraden werden en nog wat dingetjes![]()
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
Nu kan ik weer even vooruit
Aids.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Nu kan ik weer even vooruit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
En natuurlijk alle andere mooie lakjes weer dames!Keep em coming!
Ik vind die foto's zo leuk! Heb er zelf een beetje spijt van dat ik mijn nagels niet iedere keer op de foto heb gezet vanaf het stoppen met bijten tot nu. Nouja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa! Nu willen we foto's zien!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
En een dikke knuf voor PartyHardy!![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
![]()
.
En nu zit er een scheur in mn nagel.
Grr.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Ik heb zulke mooie lakjes gekocht, ik ben alleen bang dat ze in het potje mooier zijn dan als je ze opdoet. eens proberen dus.![]()
Nou, ik móet nu echt even aan mijn studie want ik heb vrijdag tentamen en het is al een herkansing dus ik moet toch echt even wat gaan doen. Als ik klaar ben met leren zal ik jullie uiteraard overladen met foto's.
Zelf heb ik ook besloten dat ik foto's van het groeiproces ga bijhouden. Ik heb er nu al een aantal, dus ik wilde om de paar dagen even foto's maken zodat ik mezelf weer kan motiveren. Is ook leuk om straks terug te zien als ze weer lang zijn (ja, ik houd de moed erin).
Alleen is die glasvijl even wennen hoor, het geluid doet me denken aan een nagel over een schoolbord. Ik kreeg er net echt kippevel van
En dan ga ik nu leren. echt
Aids.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef Crientj het volgende:![]()
![]()
![]()
Voor iedereen die loopt te kwakkelen, niet lekker is, depri, etc.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Ohh die zilveren heb ik ook (daar heb ik al 80x ruzie mee gehad, ik vind em voor geen meter lakken maar een vriendin van me vind hem wel fijn, dus zal wel aan mij liggen)quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Envoor al het gedoe met iedereen!!!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Hier ookquote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:.
En nu zit er een scheur in mn nagel.
Grr.
Heb mn linkerduim heel zielig verstopt onder een pleister
Al mijn andere nagels heb ik gelakt met Essence multiglitter tip painter,de roze versie
Zit nu nog te twijfelen om er strass steentjes bij op te plakken, het is zo leuk om te doen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
wow druk gehad, uiteindelijk een afgebroken duimnagel *ik kon wel gillen!* en mijn aller eerste online bestelling bij alice and jo! durf het nog steeds niet te zeggen tegen mijn vriendjammer genoeg werd k alleen gelijk gestraft door een uber hoge telefoonrekening
i let you know als het binnen is
![]()
![]()
Is er iemand bekend op de huishoudbeurs? Want ik ga er dit jaar heen.
Ik zag op de site staan dat er veel aandacht besteed word aan de nieuwe herome lakjes![]()
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
![]()
Ben verliefd op mijn nieuwe lakjes, op de foto is die niet zo mooi, maar in het echt is het 1 grote glitterboel.
En dat voor maar 2.50. Ik moet er gewoon meer halen.![]()
![]()
Ik ben er in 2009 en 2008 geweest maar niks gezien van nagels (of ik heb niet goed opgelet).. Wel gewone verzorgingsproducten.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
Ik zag op de site staan dat er veel aandacht besteed word aan de nieuwe herome lakjes![]()
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?Whatever I want.![]()
Van de website:quote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?
Nellys Nail and Gift Shop konad
Stand 01.519
Naam: Bouma Glasnagelvijlen
Stand: 01.211![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
edit - sorry![]()
er bestaat nog een pag. 2[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: