Whehe we zeggen allebei het zelfde hoor:P En jij hebt die mooie link! Die kende ik ook nog nietquote:
Ontzettend handigquote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Whehe we zeggen allebei het zelfde hoor:P En jij hebt die mooie link! Die kende ik ook nog niet
Quickdry topcoat will change your life!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Mss het volgende:
Ah thanx allemaal voor jullie toffe reacties! Het stoppen gaat nu nog redelijk makkelijk, maar over een paar weken als ze lang beginnen te worden gaan ze breken (tenminste de voorgaande keren) en dan is het kut.
Het lakken is nog wel moeilijk, wat ik heb er altijd 4 lagen op (laag transparant om te beginnen, twee lagen kleur en een laag top coat) en dan denk je dat alles droog is en dan beschadigen de randjes weer
Dus ik ga straks even opnieuw lakken.
Is er nog een speciaal merk wat daar een goede van heeft? Want dit kan ik ook wel gebruiken, er zitten altijd deuken in mijn nagellak omdat ik te snel weer tegen dingen aan bots.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quickdry topcoat will change your life!
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar dit zijn er een paar:quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is er nog een speciaal merk wat daar een goede van heeft? Want dit kan ik ook wel gebruiken, er zitten altijd deuken in mijn nagellak omdat ik te snel weer tegen dingen aan bots.
Ah oké, dan ga ik er wel eens een van die lijst proberen en kijken wat bij mij goed werkt. Dank je!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar dit zijn er een paar:
Seche Vite
Poshe
David - merkloze topcoat
Nubar Diamont
Orly in a snap
OPI Rapidry
Hema heeft ook een Quickdry topcoat, maar die is bij mij niet snel droog. Het is een kwestie van uitproberen. Bij de één werkt bijvoorbeeld Seche Vite heel goed, terwijl de ander dat maar niks vindt.
wauw!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er net 29 Glam Girl van Essence op gedaan.
De kleur vind ik geweldig, de glans ook, minpuntje is dat hij erg stroperig is maar dekt wel weer heel goed!
Drogen mag van mij ook wel wat sneller.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Mijn duimnagel is net gescheurd, dus ik heb hem kort gevijld. Stom.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef RenRen- het volgende:
He shit, mijn nagel breekt net afDat was wel heel stom.
Ik week mijn handen altijd in en bakje lauwwarm water met een kukident bruistablet, daar zouden ze witter van wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef m@x het volgende:
Mooie nagels en mooie lakjes komen er weer voorbij.
Ik zag al een paar keer de term 'weken' voorbij komen. Hang je dan je vingertoppen in een badje pure remover of leng je het aan met water? Of moet het weer op een volledig andere manier die deze nagelnitwit nog niet kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |