quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
Mooie catch Mirjam en Peri![]()
Ik heb gister trouwens eindelijk mijn Koh duochroompje goed op de foto gekregenwel gelayered over een andere kleur
![]()
[ afbeelding ]
Jaloers, want dat zou dus bij mij totaal niet staan. Maar heel mooi!!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
Ik heb gister trouwens eindelijk mijn Koh duochroompje goed op de foto gekregenwel gelayered over een andere kleur
![]()
[ afbeelding ]
Dit is de huidige voorraad van NailXL op 14 januari:quote:Op maandag 18 januari 2010 11:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik wilde bij NailXL ook bestellen, maar had gemaild over producten die niet op voorraad waren (oa 51) en kreeg toen te horen dat ze de eerste maanden nog niks nieuws binnen zouden krijgen. Dat was in december.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
zal ik nog even mijn (en een beetje van peri) laatste aankoop spammen?
[ afbeelding ]
Oh die is mooi!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
Oh wat erg!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef DarkElf het volgende:
hoi, voor nog wel eens een french wil doen van herome, hoefde vandaag bij t kruidvat ipv 20 maar 10 euro af te rekenen voor zo een setje van 3 in een doosje.
Die komen dus niet in mijn collectie.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Bubbels, niet willen drogen, plakkerig lakken, dat soort bende
Dankjequote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
tvraagjep
wat is nou eigenlijk het verschil tussen een duochrome en een holo? Ik zie het verschil niet zo goed?
/nagellakn00b
Wel mooi lakje snkr -xxx
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Daph_ het volgende:
Duochrome is een lak die van kleur verandert, en in verschillende belichting dus andere kleuren heeft. Holo is holografisch effect, waarvan MiMu een mooie foto heeft op haar blog: http://mindermutsigenagel(...)olo-awesomeness.html
Zie ook deze uitleg: http://theedgeofsanity.org/?p=3780![]()
Net je post gemist toen ik zelf aan het typen was, thanksquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dankje![]()
Een holografische lak heeft zeg maar hele fijne glitters in alle kleuren van de regenboog. Dus je ziet als het ware een soort regenboogjes op je nagel. Een duochrome heeft normaal gesproken geen glitter en is een lak die bestaat uit twee (of meer) kleuren die afhankelijk van de lichtval naar voren komen
Holo:
[ afbeelding ]
Duochrome;
[ afbeelding ]
Jij legt het veel beter uitquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dankje![]()
Een holografische lak heeft zeg maar hele fijne glitters in alle kleuren van de regenboog. Dus je ziet als het ware een soort regenboogjes op je nagel. Een duochrome heeft normaal gesproken geen glitter en is een lak die bestaat uit twee (of meer) kleuren die afhankelijk van de lichtval naar voren komen
Holo:
[ afbeelding ]
Duochrome;
[ afbeelding ]
Je kunt kijken wat hun leveringsvoorwaarden zijn? anders even een mailtje sturen dan weet je het ook denk ik?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef snakelady het volgende:
Ik heb 2 weken geleden iets besteld bij die duitse discount winkel ( 1ste in de lijst) en heb wel nog bericht gekregen dat de order in verwerking is maar verders niks meer van vernomen.
Moet ik me nun zorgen gaan maken?
Oeh leuk, string glitterquote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
Mooi snkr!
Mijn lazerfeest vandaag. Blurry foto voor de bling. Morgen wat anders lakken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |