oh matig. Dan kijk ik vrijdag welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Mirjam het volgende:
hier bij het kruidvat hadden ze heul niks
Da's lief aangeboden, maar hoeft niet.... Moetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:55 schreef Crientj het volgende:
Als ik een lichtblauwe hier zie liggen, zal ik 'm meenemen voor je?
die's mooi jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strawberry fields, een hele mooie donkerroze lak met gouden shimmer.
Skon!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi ook, staat je goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
OPI - We'll Always Have Paris Suede
Okido.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Da's lief aangeboden, maar hoeft niet.... Moetniet te gek maken na die bestelling op transdesign.....
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
Rrrozeeee. Erg mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
Wat heb jij mooie nagels!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
Mooi groot nagelbed heb jij,dat wil ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi Nune!.
[ afbeelding ]
qua glitters zijn ze allemaal wel mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:55 schreef Tammymara het volgende:
Help mij eens!!
Ik ga straks in dat winkeltje mijn Atlantis ophalen, En ik vraag me af of jullie nog CG tips voor me hebben! Ik heb DV8,Ruby pumps,meteor shower en emerald sparkle.
Dat vind ik mooie kleurtjes.
Iemand nog iets wat ik dan waarschijnlijk ook mooi vind? Zit al de hele tijd swatches te kijken! Zie door de bomen het bos niet meer!!!!!! het liefste met glitter/shimmer , geen gladde, normale!
Thanks alvast (Ik moet zo gaan)
Dorothy Who?, Grape Juice, Preppy Pink vind ik erg leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:55 schreef Tammymara het volgende:
Help mij eens!!
Ik ga straks in dat winkeltje mijn Atlantis ophalen, En ik vraag me af of jullie nog CG tips voor me hebben! Ik heb DV8,Ruby pumps,meteor shower en emerald sparkle.
Dat vind ik mooie kleurtjes.
Iemand nog iets wat ik dan waarschijnlijk ook mooi vind? Zit al de hele tijd swatches te kijken! Zie door de bomen het bos niet meer!!!!!! het liefste met glitter/shimmer , geen gladde, normale!
Thanks alvast (Ik moet zo gaan)
Wow, die vind ik echt supermooiquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:12 schreef Didibibi het volgende:
@max
hoor net dat onze lakjes binnen zijn gekomen
Zierikzee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:52 schreef m@x het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd bij welke kruidvat die correspondent van Peri stond voor ik ook naar de verkeerde ren.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef PeRi het volgende:
Sorry dat iedereen zo teleurgesteld is door mij nu.
aahquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik voel me wel echt een beetje schuldig hoor![]()
.
Nou foeiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef PeRi het volgende:
Sorry dat iedereen zo teleurgesteld is door mij nu.
Me likesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI - At your Quebec & Call en Essie - Matte about you. Ik had al meerdere swatches van die OPI gezien en bleef 'm geweldig vinden, gelukkig via Ebay nog kunnen fixenquote:
Gaaf kleurtje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI - At your Quebec & Call en Essie - Matte about you. Ik had al meerdere swatches van die OPI gezien en bleef 'm geweldig vinden, gelukkig via Ebay nog kunnen fixen![]()
[ afbeelding ]
Even snel gesmeerd, zonder flits en cleanup:
[ afbeelding ]
En met flits
[ afbeelding ]
Groen goud, luvly!
hmm, heb net 2 nagels gematteerd en zie er niets van...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Nune het volgende:
[..]
Gaaf kleurtje!![]()
Ik heb de Essie MAY ook, maar om de een of andere reden laat hij witte stukjes achter op mijn nagels.Je ziet ze niet als je je nagels lakt, maar als de lak is opgedroogd wel. Heel vervelend en lelijk.
Hij doet het ook pas sinds 1/4 uit het flesje is. Hopelijk krijg jij er geen last van want het is echt vervelend. Nu moet ik weer op zoek naar een andere matte topcoat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmm, heb net 2 nagels gematteerd en zie er niets van...
China Glaze heeft er ook 1, de matte magicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Hij doet het ook pas sinds 1/4 uit het flesje is. Hopelijk krijg jij er geen last van want het is echt vervelend. Nu moet ik weer op zoek naar een andere matte topcoat.
Ja, ik denk dat ik die ga bestellen. Had er al naar zitten kijken, maar ik moet eerst nog even wachten op m'n salaris.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
China Glaze heeft er ook 1, de matte magic
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Hij doet het ook pas sinds 1/4 uit het flesje is. Hopelijk krijg jij er geen last van want het is echt vervelend. Nu moet ik weer op zoek naar een andere matte topcoat.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?
ja nu je het zegt, daar krijg je ook lelijke stukjes van...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?
Dan weet ik het ook niet.. Hoop dat het bij de mijne niet gaat gebeuren, heb twee flesjes besteld via TD.. Ben zoooo benieuwd!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Nune het volgende:
[..]
. Ben daar altijd voorzichtig mee en heb hem laatst helemaal schoon zitten boenen omdat ik dacht dat er misschien onzichtbare stukjes achterbleven.
Maar helaas, ook dat is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |