Ja, ik denk dat ik die ga bestellen. Had er al naar zitten kijken, maar ik moet eerst nog even wachten op m'n salaris.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
China Glaze heeft er ook 1, de matte magic
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Hij doet het ook pas sinds 1/4 uit het flesje is. Hopelijk krijg jij er geen last van want het is echt vervelend. Nu moet ik weer op zoek naar een andere matte topcoat.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?
ja nu je het zegt, daar krijg je ook lelijke stukjes van...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is er geen lak opgedroogt bij de hals van het flesje - aan de schroefdop?
Dan weet ik het ook niet.. Hoop dat het bij de mijne niet gaat gebeuren, heb twee flesjes besteld via TD.. Ben zoooo benieuwd!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Nune het volgende:
[..]
. Ben daar altijd voorzichtig mee en heb hem laatst helemaal schoon zitten boenen omdat ik dacht dat er misschien onzichtbare stukjes achterbleven.
Maar helaas, ook dat is het niet.
Hoop ook dat het niet gebeurd, ik vind het zo stom! Misschien Essie een keer mailen of ze hier iets meer van weten...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.. Hoop dat het bij de mijne niet gaat gebeuren, heb twee flesjes besteld via TD.. Ben zoooo benieuwd!
Leuk! En fijn dat je er zo blij mee bent. Lekker de hele tijd naar je nagels staren haha.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een laagje over mijn nagels gelakt, met dezelfde nagellak. Nog iets dekkender nu. Ben er zo happy mee.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd, heb die besteld bij TD. =]quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
China Glaze heeft er ook 1, de matte magic
Waaauw heel mooi!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
Ik heb voor de eerste keer met mijn stripers gespeeld![]()
Ideetje gejat van iemand uit een vorig topic, ik weet niet meer wie sorry![]()
[ afbeelding ]
Voor een eerste keer vind ik het best goed geluktlinks uiteraard beter dan rechts (ik ben rechtshandig)
Heel erg tof! Knap hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een eerste keer vind ik het best goed geluktlinks uiteraard beter dan rechts (ik ben rechtshandig)
Wouw. heel mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje! Pakketje!
Geen TD though.. * duimt *
neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onze pakketman komt wel altijd gewoon, dus ik heb nog hoop!Gaan jullie nog naar Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |