Ow wat een leuke score! Die Brilliant lakjes zijn leuk. Ik heb een witte en rode. Die witte is erg leuk over felle egale lakjes. Dat maakt het een beetje glitter-pastel.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
Nou, ik heb mijn boodschapjes ook weer gedaan hoor.
En die dingen gekocht die me aangeraden werden en nog wat dingetjes![]()
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Nu kan ik weer even vooruit
Owja jij was dat met die Herome kuur. Toch? Wat heb jij mooie roze nagels! Ziet er heel mooi uit met dat glitterrandje.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hier ookHeb mn linkerduim heel zielig verstopt onder een pleister
Al mijn andere nagels heb ik gelakt met Essence multiglitter tip painter,de roze versie
[ link | afbeelding ]
Zit nu nog te twijfelen om er strass steentjes bij op te plakken, het is zo leuk om te doen
Die zijn leuk he?! Ik heb de roze versie. Zo op je nagels is ie leuk maar over een ander kleurtje nog mooier! Ik heb wat met verschillende laagjes over elkaar lakkenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ben verliefd op mijn nieuwe lakjes, op de foto is die niet zo mooi, maar in het echt is het 1 grote glitterboel.
En dat voor maar 2.50. Ik moet er gewoon meer halen.
Ik heb gister een dingetje van Koh gepost die een french manicure effect heeft, bedoel je dat? Dankjewel in ieder gevalquote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Owja jij was dat met die Herome kuur. Toch? Wat heb jij mooie roze nagels! Ziet er heel mooi uit met dat glitterrandje.
*is heel slecht in zoiets opzoeken :$*quote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van de website:
Nellys Nail and Gift Shop konad
Stand 01.519
Naam: Bouma Glasnagelvijlen
Stand: 01.211
Dattum!!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Kond shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
Misschien even de zus van m'n vriend lief aankijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Konad shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
Koh, dat was het. Toch maar eens onthouden want het is echt heel mooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb gister een dingetje van Koh gepost die een french manicure effect heeft, bedoel je dat? Dankjewel in ieder gevalBuiten bij daglicht zijn ze nog veel rozer maar ik vind het zo raar staan om op straat mijn camera te pakken en een foto te maken
Nou wij wel!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dattum!!
Damn.... maar ik vrees dat er niemand met mij naar de huishoudbeurs wil....
Nageltopichuishoudbeursmeetquote:Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef mmascha het volgende:
[..]
Koh, dat was het. Toch maar eens onthouden want het is echt heel mooi.
[..]
Nou wij wel!![]()
Maar de rest is ook allemaal super leuk!!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Konad shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
Mooi! Simpel maar sjiekquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de huishoudbeurs niks aan, behalve het food gedeelte.
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes!
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
TOFquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Lindytje het volgende:
@ Joysa: zal ik jou eens vertellen dat ik serieus een keer meegedaan heb met Lingo??!!![]()
Lekker kleurtje!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes! Bloemetje zit ook nog op mn duim.
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
Mooie kleurquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes! Bloemetje zit ook nog op mn duim.
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
Oeh leuk, wilikwilikwilikwilikwilik! *noteert op verlanglijstje*quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
Echt!? Dat vind ik wel stoerquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Lindytje het volgende:
@ Joysa: zal ik jou eens vertellen dat ik serieus een keer meegedaan heb met Lingo??!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Awwwwww dikke knuf!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooie kleur![]()
Ik ga binnenkort maar weer eens de Kruidvat checken![]()
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft![]()
![]()
![]()
Vanavond weer een nieuw lakje opdoen, maar weet niet welke!![]()
quote:
Hij heeft irl wel een iets bruinere gloed, nu lijkt ie meer roze maar op de foto van romika (via googlequote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Oeh leuk, wilikwilikwilikwilikwilik! *noteert op verlanglijstje*
Is die nog verkrijgbaar?
Wat zielig!! Gecondoleerd. Enne, niks 'het was maar een cavia', ik heb ook gehuild toen mijn ratje dood ging hoor... en mijn nijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knuf!
Ik zit nu naar de Nubar Diamont te zoeken, wat een leukje lakjes zijn er van Nubar zeg!![]()
Ja die foto had ik toevallig net gevonden! Vind `m dan nog steeds heel erg mooiquote:Op maandag 18 januari 2010 20:13 schreef PeRi het volgende:
Hij heeft irl wel een iets bruinere gloed, nu lijkt ie meer roze maar op de foto van romika (via google![]()
) is het wat beter te zien in daglicht.
Staan gewoon bij de Kruidvat!
Haha, het is gewoon als een josti denken: ik ga dat doen!! En dan uitgenodigd worden en door de testen heen komen... en dan sta je ineens met je porem op landelijke tv, ghehe.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef zoeperzazke het volgende:Ahw wat jammer, ik snap best dat je je zo beroerd voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Jawel joh, de konad-stand plunderen!!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb altijd geroepen dat ik daar nog niet dood gevonden wil worden!
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavia's zijn lief...
Ik heb nu twee lagen Miss sporty (geel) op en twee lagen Essence Space Queen...ik vrees dat ik het niet uitgehard ga krijgen voor bedtijdhet droogt echt teringlangzaam (en dat voor 1 minute lak
) Ik denk dat ik mijn vriendje David erop knal...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Whaha, dat is dus precies wat mijn moeder vorig jaar gedaan heeftquote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel joh, de konad-stand plunderen!!![]()
(ik ben er vorig jaar geweest en had na een uur al de neiging om tegen elke rol-shopper-kar aan te trappen... na 2 uur heb ik pas aan die neiging toegegeven...)
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef zoeperzazke het volgende:Heel veel sterkte..het maakt niet uit wat voor dier je huisdier is..het doet altijd pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nu deze op![]()
oeh, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:28 schreef Nune het volgende:
Ik zou eigenlijk niets bestellen, maar ik kon het natuurlijk weer niet laten dus de Nubar Diamont is onderweg naar me. Nu hopen dat die me beter bevalt dan de Seche Vite, iemand ervaringen met de Nubar?
Op mijn beeldscherm ziet ie er uit als bruin met een mooie glitter er in!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef romika het volgende:
Nou heb het wel erg druk en weinig tijd voor blog en forum maar toch nog een post van mijn nieuwe OPI DS Jewel.
Foto is niet heel geweldig gelukt. Teveel haast gehad ermee.
[ afbeelding ]
Hoe zoudedn jullie de kleur definieren???? Ik kan er geen goede kleurnaam voor vinden![]()
Inderdaad.. Beetje rood/bruin achtigquote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm ziet ie er uit als bruin met een mooie glitter er in!
Sjiek!!
Via Ebay. Als hier niemand ervaring heeft ermee, krijg je wel een review van mij haha.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
oeh, daar ben ik ook benieuwd naar!
Waar heb je die Nubar gekocht trouwens?
Heb je ook ervaring met SV? Want ik vraag me af hoe anders de Nubar is, maar daar kan ik zo weinig over vinden.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind de Nubar erg goed droogt echt snel en het blijft er lang opzitten bij de meeste lakken.
Nee MiMu wel geloof ikquote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Heb je ook ervaring met SV? Want ik vraag me af hoe anders de Nubar is, maar daar kan ik zo weinig over vinden.
Ik heb wel SV ervaring, and I love it!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Heb je ook ervaring met SV? Want ik vraag me af hoe anders de Nubar is, maar daar kan ik zo weinig over vinden.
SV chipt bij mij zo onwijs snel. Hoe ik ook lak, wat ik ook met m'n handen doe...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb wel SV ervaring, and I love it!!!!
Kan het alleen niet vergelijken met nubar, want die heb ik dan weer niet...
Mooi!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Spin me Round met SV (waar ik geen problemen mee heb).
Oh, en net de foto's doorgekeken, wat een schattig gek caviaatje was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Snap best dat je die erg gaat missen!
Hihi ik zie imperfecties bij het lakkenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef romika het volgende:
Nou heb het wel erg druk en weinig tijd voor blog en forum maar toch nog een post van mijn nieuwe OPI DS Jewel.
Foto is niet heel geweldig gelukt. Teveel haast gehad ermee.![]()
[ afbeelding ]
Hoe zouden jullie de kleur definieren???? Ik kan er geen goede kleurnaam voor vinden![]()
! Dat geeft me hoop, is de doelstelling ooit m'n nagels te lakken zonder bij te werken toch niet zo onnozel
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik heb hier meerdere keren gewaarschuwd over de Clubbing kleuren van Miss Sporty!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
De gele van Miss Sporty lakt echt MEGA RUK!! HET IS DAT ER NOG TWEE LAGEN GLITTER OVERHEEN GAAN MAAR SERIOUSLY..ZOIETS BRENG JE TOCH NIET OP DE MARKT?
Kan dat ook door nagellak?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het er allemaal afgehaald. Ik was al een tijdje niet tevreden over de vorm van mijn nagels, het leek wel of de door de gel steeds sterker om gingen krullen op de hoeken. Dus ik heb alles eraf gehaald en ovaal gevijld. Nu nog ff laagje gel en laagje lak erop. Iets sneldrogends!
Welke is die 1e?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Guess. het volgende:
@Zoeper,wat verdrietig,knuffel![]()
@Alle dames die zich niet lekker/happy voelen ook een dikke knufHet moet gewoon heel snel voorjaar worden dan voel je je vaak ook beter
(Niet dat het alles oplost hoor,maar vaak scheelt het veel)
Mijn lakjes afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks! Hij is lovely!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Guess. het volgende:
Da's OPI INK (Er zit wat meer paars doorheen maar dat zie je op de foto niet zo goed)
Hoe lakt die bruine van essence en hoeveel laagjes?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Guess. het volgende:
@Zoeper,wat verdrietig,knuffel![]()
@Alle dames die zich niet lekker/happy voelen ook een dikke knufHet moet gewoon heel snel voorjaar worden dan voel je je vaak ook beter
(Niet dat het alles oplost hoor,maar vaak scheelt het veel)
Mijn lakjes afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind em prima lakken,zeker voor dat geld! Ik heb er hier 2 laagjes op zitten wat op zich goed dekt maar als je em net als op de foto bij een flits houd schijnt ie iets dor,dan zouden 3laagjes beter zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hoe lakt die bruine van essence en hoeveel laagjes?
Ok, morgen even halen dan, thanks!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:29 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik vind em prima lakken,zeker voor dat geld! Ik heb er hier 2 laagjes op zitten wat op zich goed dekt maar als je em net als op de foto bij een flits houd schijnt ie iets dor,dan zouden 3laagjes beter zijn.
Nouja, het was maar een gedachte van me he? Maar ik kreeg sterk de indruk dat de hoeken van mijn nagels steeds verder naar binnen gingen krullen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kan dat ook door nagellak?
Ik heb een soort deuk in mijn duimnagel. Nou denk ik wel eens dat het erger is bij een bepaalde lak. Zou dat kunnen?
prachtigquote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Spin me Round met SV (waar ik geen problemen mee heb).
Ik ben geen expert maar volgens mij direct op de nagel, dus mee beginnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef Mss het volgende:
Zeg dames ik heb even een vraagje. Als ik lak begin in met een base coat, dan meestal twee laagjes lak en dan de top coat, maar ik heb ook een nagelverharder. Waar kan ik deze dan het beste doen? Mee beginnen of mee eindigen?
Ja, een hele mooie kleur, erg neutraal maar toch bijzonder door de holoquote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
Is het een soort van beige?
gewoon ergens anders bestellenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Linnie20v het volgende:
Fok!
Peachy Keen uit de Up&Away collectie is nu óók al N/A !
Dat ze maar gauw een nieuwe levering krijgen
Whiiiiiii hij komt eraan!!quote:Your item arrived at the delivery Post Office in NETHERLANDS at 2:30 am on January 19, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Ja hoor, je kunt ook betalen met Paypal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Help! Een vriendin heeft een TD bestelling geplaatst maar heeft geen CC. Kan dit uberhaupt wel??
Je kan ook betalen met Paypal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Help! Een vriendin heeft een TD bestelling geplaatst maar heeft geen CC. Kan dit uberhaupt wel??
Gekocht bij strawberryfieldsforever. Ik heb ook slecht geslapen en ik ben ook misselijk, last van mijn buik. Volgens mij heerst er iets want ik hoor meer mensen erover. Lekker rustig aan doen vandaag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune, MiMu zweert bij Nubar DiamontBij welke verkoper heb je gekocht?
Ik ben net mijn bed uitgerold, gister kotsmisselijk, dat gaat nu wel. Lag om half 9 in bed en sliep pas tegen enendus ben nog steeds moe. Nou ja, rustig aan dan maar vandaag
Paypal!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam! Mirjam!! Er is iets veranderd in de status van TD!!![]()
[..]
Whiiiiiii hij komt eraan!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
Van mijn correspondent die nú in de Kruidvat staat, hoor ik dat de Go Snow collectie van Essence in de winkels ligt!
[ afbeelding ]
I wantquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
Van mijn correspondent die nú in de Kruidvat staat, hoor ik dat de Go Snow collectie van Essence in de winkels ligt!
[ afbeelding ]
ik heb vandaag besteld bij 8ty8beauty.com, zodra ik mijn bestelling binnen heb kan ik een review gevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er naast TD nog goede webshops voor CG?
Ik ga straks al kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra ik klaar ben met werken race ik ook maar langs de kruidvatquote:
De prijzen zijn wel goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag besteld bij 8ty8beauty.com, zodra ik mijn bestelling binnen heb kan ik een review geven
lekker zeg, nu de dooi is ingezetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, zal zo eens kijken. Er is een kruidvat hier tegenover mijn school.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik een lichtblauwe hier zie liggen, zal ik 'm meenemen voor je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
lekker zeg, nu de dooi is ingezetLeuk, maar ze zullen hem hier toch niet hebben. Die lichtblauwe is wel errug tof.... Onze kruidvat heeft echt niks van Essence, dat schap is praktisch helemaal leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |