Kan dat ook door nagellak?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het er allemaal afgehaald. Ik was al een tijdje niet tevreden over de vorm van mijn nagels, het leek wel of de door de gel steeds sterker om gingen krullen op de hoeken. Dus ik heb alles eraf gehaald en ovaal gevijld. Nu nog ff laagje gel en laagje lak erop. Iets sneldrogends!
Welke is die 1e?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Guess. het volgende:
@Zoeper,wat verdrietig,knuffel![]()
@Alle dames die zich niet lekker/happy voelen ook een dikke knufHet moet gewoon heel snel voorjaar worden dan voel je je vaak ook beter
(Niet dat het alles oplost hoor,maar vaak scheelt het veel)
Mijn lakjes afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks! Hij is lovely!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Guess. het volgende:
Da's OPI INK (Er zit wat meer paars doorheen maar dat zie je op de foto niet zo goed)
Hoe lakt die bruine van essence en hoeveel laagjes?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Guess. het volgende:
@Zoeper,wat verdrietig,knuffel![]()
@Alle dames die zich niet lekker/happy voelen ook een dikke knufHet moet gewoon heel snel voorjaar worden dan voel je je vaak ook beter
(Niet dat het alles oplost hoor,maar vaak scheelt het veel)
Mijn lakjes afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind em prima lakken,zeker voor dat geld! Ik heb er hier 2 laagjes op zitten wat op zich goed dekt maar als je em net als op de foto bij een flits houd schijnt ie iets dor,dan zouden 3laagjes beter zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hoe lakt die bruine van essence en hoeveel laagjes?
Ok, morgen even halen dan, thanks!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:29 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik vind em prima lakken,zeker voor dat geld! Ik heb er hier 2 laagjes op zitten wat op zich goed dekt maar als je em net als op de foto bij een flits houd schijnt ie iets dor,dan zouden 3laagjes beter zijn.
Nouja, het was maar een gedachte van me he? Maar ik kreeg sterk de indruk dat de hoeken van mijn nagels steeds verder naar binnen gingen krullen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef mmascha het volgende:
[..]
Kan dat ook door nagellak?
Ik heb een soort deuk in mijn duimnagel. Nou denk ik wel eens dat het erger is bij een bepaalde lak. Zou dat kunnen?
prachtigquote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Spin me Round met SV (waar ik geen problemen mee heb).
Ik ben geen expert maar volgens mij direct op de nagel, dus mee beginnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef Mss het volgende:
Zeg dames ik heb even een vraagje. Als ik lak begin in met een base coat, dan meestal twee laagjes lak en dan de top coat, maar ik heb ook een nagelverharder. Waar kan ik deze dan het beste doen? Mee beginnen of mee eindigen?
Ja, een hele mooie kleur, erg neutraal maar toch bijzonder door de holoquote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
Is het een soort van beige?
gewoon ergens anders bestellenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef Linnie20v het volgende:
Fok!
Peachy Keen uit de Up&Away collectie is nu óók al N/A !
Dat ze maar gauw een nieuwe levering krijgen
Whiiiiiii hij komt eraan!!quote:Your item arrived at the delivery Post Office in NETHERLANDS at 2:30 am on January 19, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Ja hoor, je kunt ook betalen met Paypal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Help! Een vriendin heeft een TD bestelling geplaatst maar heeft geen CC. Kan dit uberhaupt wel??
Je kan ook betalen met Paypal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Help! Een vriendin heeft een TD bestelling geplaatst maar heeft geen CC. Kan dit uberhaupt wel??
Gekocht bij strawberryfieldsforever. Ik heb ook slecht geslapen en ik ben ook misselijk, last van mijn buik. Volgens mij heerst er iets want ik hoor meer mensen erover. Lekker rustig aan doen vandaag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune, MiMu zweert bij Nubar DiamontBij welke verkoper heb je gekocht?
Ik ben net mijn bed uitgerold, gister kotsmisselijk, dat gaat nu wel. Lag om half 9 in bed en sliep pas tegen enendus ben nog steeds moe. Nou ja, rustig aan dan maar vandaag
Paypal!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Maria2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam! Mirjam!! Er is iets veranderd in de status van TD!!![]()
[..]
Whiiiiiii hij komt eraan!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
Van mijn correspondent die nú in de Kruidvat staat, hoor ik dat de Go Snow collectie van Essence in de winkels ligt!
[ afbeelding ]
I wantquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
Van mijn correspondent die nú in de Kruidvat staat, hoor ik dat de Go Snow collectie van Essence in de winkels ligt!
[ afbeelding ]
ik heb vandaag besteld bij 8ty8beauty.com, zodra ik mijn bestelling binnen heb kan ik een review gevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er naast TD nog goede webshops voor CG?
Ik ga straks al kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra ik klaar ben met werken race ik ook maar langs de kruidvatquote:
De prijzen zijn wel goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag besteld bij 8ty8beauty.com, zodra ik mijn bestelling binnen heb kan ik een review geven
lekker zeg, nu de dooi is ingezetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, zal zo eens kijken. Er is een kruidvat hier tegenover mijn school.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik een lichtblauwe hier zie liggen, zal ik 'm meenemen voor je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
lekker zeg, nu de dooi is ingezetLeuk, maar ze zullen hem hier toch niet hebben. Die lichtblauwe is wel errug tof.... Onze kruidvat heeft echt niks van Essence, dat schap is praktisch helemaal leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |