Dat!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Nune het volgende:
Oh, ik zie het in het vorige topic de nagels van ChipsZak! Goedzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
I knowquote:
Die heb ik ook, vind het echt een fijne rood! Leuk handelsmerk, dat steentjequote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er net 29 Glam Girl van Essence op gedaan.
De kleur vind ik geweldig, de glans ook, minpuntje is dat hij erg stroperig is maar dekt wel weer heel goed!
Drogen mag van mij ook wel wat sneller.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Netjes hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer erg mooie nagels gezien(En ja, SOG-tijd nu
)
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
*Houdt van blauw*
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Wat een moois zie ik weer voorbij komen! Die holo's van Nfu Oh!!(ik mag van mezelf een maand niks bestellen...
)
KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*knuf*KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
En natuurlijk alle andere mooie lakjes weer dames!Keep em coming!
KnuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en duimt voor spoedige afhandeling.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nou, ik heb mijn boodschapjes ook weer gedaan hoor.
En die dingen gekocht die me aangeraden werden en nog wat dingetjes![]()
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
Nu kan ik weer even vooruit
Aids.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Nu kan ik weer even vooruit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
En natuurlijk alle andere mooie lakjes weer dames!Keep em coming!
Ik vind die foto's zo leuk! Heb er zelf een beetje spijt van dat ik mijn nagels niet iedere keer op de foto heb gezet vanaf het stoppen met bijten tot nu. Nouja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa! Nu willen we foto's zien!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
En een dikke knuf voor PartyHardy!![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
![]()
.
En nu zit er een scheur in mn nagel.
Grr.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Ik heb zulke mooie lakjes gekocht, ik ben alleen bang dat ze in het potje mooier zijn dan als je ze opdoet. eens proberen dus.![]()
Nou, ik móet nu echt even aan mijn studie want ik heb vrijdag tentamen en het is al een herkansing dus ik moet toch echt even wat gaan doen. Als ik klaar ben met leren zal ik jullie uiteraard overladen met foto's.
Zelf heb ik ook besloten dat ik foto's van het groeiproces ga bijhouden. Ik heb er nu al een aantal, dus ik wilde om de paar dagen even foto's maken zodat ik mezelf weer kan motiveren. Is ook leuk om straks terug te zien als ze weer lang zijn (ja, ik houd de moed erin).
Alleen is die glasvijl even wennen hoor, het geluid doet me denken aan een nagel over een schoolbord. Ik kreeg er net echt kippevel van
En dan ga ik nu leren. echt
Aids.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef Crientj het volgende:![]()
![]()
![]()
Voor iedereen die loopt te kwakkelen, niet lekker is, depri, etc.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Ohh die zilveren heb ik ook (daar heb ik al 80x ruzie mee gehad, ik vind em voor geen meter lakken maar een vriendin van me vind hem wel fijn, dus zal wel aan mij liggen)quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Envoor al het gedoe met iedereen!!!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Hier ookquote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:.
En nu zit er een scheur in mn nagel.
Grr.
Heb mn linkerduim heel zielig verstopt onder een pleister
Al mijn andere nagels heb ik gelakt met Essence multiglitter tip painter,de roze versie
Zit nu nog te twijfelen om er strass steentjes bij op te plakken, het is zo leuk om te doen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
wow druk gehad, uiteindelijk een afgebroken duimnagel *ik kon wel gillen!* en mijn aller eerste online bestelling bij alice and jo! durf het nog steeds niet te zeggen tegen mijn vriendjammer genoeg werd k alleen gelijk gestraft door een uber hoge telefoonrekening
i let you know als het binnen is
![]()
![]()
Is er iemand bekend op de huishoudbeurs? Want ik ga er dit jaar heen.
Ik zag op de site staan dat er veel aandacht besteed word aan de nieuwe herome lakjes![]()
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
![]()
Ben verliefd op mijn nieuwe lakjes, op de foto is die niet zo mooi, maar in het echt is het 1 grote glitterboel.
En dat voor maar 2.50. Ik moet er gewoon meer halen.![]()
![]()
Ik ben er in 2009 en 2008 geweest maar niks gezien van nagels (of ik heb niet goed opgelet).. Wel gewone verzorgingsproducten.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
Ik zag op de site staan dat er veel aandacht besteed word aan de nieuwe herome lakjes![]()
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?Whatever I want.![]()
Van de website:quote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
Maar zijn er nog meer nagellak kraampjes?
Nellys Nail and Gift Shop konad
Stand 01.519
Naam: Bouma Glasnagelvijlen
Stand: 01.211![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
edit - sorry![]()
er bestaat nog een pag. 2[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Ow wat een leuke score! Die Brilliant lakjes zijn leuk. Ik heb een witte en rode. Die witte is erg leuk over felle egale lakjes. Dat maakt het een beetje glitter-pastel.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Mss het volgende:
De schade:
Handcreme nagel+
biergisttabletten
nagelriemolie
nagelverharder
base coat
een glasvijl
En 7 lakjes
[ afbeelding ]
Owja jij was dat met die Herome kuur. Toch? Wat heb jij mooie roze nagels! Ziet er heel mooi uit met dat glitterrandje.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hier ookHeb mn linkerduim heel zielig verstopt onder een pleister
Al mijn andere nagels heb ik gelakt met Essence multiglitter tip painter,de roze versie
[ link | afbeelding ]
Zit nu nog te twijfelen om er strass steentjes bij op te plakken, het is zo leuk om te doen
Die zijn leuk he?! Ik heb de roze versie. Zo op je nagels is ie leuk maar over een ander kleurtje nog mooier! Ik heb wat met verschillende laagjes over elkaar lakkenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ben verliefd op mijn nieuwe lakjes, op de foto is die niet zo mooi, maar in het echt is het 1 grote glitterboel.
En dat voor maar 2.50. Ik moet er gewoon meer halen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.![]()
Ik heb gister een dingetje van Koh gepost die een french manicure effect heeft, bedoel je dat? Dankjewel in ieder gevalquote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Owja jij was dat met die Herome kuur. Toch? Wat heb jij mooie roze nagels! Ziet er heel mooi uit met dat glitterrandje.
Buiten bij daglicht zijn ze nog veel rozer maar ik vind het zo raar staan om op straat mijn camera te pakken en een foto te maken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
*is heel slecht in zoiets opzoeken :$*quote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van de website:
Nellys Nail and Gift Shop konad
Stand 01.519
Naam: Bouma Glasnagelvijlen
Stand: 01.211
Maar dankje!!!The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Dattum!!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Kond shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
Damn.... maar ik vrees dat er niemand met mij naar de huishoudbeurs wil....
@ iedereen die zo lief reageerde: dankjullie!! Wat zijn er toch een hoop lieve mensen hier!!![]()
@ iedereen die ook kwakkelt, depri is, ziek is:
Don't come closer, I might hurt you![]()
Oh! En ik wil mijn nieuwe nailart-penselen en mijn nieuwe dotter gebruiken, maar ik weet niet wat ik moet maken...
Misschien even de zus van m'n vriend lief aankijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Konad shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
![]()
![]()
Koh, dat was het. Toch maar eens onthouden want het is echt heel mooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb gister een dingetje van Koh gepost die een french manicure effect heeft, bedoel je dat? Dankjewel in ieder gevalBuiten bij daglicht zijn ze nog veel rozer maar ik vind het zo raar staan om op straat mijn camera te pakken en een foto te maken
Nou wij wel!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dattum!!
Damn.... maar ik vrees dat er niemand met mij naar de huishoudbeurs wil....
![]()
Bij Hoevelaken rechtsaf.![]()
Nageltopichuishoudbeursmeetquote:Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef mmascha het volgende:
[..]
Koh, dat was het. Toch maar eens onthouden want het is echt heel mooi.
[..]
Nou wij wel!![]()
Maar de rest is ook allemaal super leuk!!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Konad shop? Je zou er toch bijna speciaal voor heen gaan..
![]()
Eettentjes waar je mag proeven, snoepjes dingen enzo..
Make up, verzorgingsproducten..
Schoonmaak dingetjes.. heerlijk snuffelen tussen alles!
(en ik vind nu de alcohol proeverijen geweldig omdat ik dat eindelijk legaal mag)
@lindytje: Nageltopichuishoudbeursmeet... jeeej lingo
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik vind de huishoudbeurs niks aan, behalve het food gedeelte.
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes! Bloemetje zit ook nog op mn duim.
Catrice - Nougat PralineWhatever I want.![]()
@ Joysa: zal ik jou eens vertellen dat ik serieus een keer meegedaan heb met Lingo??!!![]()
Mooi! Simpel maar sjiekquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes!
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
TOFquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Lindytje het volgende:
@ Joysa: zal ik jou eens vertellen dat ik serieus een keer meegedaan heb met Lingo??!!![]()
!
Whatever I want.![]()
Mooie nagels weer en een hoop persoonlijke verhalen ook gelezen.
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft
Ik heb gisteravond gelakt, maar moet nog even foto's maken.![]()
Lekker kleurtje!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
Dit is er nog eentje van gisteravond, en het zit er allemaal echt nog perfect op! Ben echt helemaal tevreden met de Catrice lakjes! Bloemetje zit ook nog op mn duim.
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline![]()
Mooie kleurquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
![]()
Ik ga binnenkort maar weer eens de Kruidvat checken![]()
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft![]()
![]()
![]()
Vanavond weer een nieuw lakje opdoen, maar weet niet welke!![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Oeh leuk, wilikwilikwilikwilikwilik! *noteert op verlanglijstje*quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Nougat Praline
Is die nog verkrijgbaar?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: