Haha.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef Diconnected het volgende:
Grrrwas ik net 2e.
Mooie nagels in de OP!
Dat iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
snkr, ik ben zo jaloers op jouw nagels.
Dat noemt men 'daglicht'quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat idd.
En hoe krijg je die foto's zo met die glansraampjes (ja zo heet dat niet, maar zo ziet het er uit)?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat idd.
En hoe krijg je die foto's zo met die glansraampjes (ja zo heet dat niet, maar zo ziet het er uit)?
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik hier soms lakjes zie dat ik dan zoiets heb van: ohh ik ga er nu ook echt iets anders op doen, maar vind het dan op de een of andere manier ook weer zonde.. hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik wou dat ik dat kon volhouden om zo lang niet te lakken hihi
Je hebt gewoon schitterende nagels!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef snkr-xxx het volgende:
Jullie moeten ophouden hoor ik word verlegen![]()
![]()
Ja dat is ook weer waar haha, ze zijn ook wel super mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik hier soms lakjes zie dat ik dan zoiets heb van: ohh ik ga er nu ook echt iets anders op doen, maar vind het dan op de een of andere manier ook weer zonde.. hahaha
Ik vind het soms jammer dat mijn nagellak zo lang mooi blijft, ik wil nog zoveel kleurtjes uitproberenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik hier soms lakjes zie dat ik dan zoiets heb van: ohh ik ga er nu ook echt iets anders op doen, maar vind het dan op de een of andere manier ook weer zonde.. hahaha
geen vaste hand? Als je handen allebei op de tafel rusten gaat het bij mij het bestequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Franneh het volgende:
snkr hoe krijg je ze zo perfect.
Bij mij zit er ook altijd meer nagellak op mijn nagelriemen dan op mijn nagel.
Ik vind ze allemaal net té fel, eigenlijk. Gelukkigquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef snkr-xxx het volgende:
zal misschien al gepost zijn, maar goed:
http://www.astrokeofcolor(...)ide-summer-2010.html zomer collex China Glaze
Niet mijn ding, yay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |