Ik zal een mooie foto voor je maken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja iksnel en netjes geleverd. En ik kreeg er toen die gekke strikjes bij als cadeautje.
Lindytjewel laten zien als je t verrassingspakket binnen hebt he!
Leuk! Welkom!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef m@x het volgende:
Nieuwe lakjesfan meldt zich![]()
Eerste bestelling bij TD is gedaan (met dank aan Bibi) en nagels staan in de lak:
[ afbeelding ]
Essence, All Access
wazige foto met bleke worstenvingers
Ik wil ook wel graag weten wanneer je gaat, als het geen probleem voor je is tzt. Ben nu toch ook wel ernstig in need of een of twee P2's..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef bernies het volgende:
hi P2 fans! Graag gedaan en geniet van de lakjes! Als ik weer ga zal ik het melden, en voor Mirjam in het bijzonder, las dat je baalde dat je te laat was.
Verder heeeeele mooie nagels, lekkere lakjes, en dat suprise pakket....en ze hebben daar Nfu-oh! Iemand al eens besteld bij deze winkel?
Na het removen een beetje smeren met handcreme werkt voor mij altijd het bestequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand nog tips qua remover? Ik heb nu remover zonder aceton van het Kruidat maar daar slaan mijn nagels en handen wit van uit.
Hoi! Welkomquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef m@x het volgende:
Nieuwe lakjesfan meldt zich![]()
Eerste bestelling bij TD is gedaan (met dank aan Bibi) en nagels staan in de lak:
[ afbeelding ]
Essence, All Access
wazige foto met bleke worstenvingers
Leuke combiquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Done out in Deco op China Glaze - Calypso Blue
als mijn katten de zak met brokjes leeg hebben....(ze zijn dol op duitse brokjes!)quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag weten wanneer je gaat, als het geen probleem voor je is tzt. Ben nu toch ook wel ernstig in need of een of twee P2's...
Ik wil je mijn plastic hulsje wel opsturen die ik had om mijn gebroken vinger te beschermen. Die helpt echt, dan stoot je misschien nog wel ergens tegenaan, maar het doet geen pijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij klopt een beetje....![]()
Ik probeerde m net korter af te knippen (nu stoot ie zo makkelijk ergens tegenaan...) maar dat gaat niet, want dat doet té veel pijn. Vijlen doet ook teveel pijn.![]()
Nu heb ik een vriendinnetje die ik morgen zie gevraagd een tipcutter mee te nemen, hopelijk gaat het daarmee, want dit is echt ruk zo. Stomme pleisterpink.
Mijne ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand nog tips qua remover? Ik heb nu remover zonder aceton van het Kruidat maar daar slaan mijn nagels en handen wit van uit.
Dat is lief!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil je mijn plastic hulsje wel opsturen die ik had om mijn gebroken vinger te beschermen. Die helpt echt, dan stoot je misschien nog wel ergens tegenaan, maar het doet geen pijn.
Heel mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Done out in Deco op China Glaze - Calypso Blue
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef bernies het volgende:
[..]
als mijn katten de zak met brokjes leeg hebben....(ze zijn dol op duitse brokjes!)
Ik gebruik de nagellakremover van het kruidvat met aceton, geen witte vingers en lak ik er snel af!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijne ook!vooral de nagelriemen...
Ja, doet ook pijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef babyfeet het volgende:
ik heb dat dus ook met die van de kruitvat en mijn nagels lijken er brozer van te worden.
au je nagel dat moet echt pijn doen zeg
die gebruik ik ook en ik vind het ook erg fijn spulquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik gebruik altijd de nagellak remover van de Hema, grote fles en fijn spul.
Ja, leuk!! Allebei doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit to te twijfelen om:
1. Nfu-Oh's te kopen
2. Konad te kopen
En ik geloof dat ik het nog ga doen ook. Wat dat konad is wel leuk enzo.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
1. Nfu-Oh's te kopen
2. Konad te kopen
Wat zijn een beetje leuke plates trouwens? Iemand suggesties/ideeën?quote:
Allebei doen! Gewoon ff zelf neuzen naar wat jíj leuk vindt!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
1. Nfu-Oh's te kopen
2. Konad te kopen
Oh dat is zeker mooi !quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Allebei doen! Gewoon ff zelf neuzen naar wat jíj leuk vindt!
Ik heb Matte About You over mn nagels gelakt, vind het zo veel leuker.
[ afbeelding ]
Ik begin langzaam te wennen aan die matte. Vind het mooi PeRiquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Allebei doen! Gewoon ff zelf neuzen naar wat jíj leuk vindt!
Ik heb Matte About You over mn nagels gelakt, vind het zo veel leuker.
[ afbeelding ]
Hoe krijg jij je vingers altijd zo mooi gelijk voor op de foto? Mijn wijsvinger werkt nooit meequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Jeetje Lindytje , had je nagel even gemist, wat een ellende![]()
Peri, geinige kleurencombo, was ik nooit opgekomen
M@x welkom! Mooie kleur heb je op
Ik heb vandaag een Show your feet op, namelijk Very berry, wat smeren die lakken lekker zeg
[ afbeelding ]
Haha weet niet?? Obli zei gister al dat haar pink half uit de kom en in de kramp lag, toen ze het probeerde..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe krijg jij je vingers altijd zo mooi gelijk voor op de foto? Mijn wijsvinger werkt nooit mee
Naja gelukkig heb ik geen 'lange vingers'quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha weet niet?? Obli zei gister al dat haar pink half uit de kom en in de kramp lag, toen ze het probeerde..![]()
Ik heb vrij lange vingers, dus misschien helpt dat?
Héél erg leuk! Écht!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens zin om te lakken, unpugged van CG, met bloemetje van een honkong plate (in spiegelbeeld!) en hier en daar wat fimo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lakken zonder knoeien gaat wel steeds beter, dat is wel relaxed, hoef steeds minder te poetsen. tuurlijk zie je door de macro wel wat, maar in het eggie is het lang nie slecht
Klinkt goed, dan ga ik die maar eens proberen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Nagellakremover van de action!!![]()
Geen witte uitslag, met aceton en maar 45 ct!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Klinkt goed, dan ga ik die maar eens proberen.
Snkr, jij hebt echt van die handmodel handen en nagels. Ik ben geen type voor lange nagels, denk ook dat ze om de haverklap zouden scheuren of afbreken omdat ik te onvoorzichtig ben. De lengte van Buzzwheedle past denk ik beter bij mij.
maar bij jou zie je ook geen deukje of niks gewoon hele mooie nagels (jaloers is )quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Thanks
![]()
Ik heb ze nog een stuk langer gehad, vond het wel handig, vooral als ik jeuk op m'n rug had![]()
Maar idd, bij ieder past een eigen lengte
Vliegjes!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens zin om te lakken, unpugged van CG, met bloemetje van een honkong plate (in spiegelbeeld!) en hier en daar wat fimo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lakken zonder knoeien gaat wel steeds beter, dat is wel relaxed, hoef steeds minder te poetsen. tuurlijk zie je door de macro wel wat, maar in het eggie is het lang nie slecht
Dat is echt heel erg cute!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, maar doe dat eigenlijk nooit....quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan kun je er altijd nog een kleurtje over lakken als je ff iets anders wilt
Oh ik wou dat ik dat kon volhouden om zo lang niet te lakken hihiquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Klopt, maar doe dat eigenlijk nooit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |