Ohooh..quote:
Coolio!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
for audrey is tof!
Mijn niet zo nette konad, maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ]
Die stond tussen haakjes op mijn wishlist. Maar ik denk dat ik die haakjes maar weghaal, want hij is mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
Ik doe met je mee, iets meer groen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.
Mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
Mint MojitoTenminste niet zo hard
![]()
Gister eentje van BeYu opgehad:
[ afbeelding ]
bah ik word altijd zo jaloers van jouw enorm mooi gelakte nagelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Awwww kusje op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde alleen maar even het fleeceplaid tussen de bank stoppen voor de honden.....
Wat een apart kleurtje zeg, leuk.quote:Ik vind 'm mooi hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
for audrey is tof!
Mijn niet zo nette konad, maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ], het enige wat ik wel vind met zo'n printje dat je nagels er snel breder door lijken.
Ook mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.Mooie kleurtjes hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Nune het volgende:
Ik stond onder de douche, toen hoorde ik ineens *plof*. Dus in mijn enthousiasme meteen de douche uitgesprongen en gekeken, en ja hoor: daar zijn ze dan, de P2's van Bernies!
[ afbeelding ]
P2 Glory, Rich, Rebel, Gorgeous, Scandal en Dangerous.
En er zaten ook nog lekkere zakjes thee bij.![]()
Bedankt Bernies!Oooeeeeh die isquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ].
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wat een mooie kleur !quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef Joysa het volgende:
@ Daph: Very very pretty![]()
[ afbeelding ]
*gaat heul snel cremepjes smeren*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Daph en snkr, mooooooi! Ow en Joysa ook tof!
Vandaag van drie Douglasmevrouwen complimentjes gekregen over mijn nagels, en van een jongen van een jaar of 20 bij de Free Record ShopHij zei dat ik weer langs moest komen als ik een nieuw design had
Score bij de Douglas: 2 lakjes, 5 gratis proefmonstertjes parfum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke lakjes? En altijd leuk gratis dingetjes !The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]Een witte dekkende (vooral dat laatste was een uitdaging, had er al meerdere geprobeerd) en een holo van Herome WICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke lakjes? En altijd leuk gratis dingetjes !
disclaimer
Mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
omg omg omg *hypert* de postbode belde aan en dat betekent maar 1 ding: nagellak!
[ afbeelding ]
Oeh die van Herome WIC vind ik erg fijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een witte dekkende (vooral dat laatste was een uitdaging, had er al meerdere geprobeerd) en een holo van Herome WIC
Na het lakken lijkt ie minder holo dan in het potje...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef snkr-xxx het volgende:
Heeft herome w.i.c. Holo's ja? Tell me more ;-P
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik zit nu op... precies 50 lakjes!
En 16 accesoires (stempellakken, plates, topcoats etc)
ik heb een excelsheet gemaakt
Ter vergelijking, 7 weken geleden had ik 6 lakjes en een nagelverharder![]()
![]()
![]()
Als ik geen hypotheek en werkloosheid had, had ik net die "order now" knop op transdesign ook ingeramd. Maar wijze Obli heeft me weerhoudenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]Leuk! Whehe heb het zelf nog erger hoor, zag net een foto van mijn stash in oktober..
Mooi, die andere ook, van Nune!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.
Yay!! P2 is zoooo fijn vind ik!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Nune het volgende:
Ik stond onder de douche, toen hoorde ik ineens *plof*. Dus in mijn enthousiasme meteen de douche uitgesprongen en gekeken, en ja hoor: daar zijn ze dan, de P2's van Bernies!
[ afbeelding ]
P2 Glory, Rich, Rebel, Gorgeous, Scandal en Dangerous.
En er zaten ook nog lekkere zakjes thee bij.![]()
Bedankt Bernies!
Ik heb besloten dat ik gewoon niks meer van jouw nagels ga zeggen. Ze zijn te mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel! En mooie glitters!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:42 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat een mooie kleur !
voor lindytje
Mijn bestelling van pas:
[ afbeelding ]
2 mislukte probeersels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nageltjes nu (glitter:
[ afbeelding ]
Love!!quote:
Cute, roze met zilver! Die combi had ik ook in gedachten...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef Joysa het volgende:
@ Daph: Very very pretty![]()
[ afbeelding ]
*gaat heul snel cremepjes smeren*
Gaaf!! Mooi lakje! (ik heb meer dan de helft van mijn p2's nog niet gebruikt... (ik koop te snel nieuwe lakjes...)quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Nune het volgende:
Natuurlijk moest For Audrey eraf na het ontvangen van de post...
[ afbeelding ]
Dus nu zit P2 Gorgeous! erop.![]()
In het echt is hij wel wat paarsiger. Mijn camera vind het namelijk leuk om paars blauwig te maken.
Ik ben niet zo van oranje... maar deze is wel heeeel mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
omg omg omg *hypert* de postbode belde aan en dat betekent maar 1 ding: nagellak!
[ afbeelding ]
Doe eens een foto!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na het lakken lijkt ie minder holo dan in het potje...
Het is iig een goudbruine, kleur Kingston...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Loqi het volgende:
Jeej mijne zijn ook binnenDank je wel Bernies
ook voor de thee!
[ afbeelding ]
Fancy en dangerous (slechte foto)
Zal ik de zware last op me nemen...?? Ik ben nu ook benieuwd namelijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef Loqi het volgende:
Ik kwam net Dit tegen op NailXL. Verrassingspakketjes met potjes nailart spul voor heel goedkoop
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan krijgt, maar ik mag niet bestellen van mezelf
Zijn denk ik glitters en dingetjes? Omdat het in potjes van 3 gr zit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef Loqi het volgende:
Ik kwam net Dit tegen op NailXL. Verrassingspakketjes met potjes nailart spul voor heel goedkoop
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan krijgt, maar ik mag niet bestellen van mezelf
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik de zware last op me nemen...?? Ik ben nu ook benieuwd namelijk...
Ohhh ik wil ook.. maar ik moet echt echt echt echt wachten tot mn loon binnen is.. (ohh zo moelijk)quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik de zware last op me nemen...?? Ik ben nu ook benieuwd namelijk...
Jawel!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb je niet op het idee gebrachte he!
![]()
Besteld hoor!! Verrassingspakketje, en ook meteen maar een Nfu Oh en ook nog een ander lakje....quote:
Ik dus net, zie hierboven...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef bernies het volgende:
hi P2 fans! Graag gedaan en geniet van de lakjes! Als ik weer ga zal ik het melden, en voor Mirjam in het bijzonder, las dat je baalde dat je te laat was.
Verder heeeeele mooie nagels, lekkere lakjes, en dat suprise pakket....en ze hebben daar Nfu-oh! Iemand al eens besteld bij deze winkel?
Dan kun je er altijd nog een kleurtje over lakken als je ff iets anders wiltquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Thanks! En ja ze doet er dan ook nog een gellaagje op, voor de bescherming.
Ik ben er blij mee!
Yeah! Ik zei toch dat lace er mooi op zou zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
Mijn rood wat bijgewerkt en gepimped, vond het te leuk om weer af te halen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!I feel your painSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde alleen maar even het fleeceplaid tussen de bank stoppen voor de honden.....
Gaat het inmiddels weer een beetje?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Hij klopt een beetje....quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I feel your painGaat het inmiddels weer een beetje?
Ja ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef bernies het volgende:
hi P2 fans! Graag gedaan en geniet van de lakjes! Als ik weer ga zal ik het melden, en voor Mirjam in het bijzonder, las dat je baalde dat je te laat was.
Verder heeeeele mooie nagels, lekkere lakjes, en dat suprise pakket....en ze hebben daar Nfu-oh! Iemand al eens besteld bij deze winkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |