Ohooh..quote:
Coolio!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
for audrey is tof!
Mijn niet zo nette konad, maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ]
Die stond tussen haakjes op mijn wishlist. Maar ik denk dat ik die haakjes maar weghaal, want hij is mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
Ik doe met je mee, iets meer groen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.
Mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
Mint MojitoTenminste niet zo hard
![]()
Gister eentje van BeYu opgehad:
[ afbeelding ]
bah ik word altijd zo jaloers van jouw enorm mooi gelakte nagelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Awwww kusje op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde alleen maar even het fleeceplaid tussen de bank stoppen voor de honden.....
Wat een apart kleurtje zeg, leuk.quote:Ik vind 'm mooi hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
for audrey is tof!
Mijn niet zo nette konad, maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ], het enige wat ik wel vind met zo'n printje dat je nagels er snel breder door lijken.
Ook mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
Ik doe met je mee, iets meer groen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.Mooie kleurtjes hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Nune het volgende:
Ik stond onder de douche, toen hoorde ik ineens *plof*. Dus in mijn enthousiasme meteen de douche uitgesprongen en gekeken, en ja hoor: daar zijn ze dan, de P2's van Bernies!
[ afbeelding ]
P2 Glory, Rich, Rebel, Gorgeous, Scandal en Dangerous.
En er zaten ook nog lekkere zakjes thee bij.![]()
Bedankt Bernies!Oooeeeeh die isquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ].
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wat een mooie kleur !quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef Joysa het volgende:
@ Daph: Very very pretty![]()
[ afbeelding ]
*gaat heul snel cremepjes smeren*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Daph en snkr, mooooooi! Ow en Joysa ook tof!
Vandaag van drie Douglasmevrouwen complimentjes gekregen over mijn nagels, en van een jongen van een jaar of 20 bij de Free Record ShopHij zei dat ik weer langs moest komen als ik een nieuw design had
Score bij de Douglas: 2 lakjes, 5 gratis proefmonstertjes parfum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke lakjes? En altijd leuk gratis dingetjes !The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]Een witte dekkende (vooral dat laatste was een uitdaging, had er al meerdere geprobeerd) en een holo van Herome WICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke lakjes? En altijd leuk gratis dingetjes !
disclaimer
Mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
omg omg omg *hypert* de postbode belde aan en dat betekent maar 1 ding: nagellak!
[ afbeelding ]
Oeh die van Herome WIC vind ik erg fijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een witte dekkende (vooral dat laatste was een uitdaging, had er al meerdere geprobeerd) en een holo van Herome WIC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |