Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te makenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:05 schreef Loqi het volgende:
Mooi die choco-lak Puckzzz![]()
*breekt choco-letter aan*
de Stampy sets van Essence zijn te koop bij de grotere Kruidvat filialen voor 2,99quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zit online te zoeken naar een stempels, Ik kom alleen telkens op belachelijk dure pakketten van Konad uit, zijn die dingen er ook in betaalbare versies?
Noes!! Welke is er gesneuveld? Even een mailtje sturen naar David!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Oblivion het volgende:
Pakketje van TD binnen gekregen is er een nagellak kapot...
Essence heeft ze ook...alleen heeft niet elke Kruidvat het stempelpakketje in het assortimentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zit online te zoeken naar een stempels, Ik kom alleen telkens op belachelijk dure pakketten van Konad uit, zijn die dingen er ook in betaalbare versies?
Als je paypal hebt, dan moet je nu bestellen bij http://www.ocnailart.com/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Ik heb, met fleurige roze nagels, een baan!Ah to go jaarbeurs Ben dr blij mee
Hihi dat ziet er een beetje gek uit jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te maken
[ afbeelding ]
is er alweer af, vond het niet netjes gedaan
Best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te maken
[ afbeelding ]
Tnx, ik zal kijken of ik mijn moeder kan overhalen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je paypal hebt, dan moet je nu bestellen bij http://www.ocnailart.com/
Wel snel zijn, want ze verhogen de internationale inkoop voor free shipping, van 20 $ naar 40 $, 15 januari.
En als je dan dailynail invult bij coupon-code, krijg je ook nog 30% korting!
Maar dan moet je dus wel snel wezen!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Gaat echt rap hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef Misstique het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Mooie lakjes voorbij zien komen in het vorige topic weer..
geen idee, ik kan toch niet voorzien wat het effect is op de kleur die er al op zit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Daph_ het volgende:
Jullie weten het dus ook niet?![]()
[/vraagtaandachtvoornagellakdilemma]
Dat staat erbijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik kan toch niet voorzien wat het effect is op de kleur die er al op zit?
dan nog moet ik het ook maar visualiseren vanaf een wazige omschrijvingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat staat erbijHeb ik al uitgeprobeerd op mijn papiertje
Ik denk CG Metallic Muse.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gaat echt rap hierWelk lakje ga je zaterdag op doen?
wooow, die is eng!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef Daph_ het volgende:
http://blogs.nailsmag.com(...)el-Eyeball-Nail.aspx
Huuuuuu
Matte flakiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, MAY over Nfu Oh is ook pretty. Zo hou ik 't nog wel vol tot donderdag!
Zal straks eens kijken of ik er wat van kan maken, heb toch eigenlijk wel daglicht nodig.. en om op het werk nou te gaan zitten fotograferenquote:
Wanneer heb jij besteld?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Linnie20v het volgende:
TD pakket vandaag binnen! Je kunt wel zien wie er geFAILt heeft met de Alice in Wonderlandlakjes
Whehe!!Ga het pakketje nu open maken!!
Hoor net dat een vriend van m'n broertje is overleden, wist dat hij ziek was maar verdorie. 21 jaar is jong! Veel te jong!![]()
Ik wil ooookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Linnie20v het volgende:
TD pakket vandaag binnen! Je kunt wel zien wie er geFAILt heeft met de Alice in Wonderlandlakjes
Whehe!!Ga het pakketje nu open maken!!
Hoor net dat een vriend van m'n broertje is overleden, wist dat hij ziek was maar verdorie. 21 jaar is jong! Veel te jong!![]()
Ja, en Burdie had 'm ook al binnen he!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij besteld?![]()
Gecondoleerd trouwens.. Kreeg gisteren bericht dat mijn leidinggevende op mijn vorige baan is overleden.. Ook al zo jong, 29. Shocking![]()
Hm.quote:Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Details Arrived Abroad, January 12, 2010, 12:28 pm, NETHERLANDS
Wat een onzettend mooie kleur!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het via inloggen op td met je naam en wachtwoord.. Dan op je trackingnummer klikken. Ik vind het te veel moeite om de track n trace te kopiëren vanuit de invoicequote:
Mooi! Kleur ook! Is dat toevallig Bellydancing van Sephora? Zo nee, hij lijkt sprekendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een onzettend mooie kleur!
Ik heb net even zitten knutselen en dit is het resultaat
[ link | afbeelding ]
Oh ja.. nou, die van mij staat nog op Forest Park. Hoeveel ben je nou kwijt als je douane moet betalen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik doe het via inloggen op td met je naam en wachtwoord.. Dan op je trackingnummer klikken. Ik vind het te veel moeite om de track n trace te kopiëren vanuit de invoice
Wat leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wanneer heb je 'm besteld? Hij wordt alleen geupdate alstie eruit gevist wordt door de douane (zoals bij dezequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja.. nou, die van mij staat nog op Forest Park. Hoeveel ben je nou kwijt als je douane moet betalen?
De 5e, zo'n 5 minuten nadat ze op de website stondenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je 'm besteld? Hij wordt alleen geupdate alstie eruit gevist wordt door de douane (zoals bij deze) Zal eens kijken wat we moeten betalen als dat erbij op komt..
Erg mooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk CG Metallic Muse..
En jij?
quote:Haaaaai Sjeen,
Ik heb gister nog 6 flesjes van Sinful Colors gekocht plus twee tubes Eucerin.
Zodra ik tijd heb om naar het postkantoor te gaan zal ik het opsturen…
mag je straks naar me zwaaien, k loop er elke dag langsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Nou mij nagels waren er blijkbaar zo slecht aan toe dat het vijlen niet echt goed ging..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Nagelriemen kapot door het vijlen?Hoe krijg je dat voor elkaar?
Mag ik vragen hoe je vijlt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:22 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou mij nagels waren er blijkbaar zo slecht aan toe dat het vijlen niet echt goed ging..
Dankjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mooi! Kleur ook! Is dat toevallig Bellydancing van Sephora? Zo nee, hij lijkt sprekend
Hoe krijg je je nagels zo? Wat ontzettend mooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Im Going To Love Myself, Funky Limelight, Bright Tights
P2 is volgens mij niet online te bestellen en voor zover ik weet alleen in Duitsland te koop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet jij waar die te bestellen is?![]()
Of sowieso waar ik P2 nagellak kan krijgen? Ik las iets over Duitsland?
Ze bedoelt waarschijnlijk de nagelstyliste die heeft gevijld. Ik had hetzelfde, nooit mijn nagelriemen onderhouden en die gingen toen ook bloeden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je vijlt?En wat voor vijl je gebruikt?
Mooi die Metalic Muse! Coole Konad op je nagels ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, Metallic Muse en wagon Trail
[ afbeelding ]
Im Going To Love Myself, Funky Limelight, Bright Tights
[ afbeelding ]
Mad As A Hatter, Absolutely Alice!
En had nog een Seche Restore erbij!
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef Rockabella het volgende:
Ringvinger moet nog wat bijgevijld worden geloof ik. Ik ben er zo blij mee! Geen afgekloven stompjes meer!
Nagelriemen zijn wat kapot gegaan door het vijlen maar ben al aan het olien.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nagelriemen ook nooit onderhouden, zelfs kapot gebeten (de velletjes), maar van vijlen gingen mijn nagelriemen niet bloeden, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ze bedoelt waarschijnlijk de nagelstyliste die heeft gevijld. Ik had hetzelfde, nooit mijn nagelriemen onderhouden en die gingen toen ook bloeden.
Mooi, Rockabella!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef princess-a het volgende:
Hoe krijg je je nagels zo? Wat ontzettend mooi![]()
Oh oké. Verschillende ervaringen dan met nagelstylistes, denk ik?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn nagelriemen ook nooit onderhouden, zelfs kapot gebeten (de velletjes), maar van vijlen gingen mijn nagelriemen niet bloeden, vandaar mijn vraag
Ik had niet begrepen dat ze haar nagels door een nagelstyliste had laten doen, daardoor komt mijn verwarringquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh oké. Verschillende ervaringen dan met nagelstylistes, denk ik?
Haha, gevalletje miscommunicatie!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had niet begrepen dat ze haar nagels door een nagelstyliste had laten doen, daardoor komt mijn verwarring!
Zelf heb ik nog nooit een manicure gehad of wat dan ook, doe het altijd zelf..
Jep, inderdaad jarenlang rond gelopen met hele slecht verzorgde nagels. Er waren er maar 2 die een beetje bloeden, maar ik ben al lang blij met het resultaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ze bedoelt waarschijnlijk de nagelstyliste die heeft gevijld. Ik had hetzelfde, nooit mijn nagelriemen onderhouden en die gingen toen ook bloeden.
Mooi, Rockabella!
Had het er ook niet bijgezet, snap je verwarringquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had niet begrepen dat ze haar nagels door een nagelstyliste had laten doen, daardoor komt mijn verwarring!
Zelf heb ik nog nooit een manicure gehad of wat dan ook, doe het altijd zelf..
Doe het ook niet zelfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Franneh het volgende:
Wow Krupel, erg leuk!
Ik zou dat echt niet kunnen met mijn linkerhand op rechts.![]()
[ afbeelding ]
Beetje brak klein plaatje en moet ze nodig vijlen, maar nog geen zin in gehad..
Welkomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Rockabella het volgende:
Nou, ik heb ze! Eindelijk mooie nagels! Vanmiddag acryl laten zetten, zit ook al een lakje op.
Tenvens tvp, en foto's zal ik zo maken!
Thanks! Ik kwijl hier al tijden mee, dus ga nu ook eens proberen af en toe wat te postenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WelkomIemand met zo'n nick moet wel cool zijn
ik vind het wel verwarrend, er is ook een mod met dezelfde usernamequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WelkomIemand met zo'n nick moet wel cool zijn
Sommige DA's hebben ze, verder weet ik het eigenlijk niet.. In de winkel is OPI best prijzig, ik geloof 13,95 per flesje. Online kosten ze $ 4.99 (dat is nog geen vier euro)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Had het er ook niet bijgezet, snap je verwarring.
Ik ben echt een noob wat nagels betreft, plus die van mij waren echt flink kapotgebeten,
meest verstandige leek me dus om naar een nagelstyliste te gaan.
(Vraagje trouwens, die Opi lakjes kan ik gewoon in de winkel kopen he? Iemand die enig idee heeft waar ik die lakjes in Groningen kan kopen?)
Ja klopt! Kwam ik pas later achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel verwarrend, er is ook een mod met dezelfde username![]()
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Ga toch maar eens online kijken danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sommige DA's hebben ze, verder weet ik het eigenlijk niet.. In de winkel is OPI best prijzig, ik geloof 13,95 per flesje. Online kosten ze $ 4.99 (dat is nog geen vier euro)
jij was eerder... daarom heeft haar username ook 2 hoofdletters i, in plaats van l-lenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja klopt! Kwam ik pas later achter.
Oh MOOI!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef Krupelhintsje het volgende:
Mijn nieuwe nageltjes!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht tot de OPI Hong Kong collectie er ook op staatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef Linnie20v het volgende:
HALLO the up and away collectie staat online op TD!!!!!!!!!!!
Potver....moet ik nu alweer gaan bestellen?? nee toch
Goedzo! Bij de HK collectie zal ik me niet in kunnen houden denk ik..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ja doe ik ook![]()
En ik wil dat Misa met een spring collectie komt! Nog helemaal niets over gelezen
Je mag mij altijd PM'en hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iemand die evt samen ene grote bestelling wil doen bij TD??
Wacht dat je van op je eerste werkdag Appieblauw?????!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Berniesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil ooook!!
en gecondoleerd, wat klote zeg
[..]
Ja, en Burdie had 'm ook al binnen he!
Ook al zo'n naar bericht
ik zeg deze doen van h&m:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef bernies het volgende:
[..]
Wacht dat je van op je eerste werkdag Appieblauw?????!!!!
Ik baal daar zo erg vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wel in ieder geval. Dan haal ik de halve nagellak ineens los.
Ze zijn mooi, ik word er meteen hebberig van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Daph_ het volgende:
Oooooh nog even snel:
Scrangie heeft een PR foto van Nubar Sparkles online! Ooooooooh! Night Sparklesreleasedatum 30 januari!
Hi Nune, ik gebruik ik ook, ik zorg er altijd voor dat mijn nagels helemaal vetvrij zijn voor ik ga lakken, zo dun mogelijke laagjes, tussendoor goed laten drogen. De SV over de laatste nog natte laag heen lakken. En dan eerst een horizontale streep over de bovenrand en dan verticaal van benenden naar boven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Nune het volgende:
Bernies, jij gebruikt ook Seche Vite toch? Heb jij er ook last van, dat hij af en toe helemaal afbladdert of snel chipt zonder reden?
Ohhhh ik wil zo graag, must. stop. not. bestellen.wachten. tot. HK. Hk. HKquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef Linnie20v het volgende:
HALLO the up and away collectie staat online op TD!!!!!!!!!!!![]()
Ik heb niet dat ie snel chipt, wel dat je idd de halve nagellak er af kan trekken als je even een stukje te pakken hebt en dat vind ik leuk maar dat doe ik alleen als ik het sowieso er af haal allemaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Nune het volgende:
Bernies, jij gebruikt ook Seche Vite toch? Heb jij er ook last van, dat hij af en toe helemaal afbladdert of snel chipt zonder reden?
Lieve PeRi...weet je wel hoe ontzettend slecht dat voor je nagels is? Niet meer doen, komt je nagels echt niet ten goede!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhhh ik wil zo graag, must. stop. not. bestellen.wachten. tot. HK. Hk. HK.
[..]
Ik heb niet dat ie snel chipt, wel dat je idd de halve nagellak er af kan trekken als je even een stukje te pakken hebt en dat vind ik leuk maar dat doe ik alleen als ik het sowieso er af haal allemaal,
.
Ik weet het ik weet het ik weet het! Maar ik vind het zo leuk! Soms een klein stukje, als het toch al gechipt is, mag toch wel? Ik doe niet allesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Lieve PeRi...weet je wel hoe ontzettend slecht dat voor je nagels is? Niet meer doen, komt je nagels echt niet ten goede!
Hmm, het enige wat ik anders doe is dat ik niet eerst een horizontale streep lak.. Toch maar eens proberen dan. Ik laat weten hoe het dan bevalt haha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Hi Nune, ik gebruik ik ook, ik zorg er altijd voor dat mijn nagels helemaal vetvrij zijn voor ik ga lakken, zo dun mogelijke laagjes, tussendoor goed laten drogen. De SV over de laatste nog natte laag heen lakken. En dan eerst een horizontale streep over de bovenrand en dan verticaal van benenden naar boven.
Daarnaast doe ik bij alle natte huishoudwerkzaamheden zoals de afwas, schoonmaken, ramen zeme (nee dat lieg ik, dat doe ik nooit) altijd huishoudhandschoenen aan! Ik ga nooit met vers gelakte nagels douchen (plan het altijd ervoor of de volgende ochtend en gebruik mijn nagels niet als gereedschap, daar heb ik dit vriendinnetje voor:
[ afbeelding ]
Gechipte nagellak gaat er bij mij trouwens altijd dezelfde dag af, anders komt de lak hier nooit op
Leuke bezigheid is dat ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhhh ik wil zo graag, must. stop. not. bestellen.wachten. tot. HK. Hk. HK.
[..]
Ik heb niet dat ie snel chipt, wel dat je idd de halve nagellak er af kan trekken als je even een stukje te pakken hebt en dat vind ik leuk maar dat doe ik alleen als ik het sowieso er af haal allemaal,
.
Je trekt een laagje bovenkan nagel mee...gewoon niet doen...hoe leuk het ook is...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het! Maar ik vind het zo leuk! Soms een klein stukje, als het toch al gechipt is, mag toch wel? Ik doe niet alles.
Neee toch? Ik houd altijd/meestal wel een laagje lak over nog. Meestal gaat de Konad er af en blijft de onderlak overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef bernies het volgende:
[..]
Je trekt een laagje bovenkan nagel mee...gewoon niet doen...hoe leuk het ook is...
Helemaal niet hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik iets met blauw
Thanks! En ja ze doet er dan ook nog een gellaagje op, voor de bescherming.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh MOOI!!
doet ze er nu ook een gellaagje op?
De Sephora in de V&D verkoopt ook OPI, maar het is er inderdaad heel duur. En een nagelsalon aan het Zuiderdiep verkoopt China Glaze voor ¤7,50.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Had het er ook niet bijgezet, snap je verwarring.
Ik ben echt een noob wat nagels betreft, plus die van mij waren echt flink kapotgebeten,
meest verstandige leek me dus om naar een nagelstyliste te gaan.
(Vraagje trouwens, die Opi lakjes kan ik gewoon in de winkel kopen he? Iemand die enig idee heeft waar ik die lakjes in Groningen kan kopen?)
Hoe bedoel je die eerste zin ? :$ Ik heb hem tig keer gelezen, maar begrijp 'm nog niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef bernies het volgende:
[..]
Wacht dat je van op je eerste werkdag Appieblauw?????!!!!
Is dat trouwens de to go in de hoek bij de roltrappen richting jaarbeurs?
Geweldige kleur ja!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef progje het volgende:
net opi ink opgedaan, wat een prachtige kleur
Oh thanks!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Sephora in de V&D verkoopt ook OPI, maar het is er inderdaad heel duur. En een nagelsalon aan het Zuiderdiep verkoopt China Glaze voor ¤7,50.
Hoe kun je nou geen lakzin hebben als Mad as a hatter voor de deur staat??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Linnie20v het volgende:
Mad as a Hatter, 2 laagjes + weinig licht + geen lakzin = slordige nagels!
[ afbeelding ]
ik bedoel lak je nagels op je eerste werkdag blauw! En dan Albert heijn (Appie) blauw! Snappie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die eerste zin ? :$ Ik heb hem tig keer gelezen, maar begrijp 'm nog niet.
Het is idd de to go bij de roltrappen richting de jaarbeurs.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar de vorige creatie was gechipt dus ik moest welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen lakzin hebben als Mad as a hatter voor de deur staat??
Aahh neee.. ja ik hoorde al dat het reactiesysteem kut is, maar ik krijg het niet veranderdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Geen idee, maar de vorige creatie was gechipt dus ik moest wel
Btw ik wil op je blog posten maar dat lukt niet helemaal met inloggen enzo....heb hetzelfde probleem bij MiMuDus het is niet zo dat ik niet op je geweldige nagels wil reageren
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aahh neee.. ja ik hoorde al dat het reactiesysteem kut is, maar ik krijg het niet veranderd![]()
![]()
![]()
Enne, nieuwtje, Mams Romika blogt nu ook!![]()
http://romikanails.blogspot.com
Blijf je bezig, ik krijg een mooie nagels overdose straksquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
Nou vooruit voor het slapen gaan..![]()
[ afbeelding ]
CND Anchor Blue.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire...
Woohoo kut systeempje is er uitgesloopt, nu zou reageren moeten kunnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aahh neee.. ja ik hoorde al dat het reactiesysteem kut is, maar ik krijg het niet veranderd![]()
![]()
![]()
Enne, nieuwtje, Mams Romika blogt nu ook!![]()
http://romikanails.blogspot.com
Woooow mooi is deze!quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
CND Anchor Blue.
Ik vind hem ook mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Woooow mooi is deze!
heb um gelijk op mijn wishlist gezet
Ik heb helemaal niet op de naam gelet, maar hij zit aan de kant van die winkel met verkleedkleding, Mulder of zo. Als je daar voor gaat staan en dan richting Folkinge loopt, dan loop je er al heel snel langs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oh thanks!Waar zit 'ie aan het zuiderdiep, en hoe heet 'ie?
Maar wel mooie kleurtjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is ze moooooooooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Linnie20v het volgende:
Mad as a Hatter, 2 laagjes + weinig licht + geen lakzin = slordige nagels!
[ afbeelding ]
Prettiesquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
CND Anchor Blue.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire...
Ah op die fiets. Al vind ik dan wel dat mijn huid nog bleker wordt Maar wel leuk voor eerste werkdagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef bernies het volgende:
[..]
ik bedoel lak je nagels op je eerste werkdag blauw! En dan Albert heijn (Appie) blauw! Snappie?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook mooi.![]()
Oblivion, laat je je nagellak er weleens langer dan een dag opzitten?Dan zie ik dat je iets heel moois hebt gemaakt en een paar uur later post je alweer iets anders.
Ja! Prima lak.quote:
shit!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef Linnie20v het volgende:
HALLO the up and away collectie staat online op TD!!!!!!!!!!!![]()
ik vind hem wel origineel, is wel wat voor halloweenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef Daph_ het volgende:
http://blogs.nailsmag.com(...)el-Eyeball-Nail.aspx
Huuuuuu
oeh, mooi zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
Mijn rood wat bijgewerkt en gepimped, vond het te leuk om weer af te halen![]()
[ afbeelding ]
Heeel leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt super leuk!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Stempelquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, mooi zeg
is dat sticker of stempel?
Ja, dat doe ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef Mirjam het volgende:
ikweetnietwiehetvroeg; doe je de seche vite wel op als de nagellak eronder nog wat nat is? dat is namelijk wel de bedoeling geloof ik
[ afbeelding ]
WOW wat kun jij mooi stempelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jouw nagels worden mooier en mooier!
Wauw, liefde aan jou nagels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat vaak via-via-via-via-via..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn rechterhand zijn de meeste maar kort van
breuk ende zo.
Ik krijg net een nieuwsbrief van een nagel webwinkel waar ik nog nooit van gehoord hebhoe kom ik daar nou weer op de mailinglist
wauw!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
moet je maar niet zulke bjoetiful nails showenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief! Ik word er verlegen van
[ afbeelding ]
Wat mooi!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
CND Anchor Blue.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde alleen maar even het fleeceplaid tussen de bank stoppen voor de honden.....
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat doet zeker AUWWW!! Even koelen onder de kraan, anders gaat het misschien kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde alleen maar even het fleeceplaid tussen de bank stoppen voor de honden.....
*** The Truth Is Out There ***
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!auuuwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!oeh, shit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Oef, jammer dat je niet dichtbij woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo gemakkelijk te maken.op je nagel.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Au!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erop!
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Issie echt helemaal stuk?
erop
Mooie kleur Nune!Knoei
Ja, tot waar je de scheur ziet lopen, issie echt helemaal ingescheurd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Issie echt helemaal stuk?
erop
Mooie kleur Nune!
Ohooh..quote:
Coolio!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
for audrey is tof!
Mijn niet zo nette konad, maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ]
Die stond tussen haakjes op mijn wishlist. Maar ik denk dat ik die haakjes maar weghaal, want hij is mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
Ik doe met je mee, iets meer groen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.
Mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
Mint MojitoTenminste niet zo hard
![]()
Gister eentje van BeYu opgehad:
[ afbeelding ]
bah ik word altijd zo jaloers van jouw enorm mooi gelakte nagelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Awwww kusje op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een apart kleurtje zeg, leuk.quote:Ik vind 'm mooi hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
for audrey is tof!
Mijn niet zo nette konad, maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ], het enige wat ik wel vind met zo'n printje dat je nagels er snel breder door lijken.
Ook mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.Mooie kleurtjes hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Nune het volgende:
Ik stond onder de douche, toen hoorde ik ineens *plof*. Dus in mijn enthousiasme meteen de douche uitgesprongen en gekeken, en ja hoor: daar zijn ze dan, de P2's van Bernies!
[ afbeelding ]
P2 Glory, Rich, Rebel, Gorgeous, Scandal en Dangerous.
En er zaten ook nog lekkere zakjes thee bij.![]()
Bedankt Bernies!Oooeeeeh die isquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ].
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wat een mooie kleur !quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef Joysa het volgende:
@ Daph: Very very pretty![]()
[ afbeelding ]
*gaat heul snel cremepjes smeren*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Daph en snkr, mooooooi! Ow en Joysa ook tof!
Vandaag van drie Douglasmevrouwen complimentjes gekregen over mijn nagels, en van een jongen van een jaar of 20 bij de Free Record ShopHij zei dat ik weer langs moest komen als ik een nieuw design had
Score bij de Douglas: 2 lakjes, 5 gratis proefmonstertjes parfum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke lakjes? En altijd leuk gratis dingetjes !The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Joysa het volgende:
[..]Een witte dekkende (vooral dat laatste was een uitdaging, had er al meerdere geprobeerd) en een holo van Herome WICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke lakjes? En altijd leuk gratis dingetjes !
disclaimer
Mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
omg omg omg *hypert* de postbode belde aan en dat betekent maar 1 ding: nagellak!
[ afbeelding ]
Oeh die van Herome WIC vind ik erg fijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een witte dekkende (vooral dat laatste was een uitdaging, had er al meerdere geprobeerd) en een holo van Herome WIC
Na het lakken lijkt ie minder holo dan in het potje...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef snkr-xxx het volgende:
Heeft herome w.i.c. Holo's ja? Tell me more ;-P
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik zit nu op... precies 50 lakjes!
En 16 accesoires (stempellakken, plates, topcoats etc)
ik heb een excelsheet gemaakt
Ter vergelijking, 7 weken geleden had ik 6 lakjes en een nagelverharder![]()
![]()
![]()
Als ik geen hypotheek en werkloosheid had, had ik net die "order now" knop op transdesign ook ingeramd. Maar wijze Obli heeft me weerhoudenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]Leuk! Whehe heb het zelf nog erger hoor, zag net een foto van mijn stash in oktober..
Mooi, die andere ook, van Nune!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.
Yay!! P2 is zoooo fijn vind ik!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Nune het volgende:
Ik stond onder de douche, toen hoorde ik ineens *plof*. Dus in mijn enthousiasme meteen de douche uitgesprongen en gekeken, en ja hoor: daar zijn ze dan, de P2's van Bernies!
[ afbeelding ]
P2 Glory, Rich, Rebel, Gorgeous, Scandal en Dangerous.
En er zaten ook nog lekkere zakjes thee bij.![]()
Bedankt Bernies!
Ik heb besloten dat ik gewoon niks meer van jouw nagels ga zeggen. Ze zijn te mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel! En mooie glitters!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:42 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat een mooie kleur !
voor lindytje
Mijn bestelling van pas:
[ afbeelding ]
2 mislukte probeersels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nageltjes nu (glitter:
[ afbeelding ]
Love!!quote:
Cute, roze met zilver! Die combi had ik ook in gedachten...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef Joysa het volgende:
@ Daph: Very very pretty![]()
[ afbeelding ]
*gaat heul snel cremepjes smeren*
Gaaf!! Mooi lakje! (ik heb meer dan de helft van mijn p2's nog niet gebruikt... (ik koop te snel nieuwe lakjes...)quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Nune het volgende:
Natuurlijk moest For Audrey eraf na het ontvangen van de post...
[ afbeelding ]
Dus nu zit P2 Gorgeous! erop.![]()
In het echt is hij wel wat paarsiger. Mijn camera vind het namelijk leuk om paars blauwig te maken.
Ik ben niet zo van oranje... maar deze is wel heeeel mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
omg omg omg *hypert* de postbode belde aan en dat betekent maar 1 ding: nagellak!
[ afbeelding ]
Doe eens een foto!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na het lakken lijkt ie minder holo dan in het potje...
Het is iig een goudbruine, kleur Kingston...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Loqi het volgende:
Jeej mijne zijn ook binnenDank je wel Bernies
ook voor de thee!
[ afbeelding ]
Fancy en dangerous (slechte foto)
Zal ik de zware last op me nemen...?? Ik ben nu ook benieuwd namelijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef Loqi het volgende:
Ik kwam net Dit tegen op NailXL. Verrassingspakketjes met potjes nailart spul voor heel goedkoop
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan krijgt, maar ik mag niet bestellen van mezelf
Zijn denk ik glitters en dingetjes? Omdat het in potjes van 3 gr zit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef Loqi het volgende:
Ik kwam net Dit tegen op NailXL. Verrassingspakketjes met potjes nailart spul voor heel goedkoop
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan krijgt, maar ik mag niet bestellen van mezelf
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik de zware last op me nemen...?? Ik ben nu ook benieuwd namelijk...
Ohhh ik wil ook.. maar ik moet echt echt echt echt wachten tot mn loon binnen is.. (ohh zo moelijk)quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik de zware last op me nemen...?? Ik ben nu ook benieuwd namelijk...
Jawel!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb je niet op het idee gebrachte he!
![]()
Besteld hoor!! Verrassingspakketje, en ook meteen maar een Nfu Oh en ook nog een ander lakje....quote:
Ik dus net, zie hierboven...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef bernies het volgende:
hi P2 fans! Graag gedaan en geniet van de lakjes! Als ik weer ga zal ik het melden, en voor Mirjam in het bijzonder, las dat je baalde dat je te laat was.
Verder heeeeele mooie nagels, lekkere lakjes, en dat suprise pakket....en ze hebben daar Nfu-oh! Iemand al eens besteld bij deze winkel?
Dan kun je er altijd nog een kleurtje over lakken als je ff iets anders wiltquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Thanks! En ja ze doet er dan ook nog een gellaagje op, voor de bescherming.
Ik ben er blij mee!
Yeah! Ik zei toch dat lace er mooi op zou zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!I feel your painSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat het inmiddels weer een beetje?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Hij klopt een beetje....quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I feel your painGaat het inmiddels weer een beetje?
Ja ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef bernies het volgende:
hi P2 fans! Graag gedaan en geniet van de lakjes! Als ik weer ga zal ik het melden, en voor Mirjam in het bijzonder, las dat je baalde dat je te laat was.
Verder heeeeele mooie nagels, lekkere lakjes, en dat suprise pakket....en ze hebben daar Nfu-oh! Iemand al eens besteld bij deze winkel?
Ik zal een mooie foto voor je maken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja iksnel en netjes geleverd. En ik kreeg er toen die gekke strikjes bij als cadeautje.
Lindytjewel laten zien als je t verrassingspakket binnen hebt he!
Leuk! Welkom!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef m@x het volgende:
Nieuwe lakjesfan meldt zich![]()
Eerste bestelling bij TD is gedaan (met dank aan Bibi) en nagels staan in de lak:
[ afbeelding ]
Essence, All Access
wazige foto met bleke worstenvingers
Ik wil ook wel graag weten wanneer je gaat, als het geen probleem voor je is tzt. Ben nu toch ook wel ernstig in need of een of twee P2's..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef bernies het volgende:
Na het removen een beetje smeren met handcreme werkt voor mij altijd het bestequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand nog tips qua remover? Ik heb nu remover zonder aceton van het Kruidat maar daar slaan mijn nagels en handen wit van uit.
Hoi! Welkomquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef m@x het volgende:
Nieuwe lakjesfan meldt zich![]()
Eerste bestelling bij TD is gedaan (met dank aan Bibi) en nagels staan in de lak:
[ afbeelding ]
Essence, All Access
wazige foto met bleke worstenvingers
Leuke combiquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Done out in Deco op China Glaze - Calypso Blue
als mijn katten de zak met brokjes leeg hebben....(ze zijn dol op duitse brokjes!)quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag weten wanneer je gaat, als het geen probleem voor je is tzt. Ben nu toch ook wel ernstig in need of een of twee P2's...
Ik wil je mijn plastic hulsje wel opsturen die ik had om mijn gebroken vinger te beschermen. Die helpt echt, dan stoot je misschien nog wel ergens tegenaan, maar het doet geen pijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij klopt een beetje....![]()
Ik probeerde m net korter af te knippen (nu stoot ie zo makkelijk ergens tegenaan...) maar dat gaat niet, want dat doet té veel pijn. Vijlen doet ook teveel pijn.![]()
Nu heb ik een vriendinnetje die ik morgen zie gevraagd een tipcutter mee te nemen, hopelijk gaat het daarmee, want dit is echt ruk zo. Stomme pleisterpink.
Mijne ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand nog tips qua remover? Ik heb nu remover zonder aceton van het Kruidat maar daar slaan mijn nagels en handen wit van uit.
Dat is lief!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil je mijn plastic hulsje wel opsturen die ik had om mijn gebroken vinger te beschermen. Die helpt echt, dan stoot je misschien nog wel ergens tegenaan, maar het doet geen pijn.
Heel mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Done out in Deco op China Glaze - Calypso Blue
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef bernies het volgende:
[..]
als mijn katten de zak met brokjes leeg hebben....(ze zijn dol op duitse brokjes!)
Ik gebruik de nagellakremover van het kruidvat met aceton, geen witte vingers en lak ik er snel af!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijne ook!vooral de nagelriemen...
Ja, doet ook pijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef babyfeet het volgende:
ik heb dat dus ook met die van de kruitvat en mijn nagels lijken er brozer van te worden.
au je nagel dat moet echt pijn doen zeg
die gebruik ik ook en ik vind het ook erg fijn spulquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik gebruik altijd de nagellak remover van de Hema, grote fles en fijn spul.
Ja, leuk!! Allebei doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit to te twijfelen om:
1. Nfu-Oh's te kopen
2. Konad te kopen
En ik geloof dat ik het nog ga doen ook. Wat dat konad is wel leuk enzo.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
1. Nfu-Oh's te kopen
2. Konad te kopen
Wat zijn een beetje leuke plates trouwens? Iemand suggesties/ideeën?quote:
Allebei doen! Gewoon ff zelf neuzen naar wat jíj leuk vindt!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
1. Nfu-Oh's te kopen
2. Konad te kopen
Oh dat is zeker mooi !quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Allebei doen! Gewoon ff zelf neuzen naar wat jíj leuk vindt!
Ik heb Matte About You over mn nagels gelakt, vind het zo veel leuker.
[ afbeelding ]
Ik begin langzaam te wennen aan die matte. Vind het mooi PeRiquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Allebei doen! Gewoon ff zelf neuzen naar wat jíj leuk vindt!
Ik heb Matte About You over mn nagels gelakt, vind het zo veel leuker.
[ afbeelding ]
Hoe krijg jij je vingers altijd zo mooi gelijk voor op de foto? Mijn wijsvinger werkt nooit meequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Jeetje Lindytje , had je nagel even gemist, wat een ellende![]()
Peri, geinige kleurencombo, was ik nooit opgekomen
M@x welkom! Mooie kleur heb je op
Ik heb vandaag een Show your feet op, namelijk Very berry, wat smeren die lakken lekker zeg
[ afbeelding ]
Haha weet niet?? Obli zei gister al dat haar pink half uit de kom en in de kramp lag, toen ze het probeerde..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe krijg jij je vingers altijd zo mooi gelijk voor op de foto? Mijn wijsvinger werkt nooit mee
Naja gelukkig heb ik geen 'lange vingers'quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha weet niet?? Obli zei gister al dat haar pink half uit de kom en in de kramp lag, toen ze het probeerde..![]()
Ik heb vrij lange vingers, dus misschien helpt dat?
Héél erg leuk! Écht!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens zin om te lakken, unpugged van CG, met bloemetje van een honkong plate (in spiegelbeeld!) en hier en daar wat fimo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lakken zonder knoeien gaat wel steeds beter, dat is wel relaxed, hoef steeds minder te poetsen. tuurlijk zie je door de macro wel wat, maar in het eggie is het lang nie slecht
Klinkt goed, dan ga ik die maar eens proberen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Nagellakremover van de action!!![]()
Geen witte uitslag, met aceton en maar 45 ct!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Klinkt goed, dan ga ik die maar eens proberen.
Snkr, jij hebt echt van die handmodel handen en nagels. Ik ben geen type voor lange nagels, denk ook dat ze om de haverklap zouden scheuren of afbreken omdat ik te onvoorzichtig ben. De lengte van Buzzwheedle past denk ik beter bij mij.
maar bij jou zie je ook geen deukje of niks gewoon hele mooie nagels (jaloers is )quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Thanks
![]()
Ik heb ze nog een stuk langer gehad, vond het wel handig, vooral als ik jeuk op m'n rug had![]()
Maar idd, bij ieder past een eigen lengte
Vliegjes!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens zin om te lakken, unpugged van CG, met bloemetje van een honkong plate (in spiegelbeeld!) en hier en daar wat fimo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lakken zonder knoeien gaat wel steeds beter, dat is wel relaxed, hoef steeds minder te poetsen. tuurlijk zie je door de macro wel wat, maar in het eggie is het lang nie slecht
Dat is echt heel erg cute!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, maar doe dat eigenlijk nooit....quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan kun je er altijd nog een kleurtje over lakken als je ff iets anders wilt
Oh ik wou dat ik dat kon volhouden om zo lang niet te lakken hihiquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Klopt, maar doe dat eigenlijk nooit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |