quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aahh neee.. ja ik hoorde al dat het reactiesysteem kut is, maar ik krijg het niet veranderd![]()
![]()
![]()
Enne, nieuwtje, Mams Romika blogt nu ook!![]()
http://romikanails.blogspot.com
Blijf je bezig, ik krijg een mooie nagels overdose straksquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
Nou vooruit voor het slapen gaan..![]()
[ afbeelding ]
CND Anchor Blue.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire...
Woohoo kut systeempje is er uitgesloopt, nu zou reageren moeten kunnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aahh neee.. ja ik hoorde al dat het reactiesysteem kut is, maar ik krijg het niet veranderd![]()
![]()
![]()
Enne, nieuwtje, Mams Romika blogt nu ook!![]()
http://romikanails.blogspot.com
Woooow mooi is deze!quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
CND Anchor Blue.
Ik vind hem ook mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Woooow mooi is deze!
heb um gelijk op mijn wishlist gezet
Ik heb helemaal niet op de naam gelet, maar hij zit aan de kant van die winkel met verkleedkleding, Mulder of zo. Als je daar voor gaat staan en dan richting Folkinge loopt, dan loop je er al heel snel langs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oh thanks!Waar zit 'ie aan het zuiderdiep, en hoe heet 'ie?
Maar wel mooie kleurtjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik iets met blauw
Wat is ze moooooooooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Linnie20v het volgende:
Mad as a Hatter, 2 laagjes + weinig licht + geen lakzin = slordige nagels!
[ afbeelding ]
Prettiesquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
CND Anchor Blue.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire...
Ah op die fiets. Al vind ik dan wel dat mijn huid nog bleker wordt Maar wel leuk voor eerste werkdagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef bernies het volgende:
[..]
ik bedoel lak je nagels op je eerste werkdag blauw! En dan Albert heijn (Appie) blauw! Snappie?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook mooi.![]()
Oblivion, laat je je nagellak er weleens langer dan een dag opzitten?Dan zie ik dat je iets heel moois hebt gemaakt en een paar uur later post je alweer iets anders.
Ja! Prima lak.quote:
shit!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef Linnie20v het volgende:
HALLO the up and away collectie staat online op TD!!!!!!!!!!!![]()
Potver....moet ik nu alweer gaan bestellen?? nee toch
ik vind hem wel origineel, is wel wat voor halloweenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef Daph_ het volgende:
http://blogs.nailsmag.com(...)el-Eyeball-Nail.aspx
Huuuuuu
oeh, mooi zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
Mijn rood wat bijgewerkt en gepimped, vond het te leuk om weer af te halen![]()
[ afbeelding ]
Heeel leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt super leuk!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Stempelquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, mooi zeg
is dat sticker of stempel?
Ja, dat doe ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef Mirjam het volgende:
ikweetnietwiehetvroeg; doe je de seche vite wel op als de nagellak eronder nog wat nat is? dat is namelijk wel de bedoeling geloof ik
[ afbeelding ]
WOW wat kun jij mooi stempelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jouw nagels worden mooier en mooier!
Wauw, liefde aan jou nagels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat vaak via-via-via-via-via..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn rechterhand zijn de meeste maar kort van
breuk ende zo.
Ik krijg net een nieuwsbrief van een nagel webwinkel waar ik nog nooit van gehoord hebhoe kom ik daar nou weer op de mailinglist
wauw!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
moet je maar niet zulke bjoetiful nails showenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief! Ik word er verlegen van
[ afbeelding ]
Wat mooi!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
CND Anchor Blue.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI DS Sapphire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde alleen maar even het fleeceplaid tussen de bank stoppen voor de honden.....
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat doet zeker AUWWW!! Even koelen onder de kraan, anders gaat het misschien kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde alleen maar even het fleeceplaid tussen de bank stoppen voor de honden.....
*** The Truth Is Out There ***
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!auuuwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!oeh, shit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Oef, jammer dat je niet dichtbij woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo gemakkelijk te maken.op je nagel.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!Au!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erop!
Ik heb een AUWAUWAUWAUWAUWAUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Issie echt helemaal stuk?
erop
Mooie kleur Nune!Knoei
Ja, tot waar je de scheur ziet lopen, issie echt helemaal ingescheurd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Issie echt helemaal stuk?
erop
Mooie kleur Nune!
Ohooh..quote:
Coolio!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
for audrey is tof!
Mijn niet zo nette konad, maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ]
Die stond tussen haakjes op mijn wishlist. Maar ik denk dat ik die haakjes maar weghaal, want hij is mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ohooh..![]()
Ze blijven mooi!
Ik doe met je mee, iets meer groen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mint Mojito van Orly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |