Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te makenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:05 schreef Loqi het volgende:
Mooi die choco-lak Puckzzz![]()
*breekt choco-letter aan*
de Stampy sets van Essence zijn te koop bij de grotere Kruidvat filialen voor 2,99quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zit online te zoeken naar een stempels, Ik kom alleen telkens op belachelijk dure pakketten van Konad uit, zijn die dingen er ook in betaalbare versies?
Noes!! Welke is er gesneuveld? Even een mailtje sturen naar David!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Oblivion het volgende:
Pakketje van TD binnen gekregen is er een nagellak kapot...
Essence heeft ze ook...alleen heeft niet elke Kruidvat het stempelpakketje in het assortimentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zit online te zoeken naar een stempels, Ik kom alleen telkens op belachelijk dure pakketten van Konad uit, zijn die dingen er ook in betaalbare versies?
Als je paypal hebt, dan moet je nu bestellen bij http://www.ocnailart.com/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Ik heb, met fleurige roze nagels, een baan!Ah to go jaarbeurs Ben dr blij mee
Hihi dat ziet er een beetje gek uit jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te maken
[ afbeelding ]
is er alweer af, vond het niet netjes gedaan
Best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te maken
[ afbeelding ]
is er alweer af, vond het niet netjes gedaan
Tnx, ik zal kijken of ik mijn moeder kan overhalen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je paypal hebt, dan moet je nu bestellen bij http://www.ocnailart.com/
Wel snel zijn, want ze verhogen de internationale inkoop voor free shipping, van 20 $ naar 40 $, 15 januari.
En als je dan dailynail invult bij coupon-code, krijg je ook nog 30% korting!
Maar dan moet je dus wel snel wezen!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Ik heb, met fleurige roze nagels, een baan!Ah to go jaarbeurs Ben dr blij mee
Gaat echt rap hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef Misstique het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Mooie lakjes voorbij zien komen in het vorige topic weer..
geen idee, ik kan toch niet voorzien wat het effect is op de kleur die er al op zit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Daph_ het volgende:
Jullie weten het dus ook niet?![]()
[/vraagtaandachtvoornagellakdilemma]
Dat staat erbijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik kan toch niet voorzien wat het effect is op de kleur die er al op zit?
dan nog moet ik het ook maar visualiseren vanaf een wazige omschrijvingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat staat erbijHeb ik al uitgeprobeerd op mijn papiertje
Ik denk CG Metallic Muse.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gaat echt rap hierWelk lakje ga je zaterdag op doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |