Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te makenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:05 schreef Loqi het volgende:
Mooi die choco-lak Puckzzz![]()
*breekt choco-letter aan*
de Stampy sets van Essence zijn te koop bij de grotere Kruidvat filialen voor 2,99quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zit online te zoeken naar een stempels, Ik kom alleen telkens op belachelijk dure pakketten van Konad uit, zijn die dingen er ook in betaalbare versies?
Noes!! Welke is er gesneuveld? Even een mailtje sturen naar David!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Oblivion het volgende:
Pakketje van TD binnen gekregen is er een nagellak kapot...
Essence heeft ze ook...alleen heeft niet elke Kruidvat het stempelpakketje in het assortimentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zit online te zoeken naar een stempels, Ik kom alleen telkens op belachelijk dure pakketten van Konad uit, zijn die dingen er ook in betaalbare versies?
Als je paypal hebt, dan moet je nu bestellen bij http://www.ocnailart.com/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Ik heb, met fleurige roze nagels, een baan!Ah to go jaarbeurs Ben dr blij mee
Hihi dat ziet er een beetje gek uit jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te maken
[ afbeelding ]
is er alweer af, vond het niet netjes gedaan
Best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te maken
[ afbeelding ]
Tnx, ik zal kijken of ik mijn moeder kan overhalen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je paypal hebt, dan moet je nu bestellen bij http://www.ocnailart.com/
Wel snel zijn, want ze verhogen de internationale inkoop voor free shipping, van 20 $ naar 40 $, 15 januari.
En als je dan dailynail invult bij coupon-code, krijg je ook nog 30% korting!
Maar dan moet je dus wel snel wezen!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Gaat echt rap hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef Misstique het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Mooie lakjes voorbij zien komen in het vorige topic weer..
geen idee, ik kan toch niet voorzien wat het effect is op de kleur die er al op zit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Daph_ het volgende:
Jullie weten het dus ook niet?![]()
[/vraagtaandachtvoornagellakdilemma]
Dat staat erbijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik kan toch niet voorzien wat het effect is op de kleur die er al op zit?
dan nog moet ik het ook maar visualiseren vanaf een wazige omschrijvingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat staat erbijHeb ik al uitgeprobeerd op mijn papiertje
Ik denk CG Metallic Muse.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gaat echt rap hierWelk lakje ga je zaterdag op doen?
wooow, die is eng!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef Daph_ het volgende:
http://blogs.nailsmag.com(...)el-Eyeball-Nail.aspx
Huuuuuu
Matte flakiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, MAY over Nfu Oh is ook pretty. Zo hou ik 't nog wel vol tot donderdag!
Zal straks eens kijken of ik er wat van kan maken, heb toch eigenlijk wel daglicht nodig.. en om op het werk nou te gaan zitten fotograferenquote:
Wanneer heb jij besteld?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Linnie20v het volgende:
TD pakket vandaag binnen! Je kunt wel zien wie er geFAILt heeft met de Alice in Wonderlandlakjes
Whehe!!Ga het pakketje nu open maken!!
Hoor net dat een vriend van m'n broertje is overleden, wist dat hij ziek was maar verdorie. 21 jaar is jong! Veel te jong!![]()
Ik wil ooookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Linnie20v het volgende:
TD pakket vandaag binnen! Je kunt wel zien wie er geFAILt heeft met de Alice in Wonderlandlakjes
Whehe!!Ga het pakketje nu open maken!!
Hoor net dat een vriend van m'n broertje is overleden, wist dat hij ziek was maar verdorie. 21 jaar is jong! Veel te jong!![]()
Ja, en Burdie had 'm ook al binnen he!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij besteld?![]()
Gecondoleerd trouwens.. Kreeg gisteren bericht dat mijn leidinggevende op mijn vorige baan is overleden.. Ook al zo jong, 29. Shocking![]()
Hm.quote:Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Details Arrived Abroad, January 12, 2010, 12:28 pm, NETHERLANDS
Wat een onzettend mooie kleur!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het via inloggen op td met je naam en wachtwoord.. Dan op je trackingnummer klikken. Ik vind het te veel moeite om de track n trace te kopiëren vanuit de invoicequote:
Mooi! Kleur ook! Is dat toevallig Bellydancing van Sephora? Zo nee, hij lijkt sprekendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een onzettend mooie kleur!
Ik heb net even zitten knutselen en dit is het resultaat
[ link | afbeelding ]
Oh ja.. nou, die van mij staat nog op Forest Park. Hoeveel ben je nou kwijt als je douane moet betalen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik doe het via inloggen op td met je naam en wachtwoord.. Dan op je trackingnummer klikken. Ik vind het te veel moeite om de track n trace te kopiëren vanuit de invoice
Wat leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wanneer heb je 'm besteld? Hij wordt alleen geupdate alstie eruit gevist wordt door de douane (zoals bij dezequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja.. nou, die van mij staat nog op Forest Park. Hoeveel ben je nou kwijt als je douane moet betalen?
De 5e, zo'n 5 minuten nadat ze op de website stondenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je 'm besteld? Hij wordt alleen geupdate alstie eruit gevist wordt door de douane (zoals bij deze) Zal eens kijken wat we moeten betalen als dat erbij op komt..
Erg mooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk CG Metallic Muse..
En jij?
quote:Haaaaai Sjeen,
Ik heb gister nog 6 flesjes van Sinful Colors gekocht plus twee tubes Eucerin.
Zodra ik tijd heb om naar het postkantoor te gaan zal ik het opsturen…
mag je straks naar me zwaaien, k loop er elke dag langsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Nou mij nagels waren er blijkbaar zo slecht aan toe dat het vijlen niet echt goed ging..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Nagelriemen kapot door het vijlen?Hoe krijg je dat voor elkaar?
Mag ik vragen hoe je vijlt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:22 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou mij nagels waren er blijkbaar zo slecht aan toe dat het vijlen niet echt goed ging..
Dankjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mooi! Kleur ook! Is dat toevallig Bellydancing van Sephora? Zo nee, hij lijkt sprekend
Hoe krijg je je nagels zo? Wat ontzettend mooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Im Going To Love Myself, Funky Limelight, Bright Tights
P2 is volgens mij niet online te bestellen en voor zover ik weet alleen in Duitsland te koop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet jij waar die te bestellen is?![]()
Of sowieso waar ik P2 nagellak kan krijgen? Ik las iets over Duitsland?
Ze bedoelt waarschijnlijk de nagelstyliste die heeft gevijld. Ik had hetzelfde, nooit mijn nagelriemen onderhouden en die gingen toen ook bloeden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je vijlt?En wat voor vijl je gebruikt?
Mooi die Metalic Muse! Coole Konad op je nagels ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, Metallic Muse en wagon Trail
[ afbeelding ]
Im Going To Love Myself, Funky Limelight, Bright Tights
[ afbeelding ]
Mad As A Hatter, Absolutely Alice!
En had nog een Seche Restore erbij!
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef Rockabella het volgende:
Ringvinger moet nog wat bijgevijld worden geloof ik. Ik ben er zo blij mee! Geen afgekloven stompjes meer!
Nagelriemen zijn wat kapot gegaan door het vijlen maar ben al aan het olien.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nagelriemen ook nooit onderhouden, zelfs kapot gebeten (de velletjes), maar van vijlen gingen mijn nagelriemen niet bloeden, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ze bedoelt waarschijnlijk de nagelstyliste die heeft gevijld. Ik had hetzelfde, nooit mijn nagelriemen onderhouden en die gingen toen ook bloeden.
Mooi, Rockabella!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef princess-a het volgende:
Hoe krijg je je nagels zo? Wat ontzettend mooi![]()
Oh oké. Verschillende ervaringen dan met nagelstylistes, denk ik?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn nagelriemen ook nooit onderhouden, zelfs kapot gebeten (de velletjes), maar van vijlen gingen mijn nagelriemen niet bloeden, vandaar mijn vraag
Ik had niet begrepen dat ze haar nagels door een nagelstyliste had laten doen, daardoor komt mijn verwarringquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh oké. Verschillende ervaringen dan met nagelstylistes, denk ik?
Haha, gevalletje miscommunicatie!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had niet begrepen dat ze haar nagels door een nagelstyliste had laten doen, daardoor komt mijn verwarring!
Zelf heb ik nog nooit een manicure gehad of wat dan ook, doe het altijd zelf..
Jep, inderdaad jarenlang rond gelopen met hele slecht verzorgde nagels. Er waren er maar 2 die een beetje bloeden, maar ik ben al lang blij met het resultaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ze bedoelt waarschijnlijk de nagelstyliste die heeft gevijld. Ik had hetzelfde, nooit mijn nagelriemen onderhouden en die gingen toen ook bloeden.
Mooi, Rockabella!
Had het er ook niet bijgezet, snap je verwarringquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had niet begrepen dat ze haar nagels door een nagelstyliste had laten doen, daardoor komt mijn verwarring!
Zelf heb ik nog nooit een manicure gehad of wat dan ook, doe het altijd zelf..
Doe het ook niet zelfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:50 schreef Franneh het volgende:
Wow Krupel, erg leuk!
Ik zou dat echt niet kunnen met mijn linkerhand op rechts.![]()
[ afbeelding ]
Beetje brak klein plaatje en moet ze nodig vijlen, maar nog geen zin in gehad..
Welkomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Rockabella het volgende:
Nou, ik heb ze! Eindelijk mooie nagels! Vanmiddag acryl laten zetten, zit ook al een lakje op.
Tenvens tvp, en foto's zal ik zo maken!
Thanks! Ik kwijl hier al tijden mee, dus ga nu ook eens proberen af en toe wat te postenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WelkomIemand met zo'n nick moet wel cool zijn
ik vind het wel verwarrend, er is ook een mod met dezelfde usernamequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WelkomIemand met zo'n nick moet wel cool zijn
Sommige DA's hebben ze, verder weet ik het eigenlijk niet.. In de winkel is OPI best prijzig, ik geloof 13,95 per flesje. Online kosten ze $ 4.99 (dat is nog geen vier euro)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Had het er ook niet bijgezet, snap je verwarring.
Ik ben echt een noob wat nagels betreft, plus die van mij waren echt flink kapotgebeten,
meest verstandige leek me dus om naar een nagelstyliste te gaan.
(Vraagje trouwens, die Opi lakjes kan ik gewoon in de winkel kopen he? Iemand die enig idee heeft waar ik die lakjes in Groningen kan kopen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |