Ja klopt! Kwam ik pas later achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel verwarrend, er is ook een mod met dezelfde username![]()

Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Ga toch maar eens online kijken danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sommige DA's hebben ze, verder weet ik het eigenlijk niet.. In de winkel is OPI best prijzig, ik geloof 13,95 per flesje. Online kosten ze $ 4.99 (dat is nog geen vier euro)

jij was eerder... daarom heeft haar username ook 2 hoofdletters i, in plaats van l-lenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ja klopt! Kwam ik pas later achter.

Oh MOOI!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef Krupelhintsje het volgende:
Mijn nieuwe nageltjes!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wacht tot de OPI Hong Kong collectie er ook op staatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef Linnie20v het volgende:
HALLO the up and away collectie staat online op TD!!!!!!!!!!!
Potver....moet ik nu alweer gaan bestellen?? nee toch

Goedzo! Bij de HK collectie zal ik me niet in kunnen houden denk ik..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ja doe ik ook![]()
En ik wil dat Misa met een spring collectie komt! Nog helemaal niets over gelezen

Je mag mij altijd PM'en hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iemand die evt samen ene grote bestelling wil doen bij TD??

Wacht dat je van op je eerste werkdag Appieblauw?????!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Ik heb, met fleurige roze nagels, een baan!Ah to go jaarbeurs Ben dr blij mee

Berniesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil ooook!!
en gecondoleerd, wat klote zeg
[..]
Ja, en Burdie had 'm ook al binnen he!
Ook al zo'n naar bericht

ik zeg deze doen van h&m:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef bernies het volgende:
[..]
Wacht dat je van op je eerste werkdag Appieblauw?????!!!!

Ik baal daar zo erg vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wel in ieder geval. Dan haal ik de halve nagellak ineens los.

Ze zijn mooi, ik word er meteen hebberig van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Daph_ het volgende:
Oooooh nog even snel:
Scrangie heeft een PR foto van Nubar Sparkles online! Ooooooooh! Night Sparklesreleasedatum 30 januari!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |