LeXX | donderdag 31 december 2009 @ 01:02 |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009: 2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix 2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one 2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir Grand Prix van Spanje 2009 Formula1 Grand Prix de Monaco 2009 2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix 2009 Formula 1 Santander British Grand Prix 2009 Formula 1 Santander German Grand Prix 2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix 2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe 2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix 2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix 2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix 2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil 2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport.com Onze boyz: - Christijan Albers - Robert Doornbos - Giedo van der Garde Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing Teams: - McLaren - Ferrari - BMW Sauber - Renault - Scuderia Toro Rosso - Red Bull Racing - Williams - Brawn GP - Force India - Campos Meta 1 - Lotus F1 Racing - Virgin Racing - US F1 Team Sporting Regulations [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site [PDF]2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations [PDF]2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 Technical Regulations 2009 [PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application [PDF]2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations Testschema ![]() ![]() McLaren 01. Jenson Button WDC 2009 02. Lewis Hamilton Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP 03. Nico Rosberg 04. Michael Schumacher Red Bull Racing 05. Sebastian Vettel 06. Mark Webber Ferrari 07. Felipe Massa 08. Fernando Alonso Williams 09. Rubens Barrichello 10. Nico Hülkenberg Renault 11. Robert Kubica 12. TBA Force India 14. Adrian Sutil 15. Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso 16. Sébastien Buemi 17. TBA Lotus F1 Racing 18. Jarno Trulli 19. Heikki Kovalainen Campos Meta 1 20. TBA 21. Bruno Senna US F1 Team 22. TBA 23. TBA Virgin Racing 24. Timo Glock 25. Lucas Di Grassi Sauber 26. Kamui Kobayashi 27. TBA Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA. De kalender voor 2010 met 19 races ![]() Eindstanden 2009 Eindstanden F1-kampioenschap Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009 Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd. Artikel 1 Artikel 2 (in het Duits) Artikel 1 BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. ![]() FOK!sport F1-site De OP is hier te vinden SPOILER [ Bericht 49% gewijzigd door LeXX op 31-12-2009 12:58:50 (OP toegevoegd) ] | |
Sally | donderdag 31 december 2009 @ 01:04 |
quote:Dat moet je even aan een modje vragen als je het in jouw post wil hebben ![]() Ik kan wel even de OP kopiëren in mijn post! | |
LeXX | donderdag 31 december 2009 @ 01:08 |
quote:Zou jij een mod willen vragen? Jij zit hopelijk wel achter een normale pc ![]() ![]() | |
Sally | donderdag 31 december 2009 @ 01:10 |
- Edit: niet meer nodig ![]() [ Bericht 49% gewijzigd door Sally op 31-12-2009 16:11:51 ] | |
Sally | donderdag 31 december 2009 @ 01:12 |
quote:Done: [FB] SPT-Feedback Edit: quote: | |
LeXX | donderdag 31 december 2009 @ 01:18 |
Thx! ![]() ![]() | |
Burnie88 | donderdag 31 december 2009 @ 01:43 |
TVP | |
Big-Ern | donderdag 31 december 2009 @ 07:49 |
Tung schijnt dan toch in trek te zijn. Nu zou naar verluid Campos hem willen hebben als coureur. Hoe dan ook, hij is geen rijder die om zijn rijderskwaliteiten gehaald wordt. Ik zou hem ook weer tekort doen als paydriver. | |
vosss | donderdag 31 december 2009 @ 07:50 |
Kan een mod de TT aanpassen? We zitten op deel 62. Thanks ![]() | |
Tarado | donderdag 31 december 2009 @ 07:55 |
tvp | |
Tarabass | donderdag 31 december 2009 @ 08:25 |
quote:Als we elk topic voortaan hetzelfde nummer geven, kan dat nog wel even duren ![]() | |
Automatic_Rock | donderdag 31 december 2009 @ 08:53 |
Als iedereen terug komt, dan wil ik Irvine terug ![]() | |
Big-Ern | donderdag 31 december 2009 @ 09:15 |
Situatie Campos Meta1 alarmerend: faillissement dreigt Uitgegeven door Jordy Stuivenberg 31 december 2009 08:09 - Print artikel Het gaat slechter dan verwacht met het F1-team Campos Meta1. Het is een publiek geheim dat het team van Adrian Campos, dat in 2010 in de F1 hoopt te debuteren, op zoek is naar een rijder met geld. Het gebrek aan liquide middelen lijkt echter groter dan voorzien: een drama voor het team dreigt. De bekendmaking van de tweede rijder, naast Bruno Senna, laat lang op zich wachten. Teambaas Campos liet al weten dat er een rijder met veel geld nodig is, omdat het team anders geld tekort komt. Het aantrekken van sponsoren verloopt ook alles behalve soepeltjes. Nog niet een grote naam heeft zich willen binden aan het team. Veelal wordt er door Spaanse sponsoren gekozen om de succesvolle Fernando Alonso te steunen, terwijl bijvoorbeeld Telefonica ervoor kiest om de Grands Prix van Barcelona en Valencia van een financiële injectie te voorzien. Na de openlijke twijfels van Bernie Ecclestone verzekerde Campos ons ervan dat het team dit jaar gewoon van start gaat, maar of dat daadwerkelijk gebeurt, is onduidelijk. Campos zou nog enkele miljoenen nodig hebben om erbij te zijn in Bahrein, laat staan het seizoen af te maken. Ook nu, zonder het geld van de tweede rijder, moeten leveranciers al betaald worden en wil het personeel graag het loon op tijd uitbetaald krijgen. Zonder inkomsten is dat even vol te houden, maar een faillisement is in dat geval onafwendbaar. http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=20410 Welkom Stefanovic GP. | |
Schunckelstar | donderdag 31 december 2009 @ 09:34 |
dat begint al lekker dan ![]() | |
Mikkie | donderdag 31 december 2009 @ 09:56 |
Ha, mooi. Het is nog geen 2010 of het gedonder begint al ![]() | |
ArcticBlizzard | donderdag 31 december 2009 @ 10:11 |
Met prodrive zou je dit probleem waarschijnlijk niet gehad hebben, maarja die wilde niet met een cosworth motor rondrijden... | |
Atreidez | donderdag 31 december 2009 @ 10:20 |
quote:Ja, en ik Mansell ![]() Kan jij de TT niet ff aanpassen? | |
Googolplexian | donderdag 31 december 2009 @ 10:38 |
tvp ... en vergeet de nieuwe banner niet ![]() ![]() | |
Big-Ern | donderdag 31 december 2009 @ 10:45 |
quote: Ik kan me niet voorstellen dat dit het enige struikelblok was. | |
Klonk | donderdag 31 december 2009 @ 10:46 |
quote:red five en een mooie snor ![]() | |
Tarado | donderdag 31 december 2009 @ 10:56 |
quote:Als dat zo doorgaat wordt het een topless banner in 2011 ![]() | |
Googolplexian | donderdag 31 december 2009 @ 11:00 |
quote:USF1 brengt wat siliconen naar de banner ![]() Zo zien Amerikaanse nieuwtjes eruit, ja | |
Atreidez | donderdag 31 december 2009 @ 11:21 |
USF1 gaat met een bumper rijden? ![]() | |
Schunckelstar | donderdag 31 december 2009 @ 11:24 |
quote:richards is iemand die zich niet makkelijk laat beinvloeden door bernie, ik denk dat dat het grootste styruikelblok was ![]() | |
bodylotion | donderdag 31 december 2009 @ 11:48 |
quote:ahw zonde ![]() | |
Gauner | donderdag 31 december 2009 @ 12:00 |
tvp | |
Sally | donderdag 31 december 2009 @ 12:04 |
quote:Allang gevraagd ![]() ![]() | |
Sally | donderdag 31 december 2009 @ 12:07 |
quote:Ik upload die even naar de FOK!servers en zet 'm in de wiki ![]() Edit: allebei gedaan ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 31-12-2009 12:13:44 ] | |
kepler | donderdag 31 december 2009 @ 12:08 |
nu alweer bijna een team failliet ![]() | |
Atreidez | donderdag 31 december 2009 @ 12:49 |
Leuk voor Bruno ook, heeft ie straks nog geen stoeltje ![]() | |
LeXX | donderdag 31 december 2009 @ 13:00 |
quote:Thx! Toegevoegd bij mijn op ![]() | |
Automatic_Rock | donderdag 31 december 2009 @ 13:04 |
quote:jawel ![]() | |
nils7 | donderdag 31 december 2009 @ 13:16 |
De beste wensen alvast ![]() ![]() | |
Trystar | donderdag 31 december 2009 @ 14:16 |
quote: ![]() (tvp) | |
Peterselieman | donderdag 31 december 2009 @ 15:27 |
Groot nieuws allemaal weer | |
ElmarO | donderdag 31 december 2009 @ 15:39 |
quote:Toch niet helemaal alleen. ![]() | |
Peterselieman | donderdag 31 december 2009 @ 15:41 |
Het nieuwe puntensysteem in de F1 gaat waarschijnlijk weer op de schop: Domenicali: \"Punten voor pole en snelste ronde\" | |
vingerplant | donderdag 31 december 2009 @ 16:03 |
quote:En Sally post dat topic gewoon 3 posts nadat ik dat heb gedaan ![]() Ralf-fans verenigt u! Wel jammer van Campos. In dat Amerikaanse team heb ik ook weinig vertrouwen, dus het blijft nog even spannend. | |
vingerplant | donderdag 31 december 2009 @ 16:04 |
quote:Ik kan me daarin wel vinden eigenlijk, zeker met punten voor de pole. | |
ElmarO | donderdag 31 december 2009 @ 16:10 |
quote:Ah, je bent er nog. Zijn we met in ieder geval met z'n drieën. ![]() ![]() | |
vingerplant | donderdag 31 december 2009 @ 16:14 |
Hoe denkt Peter Sauber eigenlijk over hem? Dat lijkt me toch het best mogelijke vrije stoeltje. Anders toch echt liever bij TR. Maar goed, als onze held maar rijdt is het sowieso goed ![]() | |
ElmarO | donderdag 31 december 2009 @ 16:15 |
quote:Dat sowieso. Ik word gewoon al helemaal warm van het idee alleen al dat hij misschien weer in de F1 gaat rijden. ![]() | |
Atreidez | donderdag 31 december 2009 @ 16:40 |
On the side news van de eigen FP; Britse koningin eert Button en Brawn | |
vingerplant | donderdag 31 december 2009 @ 17:22 |
quote:Ik ook. Iedereen waarschijnlijk, want er zit een stukje Ralf-adoratie in ieder van ons alleen geeft niet iedereen het toe ![]() | |
Schunckelstar | donderdag 31 december 2009 @ 17:29 |
quote:ik weet iig van één iemand zeker dat er geen stukje ralf-adoratie inzit... ralf ![]() ![]() | |
ArcticBlizzard | donderdag 31 december 2009 @ 17:34 |
Ik denk dat bij Ralf vooral veel ralf adoratie heeft, ik hoef hem niet terug te zien in de F1. [ Bericht 3% gewijzigd door ArcticBlizzard op 31-12-2009 18:13:23 ] | |
Sinister-D- | donderdag 31 december 2009 @ 17:46 |
quote:Laat die Stefanovic maar. Ik vind die kerel nog louchener (is dat wel een woord ![]() ![]() Zeker nu die laatst dat plan lanceerde om van Toyota een veredelt testteam te maken voor betalende coureurs. | |
Sally | donderdag 31 december 2009 @ 18:38 |
quote: quote: ![]() SPOILER [ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 31-12-2009 19:05:38 ] | |
bodylotion | vrijdag 1 januari 2010 @ 05:56 |
Iedereen een goed en gezond 2010 toegewenst - en moge het een topseizoen worden! | |
Googolplexian | vrijdag 1 januari 2010 @ 08:23 |
Gelukkig nieuwjaar allen ![]() | |
Tarado | vrijdag 1 januari 2010 @ 08:43 |
Ik wens allemaal een top 2010! | |
Bastard | vrijdag 1 januari 2010 @ 08:53 |
quote:Dan had Schumacher in het verleden met een nog grotere voorsprong het kampioenschap gewonnen, ben benieuwd of hij dat trucje weer kan flikken. | |
Sally | vrijdag 1 januari 2010 @ 11:14 |
![]() Goed nieuw jaar! | |
Peterselieman | vrijdag 1 januari 2010 @ 13:59 |
Gelukkig nieuw jaar allemaal | |
voyeur | vrijdag 1 januari 2010 @ 16:02 |
quote:Dan had Kimi het afgelopen jaar ook wat meer punten gehad voor zijn snelste rondes. En een gelukkig nieuwjaar natuurlijk behalve voor de Ralf fans ![]() | |
Trystar | vrijdag 1 januari 2010 @ 16:06 |
Gelukkig Nieuwjaar iedereen! ![]() | |
Sally | vrijdag 1 januari 2010 @ 16:28 |
Jaaroverzicht 2009: Formule 1 Wat is er toch een boel gebeurd in 2009... ![]() | |
ElmarO | vrijdag 1 januari 2010 @ 18:37 |
quote: | |
ArcticBlizzard | vrijdag 1 januari 2010 @ 18:39 |
Gelukkig nieuwjaar. | |
Schunckelstar | zaterdag 2 januari 2010 @ 11:42 |
quote:goed nieuws ![]() | |
Atreidez | zaterdag 2 januari 2010 @ 12:03 |
Waar rook is is vuur. Het zal niet de eerste keer zijn dat iets wordt ontkend om het een paar dagen later bevestigd te zien van de zelfde persoon die het ontkende ![]() En een prettig 2010 allemaal ![]() | |
4-elements | zaterdag 2 januari 2010 @ 13:25 |
Laten we het aub een goed jaar houden. Geen Ralf in de F1 graag! Rijdt in de DTM nog niet eens een deuk in een pakkie boter. ![]() | |
bodylotion | zaterdag 2 januari 2010 @ 15:04 |
quote:volgens mij betekent dat dat Ralf al getekend heeft ![]() | |
WEST | zaterdag 2 januari 2010 @ 15:41 |
quote:Dat hoop ik van niet. Iedereen nog een gelukkig 2010 ![]() | |
Schunckelstar | zaterdag 2 januari 2010 @ 15:45 |
quote:in de f1 zou me dat idd niet verbazen nee ![]() we kunnen alleen maar hopen dat ie de waarheid spreekt | |
nils7 | zaterdag 2 januari 2010 @ 16:41 |
f1.fok.nl werkt niet meer ![]() | |
Automatic_Rock | zaterdag 2 januari 2010 @ 17:29 |
quote: ![]() | |
Sally | zondag 3 januari 2010 @ 01:11 |
Helaas niet.. ook voetbal.fok.nl en nog wat subsites doen het niet meer en worden (volgens mij) doorgelinkt naar de nieuwe FOK!sport. Overigens is er nogal wat commentaar op gekomen, zoals je in het FB-topic kan lezen (en mss wil je zelf ook een duit in het zakje doen.) | |
LeXX | zondag 3 januari 2010 @ 10:12 |
quote:HIj zegt alleen dat de geruchten nonsens zijn, dat kan betekenen dat het waarheid is ![]() Ik vind één Schumacher voor volgend jaar wel genoeg eigenlijk ![]() | |
Tarado | zondag 3 januari 2010 @ 13:09 |
SCHUMACHER TURNS 41 TODAY, TEST SCHEDULE SET Posted on | January 3, 2010 | by James Allen | No Comments Michael Schumacher will be blowing out the 41 candles on his birthday cake today. quote:http://www.jamesallenonf1.com/2010/01/schumacher-turns-41-today-test-schedule-set/?utm_campaign=UA-7628173-1&utm_medium=twitter&utm_source=twitter | |
sasquatsch | maandag 4 januari 2010 @ 11:07 |
quote:Punten voor pole en snelste ronde zijn geen slecht idee, al kan het voor sommigen ook verkeerd aflopen. ![]() Zoals met Moss, die in 1958 dacht de snelste ronde te hebben, maar zijn pitbord verkeerd las, waardoor Hawthorn er met de snelste ronde en de titel vandoor ging. Tevens TVP | |
kepler | maandag 4 januari 2010 @ 11:34 |
De la Rosa naar Sauberquote: | |
LeXX | maandag 4 januari 2010 @ 11:49 |
quote:Schijnt hij alweer te ontkennen... Zou wel gaaf zijn. Volgende stap is natuurlijk ons Jos die een herintrede doet ![]() ![]() | |
bodylotion | maandag 4 januari 2010 @ 12:04 |
Heidfeld is ook een ervaren rijder. En zou voor Sauber een stuk efficiënter zijn, denk ik. Volgens een aantal members van het autosport forum zou Renault vandaag ook zijn 2e rijder bekend maken. Grossjean? | |
Big-Ern | maandag 4 januari 2010 @ 12:11 |
quote: Hahaha, onze Jos ja. We hebben in Nederland altijd behoorlijk negatief over hem gedaan, maar hij kon echt wel jakkeren! Hij was ook wel een dusdanig spectaculair coureur waarvoor je voor de buis bleef hangen, of naar het circuit toogde. Hij viel gewoon te vaak uit, dat was zijn grootste zwakte. | |
ArcticBlizzard | maandag 4 januari 2010 @ 12:40 |
quote:Laatste keer dat ik naar hem ging kijken kwam die alleen niet opdagen................. Wie weet heeft zijn zoon Max meer geluk. | |
sasquatsch | maandag 4 januari 2010 @ 12:55 |
quote:Heidfeld? | |
UnoclaM | maandag 4 januari 2010 @ 13:34 |
goed dat er nu per sport geselecteerd kan worden op sport.fok ![]() | |
bodylotion | maandag 4 januari 2010 @ 14:14 |
quote:BMW Sauber Ferrari F1 Team ![]() ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door bodylotion op 04-01-2010 15:37:57 ] | |
Schunckelstar | maandag 4 januari 2010 @ 14:15 |
lijkt me dat dat nog gewoon verdwijnt ![]() | |
nils7 | maandag 4 januari 2010 @ 15:23 |
quote:Maar ik zie zo nog steeds niet de andere autosport berichten ![]() of ik ben een ![]() | |
sasquatsch | maandag 4 januari 2010 @ 15:45 |
quote:Ik heb hetzelfde. Voorheen zag je in een oogopslag zowel het laatste F1 als autosport nieuws. Nu moet je voor beide afzonderlijk boven in het menu klikken. En dan nog niet eens de berichten van november en december ![]() | |
Sally | maandag 4 januari 2010 @ 16:11 |
quote:Dat kon eerder ook al, met f1.fok.nl en voetbal.fok.nl o.a. Maar er wordt al veel gezegd dat het met de nieuwe site niet genoeg uitgesplitst is, en in de tracker links staat nog altijd al het sportnieuws, niet uitgesplitst quote:Menubalk: 'sporten', kies 'autosport' in de dropdown. quote:Er komen nog nieuwe menu-items zoals Tennis, Schaatsen. En de bug dat niet alle berichten getoond worden, is al doorgegeven ![]() Edit: overigens is de roep om meer aparte sites voor de verschillende takken van sport al erg luid, en er wordt serieus naar gekeken iig. | |
bodylotion | maandag 4 januari 2010 @ 16:47 |
Robert Kubica will stay with Renault Formula 1 team | |
nils7 | maandag 4 januari 2010 @ 17:05 |
quote:Ja maar je ziet het niet meer samen ![]() | |
M.Melandri | maandag 4 januari 2010 @ 18:33 |
quote:Dan heb ik liever ralf terug. | |
vosss | maandag 4 januari 2010 @ 19:01 |
quote:Daar kon hij in 8 van de 10 gevallen zelf helemaal niets, maar dan ook niets aan doen. Er is een keer iemand geweest, een Brit als ik me niet vergis, die ook compleet debiel werd van al die grindbak grapjes over Jos en die heeft alle races uitgezocht. Hij viel vaak uit door een kapotte auto ja, of door andere coureurs. Hij is zelf relatief gezien bv veel en dan ook echt veeeeel minder vaak door eigen fouten uitgevallen dan bv een Coulthard. Ik kan het nu natuurlijk niet meer terug vinden, maar het staat vast nog ergens op internet. Jos had een beter gemiddelde dan het halve huidige veld, dus die grapjes zijn gewoon bullshit. ![]() | |
sasquatsch | maandag 4 januari 2010 @ 19:02 |
quote:Ik denk dat het Fisichella wordt. Ik las in een Frans artikel dat Montezemelo ergens een uitspraak afsloot met quote:Geen Fisichella, dus neem ik aan dat deze gaat racen. En dan is Sauber de voor de hand liggende keuze. Ik zag dat ook Fok!Sport door NewsNow wordt gebruikt om nieuws te tonen. Bijvoorbeeld deze link De la Rosa ontkent deal met Sauber | |
bodylotion | maandag 4 januari 2010 @ 19:08 |
quote:mensen die zo flauw doen over Jos hoef je wat betreft F1 dan ook niet serieus te nemen. | |
vosss | maandag 4 januari 2010 @ 19:25 |
1-0 voor jou. Als mensen zoiets roepen dan ben ik meteen klaar met ze en praat ik nooit meer met ze over F1 ![]() | |
Atreidez | maandag 4 januari 2010 @ 19:43 |
Die schuiver op Duitsland met de auto van herr schumi zelf, in de quali.. dat was volgens mij 1 van de acties die m die naam heeft opgeleverd ![]() | |
vosss | maandag 4 januari 2010 @ 19:50 |
Het zou zomaar kunnen ![]() | |
kepler | maandag 4 januari 2010 @ 19:51 |
quote:Kan ik me ook nog een openings-race herinneren in Melbourne, stond tie levensgroot in de krant in de grindbak... Beetje in deze strekking ![]() | |
Trystar | maandag 4 januari 2010 @ 19:52 |
Genoeg voorbeelden ( ![]() | |
Peterselieman | maandag 4 januari 2010 @ 19:53 |
quote:Klopt. Ik weet niet hoe lang dat al het geval is, maar al minimaal een half jaar in ieder geval | |
kepler | maandag 4 januari 2010 @ 19:55 |
quote:Kwam in mn zoektoch ook deze foto tegen ![]() ![]() | |
bodylotion | maandag 4 januari 2010 @ 20:28 |
quote:dit filmpje hoort erbij. ..en die bad ass schram op z'n wang ![]() ![]() | |
LeXX | maandag 4 januari 2010 @ 20:40 |
quote:Dat kan ik me nog goed herinneren! Die ochtend was ik ineens klaarwakker ![]() | |
Mikkie | maandag 4 januari 2010 @ 20:46 |
quote:Brundle ja, met z'n gebroken chassis ![]() ![]() | |
Gauner | maandag 4 januari 2010 @ 20:58 |
quote:Canada 2000. ![]() | |
Sally | maandag 4 januari 2010 @ 21:02 |
quote: ![]() Ik zal het even in ons crewforum zetten ![]() | |
ColtZ40 | maandag 4 januari 2010 @ 21:04 |
quote:Ons crewforom? Je bent hartstikke zwart. ![]() ![]() | |
Sally | maandag 4 januari 2010 @ 21:05 |
quote:Duh, ik werk toch ook als redactielid ![]() | |
vosss | maandag 4 januari 2010 @ 23:00 |
quote:Is het dan misschien een idee om bv iemand van foksport 's ochtends en dan later op de middag/avond ofzo nog eens te laten kijken op newsnow? Ik heb al het F1 nieuws wat ik lees op foksport _MINIMAAL_ al 1 volle dag van te voren gelezen via newsnow. Als jullie het gebruiken, kijk er dan ook gewoon 2x per dag op ofzo zou ik zeggen. Sterker nog, een andere site hebben jullie helemaal niet nodig, want alle grote sites worden daar geindexeerd ![]() Gratis tip he, geen kritiek. Ofja, misschien een klein beetje dan ![]() ![]() | |
Peterselieman | maandag 4 januari 2010 @ 23:10 |
Ik ken de site. De laatste tijd is het bij ons even een gekkenhuis geweest vanwege de introductie ven de nieuwe site. Ik wil het niet gebruiken als excuus maar op sommige momenten is daardoor een deel van het nieuws te lang blijven liggen. Ik trek het me wel aan, omdat dit een puntje is dat beter had gemoeten. | |
vosss | maandag 4 januari 2010 @ 23:15 |
Nou okay, mooi. Dat is lang geleden dat ik iemand van fok heb zien zeggen hier dattie het eens is met de kritiek die gegeven wordt. Kudo's daarvoor dus ![]() | |
Sally | maandag 4 januari 2010 @ 23:26 |
Ik keek altijd op NewsNow, maar het trekt een enorme wissel op je cpu, geheugen en bandbreedte. Daarom F5 ik nu regelmatig op sites als GPUpdate.net, Formule1.nl en autosport.com enz. Mss nu met een nieuwe laptop dat die site het weer een beetje wil doen hier ![]() | |
voyeur | dinsdag 5 januari 2010 @ 00:04 |
quote:Bang om de centjes van vorig jaar kwijt te raken denk ik. | |
nils7 | dinsdag 5 januari 2010 @ 00:56 |
Ik vind de reacties altijd mooi op de F1 nieuwsberichten, ik weet ook dat het gpupdate en nog tig wat andere sites eerder staat maar daar heb je geen reaguurders ![]() Bij een lang bericht lees ik vaak de reacties, dat geeft mij sneller een beeld van het bericht ![]() | |
bodylotion | dinsdag 5 januari 2010 @ 10:57 |
quote:ojee een 'verassing' ![]() Ralf Schumacher ![]() | |
Schunckelstar | dinsdag 5 januari 2010 @ 11:18 |
of villeneuve ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 5 januari 2010 @ 11:18 |
quote:Is de eerste keer dat ik het zie. Alleen jammer dat de link op de Engelse pagina staat en niet op de Nederlandse pagina | |
Trystar | dinsdag 5 januari 2010 @ 11:27 |
quote: ![]() | |
ArcticBlizzard | dinsdag 5 januari 2010 @ 11:30 |
![]() Ik kan bijna niet geloven dat Ferrari zo "weinig" zou uitgeven. | |
Peterselieman | dinsdag 5 januari 2010 @ 11:36 |
quote:Mja, ik denk dat Ferrari een groot deel van het seizoen wel kan draaien op prijzengeld. Behalve in de jaren dat ze geen kampioen zijn geworden. | |
Peterselieman | dinsdag 5 januari 2010 @ 11:37 |
quote:Ik wil je ook vragen om als je nieuws tegenkomt dit in de submit te gooien. Dan kunnen we het nog sneller oppakken | |
LeXX | dinsdag 5 januari 2010 @ 11:46 |
quote:Vergeet ook niet de bijdrage die Ferrari krijgt vanuit het Concorde Agreement omdat ze een Status Aparte hebben binnen de sport ( ![]() | |
Tarado | dinsdag 5 januari 2010 @ 12:01 |
quote:Waar heb je dat staatje vandaan? Lijkt me inderdaad niet correct, dit is wat de budgetten van 2008 waren; 2008 F1 team resources Including sponsorship, supplier deals, prize money, team owner contributions, tyre provision and supply of customer engines where appropriate. Toyota: $445.6m McLaren: $433.3m Ferrari: $414.9m Honda: $398.1m Renault: $393.8m BMW Sauber: $366.8m Red Bull Racing: $164.7m Williams: $160.6m Toro Rosso: $128.2m Force India: $121.85m Super Aguri: $45.6m http://www.f1fanatic.co.uk | |
bodylotion | dinsdag 5 januari 2010 @ 12:17 |
ik hoop dat er ooit nog een budgetcap (excl. rijder) komt van $100m ofzo | |
kepler | dinsdag 5 januari 2010 @ 12:36 |
quote:Zou dat de sport beter maken denk je? | |
LeXX | dinsdag 5 januari 2010 @ 13:05 |
quote:Een budgetcap is niet iets wat de F1 ten goede zal komen denk ik. Nu is de economie slecht, en zodoende de weerstand bij de medewerkers ook. Als over een paar jaar de bomen weer tot in de hemel groeien, werkt de budgetcap alleen maar tegen. Het helpt iig zeker niet om de F1 de meest innovatieve sport te laten blijven. | |
bodylotion | dinsdag 5 januari 2010 @ 13:32 |
quote:als dat betekend dat er meer ontwikkeld mag worden wel. ik vind die engine freeze bijv verschikkelijk ![]() | |
kepler | dinsdag 5 januari 2010 @ 13:35 |
quote:Zonder geld valt er ook weinig te ontwikkelen natuurlijk ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 5 januari 2010 @ 13:36 |
quote:Ben ik niet met je eens. Ik kies liever voor een budgetcap met meer technologische vrijheid dan geen budgetcap en het maar blijven evolueren van bestaande ideeën, zoals de laatste jaren het geval was. Juist door de nieuwe regels hadden we dit jaar een andere winnaar dan de afgelopen jaren, maar als er geen budgetcap komt (in wat voor vorm dan ook) zijn het binnenkort weer de rijkste teams die door ongelimiteerd spenderen van geld hun wagen kunnen verbeteren. De grootste innovaties in de F1 van de laatste decennia kwamen vooral van de kleinere teams. | |
bodylotion | dinsdag 5 januari 2010 @ 13:41 |
quote:Williams had toen ze met active suspension en driver aids reden toch ook geen budget van $300m? | |
Big-Ern | dinsdag 5 januari 2010 @ 13:49 |
quote: Ik vind het ook zo erg dat de laatste jaren er zo verschrikkelijk veel aan is gedaan om de snelheid te verminderen. Dan heb je het over de F1 for crying out loud! Hup, kom maar eens op met die turbo's! | |
nils7 | dinsdag 5 januari 2010 @ 13:54 |
Het zal met die driver-aids allemaal wel mee vallen! Een paar jaar geleden hoorde je haast iedereen roepen dat de coureurs maar passagiers waren in heel het spelletje! En zelfs een paar technologie partners riepen dat ze vanuit de truck zo een auto het veld op konden sturen! Nou ben benieuwd, je ziet nu op Discovery toch wel dat een heel busje vol electronica toch een behoorlijke moeite heeft om een vooraf geprogrammeerd parcours te volgen! Dus in hoeverre dat dat roepen van die technologiepartners onzin was? Oke het budget van een HP is wellicht anders dan die partijen bij Discovery maar inmiddels zijn we een paar jaar verder en als het nu al niet 100% veilig lukt, hoe kunnen ze het dan uberhaupt in hun hoofd halen dat ze een F1 wagen over Silverstone kunnen jagen alsof het een geleid projectiel is! Ik ben voor technologische vooruitgang maar door iedereen bang te maken dat alsof een rijder niks meer te vertellen zou hebben zijn er een hoop fans en belanghebbende partijen op de grote handrem gaan staan (dat technologisch wonder weten ze dan opeens wel te vinden) door het een halt toe te roepen ![]() Alsof het nu zo opeens een stuk makkelijker word met TC, ABS, Active Suspension, Seamless Gearbox... als iedereen dat heeft, komt het toch weer op talent aan! En elk hulp middel beperkt je ook weer in de vrijheden als rijder dus in hoeverre je je TC gebruikt als rijder zal dus ook van invloed zijn (een voorbeeldje he)... En jah als je het vrij laat of vrijer laat zullen bepaalde teams wel iets kunnen gebruiken of positiever kunnen doorontwikkelen dan andere teams! Soit maar zo krijg je ook weer inhaal acties! Dit seizoen was dat in het begin goed te zien dat er een paar teams iets hadden wat de rest niet had! Nu had de rest twee opties: lopen janken of ook zo iets verzinnen! Maar een snelheids verschil was er en bepaalde auto's kregen andere karakteristieken dan andere auto's! Wat naar mijn idee toch meer inhalen brengt! Later het seizoen zat het veld opeens binnen een seconde! Da's heel mooi maar als diegene die voor je rijd maar 0,03 seconde trager is dan jij dan kom je er never nooit niet voorbij! Je moet echt veel harder gaan wil je er voorbij kunnen! Maar blijkbaar willen ze liever een optocht zonder progressie ![]() | |
bodylotion | dinsdag 5 januari 2010 @ 14:01 |
quote:met driver aids wordt inhalen juist moeilijker. Stel je hebt ABS - dan wordt er geremd op het maximale van wat de banden aankunnen. En laat er nu een bandenleverancier zijn. | |
vosss | dinsdag 5 januari 2010 @ 14:02 |
quote: Dat valt zat mee hoor ![]() quote:Geloof maar dat ze het zouden kunnen en ook met een F1 wagen ![]() | |
kepler | dinsdag 5 januari 2010 @ 14:03 |
Driver-aids zijn echt niet goed voor de sport. Dan wordt het voor iedereen makkelijk om op de limiet te rijden, en moeilijker om over de limiet te gaan (dus minder foutjes). | |
bodylotion | dinsdag 5 januari 2010 @ 14:08 |
quote:Het wordt dan gewoon lastiger om je te onderscheiden met je skills. En de verschillen worden ook nog eens kleiner waardoor er helemaal niet meer ingehaald kan worden. | |
sasquatsch | dinsdag 5 januari 2010 @ 15:00 |
quote:Ook met een groot snelheidsverschil zul je weinig inhalen zien. Met de nieuwe regels staan de snelsten vooraan en wordt er alleen ingehaald bij het lappen van een tegenstander. Dan zie ik liever een klein snelheidsverschil tussen de auto's waarbij de coureur het verschil maakt en eventueel een ander kan inhalen (op klasse of als de ander een fout maakt). | |
bodylotion | dinsdag 5 januari 2010 @ 15:20 |
quote:Dat was vroeger met het oorspronkelijke kwalificatiesysteem toch ook niet zo? in 2010 kwalificeert men licht en start men zwaar. Dus dan start men met een hele andere karakteristiek dan waarmee men gekwalificeerd heeft ![]() | |
Tarado | dinsdag 5 januari 2010 @ 15:43 |
Briatore's ban overturned by French court Tue Jan 5, 2010 2:36pm GMT Email | Print | Share | Single Page [-] Text [+] quote:http://uk.reuters.com/article/idUKTRE6042YL20100105 | |
bodylotion | dinsdag 5 januari 2010 @ 15:47 |
quote:wat betekend dit nou precies? dat z'n ban is teruggedraaid en de FIA weer in beroep gaat? | |
Tarado | dinsdag 5 januari 2010 @ 15:49 |
quote:Het betekent dat die ban illegaal is, de FIA overweegt in beroep te gaan | |
Tarado | dinsdag 5 januari 2010 @ 16:09 |
Nog een belangrijk detail van de uitspraak; Flavio Briatore and his former Renault colleague Pat Symonds have won their court case against the FIA in Paris. The judge has ordered that the bans against both men must be lifted and has ordered the FIA to send out a message to all teams to that effect. It has 15 days in which to do so. | |
sasquatsch | dinsdag 5 januari 2010 @ 16:21 |
quote:Wat ik bedoel is dat als het snelheidsverschil tussen auto's groot is, er minder ingehaald zal worden omdat deze meestal al vooraan staan bij de start. En ja, dat was vroeger ook zo. Zwaar of licht heeft wel wat effect, maar meestal alleen als de verschillen niet zo groot zijn. Als het snelheidsverschil kleiner is tussen wagens, dan zal er mogelijk meer ingehaald kunnen worden, omdat men dan dichter bij elkaar blijft. En pas dan kan een coureur het verschil maken. | |
m1155 | dinsdag 5 januari 2010 @ 16:33 |
quote:Ik had wel eens een mooi filmpje van Senna op Monaco in een Mclaren (je hoort hem ook over "the limit" en "one with the car" tussendoor praten). Daarin zag je het gevecht met de wagen. Kan het helaas niet meer vinden. En met handje schakelen: | |
rubbereend | dinsdag 5 januari 2010 @ 19:15 |
quote:Bij die GP moet ik altijd hier aan denken ![]() en hoe Ken Tyrell lacht op het einde ![]() ![]() | |
Burnie88 | dinsdag 5 januari 2010 @ 19:49 |
Ik ben benieuwd of we Flavio en Pat weer snel terugzien in de F1. | |
m1155 | dinsdag 5 januari 2010 @ 20:41 |
quote:Ja geweldig, gewoon even wijder insturen en op acceleratie er langs ![]() Was dit ook niet de tijd dat ferrari met 12 cylinders en flpper schakel reed en mclaren met v6turbo handschakel ? | |
Sally | dinsdag 5 januari 2010 @ 20:43 |
quote:Ze gaan in beroep tegen de schadevergoeding van 15.000 euro. Overigens had Briatore 1 miljoen euro gevraagd ![]() ![]() http://sport.fok.nl/nieuws/365444 briatore-geweldige-uitspraak.html | |
Waffle | dinsdag 5 januari 2010 @ 21:18 |
Ik zie hem de eerste race al door de paddock wandelen ![]() | |
Schunckelstar | dinsdag 5 januari 2010 @ 21:32 |
quote:prachtige beelden ![]() ![]() | |
Sally | dinsdag 5 januari 2010 @ 21:32 |
quote:Ik vraag me af of Flavio nog komt... Of het moet zijn om een F1-coureur die hij managet. | |
Sobraine | dinsdag 5 januari 2010 @ 22:17 |
quote:Zelfs daar twijfel ik aan. Geloofwaardigheid van die man is wel beetje gedaald nu. | |
Glijdt_licht | dinsdag 5 januari 2010 @ 22:26 |
![]() Jenson @ McLaren Leuk dienblad heeft ie vast "Article 3 Sub-section 4 ammendment 324.b Every driver emplyed by McLaren shall be deemed to have equal status. This equal status applies in the eyes of the media alone and shall not be enforced by the team. Any driver not called Lewis Hamilton shall be employed to serve Lewis Hamilton tea and biscuits at his request. This request may be made at any time of day or night and can extend to race periods should Lewis Hamilton decide he is ready for refreshment. Should such a situation occur during a race the driver is advised to allow Lewis Hamilton to pass and then return to the pits to prepare the tea." [ Bericht 33% gewijzigd door Glijdt_licht op 06-01-2010 03:46:56 ] | |
Sally | dinsdag 5 januari 2010 @ 23:54 |
quote: ![]() ![]() ![]() Edit: je plaatje werkt niet ![]() | |
voyeur | woensdag 6 januari 2010 @ 00:42 |
quote:Het is al een oude man, je overvraagt hem door naar zijn sexleven te informeren. | |
voyeur | woensdag 6 januari 2010 @ 00:46 |
quote:Nee, hij krijgt geen schadevergoeding van 15.000 Euro. Dat is het maximum dat de Fia hoeft te besteden aan rectificaties. Verder verwacht ik dat in hoger beroep de zaak minder goed zal aflopen voor Flavio, m.n. het gedeelte waar de rechtbank oordeelt dat de WMSC juridisch niet correct heeft besloten. Dáár heeft de rechter weer niet zoveel mee van doen. De eeuwige ban echter zal in hoger beroep ook wel afgewezen worden, maar tegen die tijd zal de FIA haar regels wel aangepast hebben en komt hij alsnog de paddock niet op. | |
rubbereend | woensdag 6 januari 2010 @ 01:41 |
quote:De tweede keer zie je het verschil in ervaring. Senna haalt op dezelfde manier in en Alesi wil er weer op dezelfde manier langs bij die daar op volgende bocht maar Senna blijft daar aan de binnenkant. Maar zo mooi hoe broekie Alesi zich daar laat gelden. En volgens mij was het twee races later dat ze daar bij Tyrell die hoge neus introduceerden ![]() quote:Ferrari reed in die tijd naar mijn weten sowieso met V12 ja, turbo's waren er volgens mij al uit en ging het vooral over of V12 en meer benzine verbruik of V10 en minder benzine meenemen. Ferrari kwam daar over het algemeen minder goed uit ![]() ![]() | |
Glijdt_licht | woensdag 6 januari 2010 @ 03:46 |
quote:Kut twitter... Zo dan: ![]() | |
Glijdt_licht | woensdag 6 januari 2010 @ 03:53 |
quote:Nee, want turbo's waren toen verboden ![]() In 1988 had Ferrari ee 1.5 V6turbo McLaren had de Honda 1.5 V6 turbo Volgens mij beide nog handschakel In 1989 Ferrari 3.5 V12 McLaren Honda 3.5 V10 En volgens mij was dit het eerste seizoen dat Ferrari flippers had Maa rwat een verschillende motoren had je toen in 1990.. Ferrari 036 en 037 3.5 V12 Ford DFR 3.5 V8 Judd EV 3.5 V8 Renault RS2 3.5 V10 Lamborghini 3512 3.5 V12 Ford HBA4 3.5 V8 Honda RA109E 3.5 V10 Subaru 1235 F12 (Ja een boxer) Judd CV 3.5 V8 Life F35 3.5 W12 (de slechtste motor ooit) [ Bericht 29% gewijzigd door Glijdt_licht op 06-01-2010 04:02:34 ] | |
Tarado | woensdag 6 januari 2010 @ 07:28 |
quote:Wat Bernie betreft is Flav van harte welkom, ik heb mijn twijfels of de FIA in hoger beroep wel zal winnen Briatore 'welcome' to return to F1 - Ecclestone Racing series F1 Date 2010-01-05 By Motorsport.com/GMM quote:http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=354443 | |
m1155 | woensdag 6 januari 2010 @ 10:24 |
quote:Dan bedoel ik die ![]() | |
Atreidez | woensdag 6 januari 2010 @ 10:49 |
Die foto van Jenson, heeft ie nou een tattoo van een knoop op ze arm? ![]() | |
sanger | woensdag 6 januari 2010 @ 11:09 |
ALLEREERST WILLEN WIJ U HET ALLERBESTE WENSEN ZOWEL PRIVE ALS ZAKELIJK VOOR 2010 Alstublieft, een verrassende uitnodiging voor het 10 jarig bestaan van GP ticket. Begonnen met het verkopen van Formule 1 tickets, gevolgd door het organiseren van hotelkamers in combinatie met Formule 1 tickets en nu alweer vele jaren organiseren wij complete Formule 1 reizen in Europa maar ook steeds meer buiten Europa. Omdat we 10 jaar een leuke tijd hebben gehad willen wij dat delen met onze klanten en daarom nodigen wij u uit voor een happy 2 hours in Oss. Gewoon gezellig in één Oss stadscafé op zondagmiddag 7 februari 14:30 tot 16:30 uur bent u van harte welkom. Om het feestje compleet te maken hebben we ook “de bekende Formule 1 fotograaf” Peter van Egmond die u deze middag enkele leuke foto’s laat zien uit zijn collectie die u deze middag kunt bestellen. Tevens maakt u kans op één van de 3 exclusieve gesigneerde foto-doeken die Peter u persoonlijk zal uitreiken en die aangeboden worden door GP ticket. Om de middag op een sportieve manier af te sluiten maakt u ook nog kans op een Formule 1 reis. Natuurlijk is het voor ons belangrijk dat u zich tijdens deze middag onder elkaar mengt en met elkaar bespreekt hoe de ervaringen zijn geweest tijdens één van onze reizen die u via ons heeft ervaren. Wij zijn ons van menig dat mond op mond reclame voor ons nog altijd beste is. Wat kunt u van ons verwachten deze middag: 14:30 uur bij aankomst kop koffie 14:30 uur gratis drank tot 16:30 uur 15:00 uur gedurende middag hapjes 16:00 uur korte toespraak en uitreiking F1 reis & gesigneerde foto doeken door van Peter Egmond 16:15 uur loterij 3 foto-doeken + F1 reis naar Hockenheim voor 2 personen. 16:30 uur einde vrij drinken en hapjes Leuke aanbiedingen naar………… Voor wie de Formule 1 reis niet wint zullen wij deze middag vrijblijvend enkele leuke Formule 1 reizen aanbieden, en van Egmond fotografie biedt u vrijblijvend enkele schitterende doeken aan voor een scherpe prijs, dus u hoeft niet met lege handen naar huis. Graag ontvangen wij u namen om deze te plaatsen op onze gastenlijst. Onze gastenlijst zal gaan tot maximaal aantal gasten van 150 Het adres waar u verwacht wordt staat binnenkort op onze internetsite waar u het adres en route beschrijving kunt downloaden. Aan de vooravond van een nieuw seizoen, kletsen we alvast vooruit…… Tot ziens in Oss, Bas, Martijn, Heino, Peggy en Lambert GP ticket | |
Atreidez | woensdag 6 januari 2010 @ 11:37 |
Interessant sanger, nodig je ons uit ofzo? ![]() | |
sanger | woensdag 6 januari 2010 @ 11:41 |
quote:Ik niet. Werd uitgenodigd. Misschien interessant met oog op de te winnen dingen ![]() | |
bodylotion | woensdag 6 januari 2010 @ 11:42 |
quote:Was het toen al sequentieel of echt een H-bak? | |
Atreidez | woensdag 6 januari 2010 @ 11:46 |
quote:Als je dat nou gewoon typt in een post dan had ik t begrepen, maar je copy/paste die mail hier zonder iets erbij ![]() Nou veel succes iig! | |
Tarado | woensdag 6 januari 2010 @ 12:10 |
reactie FIA op uitspraak rechter in Briatore/Symonds-FIA zaak | |
sasquatsch | woensdag 6 januari 2010 @ 13:19 |
quote: quote:Dit is waar het om gaat. IMHO kan de FIA Briatore niet persoonlijk verbieden om naar een F1 wedstrijd te komen, maar wel de licentiehouders (coureurs/teams) verbieden hem in dienst te nemen/hebben. | |
Ermanon | woensdag 6 januari 2010 @ 13:32 |
briatore overweegt rechtszaak tegen piquet/ Hij wil Piqeut Jr en andere rijders die bij hem zijn weg gegaan aanklagen.... Hoop echt dat hij in hoger beroep gewoon weer de deksel op zijn neus krijgt, want het is toch belachelijk dat hij gewoon vrijuit mag gaan na zo'n actie mbt veiligheid en geloofwaardigheid van de sport. Erger nog, hij krijgt nog geld toe ook nog.... | |
Glijdt_licht | woensdag 6 januari 2010 @ 13:38 |
quote:H-bak. Je kan dus zeker wel zeggen dat de paddle-shift van ferrari überrevolutionair was. Want het lost zowel de schakeltijden van de H-bak op, als dat je vaak met 1 hand zat te sturen. Én de Ferrari had 7 versnellingen (!) terwijl de rest 5 of 6 had. Helaas was de bak in 1989 nog zeer onbetrouwbaar. | |
sasquatsch | woensdag 6 januari 2010 @ 15:28 |
Mercedes lanceert auto op 25 januari | |
Big-Ern | woensdag 6 januari 2010 @ 18:14 |
Formule 1-ontwerpers geven circuits schuld van weinig inhaalacties Niet het ontwerp van de huidige Formule 1-wagens, maar de lay-out van de banen is er debet aan dat inhaalacties een zeldzaamheid zijn. Die boodschap brengen Red Bull Racing-ontwerper Adrian Newye en Sam Michael, de technisch directeur van Williams. Newey in Racing Engineering: “Ik denk dat de circuits fundamenteel gezien de grootste invloed hebben. Iedereen gaat daar aan voorbij, aangezien de auto’s makkelijker te veranderen zijn dan de banen.” Micheal voegt toe: “Het is iets waar we bijna geen aandacht aan hebben besteed, het circuitontwerp. Je moet jezelf afvragen hoe het komt dat we naar Barcelona gaan, waar niemand inhaalt, en dat vervolgens in Monza, Montreal of Hockenheim met dezelfde auto’s wel veel actie is. Aerodynamisch gezien zijn de bolides hetzelfde, maar op het ene circuit gebeurt het wel en op het andere circuit gebeurt het niet.” “Dat komt door de lay-outs. Bij het ontwerp denken ze niet genoeg aan de combinatie van een langzame bocht gevolgd door een lang recht stuk en opnieuw een langzame bocht. Daar moet de FIA nu mee aan de slag en dat doen ze ook. Je kan het niet op het ontwerp van de auto’s blijven schuiven. Als we nergens inhaalacties zouden zien, dan ligt het aan de wagens. Maar dat is niet het geval en we dienen deze kwestie aan te pakken.” | |
nils7 | woensdag 6 januari 2010 @ 18:18 |
quote:Ik zal d'r wel eens een paar in elkaar knutselen voor Bernie en Jean! ![]() | |
Mikkie | woensdag 6 januari 2010 @ 21:11 |
quote:Zit wel wat in. Niet voor niets dat bijvoorbeeld de Hungaroring altijd zo'n saaie optocht is. | |
bodylotion | woensdag 6 januari 2010 @ 23:00 |
quote:Bij de circuits waar wel ingehaald wordt is er een stuk minder ruimte voor foutjes en komt moet je ook gewoon ballen hebben om hard te gaan. Ik denk dat dat ook verschil maakt. | |
vosss | woensdag 6 januari 2010 @ 23:26 |
Dit is toch ook al weer nieuws van vorige week? ![]() Ik zag het vandaag op newsnow staan bij 1 site. Vorige week stond datzelfde nieuws op een stuk of 6 sites. ![]() | |
Big-Ern | donderdag 7 januari 2010 @ 00:32 |
quote: Die race zou ook geschrapt moeten worden. Niemand die daar op zit te wachten. | |
bodylotion | donderdag 7 januari 2010 @ 09:33 |
quote:op de een of andere manier weet die race mij altijd wel te boeien. Alonso die de toen dominante Schumacher op een ronde zet in 2003 Button's eerste overwinning in 2006 De crash van Massa, de pole van Alonso en de overwinning van Hamilton in 2009 | |
bodylotion | donderdag 7 januari 2010 @ 09:53 |
2010 regulation changes - 2009/2010 overhead comparison![]() | |
mvt | donderdag 7 januari 2010 @ 10:07 |
quote:Trully train back in action? Zeer goede qualifiers komen weer vooraan de grid te staan en houden de boel op omdat ze het niet lang volhouden op dat tempo | |
nils7 | donderdag 7 januari 2010 @ 11:58 |
quote:In de laatste uitgave van Formule1 staat er wel wat meer over in! | |
bodylotion | donderdag 7 januari 2010 @ 12:11 |
quote:heb je een scanner? ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 7 januari 2010 @ 12:12 |
tvp | |
Googolplexian | donderdag 7 januari 2010 @ 13:32 |
Bekijk deze YouTube-video | |
sasquatsch | donderdag 7 januari 2010 @ 14:18 |
quote:Verstappens podiumplek in 1994 ![]() | |
nils7 | donderdag 7 januari 2010 @ 15:41 |
quote:Eh jaa ![]() | |
ElmarO | donderdag 7 januari 2010 @ 19:39 |
quote: | |
sasquatsch | vrijdag 8 januari 2010 @ 09:50 |
Ecclestone wil Saab kopen | |
sasquatsch | vrijdag 8 januari 2010 @ 10:22 |
Alweer een nieuwe puntentelling?quote: | |
Glijdt_licht | vrijdag 8 januari 2010 @ 10:59 |
OMG... Lewis Hamilton ![]() ![]() ![]() ![]() Wat je hier zegt kan gewoon niet met je eigendunk. http://f1.gpupdate.net/en(...)ay-hamilton-on-2007/ quote:Whut? "I blew him away"? Hij versloeg hem? Dat is wel erg overdreven Lewis En dan je bekakte gezeik dat jij de eerste bent die in zijn eerste seizoen vooraan rijdt. Ja omdat jij meteen in een McLaren zat. Als Kimi meteen in een Ferrari zat had ie ook vooraan gereden.. | |
Tarado | vrijdag 8 januari 2010 @ 11:48 |
quote:De prijs voor meest sympathieke coureur zal hij nooit winnen maar daar gaat het gelukkig niet om | |
sasquatsch | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:05 |
quote: Hij heeft wel gelijk. Hij versloeg Alonso in zijn eerste seizoen. Hoewel hij een gelijk aantal punten had, stond hij wel boven hem in de eindstand. En omdat hij een rookie was en Alonso tweevoudig wereldkampioen, mag je wat mij betreft spreken van hem verslaan. Alonso had, juist vanwege zijn ervaring, Hamilton moeten verslaan. | |
M.Melandri | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:05 |
quote:Ben absoluut geen Hamilton fan maar hij was toch ook sneller dan Alonso? | |
Glijdt_licht | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:06 |
quote:Ook als het team alles doet om Alonso tegen te werken ![]() | |
Tarado | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:12 |
quote:Die discussie is hier al vaker gevoerd en daar begin ik niet aan, het is natuurlijk wel zo dat Hamilton als Rookie geweldig gepresteerd heeft maar hij zou dat oordeel aan anderen over moeten laten in plaats van het zelf te zeggen | |
M.Melandri | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:17 |
quote:Ah, daarom hebben ze alonso natuurlijk overgenomen van renault zodat ze hem tegen konden werken en hamilton voor hem konden laten eindigen ![]() Hamilton was in die auto gewoon de snellere van de 2 en daar had alonso veel moeite mee wat ook logisch is. | |
Tarado | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:20 |
quote:Ik vond ze meer gelijkwaardig maar dat is voor een tweevoudig wereldkampioen tov een rookie gewoon een nederlaag | |
vosss | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:41 |
quote:Kijk, en dan doet Spyker gister om 5 voor 11 een bod. 10 tegen 1 dat Bernie om 3 voor 11 gebeld heeft en gevraagd heeft naar het bod en er een berg bovenop heeft geflikkert. Dat krijg je ervan Muller, om alles op het laatst te spelen omdat je denkt de enige overgebleven kandidaat te zijn. Het zou mij persoonlijk verbazen als Bernie en Genii Capital met een lager bod gekomen zijn dan Spyker. Die hebben heel wat meer kapitaal ter beschikking dunkt me. Nouja, we zullen het wel horen wie er gewonnen heeft binnenkort ![]() Persoonlijk denk ik overigens niet dat we het merk Saab snel in de F1 te zien krijgen. | |
Sally | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:43 |
Oud nieuws ![]() quote: | |
vosss | vrijdag 8 januari 2010 @ 12:47 |
Ow, dat had ik niet gezien. Ik hou er overigens ook niet van om op linkjes te klikken. Als ik ergens iets lees dan copy/paste ik het juist hier zodat mensen die geen zin hebben om te klikken of om andere sites te bezoeken het bericht gewoon hier kunnen lezen. En 1 zo een linkje kijk je makkelijk overheen natuurlijk ![]() | |
bodylotion | vrijdag 8 januari 2010 @ 13:30 |
quote:volgens mij bedenkt hamilton z'n eigen teksten ook niet. althans, zo komt het over op mij. | |
Tarado | vrijdag 8 januari 2010 @ 14:02 |
quote:Hij maakt inderdaad vaak die indruk | |
Atreidez | zaterdag 9 januari 2010 @ 12:24 |
Volgens mij heeft Hamilton ook een gezonde haat tov Alonso, dus het zou me niets verbazen als ie t wel gewoon zelf heeft gezegd ![]() | |
Mikkie | zaterdag 9 januari 2010 @ 12:31 |
Die Hamilton is ook wel een omhooggevallen lullo zeg. Natuurlijk heeft hij het heel goed gedaan in zijn eerste jaar en ook in een McLaren moet je het nog maar presteren, maar hij blaast wel erg high from the tower ![]() | |
vosss | zaterdag 9 januari 2010 @ 12:33 |
Ik hoop dat die blaaskaak nooit meer een titel wint ![]() | |
Atreidez | zaterdag 9 januari 2010 @ 12:34 |
quote:Dat hangt dan meer af van McLaren dan van die blaaskaak, want hard rijden kan die gewoon erg goed ![]() | |
Tarado | zaterdag 9 januari 2010 @ 16:10 |
Campos could sell team before debut ESPNF1 Staff / GMM January 9, 2010 Adrian Campos does not have the full budget for the 2010 season Campos Meta is in talks with parties potentially interested in buying into the new Spanish team, it has emerged. The German website motorsport-total.com reports that the outfit led by former Minardi driver and GP2 team owner Adrian Campos is yet to find its full budget for the 2010 season. The report said Campos is looking at either partly or completely selling the team before the Bahrain season opener, possibly as soon as next week. "It is not a secret that we do not have the budget. And time is scarce," a source confirmed. "If we can find a good investor, we could sell part of the team to them. If necessary we could sell the whole team, but the basic conditions would have to be right," the source added. The source said talks with several potential investors are taking place, including the South African entrepreneur and A1GP boss Tony Teixeira, who in the past has been linked with buying Super Aguri, Spyker, Toro Rosso and Honda. http://en.espnf1.com/camp(...)321.html?CMP=OTC-RSS | |
TJDoornbos | zaterdag 9 januari 2010 @ 16:21 |
'Campos wordt mogelijk verkocht' | |
vosss | zaterdag 9 januari 2010 @ 19:02 |
quote:En nog een Schumacher bericht: quote:Ik heb er zin in en wmb kan het nieuwe seizoen niet snel genoeg beginnen, maargoed, dat duurt nog wel even. Het aftellen naar de eerste tests ben ik iig al mee begonnen ![]() | |
vosss | zaterdag 9 januari 2010 @ 19:09 |
quote:Hallo lamlul, het middenveld waar jij het over hebt zijn de achterblijvers van afgelopen seizoen ![]() Dus als je het beste nieuwe team bent zit je meteen behoorlijk dicht tegen het middenveld aan ![]() Ik gok een hoop poeha en weinig daar, maargoed, we zullen wel zien. Ik heb niet meer zo een hele hoge pet op van meneer Gascoyne eerlijk gezegd ![]() | |
ElmarO | zondag 10 januari 2010 @ 11:56 |
Filmpje met Martin Brundle die een vergelijking maakt tussen de rijstijlen van Button, M. Schumacher, Alonso en Raikkonen. | |
Sally | zondag 10 januari 2010 @ 14:01 |
Schumacher bezoekt fabriek Mercedes Michael Schumacher heeft een tweedaags bezoek gebracht aan de fabriek van Mercedes Grand Prix in Brackley. De Duitser is zeer te spreken over de vorderingen. | |
Sally | zondag 10 januari 2010 @ 14:09 |
Bahrein hoopt op wintertest Het circuit dat in 2010 het seizoen opent, het circuit van Sakir in Bahrein, hoopt dat er nog een wintertest georganiseerd wordt. Om kostenbesparende en reglementaire redenen zijn er in tegelstelling tot eerdere jaren geen tests gepland op het circuit. De organisatie wil daar verandering in brengen. | |
Atreidez | zondag 10 januari 2010 @ 15:28 |
Was er niet een regel die het testen op banen waar ook races worden verreden tegenhoudt? | |
ArcticBlizzard | zondag 10 januari 2010 @ 15:57 |
quote:Alleen wanneer er een tussentijdse test is om een rookie de kans te geven om aan de auto te wennen. Dacht ik tenminste. | |
sanger | zondag 10 januari 2010 @ 16:15 |
Toch alleen gedurende het seizoen was dat? | |
voyeur | zondag 10 januari 2010 @ 16:55 |
quote:Mooi filmpje. Je kan zien dat Brundle wat meer comfortabel is met de Button stijl. Je hoort de spanning in zijn stem als hij out of zijn comfort zone is. | |
Tarado | zondag 10 januari 2010 @ 17:36 |
DETAILS EMERGE OF NEW FERRARI F1 DESIGN , by James Allenquote:Vooral dit laatste over USF1 is een opzienbarend gerucht http://www.jamesallenonf1.com [ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 10-01-2010 19:39:30 ] | |
ElmarO | zondag 10 januari 2010 @ 18:50 |
Scan van het artikel over de Ferrari. ![]() En dat gedeelte over USF1 zou inderdaad opzienbarend zijn. Mag hopen dat het niet waar is. | |
Atreidez | zondag 10 januari 2010 @ 18:54 |
quote:Ja klopt, zag nu ook dat er gewoon tests staan gepland op Barcelona in Feb. ![]() | |
Tarado | zondag 10 januari 2010 @ 19:25 |
quote:Er is natuurlijk een kans als het blijft sneeuwen in Europa dat ze uitwijken | |
sanger | zondag 10 januari 2010 @ 20:00 |
quote:Jammer dat mijn Italiaans zich beperkt tot pasta ![]() | |
vosss | zondag 10 januari 2010 @ 20:10 |
quote:Nou, ik spreek een aardig woordje italiaans hoor. Pasta, pizza, spaghetti, bertolli, mozarella, pollo, tonno, pesto, broccoli, quatro stagioni, carbonara, gorgonzola, bruschetta, ciabatta, pomodore, etc etc ![]() ps: geen idee of het ook echt allemaal italiaans is; zo klinkt het in ieder geval wel ![]() | |
mvt | zondag 10 januari 2010 @ 20:11 |
*uhum* Berny en Max hadden gelijk, 3 aanwinsten | |
voyeur | zondag 10 januari 2010 @ 20:24 |
quote:Officieel verboden om buiten Europa te testen ivm kostenbesparingen. USF1 heeft dispensatie gekregen. | |
bodylotion | zondag 10 januari 2010 @ 22:45 |
Hoe gaat er straks eigenlijk getankt worden. Met een Jerry can ![]() | |
vosss | zondag 10 januari 2010 @ 22:53 |
quote:Ik denk gewoon met dezelfde installaties als ze al hadden. Alleen dan dus niet meer tijdens de race. Waarom zouden ze dat veranderen? Die auto moet toch benzine hebben, ookal mogen ze tijdens de race niet meer bijtanken. Waarom zou je dan een compleet nieuw systeem ontwikkelen als het oude gewoon volstaat? ![]() | |
Sally | zondag 10 januari 2010 @ 22:58 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
vosss | zondag 10 januari 2010 @ 23:04 |
Nouja lach maar, als je bij een restaurant in italie zit en roept: "Hey ober, ober, joehoe, hallo, ja 1 quatro stagione met mozarella, brocolli, gorgonzola en twee bier! BIER, ja 2 BIER JA, 2, twee, zwei, ja! OK, arivedeci !!!!" Dan krijg je dus gewoon vreten en bier ![]() | |
Sally | zondag 10 januari 2010 @ 23:16 |
quote:Hihi ![]() Dat komt omdat ze bij die domme toeristen onderhand door hebben wat ze bedoelen ![]() | |
vosss | zondag 10 januari 2010 @ 23:30 |
En ik maar denken dat ik vloeiend italiaans spreek ![]() | |
Glijdt_licht | maandag 11 januari 2010 @ 00:22 |
polio di bambini ![]() | |
Tarado | maandag 11 januari 2010 @ 08:54 |
quote:Volgens Jonathan Noble (F1 Editor autosport) is het gerucht niet waar; quote:http://twitter.com/NobleF1 | |
Tarado | maandag 11 januari 2010 @ 09:02 |
Volgens Bild test Schumacher vandaag een GP2 auto in Jerez | |
Atreidez | maandag 11 januari 2010 @ 09:12 |
quote:Een voorname reden van afschaffing bijtanken was de kostenbesparing, die vooral gehaald kon worden uit het niet meer hoeven te vervoeren van de tankinstallaties. | |
LeXX | maandag 11 januari 2010 @ 09:20 |
Dan krijgen we weer gekoelde brandstof in van die ijzeren trechterachtige cans, net zoals in de jaren 70 ![]() | |
bodylotion | maandag 11 januari 2010 @ 11:36 |
quote:ja dat is een van de redenen dat het veboden is. zouden ze het dat zo gaan doen: ![]() al duurt 200+ liter dan wel effe ![]() | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 11:53 |
En als ze er nou 1 meenemen ipv 2? Dan bespaar je toch ook meteen de helft op de kosten? Mij lijkt het niet dat ze op bovenstaande manier gaan tanken eerlijk gezegd ![]() | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 11:56 |
quote:Dat tweede Renault-stoeltje is volgens mij een van de meest besproken stoeltjes voor komend jaar is het niet? ![]() Als ik moest kiezen tussen Nick heidfeld, Ho-Pin Tung, Jerome D'Ambrosio, Romain Grosjean en Takuma Sato dan zou ik blind op elk moment van de dag kiezen voor Taku San ![]() Ik acht de kans overigens vrij klein, maar het zou wel vet zijn ![]() | |
sasquatsch | maandag 11 januari 2010 @ 12:06 |
quote:Heidfeld is beter, Sato spectaculairder. Dus voor het kijkgenot zou ik inderdaad Sato kiezen. Als ik Renault was zou ik echter voor Heidfeld kiezen. | |
Atreidez | maandag 11 januari 2010 @ 12:12 |
Eindelijk verlost van dat paniekmens ![]() http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-met-pussycat-doll/ | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 12:12 |
quote:Ik las het al inderdaad ja. Ik vind het wel zielig voor Lewis ![]() Ownee, wacht, toch niet ![]() | |
LeXX | maandag 11 januari 2010 @ 12:14 |
quote:"Don't you wish your racing car was fast, like me" ![]() ![]() | |
nils7 | maandag 11 januari 2010 @ 12:22 |
Zou ze zijn verjaardag vorige week vergeten zijn ofzo ![]() Nou ja Lewis, dat kan de beste overkomen he ![]() | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 12:22 |
Lewis is niet de beste ![]() | |
kepler | maandag 11 januari 2010 @ 12:23 |
quote:Dat is Button nu ![]() | |
Tarado | maandag 11 januari 2010 @ 12:24 |
quote:Ik vond haar altijd wel leuk springen ![]() | |
nils7 | maandag 11 januari 2010 @ 12:28 |
En volgens het management zouden ze goede vrienden blijven... zei me ex laatst ook... krijg nog steeds 800 euro van d'r, dus hoop niet dat Lewis er ook zo bij zit ![]() | |
ArcticBlizzard | maandag 11 januari 2010 @ 12:29 |
quote:Schumacher en Alonso zijn beter Kimi, Hamilton en button staan op gelijke hoogte. ![]() | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 13:11 |
Button net zo veel credits geven als Kimi??? Ga je mond spoelen met groene zeep flapdrol! Als Kimi in die auto had gezeten was ie in Spa al WK geweest ![]() | |
kepler | maandag 11 januari 2010 @ 13:16 |
quote:Button is WK, dus officieel de beste ![]() | |
ArcticBlizzard | maandag 11 januari 2010 @ 13:17 |
quote:En als hij minder pech had gehad was hij 4 vouding WK geweest. ALS is het goede woord Feit is, hij heeft 1 wk titel net zoals button en hamilton. De post boven mij refereerde aan button als de beste coureur omdat hij WK is, maar aangezien er op de startgrid van volgend jaar 2 coureurs zijn met meer WK's op hun naam zijn die beter dan Button. DUS ![]() En je hebt het hier wel tegen een fan van Kimi!!! Ik heb hier 3 petten van hem liggen en een hocky-shirt met Iceman Kimi erop ![]() | |
Tarado | maandag 11 januari 2010 @ 13:23 |
quote:Toch is Kimi de grootste flapdrol om met zoveel talent te bereiken dat je ontslagen wordt......... | |
kepler | maandag 11 januari 2010 @ 13:27 |
quote:coureurs met meer WK's waren vroeger beter, anders hadden ze nu wel gewonnen ![]() ![]() ![]() | |
Schunckelstar | maandag 11 januari 2010 @ 13:30 |
quote:ik denk dat er maar weinig mensen zijn die button dan noemen ![]() | |
kepler | maandag 11 januari 2010 @ 13:33 |
quote:hmm, misschien een verkeerd voorbeeld ![]() Maar toch, als je WK bent dan ben je gewoon op dit moment de beste F1-coureur. Alleen niet de beste allertijden ![]() | |
nils7 | maandag 11 januari 2010 @ 13:50 |
quote:Je wil niet weten hoeveel er Hakkinen nog noemen ![]() ![]() | |
Schunckelstar | maandag 11 januari 2010 @ 13:51 |
quote:dat is dan ook een held ![]() dat niveau heeft button nooit bereikt, en dat zal ook nooit gebeuren denk ik | |
sasquatsch | maandag 11 januari 2010 @ 14:07 |
quote:Dit zijn de bedragen die de autofabrikanten (dus niet de teams) besteedden aan Formule 1. Het bedrag van Ferrari is zo laag omdat ze aan prijzengeld en sponsoring genoeg binnenhaalden om het budget aan te vullen. Bron:Pitpass quote: | |
Googolplexian | maandag 11 januari 2010 @ 14:24 |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 14:38 |
quote:Ow ghehe, duidelijk. Ik ben ook Kimi fan en inderdaad, als hij in zn tijd bij Mercedes niet zo een pech had gehad had ie minstens 4 titels op zak ja ![]() | |
bodylotion | maandag 11 januari 2010 @ 14:50 |
Wie is volgens jullie de grootste kanshebber voor 2010? Ikzelf denk Alonso ![]() | |
Trystar | maandag 11 januari 2010 @ 14:52 |
Alonso of Schumacher. | |
Automatic_Rock | maandag 11 januari 2010 @ 14:54 |
Voor 2010 weet ik het echt niet, daarom kijk ik er ook zo naar uit. ![]() Ik denk dat Hamilton, Alonso en Vettel de meeste kans maken, maar ook Schumacher kan er zomaar bij zitten. En dan nog Massa, Button en Rosberg als outsiders. Maar het beloofd iig een mooi seizoen te worden ![]() | |
Googolplexian | maandag 11 januari 2010 @ 15:01 |
Ladbrokes odds:quote:WilliamHill : quote: | |
Burnie88 | maandag 11 januari 2010 @ 15:06 |
Ik denk dat het WK 2010 zal gaan tussen Alonso, Hamilton en Vettel. Ik hoop dat Schumi en Rosberg ook aan kunnen klampen, maar ik vrees dat dat erg moeilijk gaat worden. Button en Massa zullen iets tekort komen en Webber kan wat podia pakken, maar meer ook niet. Natuurlijk is het nog even afwachten wat de bolides gaan doen, maar dit lijkt me het meest realistisch. | |
nils7 | maandag 11 januari 2010 @ 15:34 |
Ik durf er niks op te zeggen... hangt van de autos af! | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 15:45 |
quote:Inderdaad. Lewis die zn titel terug wil, Button die hem weer wil, Alonso eindelijk bij Ferrari, dus die zal er ook op gebrand zijn, Massa terug na zn crash, Nico die niet onder wilt doen voor Schumacher en dan Schumacher die wilt laten zien dat ie het truukje nog niet verleerd is. Dat plus een berg nieuwe teams en rookies en het moet haast wel of dat het een supervet seizoen gaat worden. Dat kan gewoon niet anders ![]() | |
sasquatsch | maandag 11 januari 2010 @ 15:47 |
1. Vettel, 2. Hamilton, 3. Schumacher, 4. Alonso | |
TJDoornbos | maandag 11 januari 2010 @ 15:47 |
quote:Precies en dan hebben we nog de nieuwe regels ![]() | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 15:53 |
Ook dat nog eens ja ![]() | |
Peterselieman | maandag 11 januari 2010 @ 16:25 |
Het testen van een neusstuk van een nieuwe F1-auto ziet er wel tof uit. US F1 publiceerde er een filmpje over: Team US F1 voert crashtests uit | |
bodylotion | maandag 11 januari 2010 @ 17:34 |
quote:1. Alonso 2. Vettel 3. Massa 4. Hamilton | |
nils7 | maandag 11 januari 2010 @ 17:37 |
quote:1. Kramer 2. Fabris 3. Hulzebosch 4. Angenent | |
Sally | maandag 11 januari 2010 @ 17:44 |
quote:Woehahahahaha ![]() ![]() Dat is een Elfstedentochtuitslag? ![]() ![]() SPOILER | |
Burnie88 | maandag 11 januari 2010 @ 17:52 |
Even heel erg offtopic: Formule 1 Race Report heeft onlangs aangegeven dat ze de hele website e.d. op de kop gaan zetten en weer overnieuw beginnen. Heeft iemand enig idee wanneer dit gaat gebeuren? | |
Tarado | maandag 11 januari 2010 @ 17:55 |
![]() Eerste officiële Ferrari foto van Alonso | |
Trystar | maandag 11 januari 2010 @ 17:57 |
Staat hem goed het rood ![]() | |
Sally | maandag 11 januari 2010 @ 17:59 |
quote:Ehm, het heet al heel lang geen Formule 1 Race Report meer, maar gewoon Formule1.nl. Edit: zelfs het blad heet Formule1.nl. Ben nu niet meer geabonneerd, dus dat kan gewijzigd zijn... | |
TJDoornbos | maandag 11 januari 2010 @ 18:34 |
quote:geen idee. | |
ElmarO | maandag 11 januari 2010 @ 18:44 |
quote:Voor de mensen van wie het Italiaans enigszins roestig is (en daar ben ik er ook één van), is er een vertaling in het Engels beschikbaar. Klik | |
Xaobotnik | maandag 11 januari 2010 @ 19:16 |
Tsja, Sato of Heidfeld? Voor je gevoel zou je Heidfeld zeggen. Maar ik ben toch benieuwd hoe goed Sato het nu zou kunnen doen. De man heeft talent, dat heeft hij in de F3 bewezen, waar alleen Hamilton een beter record heeft. Verder is hij pr-technisch veel interessanter dan de Heidfeld. Het is een Japanner, en de Japanse interesse is commercieel interessant, en het Renaultconcern is natuurlijk voor een flink deel Japans gezien het belang dat Renault in Nissan heeft. Buiten dat is Sato ook gewoon een leukere vent dan de duffe Heidfeld. Maar of hij het in de auto ook beter doet? Ik zou niet weten of en zo ja wat hij in de Super Aguri geleerd heeft dat hem beter mischien maakt dan eerst. Tijdens de tests voor 2009 voor STR was hij wel de snelste. Heidfeld is gewoon een degelijke en goede coureur. Verder heeft hij misschien ook wat meer routine in zich doordat hij vorig seizoen ook gereden heeft. En dat pr ook niet alles is, is Doornbos het bewijs van. Al kwam hij anders dan Sato ook alleen maar in de F1 door zaken die weinig met zijn racetalent te maken hadden. | |
sanger | maandag 11 januari 2010 @ 19:17 |
quote:Top ![]() ![]() | |
sanger | maandag 11 januari 2010 @ 19:18 |
quote:Heidfeld, for sure. Tot nog toe versloeg hij al zijn directe teamgenoten waar onder Raikkonen, Massa, Kubica. | |
Burnie88 | maandag 11 januari 2010 @ 22:09 |
quote:Heidfeld is inderdaad één van de meest ondergewaardeerde coureurs van het F1veld. Hij had niet misstaan bij Mercedes. | |
Gauner | maandag 11 januari 2010 @ 22:33 |
quote:Geef mij Sato maar, zorgt voor veel meer spektakel met gedurfde inhaalacties. Heidfeld vind ik persoonlijk echt een nietszeggend, kleurloos figuur die al veel te lang mee rijdt. Kan wel rijden maar moet je eens voorstellen, een veld met 20 Heidfelds. ![]() | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 22:38 |
Ik ben ook niet kapot van Heidi, maar als constante factor zou hij niet misstaan in welk team dan ook. Ik geloof zelfs dat hij het record op zn naam heeft staan van meest aaneengesloten finishes toch? ![]() Aan de andere kant, de kijkers thuis willen ook wat; dus zet dan Taku San maar in die bak. ![]() | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 22:39 |
quote:Hebben we daar een bron van? Volgens mij klopt dat namelijk niet helemaal ![]() | |
Tarado | maandag 11 januari 2010 @ 22:51 |
2001: 8 Nick Heidfeld German Sauber-Petronas 12 9 Jarno Trulli Italian Jordan-Honda 12 10 Kimi Räikkönen Finnish Sauber-Petronas 9 2002: 10 Nick Heidfeld German Sauber-Petronas 7 11 Giancarlo Fisichella Italian Jordan-Honda 7 12 Jacques Villeneuve Canadian BAR-Honda 4 13 Felipe Massa Brazilian Sauber-Petronas 4 2007: 5 Nick Heidfeld German BMW 61 6 Robert Kubica Polish BMW 39 2009: 13 Nick Heidfeld German BMW Sauber 19 14 Robert Kubica Polish BMW Sauber 17 in 2008 is Kubica hoger geeindigd, ook Frentzen en Webber waren snellere teammaten | |
vosss | maandag 11 januari 2010 @ 22:58 |
Nou dan kunnen we niet echt zeggen dat hij al zn teamgenoten verslagen heeft dunkt me. Overigens zijn Webber en HHF (de godvergete OETLUL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Burnie88 | maandag 11 januari 2010 @ 23:08 |
quote:Kimi, Massa en Kubica schat ik wel vrij hoog in eigenlijk ![]() Maar boeiend, ik zal hem ook niet missen ofzo. Maar een Taku San is leuk om te zien (net zoals die Kobayashi), maar ze gooien veel te veel punten weg door rare kamikazeacties. Dan liever een constante coureur met iets minder kleur. | |
Radegast | dinsdag 12 januari 2010 @ 00:27 |
quote:Ik hoorde via via dat de Ferrari daar dit komende seizoen niet goed genoeg voor zal zijn.. Zelf verwacht ik dat Hamilton vrij eenvoudig kampioen gaat worden. | |
Tarado | dinsdag 12 januari 2010 @ 00:30 |
quote:Via via? ![]() wie er ook kampioen wordt het zal zeker niet vrij eenvoudig zijn | |
Radegast | dinsdag 12 januari 2010 @ 00:38 |
quote:ja, was zomaar een opmerking van iemand die zich regelmatig ophoudt in de internationale racerij en die had wat opgevangen. Die vertelde dat weer aan iemand die ik ken en zo hoorde ik het. Geen idee of 'ie het bij het rechte eind heeft, we zien het vanaf maart vanzelf wel. | |
Gauner | dinsdag 12 januari 2010 @ 00:58 |
quote:Knap dat dat nu al bekend is terwijl alle teams nog hun eerste circuit- en testmeters moeten maken met de 2010 auto's. ![]() | |
Tarado | dinsdag 12 januari 2010 @ 08:50 |
Red Bull to skip opening pre-season test By Edd Straw Tuesday, January 12th 2010, 06:10 GMT quote:http://www.autosport.com/news/report.php/id/80809 | |
TJDoornbos | dinsdag 12 januari 2010 @ 09:07 |
Heidfeld kan een auto thuis brengen en TakkuSan heeft daar wel eens problemen mee. Althans zo zie ik het. Het liefst zie ik Renault gewoon met Grosjean verder gaat ![]() | |
vosss | dinsdag 12 januari 2010 @ 09:29 |
Ik vond die Grosjean ook wel een grappig manneke. In het weekend F1 rijden en door de week gewoon werken bij de bank ![]() Overigens vind ik dat tegenwoordig rookies veel te weinig kans krijgen als ze zich niet direct in de kijker rijden en dat ze veel te snel gewisselt worden voor een andere rookie, maargoed, da's een ander verhaal | |
vosss | dinsdag 12 januari 2010 @ 09:33 |
![]() ![]() | |
vosss | dinsdag 12 januari 2010 @ 09:40 |
quote: ![]() ![]() Schaamteloos gekopieerd van Racexpress.nl | |
TJDoornbos | dinsdag 12 januari 2010 @ 09:49 |
quote:Daar lijkt Grosjean nu de prijs voor te betalen en ook die Alguman van STR zit op de schopstoel. Ik vind het echt een slechte trend, maarja wie ben ik. | |
bodylotion | dinsdag 12 januari 2010 @ 10:14 |
quote:Heeft alles te maken met het testverbod. Je moet wel in een keer presteren anders is het voor een team een te grote investering. Ik vind ook dat ze die rookie tests op vrijdag opnieuw moeten invoeren ![]() | |
nils7 | dinsdag 12 januari 2010 @ 10:48 |
quote:Dat is Buemi toch? | |
vosss | dinsdag 12 januari 2010 @ 10:51 |
Nee dat is Grosjean die door de week bij de bank werkt ![]() | |
Atreidez | dinsdag 12 januari 2010 @ 11:13 |
Ik was echt fan van hoe Grosjean zich manifesteerde in de GP2 Asia vorig seizoen, in de GP2 werd dat alweer wat minder en in de F1 heeft ie nog niets moois laten zien.. Toch kan hij echt wel leuk racen, en ik zou m t liefst ook weer in de auto zien voor 2010, maar de kans is klein ![]() F1 Nieuwtjes deel #63 De laatste stoeltjes verdelen |