quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
...
Ik zag dat ook Fok!Sport door NewsNow wordt gebruikt om nieuws te tonen. Bijvoorbeeld deze link De la Rosa ontkent deal met Sauber
Ons crewforom? Je bent hartstikke zwart.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik zal het even in ons crewforum zettenLeuk te zien dat het ook werkt!
Duh, ik werk toch ook als redactielidquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ons crewforom? Je bent hartstikke zwart.![]()
Is het dan misschien een idee om bv iemand van foksport 's ochtends en dan later op de middag/avond ofzo nog eens te laten kijken op newsnow?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet niet hoe lang dat al het geval is, maar al minimaal een half jaar in ieder geval
ojee een 'verassing'quote:Heidfeld niet meer in beeld bij Sauber
05 januari 2010
Nick Heidfeld lijkt geen kandidaat meer te zijn voor het tweede racestoeltje bij Sauber. Volgens teambaas Peter Sauber zal zijn keuze iedereen verrassen.
Heidfeld reed de afgelopen vijf seizoenen voor het team uit Hinwil en leek de belangrijkste kandidaat voor het tweede zitje naast de Japanner Kamui Kobayashi, maar Sauber heeft in een interview met het Zwitserse blad NZZ laten weten dat zijn keuze is gevallen op een rijder die nieuwe kennis meebrengt naar het team. "De tweede rijder zal een ervaren coureur zijn die nieuwe ideeën kan meenemen naar onze organisatie", zei Sauber. "Jullie zullen verrast zijn over wie ik heb gekozen."
Giancarlo Fisichella en Pedro de la Rosa werden de afgelopen dagen genoemd als belangrijke gegadigden voor het Sauber-stoeltje. Voor Heidfeld zijn er niet veel opties meer. Er zijn verder alleen nog stoeltjes vrij bij Renault, Campos en US F1.
Is de eerste keer dat ik het zie. Alleen jammer dat de link op de Engelse pagina staat en niet op de Nederlandse paginaquote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet niet hoe lang dat al het geval is, maar al minimaal een half jaar in ieder geval
Mja, ik denk dat Ferrari een groot deel van het seizoen wel kan draaien op prijzengeld. Behalve in de jaren dat ze geen kampioen zijn geworden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan bijna niet geloven dat Ferrari zo "weinig" zou uitgeven.
Ik wil je ook vragen om als je nieuws tegenkomt dit in de submit te gooien. Dan kunnen we het nog sneller oppakkenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:15 schreef vosss het volgende:
Nou okay, mooi. Dat is lang geleden dat ik iemand van fok heb zien zeggen hier dattie het eens is met de kritiek die gegeven wordt.
Kudo's daarvoor dus
Vergeet ook niet de bijdrage die Ferrari krijgt vanuit het Concorde Agreement omdat ze een Status Aparte hebben binnen de sport (quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat Ferrari een groot deel van het seizoen wel kan draaien op prijzengeld. Behalve in de jaren dat ze geen kampioen zijn geworden.
Waar heb je dat staatje vandaan? Lijkt me inderdaad niet correct, dit is wat de budgetten van 2008 waren;quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan bijna niet geloven dat Ferrari zo "weinig" zou uitgeven.
Zou dat de sport beter maken denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef bodylotion het volgende:
ik hoop dat er ooit nog een budgetcap (excl. rijder) komt van $100m ofzo
Een budgetcap is niet iets wat de F1 ten goede zal komen denk ik. Nu is de economie slecht, en zodoende de weerstand bij de medewerkers ook. Als over een paar jaar de bomen weer tot in de hemel groeien, werkt de budgetcap alleen maar tegen. Het helpt iig zeker niet om de F1 de meest innovatieve sport te laten blijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef bodylotion het volgende:
ik hoop dat er ooit nog een budgetcap (excl. rijder) komt van $100m ofzo
als dat betekend dat er meer ontwikkeld mag worden wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Zou dat de sport beter maken denk je?
Zonder geld valt er ook weinig te ontwikkelen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef bodylotion het volgende:
[..]
als dat betekend dat er meer ontwikkeld mag worden wel.
ik vind die engine freeze bijv verschikkelijk
Ben ik niet met je eens. Ik kies liever voor een budgetcap met meer technologische vrijheid dan geen budgetcap en het maar blijven evolueren van bestaande ideeën, zoals de laatste jaren het geval was. Juist door de nieuwe regels hadden we dit jaar een andere winnaar dan de afgelopen jaren, maar als er geen budgetcap komt (in wat voor vorm dan ook) zijn het binnenkort weer de rijkste teams die door ongelimiteerd spenderen van geld hun wagen kunnen verbeteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef LeXX het volgende:
[..]
Een budgetcap is niet iets wat de F1 ten goede zal komen denk ik. Nu is de economie slecht, en zodoende de weerstand bij de medewerkers ook. Als over een paar jaar de bomen weer tot in de hemel groeien, werkt de budgetcap alleen maar tegen. Het helpt iig zeker niet om de F1 de meest innovatieve sport te laten blijven.
Williams had toen ze met active suspension en driver aids reden toch ook geen budget van $300m?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik kies liever voor een budgetcap met meer technologische vrijheid dan geen budgetcap en het maar blijven evolueren van bestaande ideeën, zoals de laatste jaren het geval was. Juist door de nieuwe regels hadden we dit jaar een andere winnaar dan de afgelopen jaren, maar als er geen budgetcap komt (in wat voor vorm dan ook) zijn het binnenkort weer de rijkste teams die door ongelimiteerd spenderen van geld hun wagen kunnen verbeteren.
De grootste innovaties in de F1 van de laatste decennia kwamen vooral van de kleinere teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |