dit filmpje hoort erbij.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Kwam in mn zoektoch ook deze foto tegen
[ afbeelding ]
Dat kan ik me nog goed herinneren! Die ochtend was ik ineens klaarwakkerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Brundle ja, met z'n gebroken chassisquote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Canada 2000.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef bodylotion het volgende:
[..]
mensen die zo flauw doen over Jos hoef je wat betreft F1 dan ook niet serieus te nemen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
...
Ik zag dat ook Fok!Sport door NewsNow wordt gebruikt om nieuws te tonen. Bijvoorbeeld deze link De la Rosa ontkent deal met Sauber
Ons crewforom? Je bent hartstikke zwart.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik zal het even in ons crewforum zettenLeuk te zien dat het ook werkt!
Duh, ik werk toch ook als redactielidquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ons crewforom? Je bent hartstikke zwart.![]()
Is het dan misschien een idee om bv iemand van foksport 's ochtends en dan later op de middag/avond ofzo nog eens te laten kijken op newsnow?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet niet hoe lang dat al het geval is, maar al minimaal een half jaar in ieder geval
ojee een 'verassing'quote:Heidfeld niet meer in beeld bij Sauber
05 januari 2010
Nick Heidfeld lijkt geen kandidaat meer te zijn voor het tweede racestoeltje bij Sauber. Volgens teambaas Peter Sauber zal zijn keuze iedereen verrassen.
Heidfeld reed de afgelopen vijf seizoenen voor het team uit Hinwil en leek de belangrijkste kandidaat voor het tweede zitje naast de Japanner Kamui Kobayashi, maar Sauber heeft in een interview met het Zwitserse blad NZZ laten weten dat zijn keuze is gevallen op een rijder die nieuwe kennis meebrengt naar het team. "De tweede rijder zal een ervaren coureur zijn die nieuwe ideeën kan meenemen naar onze organisatie", zei Sauber. "Jullie zullen verrast zijn over wie ik heb gekozen."
Giancarlo Fisichella en Pedro de la Rosa werden de afgelopen dagen genoemd als belangrijke gegadigden voor het Sauber-stoeltje. Voor Heidfeld zijn er niet veel opties meer. Er zijn verder alleen nog stoeltjes vrij bij Renault, Campos en US F1.
Is de eerste keer dat ik het zie. Alleen jammer dat de link op de Engelse pagina staat en niet op de Nederlandse paginaquote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet niet hoe lang dat al het geval is, maar al minimaal een half jaar in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |