SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door LeXX op 31-12-2009 12:58:50 (OP toegevoegd) ]
Dat moet je even aan een modje vragen als je het in jouw post wil hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:02 schreef LeXX het volgende:
Kan iemand anders de OP doen, ik zit mobiel te fokken
Zou jij een mod willen vragen? Jij zit hopelijk wel achter een normale pcquote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat moet je even aan een modje vragen als je het in jouw post wil hebben
Ik kan wel even de OP kopiëren in mijn post!
Done: [FB] SPT-Feedbackquote:Op donderdag 31 december 2009 01:08 schreef LeXX het volgende:
[..]
Zou jij een mod willen vragen? Jij zit hopelijk wel achter een normale pc![]()
quote:Edit: en het topicnummer naar 62 zetten![]()
Als we elk topic voortaan hetzelfde nummer geven, kan dat nog wel even durenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:18 schreef LeXX het volgende:
Thx!Ook voor de tt-aanpassing. Op naar 69!
Ok, tijd om te gaan slapen...
Ja, en ik Mansellquote:Op donderdag 31 december 2009 08:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als iedereen terug komt, dan wil ik Irvine terug
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Met prodrive zou je dit probleem waarschijnlijk niet gehad hebben, maarja die wilde niet met een cosworth motor rondrijden...
red five en een mooie snorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, en ik Mansell![]()
Kan jij de TT niet ff aanpassen?
Als dat zo doorgaat wordt het een topless banner in 2011quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
tvp ... en vergeet de nieuwe banner niet
[ afbeelding ]
USF1 brengt wat siliconen naar de bannerquote:Op donderdag 31 december 2009 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat wordt het een topless banner in 2011
richards is iemand die zich niet makkelijk laat beinvloeden door bernie, ik denk dat dat het grootste styruikelblok wasquote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit het enige struikelblok was.
ahw zondequote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef Big-Ern het volgende:
Situatie Campos Meta1 alarmerend: faillissement dreigt
Uitgegeven door Jordy Stuivenberg 31 december 2009 08:09 - Print artikel
Het gaat slechter dan verwacht met het F1-team Campos Meta1. Het is een publiek geheim dat het team van Adrian Campos, dat in 2010 in de F1 hoopt te debuteren, op zoek is naar een rijder met geld. Het gebrek aan liquide middelen lijkt echter groter dan voorzien: een drama voor het team dreigt.
De bekendmaking van de tweede rijder, naast Bruno Senna, laat lang op zich wachten. Teambaas Campos liet al weten dat er een rijder met veel geld nodig is, omdat het team anders geld tekort komt. Het aantrekken van sponsoren verloopt ook alles behalve soepeltjes. Nog niet een grote naam heeft zich willen binden aan het team. Veelal wordt er door Spaanse sponsoren gekozen om de succesvolle Fernando Alonso te steunen, terwijl bijvoorbeeld Telefonica ervoor kiest om de Grands Prix van Barcelona en Valencia van een financiële injectie te voorzien.
Na de openlijke twijfels van Bernie Ecclestone verzekerde Campos ons ervan dat het team dit jaar gewoon van start gaat, maar of dat daadwerkelijk gebeurt, is onduidelijk.
Campos zou nog enkele miljoenen nodig hebben om erbij te zijn in Bahrein, laat staan het seizoen af te maken. Ook nu, zonder het geld van de tweede rijder, moeten leveranciers al betaald worden en wil het personeel graag het loon op tijd uitbetaald krijgen. Zonder inkomsten is dat even vol te houden, maar een faillisement is in dat geval onafwendbaar.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=20410
Welkom Stefanovic GP.
Allang gevraagdquote:Op donderdag 31 december 2009 07:50 schreef vosss het volgende:
Kan een mod de TT aanpassen? We zitten op deel 62.
Thanks
Ik upload die even naar de FOK!servers en zet 'm in de wikiquote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Thx! Toegevoegd bij mijn opquote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
jawelquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, en ik Mansell![]()
Kan jij de TT niet ff aanpassen?
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet helemaal alleen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was zo'n fanboy-topic![]()
ff zoekuh
Je hebt nog een medestander, Elmar: Googol
[F1] Het Grote Ralf Schumacher Fanboy Topic! [deel 1]
En Sally post dat topic gewoon 3 posts nadat ik dat heb gedaanquote:
Ik kan me daarin wel vinden eigenlijk, zeker met punten voor de pole.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Het nieuwe puntensysteem in de F1 gaat waarschijnlijk weer op de schop:
Domenicali: \"Punten voor pole en snelste ronde\"
Ah, je bent er nog. Zijn we met in ieder geval met z'n drieën.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En Sally post dat topic gewoon 3 posts nadat ik dat heb gedaan
Ralf-fans verenigt u!
Wel jammer van Campos. In dat Amerikaanse team heb ik ook weinig vertrouwen, dus het blijft nog even spannend.
Dat sowieso. Ik word gewoon al helemaal warm van het idee alleen al dat hij misschien weer in de F1 gaat rijden.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef vingerplant het volgende:
Hoe denkt Peter Sauber eigenlijk over hem? Dat lijkt me toch het best mogelijke vrije stoeltje. Anders toch echt liever bij TR. Maar goed, als onze held maar rijdt is het sowieso goed
Ik ook. Iedereen waarschijnlijk, want er zit een stukje Ralf-adoratie in ieder van ons alleen geeft niet iedereen het toequote:Op donderdag 31 december 2009 16:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik word gewoon al helemaal warm van het idee alleen al dat hij misschien weer in de F1 gaat rijden.
ik weet iig van één iemand zeker dat er geen stukje ralf-adoratie inzit...quote:Op donderdag 31 december 2009 17:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik ook. Iedereen waarschijnlijk, want er zit een stukje Ralf-adoratie in ieder van ons alleen geeft niet iedereen het toe
Laat die Stefanovic maar. Ik vind die kerel nog louchener (is dat wel een woordquote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef Big-Ern het volgende:
Situatie Campos Meta1 alarmerend: faillissement dreigt
Uitgegeven door Jordy Stuivenberg 31 december 2009 08:09 - Print artikel
*knip*
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=20410
Welkom Stefanovic GP.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:40 schreef Atreidez het volgende:
On the side news van de eigen FP;
Britse koningin eert Button en Brawn
quote:Bron: FOK!sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 31-12-2009 19:05:38 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dan had Schumacher in het verleden met een nog grotere voorsprong het kampioenschap gewonnen, ben benieuwd of hij dat trucje weer kan flikken.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Dan had Kimi het afgelopen jaar ook wat meer punten gehad voor zijn snelste rondes. En een gelukkig nieuwjaar natuurlijk behalve voor de Ralf fansquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan had Schumacher in het verleden met een nog grotere voorsprong het kampioenschap gewonnen, ben benieuwd of hij dat trucje weer kan flikken.
quote:Renault aims to be back on top by 2011
Renault aims to be back fighting for championship titles again by 2011 according to the team's acting principal Bob Bell.
The future of Renault's Formula 1 team was secured in mid-December when a deal to sell a large stake in the team to businessman Gerard Lopez's Genii Capital was agreed, ending weeks of uncertainty over the French manufacturer's continuation in the sport.
Now, after a turbulent 12 months for the outfit - which included an uncompetitive and winless 2009 season and the race-fixing scandal that forced team principal Flavio Briatore and technical chief Pat Symonds to resign – Bell says Renault can now focus on building a multi-year strategy to return it to the front of the grid.
"The real target for us is to build for 2011 and a championship campaign," Bob Bell told AUTOSPORT before Christmas. "But we have realistic expectations for 2010.
"We are not going to produce a car that catapults us to the front because F1 is very competitive. But our 2010 expectations are to run towards the front and challenge for the top three."
Bell revealed that work on Renault's 2010 contender never halted while the team's future hung in the balance, but added that the security that the Genii deal brings to the project has boosted the staff working in the factory.
"This is nothing but positive for the team," he said. "It has ended all of the concerns that the staff had and gives a secure base for the future.
"There is a multi-year commitment and a very sensible strategy. It's a win-win situation for both Renault and its partners, and is a big step forward."
goed nieuwsquote:Tost: "Geen gesprekken met Ralf Schumacher"
01 januari 2010
De laatste dagen gaat het gerucht dat Ralf Schumacher in gesprek zou zijn met Scuderia Toro Rosso. De Duitser wenste zelf niet in te gaan op de geruchten, maar teambaas Franz Tost heeft al laten weten dat er geen sprake van contact is tussen de coureur en het team.
"Ik weet niets van deze geruchten, ze zijn absoluut niet waar. De geruchten zijn nonsens. Dat is alles wat ik erover kan zeggen ", vertelde Tost aan het Duitse Auto, Motor und Sport.
Toro Rosso heeft alleen nog Sébastien Buemi bevestigd als coureur. Jaime Alguersuari heeft naar eigen zeggen wel een contract voor 2010, maar is nog niet bevestigd.
Dat hoop ik van niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef bodylotion het volgende:
[..]
volgens mij betekent dat dat Ralf al getekend heeft
in de f1 zou me dat idd niet verbazen neequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef bodylotion het volgende:
[..]
volgens mij betekent dat dat Ralf al getekend heeft
HIj zegt alleen dat de geruchten nonsens zijn, dat kan betekenen dat het waarheid isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
in de f1 zou me dat idd niet verbazen nee![]()
we kunnen alleen maar hopen dat ie de waarheid spreekt
http://www.jamesallenonf1.com/2010/01/schumacher-turns-41-today-test-schedule-set/?utm_campaign=UA-7628173-1&utm_medium=twitter&utm_source=twitterquote:But his strict training regime will probably mean that he may not be able to eat much of it, despite his notoriously sweet tooth! He is set to drive for the first time four weeks from now in Valencia.
The seven times world champion is building up to a dramatic comeback at the Bahrain Grand Prix and according to Bild and Gazetta dello Sport he will have limited time to test the Mercedes car before the first event. As it’s Sunday I’ve not been able to call the team to verify, but I will do so.
The schedule calls for just four tests and Bild reckons that these are as follows:
February 1-3 in Valencia
February 10-13 in Jerez
February 17-20 in Jerez
February 25 to 28 in Barcelona
These are all one car tests so the driving will have to be shared with Nico Rosberg. There are a total of 15 days, which means, assuming reasonable reliability, both drivers should notch up somewhere around 2,000 miles of testing before the first race. Mercedes boss Norbert Haug is quoted as saying, “The tests will be divided equally between the two drivers.”
Incidentally, I’m interested to see what Mercedes will call this car. What will the type designation be? All previous Mercedes Grand Prix cars started with a “W” – as in W154. Perhaps the W110 – to designate F1 and the year 2010? More details will emerge this month, meanwhile the FOTA group launch idea has been shelved.
Punten voor pole en snelste ronde zijn geen slecht idee, al kan het voor sommigen ook verkeerd aflopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
quote:AMSTERDAM - Pedro de la Rosa is dichtbij een terugkeer als Grand Prix-coureur.
De ervaren Spanjaard wordt volgens de Zwiterse krant Blick de tweede rijder van het Sauber-team.
Teambaas Peter Sauber verkondigde afgelopen zondag in de Zwitserse media al dat hij een 'ervaren tweede rijder' heeft gecontracteerd. Blick meldt maandag dat het gaat om De la Rosa.
De la Rosa past met zijn 39 jaar, 72 Grand Prix-starts en vele kilometers aan testervaring bij McLaren-Mercedes ruim in dat profiel.
De Spanjaard stond voor het laatst aan de start tijdens de Grand Prix van Brazilië in 2006. In 2000 was De la Rosa teamgenoot van Jos Verstappen bij Arrows. In totaal reed hij in zijn carrière 29 WK-punten bij elkaar.
Schijnt hij alweer te ontkennen... Zou wel gaaf zijn. Volgende stap is natuurlijk ons Jos die een herintrede doetquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:49 schreef LeXX het volgende:
[..]
Schijnt hij alweer te ontkennen... Zou wel gaaf zijn. Volgende stap is natuurlijk ons Jos die een herintrede doet![]()
Laatste keer dat ik naar hem ging kijken kwam die alleen niet opdagen.................quote:Op maandag 4 januari 2010 12:11 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Hahaha, onze Jos ja. We hebben in Nederland altijd behoorlijk negatief over hem gedaan, maar hij kon echt wel jakkeren! Hij was ook wel een dusdanig spectaculair coureur waarvoor je voor de buis bleef hangen, of naar het circuit toogde. Hij viel gewoon te vaak uit, dat was zijn grootste zwakte.
Heidfeld?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:04 schreef bodylotion het volgende:
Heidfeld is ook een ervaren rijder. En zou voor Sauber een stuk efficiënter zijn, denk ik.
Volgens een aantal members van het autosport forum zou Renault vandaag ook zijn 2e rijder bekend maken.
Grossjean?
BMW Sauber Ferrari F1 Teamquote:Sauber: "Teamnaam zal niet worden veranderd"
03 januari 2010
BMW verkocht het Formule 1-team afgelopen jaar weer terug aan Sauber en het nieuwe team verscheen dan ook als BMW Sauber F1 Team op de inschrijvingslijst van de FIA. De verwachting was dat BMW nog wel uit de teamnaam zou verdwijnen, maar daar is volgens teambaas Peter Sauber voorlopig nog helemaal geen sprake van.
"Het is eerlijk gezegd een van mijn minste zorgen. Momenteel heet het team BMW Sauber F1 Team, omdat we ons zo bij de FIA hebben ingeschreven. En zo zullen we ook deelnemen", vertelde Sauber in een interview met het Zwitserse blad NZZ. "Er is nog geen beslissing genomen of we een aanvraag zullen indienen om de naam van het team te veranderen."
[...]
Maar ik zie zo nog steeds niet de andere autosport berichtenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:34 schreef UnoclaM het volgende:
goed dat er nu per sport geselecteerd kan worden op sport.fok
Ik heb hetzelfde. Voorheen zag je in een oogopslag zowel het laatste F1 als autosport nieuws. Nu moet je voor beide afzonderlijk boven in het menu klikken. En dan nog niet eens de berichten van november en decemberquote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar ik zie zo nog steeds niet de andere autosport berichten
of ik ben een
Dat kon eerder ook al, met f1.fok.nl en voetbal.fok.nl o.a. Maar er wordt al veel gezegd dat het met de nieuwe site niet genoeg uitgesplitst is, en in de tracker links staat nog altijd al het sportnieuws, niet uitgesplitstquote:Op maandag 4 januari 2010 13:34 schreef UnoclaM het volgende:
goed dat er nu per sport geselecteerd kan worden op sport.fok
Menubalk: 'sporten', kies 'autosport' in de dropdown.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar ik zie zo nog steeds niet de andere autosport berichten
of ik ben een
Er komen nog nieuwe menu-items zoals Tennis, Schaatsen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Voorheen zag je in een oogopslag zowel het laatste F1 als autosport nieuws. Nu moet je voor beide afzonderlijk boven in het menu klikken. En dan nog niet eens de berichten van november en december
Ja maar je ziet het niet meer samenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kon eerder ook al, met f1.fok.nl en voetbal.fok.nl o.a. Maar er wordt al veel gezegd dat het met de nieuwe site niet genoeg uitgesplitst is, en in de tracker links staat nog altijd al het sportnieuws, niet uitgesplitst
[..]
Menubalk: 'sporten', kies 'autosport' in de dropdown.
[..]
Er komen nog nieuwe menu-items zoals Tennis, Schaatsen.
En de bug dat niet alle berichten getoond worden, is al doorgegeven
Edit: overigens is de roep om meer aparte sites voor de verschillende takken van sport al erg luid, en er wordt serieus naar gekeken iig.
Daar kon hij in 8 van de 10 gevallen zelf helemaal niets, maar dan ook niets aan doen.quote:Hij viel gewoon te vaak uit, dat was zijn grootste zwakte.
Ik denk dat het Fisichella wordt. Ik las in een Frans artikel dat Montezemelo ergens een uitspraak afsloot metquote:
Geen Fisichella, dus neem ik aan dat deze gaat racen. En dan is Sauber de voor de hand liggende keuze.quote:(Vertaald uit het Frans)
Yesterday, Luca Montezemolo talked about Michael Schumacher but finished his intervention by these words: "I always can count on Felipe, Fernando Alonso, Luca Badoer and Marc Gene, who know our technology well."
mensen die zo flauw doen over Jos hoef je wat betreft F1 dan ook niet serieus te nemen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar kon hij in 8 van de 10 gevallen zelf helemaal niets, maar dan ook niets aan doen.
Er is een keer iemand geweest, een Brit als ik me niet vergis, die ook compleet debiel werd van al die grindbak grapjes over Jos en die heeft alle races uitgezocht.
Hij viel vaak uit door een kapotte auto ja, of door andere coureurs. Hij is zelf relatief gezien bv veel en dan ook echt veeeeel minder vaak door eigen fouten uitgevallen dan bv een Coulthard.
Ik kan het nu natuurlijk niet meer terug vinden, maar het staat vast nog ergens op internet.
Jos had een beter gemiddelde dan het halve huidige veld, dus die grapjes zijn gewoon bullshit.
Kan ik me ook nog een openings-race herinneren in Melbourne, stond tie levensgroot in de krant in de grindbak...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Atreidez het volgende:
Die schuiver op Duitsland met de auto van herr schumi zelf, in de quali.. dat was volgens mij 1 van de acties die m die naam heeft opgeleverd
Klopt. Ik weet niet hoe lang dat al het geval is, maar al minimaal een half jaar in ieder gevalquote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zag dat ook Fok!Sport door NewsNow wordt gebruikt om nieuws te tonen. Bijvoorbeeld deze link De la Rosa ontkent deal met Sauber
dit filmpje hoort erbij.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Kwam in mn zoektoch ook deze foto tegen
[ afbeelding ]
Dat kan ik me nog goed herinneren! Die ochtend was ik ineens klaarwakkerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Brundle ja, met z'n gebroken chassisquote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Canada 2000.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef bodylotion het volgende:
[..]
mensen die zo flauw doen over Jos hoef je wat betreft F1 dan ook niet serieus te nemen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
...
Ik zag dat ook Fok!Sport door NewsNow wordt gebruikt om nieuws te tonen. Bijvoorbeeld deze link De la Rosa ontkent deal met Sauber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |