Allang gevraagdquote:Op donderdag 31 december 2009 07:50 schreef vosss het volgende:
Kan een mod de TT aanpassen? We zitten op deel 62.
Thanks
Ik upload die even naar de FOK!servers en zet 'm in de wikiquote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
tvp ... en vergeet de nieuwe banner niet
[ afbeelding ]
Thx! Toegevoegd bij mijn opquote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
jawelquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, en ik Mansell![]()
Kan jij de TT niet ff aanpassen?
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet helemaal alleen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was zo'n fanboy-topic![]()
ff zoekuh
Je hebt nog een medestander, Elmar: Googol
[F1] Het Grote Ralf Schumacher Fanboy Topic! [deel 1]
En Sally post dat topic gewoon 3 posts nadat ik dat heb gedaanquote:
Ik kan me daarin wel vinden eigenlijk, zeker met punten voor de pole.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Het nieuwe puntensysteem in de F1 gaat waarschijnlijk weer op de schop:
Domenicali: \"Punten voor pole en snelste ronde\"
Ah, je bent er nog. Zijn we met in ieder geval met z'n drieën.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En Sally post dat topic gewoon 3 posts nadat ik dat heb gedaan
Ralf-fans verenigt u!
Wel jammer van Campos. In dat Amerikaanse team heb ik ook weinig vertrouwen, dus het blijft nog even spannend.
Dat sowieso. Ik word gewoon al helemaal warm van het idee alleen al dat hij misschien weer in de F1 gaat rijden.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef vingerplant het volgende:
Hoe denkt Peter Sauber eigenlijk over hem? Dat lijkt me toch het best mogelijke vrije stoeltje. Anders toch echt liever bij TR. Maar goed, als onze held maar rijdt is het sowieso goed
Ik ook. Iedereen waarschijnlijk, want er zit een stukje Ralf-adoratie in ieder van ons alleen geeft niet iedereen het toequote:Op donderdag 31 december 2009 16:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik word gewoon al helemaal warm van het idee alleen al dat hij misschien weer in de F1 gaat rijden.
ik weet iig van één iemand zeker dat er geen stukje ralf-adoratie inzit...quote:Op donderdag 31 december 2009 17:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik ook. Iedereen waarschijnlijk, want er zit een stukje Ralf-adoratie in ieder van ons alleen geeft niet iedereen het toe
Laat die Stefanovic maar. Ik vind die kerel nog louchener (is dat wel een woordquote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef Big-Ern het volgende:
Situatie Campos Meta1 alarmerend: faillissement dreigt
Uitgegeven door Jordy Stuivenberg 31 december 2009 08:09 - Print artikel
*knip*
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=20410
Welkom Stefanovic GP.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:40 schreef Atreidez het volgende:
On the side news van de eigen FP;
Britse koningin eert Button en Brawn
quote:Bron: FOK!sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 31-12-2009 19:05:38 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |