abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76414471
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ons crewforom? Je bent hartstikke zwart.

Duh, ik werk toch ook als redactielid
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_76420480
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Klopt. Ik weet niet hoe lang dat al het geval is, maar al minimaal een half jaar in ieder geval
Is het dan misschien een idee om bv iemand van foksport 's ochtends en dan later op de middag/avond ofzo nog eens te laten kijken op newsnow?

Ik heb al het F1 nieuws wat ik lees op foksport _MINIMAAL_ al 1 volle dag van te voren gelezen via newsnow.

Als jullie het gebruiken, kijk er dan ook gewoon 2x per dag op ofzo zou ik zeggen.
Sterker nog, een andere site hebben jullie helemaal niet nodig, want alle grote sites worden daar geindexeerd

Gratis tip he, geen kritiek. Ofja, misschien een klein beetje dan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 januari 2010 @ 23:10:37 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76420904
Ik ken de site. De laatste tijd is het bij ons even een gekkenhuis geweest vanwege de introductie ven de nieuwe site. Ik wil het niet gebruiken als excuus maar op sommige momenten is daardoor een deel van het nieuws te lang blijven liggen.

Ik trek het me wel aan, omdat dit een puntje is dat beter had gemoeten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76421118
Nou okay, mooi. Dat is lang geleden dat ik iemand van fok heb zien zeggen hier dattie het eens is met de kritiek die gegeven wordt.

Kudo's daarvoor dus
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76421598
Ik keek altijd op NewsNow, maar het trekt een enorme wissel op je cpu, geheugen en bandbreedte. Daarom F5 ik nu regelmatig op sites als GPUpdate.net, Formule1.nl en autosport.com enz.


Mss nu met een nieuwe laptop dat die site het weer een beetje wil doen hier
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:04:54 #108
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76423223
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:14 schreef bodylotion het volgende:

[..]

BMW Sauber Ferrari F1 Team
Bang om de centjes van vorig jaar kwijt te raken denk ik.
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:56:27 #109
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_76424631
Ik vind de reacties altijd mooi op de F1 nieuwsberichten, ik weet ook dat het gpupdate en nog tig wat andere sites eerder staat maar daar heb je geen reaguurders ...

Bij een lang bericht lees ik vaak de reacties, dat geeft mij sneller een beeld van het bericht
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:57:34 #110
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76430110
quote:
Heidfeld niet meer in beeld bij Sauber

05 januari 2010

Nick Heidfeld lijkt geen kandidaat meer te zijn voor het tweede racestoeltje bij Sauber. Volgens teambaas Peter Sauber zal zijn keuze iedereen verrassen.


Heidfeld reed de afgelopen vijf seizoenen voor het team uit Hinwil en leek de belangrijkste kandidaat voor het tweede zitje naast de Japanner Kamui Kobayashi, maar Sauber heeft in een interview met het Zwitserse blad NZZ laten weten dat zijn keuze is gevallen op een rijder die nieuwe kennis meebrengt naar het team. "De tweede rijder zal een ervaren coureur zijn die nieuwe ideeën kan meenemen naar onze organisatie", zei Sauber. "Jullie zullen verrast zijn over wie ik heb gekozen."

Giancarlo Fisichella en Pedro de la Rosa werden de afgelopen dagen genoemd als belangrijke gegadigden voor het Sauber-stoeltje. Voor Heidfeld zijn er niet veel opties meer. Er zijn verder alleen nog stoeltjes vrij bij Renault, Campos en US F1.
ojee een 'verassing'


Ralf Schumacher
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76430721
of villeneuve
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_76430748
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Klopt. Ik weet niet hoe lang dat al het geval is, maar al minimaal een half jaar in ieder geval
Is de eerste keer dat ik het zie. Alleen jammer dat de link op de Engelse pagina staat en niet op de Nederlandse pagina
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_76431066
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef Schunckelstar het volgende:
of villeneuve
pi_76431187


Ik kan bijna niet geloven dat Ferrari zo "weinig" zou uitgeven.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 januari 2010 @ 11:36:39 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76431434
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan bijna niet geloven dat Ferrari zo "weinig" zou uitgeven.
Mja, ik denk dat Ferrari een groot deel van het seizoen wel kan draaien op prijzengeld. Behalve in de jaren dat ze geen kampioen zijn geworden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 januari 2010 @ 11:37:31 #116
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76431473
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:15 schreef vosss het volgende:
Nou okay, mooi. Dat is lang geleden dat ik iemand van fok heb zien zeggen hier dattie het eens is met de kritiek die gegeven wordt.

Kudo's daarvoor dus
Ik wil je ook vragen om als je nieuws tegenkomt dit in de submit te gooien. Dan kunnen we het nog sneller oppakken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76431825
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat Ferrari een groot deel van het seizoen wel kan draaien op prijzengeld. Behalve in de jaren dat ze geen kampioen zijn geworden.
Vergeet ook niet de bijdrage die Ferrari krijgt vanuit het Concorde Agreement omdat ze een Status Aparte hebben binnen de sport ( )
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:01:00 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76432335
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan bijna niet geloven dat Ferrari zo "weinig" zou uitgeven.
Waar heb je dat staatje vandaan? Lijkt me inderdaad niet correct, dit is wat de budgetten van 2008 waren;

2008 F1 team resources

Including sponsorship, supplier deals, prize money, team owner contributions, tyre provision and supply of customer engines where appropriate.

Toyota: $445.6m
McLaren: $433.3m
Ferrari: $414.9m
Honda: $398.1m
Renault: $393.8m
BMW Sauber: $366.8m
Red Bull Racing: $164.7m
Williams: $160.6m
Toro Rosso: $128.2m
Force India: $121.85m
Super Aguri: $45.6m

http://www.f1fanatic.co.uk
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:17:44 #119
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76432929
ik hoop dat er ooit nog een budgetcap (excl. rijder) komt van $100m ofzo
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:36:08 #120
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76433492
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef bodylotion het volgende:
ik hoop dat er ooit nog een budgetcap (excl. rijder) komt van $100m ofzo
Zou dat de sport beter maken denk je?
The line is a dot to you!
pi_76434644
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef bodylotion het volgende:
ik hoop dat er ooit nog een budgetcap (excl. rijder) komt van $100m ofzo
Een budgetcap is niet iets wat de F1 ten goede zal komen denk ik. Nu is de economie slecht, en zodoende de weerstand bij de medewerkers ook. Als over een paar jaar de bomen weer tot in de hemel groeien, werkt de budgetcap alleen maar tegen. Het helpt iig zeker niet om de F1 de meest innovatieve sport te laten blijven.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:32:05 #122
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76435463
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef kepler het volgende:

[..]

Zou dat de sport beter maken denk je?
als dat betekend dat er meer ontwikkeld mag worden wel.
ik vind die engine freeze bijv verschikkelijk
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:35:00 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76435551
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef bodylotion het volgende:

[..]

als dat betekend dat er meer ontwikkeld mag worden wel.
ik vind die engine freeze bijv verschikkelijk
Zonder geld valt er ook weinig te ontwikkelen natuurlijk
The line is a dot to you!
pi_76435615
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef LeXX het volgende:

[..]

Een budgetcap is niet iets wat de F1 ten goede zal komen denk ik. Nu is de economie slecht, en zodoende de weerstand bij de medewerkers ook. Als over een paar jaar de bomen weer tot in de hemel groeien, werkt de budgetcap alleen maar tegen. Het helpt iig zeker niet om de F1 de meest innovatieve sport te laten blijven.
Ben ik niet met je eens. Ik kies liever voor een budgetcap met meer technologische vrijheid dan geen budgetcap en het maar blijven evolueren van bestaande ideeën, zoals de laatste jaren het geval was. Juist door de nieuwe regels hadden we dit jaar een andere winnaar dan de afgelopen jaren, maar als er geen budgetcap komt (in wat voor vorm dan ook) zijn het binnenkort weer de rijkste teams die door ongelimiteerd spenderen van geld hun wagen kunnen verbeteren.

De grootste innovaties in de F1 van de laatste decennia kwamen vooral van de kleinere teams.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:41:17 #125
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76435764
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:36 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik kies liever voor een budgetcap met meer technologische vrijheid dan geen budgetcap en het maar blijven evolueren van bestaande ideeën, zoals de laatste jaren het geval was. Juist door de nieuwe regels hadden we dit jaar een andere winnaar dan de afgelopen jaren, maar als er geen budgetcap komt (in wat voor vorm dan ook) zijn het binnenkort weer de rijkste teams die door ongelimiteerd spenderen van geld hun wagen kunnen verbeteren.

De grootste innovaties in de F1 van de laatste decennia kwamen vooral van de kleinere teams.
Williams had toen ze met active suspension en driver aids reden toch ook geen budget van $300m?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76436036
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef bodylotion het volgende:

[..]

als dat betekend dat er meer ontwikkeld mag worden wel.
ik vind die engine freeze bijv verschikkelijk

Ik vind het ook zo erg dat de laatste jaren er zo verschrikkelijk veel aan is gedaan om de snelheid te verminderen. Dan heb je het over de F1 for crying out loud! Hup, kom maar eens op met die turbo's!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:54:20 #127
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_76436173
Het zal met die driver-aids allemaal wel mee vallen!

Een paar jaar geleden hoorde je haast iedereen roepen dat de coureurs maar passagiers waren in heel het spelletje! En zelfs een paar technologie partners riepen dat ze vanuit de truck zo een auto het veld op konden sturen!

Nou ben benieuwd, je ziet nu op Discovery toch wel dat een heel busje vol electronica toch een behoorlijke moeite heeft om een vooraf geprogrammeerd parcours te volgen!
Dus in hoeverre dat dat roepen van die technologiepartners onzin was? Oke het budget van een HP is wellicht anders dan die partijen bij Discovery maar inmiddels zijn we een paar jaar verder en als het nu al niet 100% veilig lukt, hoe kunnen ze het dan uberhaupt in hun hoofd halen dat ze een F1 wagen over Silverstone kunnen jagen alsof het een geleid projectiel is!

Ik ben voor technologische vooruitgang maar door iedereen bang te maken dat alsof een rijder niks meer te vertellen zou hebben zijn er een hoop fans en belanghebbende partijen op de grote handrem gaan staan (dat technologisch wonder weten ze dan opeens wel te vinden) door het een halt toe te roepen !

Alsof het nu zo opeens een stuk makkelijker word met TC, ABS, Active Suspension, Seamless Gearbox... als iedereen dat heeft, komt het toch weer op talent aan! En elk hulp middel beperkt je ook weer in de vrijheden als rijder dus in hoeverre je je TC gebruikt als rijder zal dus ook van invloed zijn (een voorbeeldje he)...

En jah als je het vrij laat of vrijer laat zullen bepaalde teams wel iets kunnen gebruiken of positiever kunnen doorontwikkelen dan andere teams! Soit maar zo krijg je ook weer inhaal acties!

Dit seizoen was dat in het begin goed te zien dat er een paar teams iets hadden wat de rest niet had! Nu had de rest twee opties: lopen janken of ook zo iets verzinnen!
Maar een snelheids verschil was er en bepaalde auto's kregen andere karakteristieken dan andere auto's!
Wat naar mijn idee toch meer inhalen brengt!

Later het seizoen zat het veld opeens binnen een seconde! Da's heel mooi maar als diegene die voor je rijd maar 0,03 seconde trager is dan jij dan kom je er never nooit niet voorbij! Je moet echt veel harder gaan wil je er voorbij kunnen!

Maar blijkbaar willen ze liever een optocht zonder progressie
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:01:39 #128
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76436442
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:54 schreef nils7 het volgende:
Het zal met die driver-aids allemaal wel mee vallen!

Een paar jaar geleden hoorde je haast iedereen roepen dat de coureurs maar passagiers waren in heel het spelletje! En zelfs een paar technologie partners riepen dat ze vanuit de truck zo een auto het veld op konden sturen!

Nou ben benieuwd, je ziet nu op Discovery toch wel dat een heel busje vol electronica toch een behoorlijke moeite heeft om een vooraf geprogrammeerd parcours te volgen!
Dus in hoeverre dat dat roepen van die technologiepartners onzin was? Oke het budget van een HP is wellicht anders dan die partijen bij Discovery maar inmiddels zijn we een paar jaar verder en als het nu al niet 100% veilig lukt, hoe kunnen ze het dan uberhaupt in hun hoofd halen dat ze een F1 wagen over Silverstone kunnen jagen alsof het een geleid projectiel is!

Ik ben voor technologische vooruitgang maar door iedereen bang te maken dat alsof een rijder niks meer te vertellen zou hebben zijn er een hoop fans en belanghebbende partijen op de grote handrem gaan staan (dat technologisch wonder weten ze dan opeens wel te vinden) door het een halt toe te roepen !

Alsof het nu zo opeens een stuk makkelijker word met TC, ABS, Active Suspension, Seamless Gearbox... als iedereen dat heeft, komt het toch weer op talent aan! En elk hulp middel beperkt je ook weer in de vrijheden als rijder dus in hoeverre je je TC gebruikt als rijder zal dus ook van invloed zijn (een voorbeeldje he)...

En jah als je het vrij laat of vrijer laat zullen bepaalde teams wel iets kunnen gebruiken of positiever kunnen doorontwikkelen dan andere teams! Soit maar zo krijg je ook weer inhaal acties!

Dit seizoen was dat in het begin goed te zien dat er een paar teams iets hadden wat de rest niet had! Nu had de rest twee opties: lopen janken of ook zo iets verzinnen!
Maar een snelheids verschil was er en bepaalde auto's kregen andere karakteristieken dan andere auto's!
Wat naar mijn idee toch meer inhalen brengt!

Later het seizoen zat het veld opeens binnen een seconde! Da's heel mooi maar als diegene die voor je rijd maar 0,03 seconde trager is dan jij dan kom je er never nooit niet voorbij! Je moet echt veel harder gaan wil je er voorbij kunnen!

Maar blijkbaar willen ze liever een optocht zonder progressie
met driver aids wordt inhalen juist moeilijker. Stel je hebt ABS - dan wordt er geremd op het maximale van wat de banden aankunnen. En laat er nu een bandenleverancier zijn.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76436462
quote:
Nou ben benieuwd, je ziet nu op Discovery toch wel dat een heel busje vol electronica toch een behoorlijke moeite heeft om een vooraf geprogrammeerd parcours te volgen!


Dat valt zat mee hoor
quote:
En zelfs een paar technologie partners riepen dat ze vanuit de truck zo een auto het veld op konden sturen
Geloof maar dat ze het zouden kunnen en ook met een F1 wagen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:03:01 #130
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76436501
Driver-aids zijn echt niet goed voor de sport. Dan wordt het voor iedereen makkelijk om op de limiet te rijden, en moeilijker om over de limiet te gaan (dus minder foutjes).
The line is a dot to you!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:08:29 #131
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76436737
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef kepler het volgende:
Driver-aids zijn echt niet goed voor de sport. Dan wordt het voor iedereen makkelijk om op de limiet te rijden, en moeilijker om over de limiet te gaan (dus minder foutjes).
Het wordt dan gewoon lastiger om je te onderscheiden met je skills. En de verschillen worden ook nog eens kleiner waardoor er helemaal niet meer ingehaald kan worden.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76438893
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:54 schreef nils7 het volgende:
...

Dit seizoen was dat in het begin goed te zien dat er een paar teams iets hadden wat de rest niet had! Nu had de rest twee opties: lopen janken of ook zo iets verzinnen!
Maar een snelheids verschil was er en bepaalde auto's kregen andere karakteristieken dan andere auto's!
Wat naar mijn idee toch meer inhalen brengt!

Later het seizoen zat het veld opeens binnen een seconde! Da's heel mooi maar als diegene die voor je rijd maar 0,03 seconde trager is dan jij dan kom je er never nooit niet voorbij! Je moet echt veel harder gaan wil je er voorbij kunnen!

Maar blijkbaar willen ze liever een optocht zonder progressie
Ook met een groot snelheidsverschil zul je weinig inhalen zien. Met de nieuwe regels staan de snelsten vooraan en wordt er alleen ingehaald bij het lappen van een tegenstander.

Dan zie ik liever een klein snelheidsverschil tussen de auto's waarbij de coureur het verschil maakt en eventueel een ander kan inhalen (op klasse of als de ander een fout maakt).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:20:04 #133
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76439720
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ook met een groot snelheidsverschil zul je weinig inhalen zien. Met de nieuwe regels staan de snelsten vooraan en wordt er alleen ingehaald bij het lappen van een tegenstander.

[..]

Dat was vroeger met het oorspronkelijke kwalificatiesysteem toch ook niet zo?

in 2010 kwalificeert men licht en start men zwaar.
Dus dan start men met een hele andere karakteristiek dan waarmee men gekwalificeerd heeft
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:43:34 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76440782
Briatore's ban overturned by French court
Tue Jan 5, 2010 2:36pm GMT Email | Print | Share | Single Page [-] Text [+]
quote:
PARIS (Reuters) - Flavio Briatore, former boss of the Renault Formula One team, had a life ban imposed by the sport's governing body overturned by a French court on Tuesday.

The Italian was banned by the International Automobile Federation (FIA) in September for his role in a plot to rig the outcome of the 2008 Singapore Grand Prix.

"The court ruled the sanction was illegal," the judge told the Paris court. Briatore was awarded 15,000 euros (13,480 pounds) in compensation.

The FIA's legal team said it would probably be launching an appeal.

Brazilian Nelson Piquet blew the lid off one of Formula One's biggest scandals after being dropped by Renault in July when he told the FIA that he had been ordered to crash deliberately at the 2008 race in Singapore.

He said he had done so to bring out the safety car and help his Spanish team mate Fernando Alonso win the race.

Former champions Renault were handed a suspended permanent ban while engineering head Pat Symonds was banned for five years.

Briatore launched his legal case in October, claiming his right to a free and fair defence to the charges was flouted.
http://uk.reuters.com/article/idUKTRE6042YL20100105
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:47:42 #135
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76440972
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:43 schreef Tarado het volgende:
Briatore's ban overturned by French court
Tue Jan 5, 2010 2:36pm GMT Email | Print | Share | Single Page [-] Text [+]

[..]

http://uk.reuters.com/article/idUKTRE6042YL20100105
wat betekend dit nou precies? dat z'n ban is teruggedraaid en de FIA weer in beroep gaat?
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:49:15 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76441050
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef bodylotion het volgende:

[..]

wat betekend dit nou precies? dat z'n ban is teruggedraaid en de FIA weer in beroep gaat?
Het betekent dat die ban illegaal is, de FIA overweegt in beroep te gaan
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:09:44 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76441921
Nog een belangrijk detail van de uitspraak;

Flavio Briatore and his former Renault colleague Pat Symonds have won their court case against the FIA in Paris. The judge has ordered that the bans against both men must be lifted and has ordered the FIA to send out a message to all teams to that effect. It has 15 days in which to do so.
pi_76442418
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Dat was vroeger met het oorspronkelijke kwalificatiesysteem toch ook niet zo?

in 2010 kwalificeert men licht en start men zwaar.
Dus dan start men met een hele andere karakteristiek dan waarmee men gekwalificeerd heeft
Wat ik bedoel is dat als het snelheidsverschil tussen auto's groot is, er minder ingehaald zal worden omdat deze meestal al vooraan staan bij de start. En ja, dat was vroeger ook zo. Zwaar of licht heeft wel wat effect, maar meestal alleen als de verschillen niet zo groot zijn.

Als het snelheidsverschil kleiner is tussen wagens, dan zal er mogelijk meer ingehaald kunnen worden, omdat men dan dichter bij elkaar blijft. En pas dan kan een coureur het verschil maken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_76442941
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef kepler het volgende:
Driver-aids zijn echt niet goed voor de sport. Dan wordt het voor iedereen makkelijk om op de limiet te rijden, en moeilijker om over de limiet te gaan (dus minder foutjes).
Ik had wel eens een mooi filmpje van Senna op Monaco in een Mclaren (je hoort hem ook over "the limit" en "one with the car" tussendoor praten). Daarin zag je het gevecht met de wagen.
Kan het helaas niet meer vinden.

En met handje schakelen:
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 19:15:22 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76449602
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef m1155 het volgende:

[..]

Ik had wel eens een mooi filmpje van Senna op Monaco in een Mclaren (je hoort hem ook over "the limit" en "one with the car" tussendoor praten). Daarin zag je het gevecht met de wagen.
Kan het helaas niet meer vinden.

En met handje schakelen:
Bij die GP moet ik altijd hier aan denken


en hoe Ken Tyrell lacht op het einde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76451310
Ik ben benieuwd of we Flavio en Pat weer snel terugzien in de F1.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_76454467
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Bij die GP moet ik altijd hier aan denken


en hoe Ken Tyrell lacht op het einde
Ja geweldig, gewoon even wijder insturen en op acceleratie er langs zo hoort het he!

Was dit ook niet de tijd dat ferrari met 12 cylinders en flpper schakel reed en mclaren met v6turbo handschakel ?
pi_76454567
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef bodylotion het volgende:

[..]

wat betekend dit nou precies? dat z'n ban is teruggedraaid en de FIA weer in beroep gaat?
Ze gaan in beroep tegen de schadevergoeding van 15.000 euro.

Overigens had Briatore 1 miljoen euro gevraagd

http://sport.fok.nl/nieuws/365444 briatore-geweldige-uitspraak.html
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_76456563
Ik zie hem de eerste race al door de paddock wandelen
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_76457461
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Bij die GP moet ik altijd hier aan denken


en hoe Ken Tyrell lacht op het einde
prachtige beelden
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_76457465
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:18 schreef Waffle het volgende:
Ik zie hem de eerste race al door de paddock wandelen
Ik vraag me af of Flavio nog komt... Of het moet zijn om een F1-coureur die hij managet.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_76460155
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Flavio nog komt... Of het moet zijn om een F1-coureur die hij managet.
Zelfs daar twijfel ik aan. Geloofwaardigheid van die man is wel beetje gedaald nu.
pi_76460669


Jenson @ McLaren
Leuk dienblad heeft ie vast


"Article 3 Sub-section 4 ammendment 324.b

Every driver emplyed by McLaren shall be deemed to have equal status. This equal status applies in the eyes of the media alone and shall not be enforced by the team. Any driver not called Lewis Hamilton shall be employed to serve Lewis Hamilton tea and biscuits at his request. This request may be made at any time of day or night and can extend to race periods should Lewis Hamilton decide he is ready for refreshment. Should such a situation occur during a race the driver is advised to allow Lewis Hamilton to pass and then return to the pits to prepare the tea."

[ Bericht 33% gewijzigd door Glijdt_licht op 06-01-2010 03:46:56 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_76465006
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]

Jenson @ McLaren
Leuk dienblad heeft ie vast


"Article 3 Sub-section 4 ammendment 324.b

Every driver emplyed by McLaren shall be deemed to have equal status. This equal status applies in the eyes of the media alone and shall not be enforced by the team. Any driver not called Lewis Hamilton shall be employed to serve Lewis Hamilton tea and biscuits at his request. This request may be made at any time of day or night and can extend to race periods should Lewis Hamilton decide he is ready for refreshment. Should such a situation occur during a race the driver is advised to allow Lewis Hamilton to pass and then return to the pits to prepare the tea."





Edit: je plaatje werkt niet Zelf alle vage shti na .jpg weghalen helpt niet...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:42:16 #150
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76466674
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Flavio nog komt... Of het moet zijn om een F1-coureur die hij managet.
Het is al een oude man, je overvraagt hem door naar zijn sexleven te informeren.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:46:32 #151
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76466789
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Sally het volgende:

[..]

Ze gaan in beroep tegen de schadevergoeding van 15.000 euro.

Overigens had Briatore 1 miljoen euro gevraagd

http://sport.fok.nl/nieuws/365444 briatore-geweldige-uitspraak.html
Nee, hij krijgt geen schadevergoeding van 15.000 Euro. Dat is het maximum dat de Fia hoeft te besteden aan rectificaties.

Verder verwacht ik dat in hoger beroep de zaak minder goed zal aflopen voor Flavio, m.n. het gedeelte waar de rechtbank oordeelt dat de WMSC juridisch niet correct heeft besloten. Dáár heeft de rechter weer niet zoveel mee van doen.
De eeuwige ban echter zal in hoger beroep ook wel afgewezen worden, maar tegen die tijd zal de FIA haar regels wel aangepast hebben en komt hij alsnog de paddock niet op.
Here we are now, entertain us.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 01:41:30 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76467868
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef m1155 het volgende:

[..]

Ja geweldig, gewoon even wijder insturen en op acceleratie er langs zo hoort het he!
De tweede keer zie je het verschil in ervaring. Senna haalt op dezelfde manier in en Alesi wil er weer op dezelfde manier langs bij die daar op volgende bocht maar Senna blijft daar aan de binnenkant.

Maar zo mooi hoe broekie Alesi zich daar laat gelden.

En volgens mij was het twee races later dat ze daar bij Tyrell die hoge neus introduceerden
quote:
Was dit ook niet de tijd dat ferrari met 12 cylinders en flpper schakel reed en mclaren met v6turbo handschakel ?
Ferrari reed in die tijd naar mijn weten sowieso met V12 ja, turbo's waren er volgens mij al uit en ging het vooral over of V12 en meer benzine verbruik of V10 en minder benzine meenemen. Ferrari kwam daar over het algemeen minder goed uit maar dat geluid van die Ferrari
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76468632
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef Sally het volgende:

[..]






Edit: je plaatje werkt niet Zelf alle vage shti na .jpg weghalen helpt niet...
Kut twitter...
Zo dan:
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')