abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76607771
quote:
Michael focust zich op F1 en verkoopt kartbaan Kerpen aan broer Ralf
Uitgegeven door Casper Bekking 9 januari 2010

Michael Schumacher heeft de kartbaan in zijn geboortedorp Kerpen verkocht aan zijn jongere broer Ralf. De Duitse krant Sport Bild meldt dat de naam van het circuit echter wel in stand blijft: Michael Schumacher Karting and Event Center. De reden van de verkoop is dat Michael zich volledig wil concentreren op zijn F1-comeback bij Mercedes GP.

Een insider verklaarde tegenover de krant: "Michael is volledig op de Formule 1 gefocust. Daarom heeft hij niet meer genoeg tijd om zich te bekommeren om het kartcentrum. Door de overname blijft het centrum in elk geval in handen van de familie Schumacher." Ralf is ook al eigenaar van een kartcircuit in Bispingen.

Bron: www.racexpress.nl
En nog een Schumacher bericht:
quote:
F1: Schumacher onder de indruk van Mercedes GP
9-jan-2010 15:47

Michael Schumacher heeft laten weten dat hij zeer te spreken is over de vorderingen bij Mercedes GP. De Duitser is deze mening toegedaan na een tweedaags bezoek aan de fabriek in Brackley.
'Ik ben positief verrast.'

Schumacher werd eind december bevestigd als teamgenoot van Nico Rosberg. Na drie seizoenen afwezigheid kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan en maakt de zevenvoudig kampioen zijn rentree in de Formule 1. 'Ik heb de twee dagen dat ik op de fabriek in Bracley was benut om de ingenieurs beter te leren kennen en ik heb me zeer positief verbaasd over de hoge mate van motivatie,' schrijft Schumacher op zijn website.

'Dit team is vorig jaar als Brawn GP kampioen geworden, maar er is sindsdien zo te zien weinig veranderd. Sterker nog, het lijkt er op dat de honger naar meer succes alleen maar groter is geworden.' De 41-jarige Duitser stond er in zijn tijd bij Ferrari om bekend dat zelfs het kleinste detail moest kloppen. Daar is niks aan veranderd. 'Ik vind het belangrijk om overal van op de hoogte te zijn en het was interessant om met de ingenieurs van gedachten te wisselen over de manier van werken.'

Schumacher was niet alleen bij het team in Brackley. Hij nam tevens poolshoogte bij de Mercedes-fabriek in Brixworth. 'Ook daar was ik onder de indruk van het hoge niveau. Dat doet mij goed. Wat ik ook fijn vond, was dat ik veel mensen Duits hoorde praten. Dat heb ik in de Formule 1 niet vaak meegemaakt, maar ik vond het best aangenaam.'

Bron: www.sportweek.nl
Ik heb er zin in en wmb kan het nieuwe seizoen niet snel genoeg beginnen, maargoed, dat duurt nog wel even.
Het aftellen naar de eerste tests ben ik iig al mee begonnen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76608039
quote:
Lotus blaast hoog van de toren: vanaf Spanje strijden in middenveld
Uitgegeven door Casper Bekking 9 januari 2010

Mike Gascoyne is optimistisch over de prestaties van het nieuwe Lotus F1 Team. De technisch directeur van het team verwacht vanaf de eerste Europese race mee te kunnen strijden in het middenveld van de Formule 1. Lotus is een van de vier nieuwe teams die komend jaar hun opwachting maken. De eerste meters moeten nog gereden worden, maar de excentrieke Gascoyne heeft alle vertrouwen in een goed seizoen. Hij gaf aan zelfs meer te willen dan alleen maar het beste nieuwe team te zijn.

"We hebben gezegd dat we het beste nieuwe team willen zijn als we in Bahrein aankomen voor de eerste race", gaf hij aan op de site van het team. "Maar daarnaast willen we na de eerste paar races van het jaar ook behoorlijk dicht bij de teams uit het middenveld zijn. De update die we voor Spanje gepland hebben zal een prestatieboost laten zien. Dat zal ons de kans geven te vechten met de langzamere gevestigde teams. Dat is, gezien de progressie tot nu toe, ons volgende doel."
Hallo lamlul, het middenveld waar jij het over hebt zijn de achterblijvers van afgelopen seizoen
Dus als je het beste nieuwe team bent zit je meteen behoorlijk dicht tegen het middenveld aan

Ik gok een hoop poeha en weinig daar, maargoed, we zullen wel zien.
Ik heb niet meer zo een hele hoge pet op van meneer Gascoyne eerlijk gezegd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76626461
Filmpje met Martin Brundle die een vergelijking maakt tussen de rijstijlen van Button, M. Schumacher, Alonso en Raikkonen.

pi_76631588
Schumacher bezoekt fabriek Mercedes

Michael Schumacher heeft een tweedaags bezoek gebracht aan de fabriek van Mercedes Grand Prix in Brackley. De Duitser is zeer te spreken over de vorderingen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_76631971
Bahrein hoopt op wintertest

Het circuit dat in 2010 het seizoen opent, het circuit van Sakir in Bahrein, hoopt dat er nog een wintertest georganiseerd wordt. Om kostenbesparende en reglementaire redenen zijn er in tegelstelling tot eerdere jaren geen tests gepland op het circuit. De organisatie wil daar verandering in brengen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_76635871
Was er niet een regel die het testen op banen waar ook races worden verreden tegenhoudt?
Where facts are few, experts are many.
pi_76637239
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef Atreidez het volgende:
Was er niet een regel die het testen op banen waar ook races worden verreden tegenhoudt?
Alleen wanneer er een tussentijdse test is om een rookie de kans te geven om aan de auto te wennen. Dacht ik tenminste.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zondag 10 januari 2010 @ 16:15:49 #212
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76637997
Toch alleen gedurende het seizoen was dat?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 10 januari 2010 @ 16:55:50 #213
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76639700
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef ElmarO het volgende:
Filmpje met Martin Brundle die een vergelijking maakt tussen de rijstijlen van Button, M. Schumacher, Alonso en Raikkonen.

Mooi filmpje. Je kan zien dat Brundle wat meer comfortabel is met de Button stijl. Je hoort de spanning in zijn stem als hij out of zijn comfort zone is.
Here we are now, entertain us.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:36:18 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76641441
DETAILS EMERGE OF NEW FERRARI F1 DESIGN , by James Allen
quote:
Today’s Gazzetta Sportiva, the Sunday edition of the Gazzetta dello Sport has a full page dedicated to revealing some details of the 2010 Ferrari which will be launched later this month in time for the Valencia test from 1-3 February.
It looks pretty aggressive, judging from the drawing by F1’s pre-eminent technical journalist, Giorgio Piola. He is not always right but after over 40 years in the business and with some impeccable contacts at Ferrari, we can be fairly confident that the information is valid.
Piola suggests that there are strong echoes of last year’s Red Bull, arguably the most successful car aerodynamically of 2009, the area where Ferrari got it wrong. The cockpit top is higher than last year’s car and the nose has a step in it, like last year’s Red Bull, the diffuser is also said to be similar to the Red Bull.
To accommodate the new rules, the fuel tank is said to be double the size of last year’s at 240 litres, almost six times the size of a Fiat Punto tank, the paper points out. This means that the wheelbase is 15cm longer than the 2009 car. Allowing for the higher minimum weight (620kg) and the full fuel tanks, sitting on the start line of the race, the car will be 185 kilos heavier this year, which is 30% more than last year! That is going to give the brakes a seriously hard time at tracks like Bahrain and Montreal.
The 2010 cars will have narrower front tyres, as per the new rules and this will mean that the weight distribution will have to move rearwards a bit and it will affect the aerodynamics down the vitally important channel between the front wheels and the cockpit. The wheel covers have been banned.
The oil tank has been moved from in front of the engine to behind it, to allow for the enlarged fuel tank.
In a separate story, there is a suggestion in Gazzetta that USF1 has applied to the FIA for a derogation to miss the early fly away races and start at the Spanish Grand Prix in April. This contradicts USF1 sporting director Peter Windsor’s assertion last week that the team will definitely be in Bahrain. It’s Sunday today, but I will follow this up when the offices open on Monday.
Vooral dit laatste over USF1 is een opzienbarend gerucht

http://www.jamesallenonf1.com

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 10-01-2010 19:39:30 ]
pi_76644576
Scan van het artikel over de Ferrari.



En dat gedeelte over USF1 zou inderdaad opzienbarend zijn. Mag hopen dat het niet waar is.
pi_76644756
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:15 schreef sanger het volgende:
Toch alleen gedurende het seizoen was dat?
Ja klopt, zag nu ook dat er gewoon tests staan gepland op Barcelona in Feb.
Where facts are few, experts are many.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:25:13 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76646382
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja klopt, zag nu ook dat er gewoon tests staan gepland op Barcelona in Feb.
Er is natuurlijk een kans als het blijft sneeuwen in Europa dat ze uitwijken
  zondag 10 januari 2010 @ 20:00:25 #218
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76648271
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef ElmarO het volgende:
Scan van het artikel over de Ferrari.

[ link | afbeelding ]

En dat gedeelte over USF1 zou inderdaad opzienbarend zijn. Mag hopen dat het niet waar is.
Jammer dat mijn Italiaans zich beperkt tot pasta
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_76648780
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Jammer dat mijn Italiaans zich beperkt tot pasta
Nou, ik spreek een aardig woordje italiaans hoor.

Pasta, pizza, spaghetti, bertolli, mozarella, pollo, tonno, pesto, broccoli, quatro stagioni, carbonara, gorgonzola, bruschetta, ciabatta, pomodore, etc etc



ps: geen idee of het ook echt allemaal italiaans is; zo klinkt het in ieder geval wel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:11:16 #220
17061 mvt
blame Canada
pi_76648829
*uhum* Berny en Max hadden gelijk, 3 aanwinsten
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 10 januari 2010 @ 20:24:57 #221
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76649554
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een kans als het blijft sneeuwen in Europa dat ze uitwijken
Officieel verboden om buiten Europa te testen ivm kostenbesparingen. USF1 heeft dispensatie gekregen.
Here we are now, entertain us.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:45:42 #222
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76659033
Hoe gaat er straks eigenlijk getankt worden. Met een Jerry can
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76659516
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef bodylotion het volgende:
Hoe gaat er straks eigenlijk getankt worden. Met een Jerry can
Ik denk gewoon met dezelfde installaties als ze al hadden.
Alleen dan dus niet meer tijdens de race.

Waarom zouden ze dat veranderen? Die auto moet toch benzine hebben, ookal mogen ze tijdens de race niet meer bijtanken.
Waarom zou je dan een compleet nieuw systeem ontwikkelen als het oude gewoon volstaat?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76659806
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Nou, ik spreek een aardig woordje italiaans hoor.

Pasta, pizza, spaghetti, bertolli, mozarella, pollo, tonno, pesto, broccoli, quatro stagioni, carbonara, gorgonzola, bruschetta, ciabatta, pomodore, etc etc



ps: geen idee of het ook echt allemaal italiaans is; zo klinkt het in ieder geval wel


Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_76660155
Nouja lach maar, als je bij een restaurant in italie zit en roept:
"Hey ober, ober, joehoe, hallo, ja 1 quatro stagione met mozarella, brocolli, gorgonzola en twee bier! BIER, ja 2 BIER JA, 2, twee, zwei, ja! OK, arivedeci !!!!"

Dan krijg je dus gewoon vreten en bier
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76660752
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef vosss het volgende:
Nouja lach maar, als je bij een restaurant in italie zit en roept:
"Hey ober, ober, joehoe, hallo, ja 1 quatro stagione met mozarella, brocolli, gorgonzola en twee bier! BIER, ja 2 BIER JA, 2, twee, zwei, ja! OK, arivedeci !!!!"

Dan krijg je dus gewoon vreten en bier
Hihi

Dat komt omdat ze bij die domme toeristen onderhand door hebben wat ze bedoelen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_76661568
En ik maar denken dat ik vloeiend italiaans spreek
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76664024
polio di bambini
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 11 januari 2010 @ 08:54:53 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76667642
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef ElmarO het volgende:
Scan van het artikel over de Ferrari.

[ link | afbeelding ]

En dat gedeelte over USF1 zou inderdaad opzienbarend zijn. Mag hopen dat het niet waar is.
Volgens Jonathan Noble (F1 Editor autosport) is het gerucht niet waar;
quote:
US F1 tells me it is on course to be in Bahrain - so ignore reports from Italy claiming it asked the FIA if it could skip the first races
http://twitter.com/NobleF1
  maandag 11 januari 2010 @ 09:02:07 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76667865
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef vosss het volgende:
Ik denk gewoon met dezelfde installaties als ze al hadden.
Alleen dan dus niet meer tijdens de race.

Waarom zouden ze dat veranderen? Die auto moet toch benzine hebben, ookal mogen ze tijdens de race niet meer bijtanken.
Waarom zou je dan een compleet nieuw systeem ontwikkelen als het oude gewoon volstaat?
Een voorname reden van afschaffing bijtanken was de kostenbesparing, die vooral gehaald kon worden uit het niet meer hoeven te vervoeren van de tankinstallaties.
Where facts are few, experts are many.
pi_76668015
Dan krijgen we weer gekoelde brandstof in van die ijzeren trechterachtige cans, net zoals in de jaren 70
  maandag 11 januari 2010 @ 11:36:55 #233
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76671828
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:12 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Een voorname reden van afschaffing bijtanken was de kostenbesparing, die vooral gehaald kon worden uit het niet meer hoeven te vervoeren van de tankinstallaties.
ja dat is een van de redenen dat het veboden is. zouden ze het dat zo gaan doen:


al duurt 200+ liter dan wel effe
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76672433
En als ze er nou 1 meenemen ipv 2? Dan bespaar je toch ook meteen de helft op de kosten?

Mij lijkt het niet dat ze op bovenstaande manier gaan tanken eerlijk gezegd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76672561
quote:
Takuma Sato in de running voor stoeltje bij Renault
Takuma Sato maakt kans om de rol van teamgenoot van Robert Kubica bij Renault op zich te nemen. Dat meldt het Franse blad Auto Hebdo. Op de shortlist van Renault staan verder Nick heidfeld, Ho-Pin Tung, Jerome D'Ambrosio en Romain Grosjean.

In het kamp Sato houden ze hoop op een rentree van de Japanner. Zijn manager Matthew Winter zei vorige maand nog: "We hebben het nog niet opgegeven. Er zijn nog een paar plekken beschikbaar en wij jagen daar op. Zijn opties raken langzaam maar zeker wel op, dus we weten niet of Takuma in 2010 in de Formule 1 rijdt."
Dat tweede Renault-stoeltje is volgens mij een van de meest besproken stoeltjes
voor komend jaar is het niet?

Als ik moest kiezen tussen Nick heidfeld, Ho-Pin Tung, Jerome D'Ambrosio, Romain Grosjean en Takuma Sato dan zou ik blind op elk moment van de dag kiezen voor Taku San

Ik acht de kans overigens vrij klein, maar het zou wel vet zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76672925
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat tweede Renault-stoeltje is volgens mij een van de meest besproken stoeltjes
voor komend jaar is het niet?

Als ik moest kiezen tussen Nick heidfeld, Ho-Pin Tung, Jerome D'Ambrosio, Romain Grosjean en Takuma Sato dan zou ik blind op elk moment van de dag kiezen voor Taku San

Ik acht de kans overigens vrij klein, maar het zou wel vet zijn
Heidfeld is beter, Sato spectaculairder. Dus voor het kijkgenot zou ik inderdaad Sato kiezen. Als ik Renault was zou ik echter voor Heidfeld kiezen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_76673092
Eindelijk verlost van dat paniekmens

http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-met-pussycat-doll/
Where facts are few, experts are many.
pi_76673119
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk verlost van dat paniekmens

http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-met-pussycat-doll/
Ik las het al inderdaad ja.
Ik vind het wel zielig voor Lewis

Ownee, wacht, toch niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76673164
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk verlost van dat paniekmens

http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-met-pussycat-doll/
"Don't you wish your racing car was fast, like me"
  maandag 11 januari 2010 @ 12:22:06 #240
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_76673487
Zou ze zijn verjaardag vorige week vergeten zijn ofzo

Nou ja Lewis, dat kan de beste overkomen he
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_76673520
Lewis is niet de beste
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:23:47 #242
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76673550
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef vosss het volgende:
Lewis is niet de beste
Dat is Button nu
The line is a dot to you!
  maandag 11 januari 2010 @ 12:24:00 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76673559
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk verlost van dat paniekmens

http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-met-pussycat-doll/
Ik vond haar altijd wel leuk springen
  maandag 11 januari 2010 @ 12:28:42 #244
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_76673732
En volgens het management zouden ze goede vrienden blijven... zei me ex laatst ook... krijg nog steeds 800 euro van d'r, dus hoop niet dat Lewis er ook zo bij zit
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_76673748
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:23 schreef kepler het volgende:

[..]

Dat is Button nu
Schumacher en Alonso zijn beter
Kimi, Hamilton en button staan op gelijke hoogte.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_76675154
Button net zo veel credits geven als Kimi???

Ga je mond spoelen met groene zeep flapdrol!

Als Kimi in die auto had gezeten was ie in Spa al WK geweest
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:16:06 #247
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76675296
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Schumacher en Alonso zijn beter
Kimi, Hamilton en button staan op gelijke hoogte.
Button is WK, dus officieel de beste
The line is a dot to you!
pi_76675371
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef vosss het volgende:
Button net zo veel credits geven als Kimi???

Ga je mond spoelen met groene zeep flapdrol!

Als Kimi in die auto had gezeten was ie in Spa al WK geweest
En als hij minder pech had gehad was hij 4 vouding WK geweest.
ALS is het goede woord
Feit is, hij heeft 1 wk titel net zoals button en hamilton.
De post boven mij refereerde aan button als de beste coureur omdat hij WK is, maar aangezien er op de startgrid van volgend jaar 2 coureurs zijn met meer WK's op hun naam zijn die beter dan Button.
DUS

En je hebt het hier wel tegen een fan van Kimi!!!
Ik heb hier 3 petten van hem liggen en een hocky-shirt met Iceman Kimi erop
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 11 januari 2010 @ 13:23:24 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76675595
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef vosss het volgende:
Button net zo veel credits geven als Kimi???

Ga je mond spoelen met groene zeep flapdrol!

Als Kimi in die auto had gezeten was ie in Spa al WK geweest
Toch is Kimi de grootste flapdrol om met zoveel talent te bereiken dat je ontslagen wordt.........
  maandag 11 januari 2010 @ 13:27:03 #250
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76675729
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

En als hij minder pech had gehad was hij 4 vouding WK geweest.
ALS is het goede woord
Feit is, hij heeft 1 wk titel net zoals button en hamilton.
De post boven mij refereerde aan button als de beste coureur omdat hij WK is, maar aangezien er op de startgrid van volgend jaar 2 coureurs zijn met meer WK's op hun naam zijn die beter dan Button.
DUS

En je hebt het hier wel tegen een fan van Kimi!!!
Ik heb hier 3 petten van hem liggen en een hocky-shirt met Iceman Kimi erop
coureurs met meer WK's waren vroeger beter, anders hadden ze nu wel gewonnen

Gaat nergens over eigenlijk. Maar als je een gemiddeld persoon vraagt wie nu de beste F1-coureur is zal hij/zij waarschijnlijk of Button of Schumacher antwoorden. Button omdat hij nu WK is en Schumacher omdat hij 7 keer WK was
The line is a dot to you!
pi_76675864
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:27 schreef kepler het volgende:

[..]

coureurs met meer WK's waren vroeger beter, anders hadden ze nu wel gewonnen

Gaat nergens over eigenlijk. Maar als je een gemiddeld persoon vraagt wie nu de beste F1-coureur is zal hij/zij waarschijnlijk of Button of Schumacher antwoorden. Button omdat hij nu WK is en Schumacher omdat hij 7 keer WK was
ik denk dat er maar weinig mensen zijn die button dan noemen
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 11 januari 2010 @ 13:33:48 #252
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76675979
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik denk dat er maar weinig mensen zijn die button dan noemen
hmm, misschien een verkeerd voorbeeld

Maar toch, als je WK bent dan ben je gewoon op dit moment de beste F1-coureur. Alleen niet de beste allertijden
The line is a dot to you!
  maandag 11 januari 2010 @ 13:50:43 #253
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_76676660
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik denk dat er maar weinig mensen zijn die button dan noemen
Je wil niet weten hoeveel er Hakkinen nog noemen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_76676686
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef nils7 het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel er Hakkinen nog noemen
dat is dan ook een held
dat niveau heeft button nooit bereikt, en dat zal ook nooit gebeuren denk ik
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_76677309
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan bijna niet geloven dat Ferrari zo "weinig" zou uitgeven.
Dit zijn de bedragen die de autofabrikanten (dus niet de teams) besteedden aan Formule 1. Het bedrag van Ferrari is zo laag omdat ze aan prijzengeld en sponsoring genoeg binnenhaalden om het budget aan te vullen.

Bron:Pitpass
quote:
Ferrari's team has had so much money rolling in from sponsorship and prize money that the car company has not had to pour in much to top up its budget. With Marlboro, the sport's biggest-paying sponsor, still adorning the scarlet cars this year despite the ban on tobacco sponsorship coming into force in 2006, Ferrari's financial edge over its rivals is set to stay for some time to come.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')