Hihiquote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef vosss het volgende:
Nouja lach maar, als je bij een restaurant in italie zit en roept:
"Hey ober, ober, joehoe, hallo, ja 1 quatro stagione met mozarella, brocolli, gorgonzola en twee bier! BIER, ja 2 BIER JA, 2, twee, zwei, ja! OK, arivedeci !!!!"
Dan krijg je dus gewoon vreten en bier
Volgens Jonathan Noble (F1 Editor autosport) is het gerucht niet waar;quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef ElmarO het volgende:
Scan van het artikel over de Ferrari.
[ link | afbeelding ]
En dat gedeelte over USF1 zou inderdaad opzienbarend zijn. Mag hopen dat het niet waar is.
http://twitter.com/NobleF1quote:US F1 tells me it is on course to be in Bahrain - so ignore reports from Italy claiming it asked the FIA if it could skip the first races
Een voorname reden van afschaffing bijtanken was de kostenbesparing, die vooral gehaald kon worden uit het niet meer hoeven te vervoeren van de tankinstallaties.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef vosss het volgende:
Ik denk gewoon met dezelfde installaties als ze al hadden.
Alleen dan dus niet meer tijdens de race.
Waarom zouden ze dat veranderen? Die auto moet toch benzine hebben, ookal mogen ze tijdens de race niet meer bijtanken.
Waarom zou je dan een compleet nieuw systeem ontwikkelen als het oude gewoon volstaat?
ja dat is een van de redenen dat het veboden is. zouden ze het dat zo gaan doen:quote:Op maandag 11 januari 2010 09:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een voorname reden van afschaffing bijtanken was de kostenbesparing, die vooral gehaald kon worden uit het niet meer hoeven te vervoeren van de tankinstallaties.
Dat tweede Renault-stoeltje is volgens mij een van de meest besproken stoeltjesquote:Takuma Sato in de running voor stoeltje bij Renault
Takuma Sato maakt kans om de rol van teamgenoot van Robert Kubica bij Renault op zich te nemen. Dat meldt het Franse blad Auto Hebdo. Op de shortlist van Renault staan verder Nick heidfeld, Ho-Pin Tung, Jerome D'Ambrosio en Romain Grosjean.
In het kamp Sato houden ze hoop op een rentree van de Japanner. Zijn manager Matthew Winter zei vorige maand nog: "We hebben het nog niet opgegeven. Er zijn nog een paar plekken beschikbaar en wij jagen daar op. Zijn opties raken langzaam maar zeker wel op, dus we weten niet of Takuma in 2010 in de Formule 1 rijdt."
Heidfeld is beter, Sato spectaculairder. Dus voor het kijkgenot zou ik inderdaad Sato kiezen. Als ik Renault was zou ik echter voor Heidfeld kiezen.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat tweede Renault-stoeltje is volgens mij een van de meest besproken stoeltjes
voor komend jaar is het niet?
Als ik moest kiezen tussen Nick heidfeld, Ho-Pin Tung, Jerome D'Ambrosio, Romain Grosjean en Takuma Sato dan zou ik blind op elk moment van de dag kiezen voor Taku San
Ik acht de kans overigens vrij klein, maar het zou wel vet zijn
Ik las het al inderdaad ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk verlost van dat paniekmens
http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-met-pussycat-doll/
"Don't you wish your racing car was fast, like me"quote:Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik vond haar altijd wel leuk springenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
Schumacher en Alonso zijn beterquote:
Button is WK, dus officieel de bestequote:Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Schumacher en Alonso zijn beter
Kimi, Hamilton en button staan op gelijke hoogte.
En als hij minder pech had gehad was hij 4 vouding WK geweest.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef vosss het volgende:
Button net zo veel credits geven als Kimi???
Ga je mond spoelen met groene zeep flapdrol!
Als Kimi in die auto had gezeten was ie in Spa al WK geweest
Toch is Kimi de grootste flapdrol om met zoveel talent te bereiken dat je ontslagen wordt.........quote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef vosss het volgende:
Button net zo veel credits geven als Kimi???
Ga je mond spoelen met groene zeep flapdrol!
Als Kimi in die auto had gezeten was ie in Spa al WK geweest
coureurs met meer WK's waren vroeger beter, anders hadden ze nu wel gewonnenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
En als hij minder pech had gehad was hij 4 vouding WK geweest.
ALS is het goede woord
Feit is, hij heeft 1 wk titel net zoals button en hamilton.
De post boven mij refereerde aan button als de beste coureur omdat hij WK is, maar aangezien er op de startgrid van volgend jaar 2 coureurs zijn met meer WK's op hun naam zijn die beter dan Button.
DUS![]()
En je hebt het hier wel tegen een fan van Kimi!!!
Ik heb hier 3 petten van hem liggen en een hocky-shirt met Iceman Kimi erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |