ik denk dat er maar weinig mensen zijn die button dan noemenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:27 schreef kepler het volgende:
[..]
coureurs met meer WK's waren vroeger beter, anders hadden ze nu wel gewonnenGaat nergens over eigenlijk. Maar als je een gemiddeld persoon vraagt wie nu de beste F1-coureur is zal hij/zij waarschijnlijk of Button of Schumacher antwoorden. Button omdat hij nu WK is en Schumacher omdat hij 7 keer WK was
hmm, misschien een verkeerd voorbeeldquote:Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk dat er maar weinig mensen zijn die button dan noemen
Je wil niet weten hoeveel er Hakkinen nog noemenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk dat er maar weinig mensen zijn die button dan noemen
dat is dan ook een heldquote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel er Hakkinen nog noemen![]()
Dit zijn de bedragen die de autofabrikanten (dus niet de teams) besteedden aan Formule 1. Het bedrag van Ferrari is zo laag omdat ze aan prijzengeld en sponsoring genoeg binnenhaalden om het budget aan te vullen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan bijna niet geloven dat Ferrari zo "weinig" zou uitgeven.
quote:Ferrari's team has had so much money rolling in from sponsorship and prize money that the car company has not had to pour in much to top up its budget. With Marlboro, the sport's biggest-paying sponsor, still adorning the scarlet cars this year despite the ban on tobacco sponsorship coming into force in 2006, Ferrari's financial edge over its rivals is set to stay for some time to come.
Ow ghehe, duidelijk. Ik ben ook Kimi fan en inderdaad, als hij in zn tijd bij Mercedes niet zo een pech had gehad had ie minstens 4 titels op zak jaquote:Op maandag 11 januari 2010 13:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
En als hij minder pech had gehad was hij 4 vouding WK geweest.
ALS is het goede woord
Feit is, hij heeft 1 wk titel net zoals button en hamilton.
De post boven mij refereerde aan button als de beste coureur omdat hij WK is, maar aangezien er op de startgrid van volgend jaar 2 coureurs zijn met meer WK's op hun naam zijn die beter dan Button.
DUS![]()
En je hebt het hier wel tegen een fan van Kimi!!!
Ik heb hier 3 petten van hem liggen en een hocky-shirt met Iceman Kimi erop
WilliamHill :quote:Formula 1 - 2010 Formula 1 World Championships - (Championship winner)
Friday 12th of March, 2010 - Time 06:00
Selection Odds
L Hamilton 5/2
F Alonso 7/2
M Schumacher 9/2
S Vettel 6/1
J Button 7/1
F Massa 9/1
N Rosberg 12/1
M Webber 20/1
R Kubica 33/1
R Barrichello 40/1
N Heidfield 66/1
N Hulkenberg 66/1
K Kobayashi 80/1
A Sutil 100/1
H Kovalainen 150/1
T Glock 150/1
V Liuzzi 150/1
J Trulli 200/1
L Di Grassi 250/1
S Buemi 250/1
B Senna 300/1
J Alguersuari 300/1
quote:Upcoming Markets
Price Match Price
1/3 Lewis Hamilton v Jenson Button 9/4
4/11 Lewis Hamilton v Michael Schumacher 2/1
7/4 Felipe Massa v Fernando Alonso 2/5
6/4 Nico Rosberg v Michael Schumacher 1/2
9/4 Mark Webber v Sebastian Vettel 1/3
1/2 Rubens Barrichello v Nico Hulkenberg 6/4
1/4 Adrian Sutil v Vitantonio Liuzzi 11/4
8/11 Heikki Kovalainen v Jarno Trulli EVS
1/4 Timo Glock v Lucas Di Grassi 11/4
5/6 Jenson Button v Michael Schumacher 5/6
Inderdaad. Lewis die zn titel terug wil, Button die hem weer wil, Alonso eindelijk bij Ferrari, dus die zal er ook op gebrand zijn, Massa terug na zn crash, Nico die niet onder wilt doen voor Schumacher en dan Schumacher die wilt laten zien dat ie het truukje nog niet verleerd is.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar het beloofd iig een mooi seizoen te worden
Precies en dan hebben we nog de nieuwe regelsquote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Lewis die zn titel terug wil, Button die hem weer wil, Alonso eindelijk bij Ferrari, dus die zal er ook op gebrand zijn, Massa terug na zn crash, Nico die niet onder wilt doen voor Schumacher en dan Schumacher die wilt laten zien dat ie het truukje nog niet verleerd is.
Dat plus een berg nieuwe teams en rookies en het moet haast wel of dat het een supervet seizoen gaat worden. Dat kan gewoon niet anders
1. Alonsoquote:Op maandag 11 januari 2010 15:47 schreef sasquatsch het volgende:
1. Vettel,
2. Hamilton,
3. Schumacher,
4. Alonso
1. Kramerquote:Op maandag 11 januari 2010 17:34 schreef bodylotion het volgende:
[..]
1. Alonso
2. Vettel
3. Massa
4. Hamilton
Woehahahahahaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
1. Kramer
2. Fabris
3. Hulzebosch
4. Angenent
o wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ehm, het heet al heel lang geen Formule 1 Race Report meer, maar gewoon Formule1.nl.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:52 schreef Burnie88 het volgende:
Even heel erg offtopic: Formule 1 Race Report heeft onlangs aangegeven dat ze de hele website e.d. op de kop gaan zetten en weer overnieuw beginnen. Heeft iemand enig idee wanneer dit gaat gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |