abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:46:32 #151
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76466789
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Sally het volgende:

[..]

Ze gaan in beroep tegen de schadevergoeding van 15.000 euro.

Overigens had Briatore 1 miljoen euro gevraagd

http://sport.fok.nl/nieuws/365444 briatore-geweldige-uitspraak.html
Nee, hij krijgt geen schadevergoeding van 15.000 Euro. Dat is het maximum dat de Fia hoeft te besteden aan rectificaties.

Verder verwacht ik dat in hoger beroep de zaak minder goed zal aflopen voor Flavio, m.n. het gedeelte waar de rechtbank oordeelt dat de WMSC juridisch niet correct heeft besloten. Dáár heeft de rechter weer niet zoveel mee van doen.
De eeuwige ban echter zal in hoger beroep ook wel afgewezen worden, maar tegen die tijd zal de FIA haar regels wel aangepast hebben en komt hij alsnog de paddock niet op.
Here we are now, entertain us.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 01:41:30 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76467868
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef m1155 het volgende:

[..]

Ja geweldig, gewoon even wijder insturen en op acceleratie er langs zo hoort het he!
De tweede keer zie je het verschil in ervaring. Senna haalt op dezelfde manier in en Alesi wil er weer op dezelfde manier langs bij die daar op volgende bocht maar Senna blijft daar aan de binnenkant.

Maar zo mooi hoe broekie Alesi zich daar laat gelden.

En volgens mij was het twee races later dat ze daar bij Tyrell die hoge neus introduceerden
quote:
Was dit ook niet de tijd dat ferrari met 12 cylinders en flpper schakel reed en mclaren met v6turbo handschakel ?
Ferrari reed in die tijd naar mijn weten sowieso met V12 ja, turbo's waren er volgens mij al uit en ging het vooral over of V12 en meer benzine verbruik of V10 en minder benzine meenemen. Ferrari kwam daar over het algemeen minder goed uit maar dat geluid van die Ferrari
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76468632
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef Sally het volgende:

[..]






Edit: je plaatje werkt niet Zelf alle vage shti na .jpg weghalen helpt niet...
Kut twitter...
Zo dan:
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_76468656
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef m1155 het volgende:

[..]

Ja geweldig, gewoon even wijder insturen en op acceleratie er langs zo hoort het he!

Was dit ook niet de tijd dat ferrari met 12 cylinders en flpper schakel reed en mclaren met v6turbo handschakel ?
Nee, want turbo's waren toen verboden .
In 1988 had Ferrari ee 1.5 V6turbo
McLaren had de Honda 1.5 V6 turbo
Volgens mij beide nog handschakel

In 1989
Ferrari 3.5 V12
McLaren Honda 3.5 V10
En volgens mij was dit het eerste seizoen dat Ferrari flippers had

Maa rwat een verschillende motoren had je toen in 1990..

Ferrari 036 en 037 3.5 V12
Ford DFR 3.5 V8
Judd EV 3.5 V8
Renault RS2 3.5 V10
Lamborghini 3512 3.5 V12
Ford HBA4 3.5 V8
Honda RA109E 3.5 V10
Subaru 1235 F12 (Ja een boxer)
Judd CV 3.5 V8
Life F35 3.5 W12 (de slechtste motor ooit)

[ Bericht 29% gewijzigd door Glijdt_licht op 06-01-2010 04:02:34 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 6 januari 2010 @ 07:28:13 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76469055
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:46 schreef voyeur het volgende:

[..]

Nee, hij krijgt geen schadevergoeding van 15.000 Euro. Dat is het maximum dat de Fia hoeft te besteden aan rectificaties.

Verder verwacht ik dat in hoger beroep de zaak minder goed zal aflopen voor Flavio, m.n. het gedeelte waar de rechtbank oordeelt dat de WMSC juridisch niet correct heeft besloten. Dáár heeft de rechter weer niet zoveel mee van doen.
De eeuwige ban echter zal in hoger beroep ook wel afgewezen worden, maar tegen die tijd zal de FIA haar regels wel aangepast hebben en komt hij alsnog de paddock niet op.
Wat Bernie betreft is Flav van harte welkom, ik heb mijn twijfels of de FIA in hoger beroep wel zal winnen

Briatore 'welcome' to return to F1 - Ecclestone
Racing series F1
Date 2010-01-05
By Motorsport.com/GMM
quote:
Flavio Briatore is welcome to return to the F1 paddock after winning his French court action against the FIA's imposition of a lifetime motor racing ban, Bernie Ecclestone has said.

The F1 chief executive, a personal friend and business partner of the 59-year-old Italian, was speaking after Paris' Tribunal de Grande Instance ruled on Tuesday that there had been "irregularities" in the imposition of Briatore and Pat Symonds' crashgate penalties.

"I said at the time that even murderers don't get life sentences these days and the court seems to agree," Ecclestone is quoted as saying by the UK newspaper Express.

"He is welcome to come back to the paddock. He was a great character in F1 but I am not sure if that is what he wants to do now.

"I think he will move on from that. It's good for him but it is not good for the FIA when you read the verdict," Ecclestone added.

In the Sun, the 79-year-old Briton said in relation to Briatore: "He's happy he's won, of course. But I don't think he wants to be back. It's difficult for somebody who's been punished for doing something wrong to get back."

It is believed that while Briatore may not return to running F1 teams for now, he will resume his management of drivers while devoting more time to the London football club Queens Park Rangers.

But the FIA, now run by Jean Todt who last year succeeded Max Mosley, clarified that Briatore is not yet free to return to motor sport.

"The Court's decision is not enforceable until the FIA's appeal options have been exhausted," read a statement. "Until then, the World Motor Sport Council's decision continues to apply."

The Paris body added that the court did not disagree that Briatore and Symonds conspired with Nelson Piquet to crash deliberately during the 2008 Singapore Grand Prix, but rather only questioned the bans "for procedural reasons".

"The FIA's ability to exclude those who intentionally put others' lives at risk has never before been put into doubt and the FIA is carefully considering its appeal options on this point," the FIA said.

Briatore said he has no intention to immediately come back to F1 anyway.

"My attention is on my family then we'll see," he told Italian television RAI.

Ecclestone expects the saga to continue to develop.

"It's not over by a long way," he said. "Just because a bloody judge has said what he's said doesn't make any difference.

"The court said it was wrong, so the FIA can start all over again and it will go on and on."

Briatore's lawyer Philippe Ouakrat, who ironically represented Mosley during the sex scandal of 2008, predicted it would be "very difficult" for the FIA to win an appeal.

"I think the decision is very well-structured. It is going to be very difficult for the FIA to appeal against it," he told the Guardian, adding that there is "a door open" to even more legal action.
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=354443
pi_76471973
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 03:53 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]


In 1989
Ferrari 3.5 V12
McLaren Honda 3.5 V10
En volgens mij was dit het eerste seizoen dat Ferrari flippers had
Dan bedoel ik die Er is ergens een video-tje waarin je het verschil ziet (onboard) en hoort
pi_76472917
Die foto van Jenson, heeft ie nou een tattoo van een knoop op ze arm?
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:09:11 #158
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76473624
ALLEREERST WILLEN WIJ U HET ALLERBESTE WENSEN ZOWEL PRIVE ALS ZAKELIJK VOOR 2010
Alstublieft, een verrassende uitnodiging voor het 10 jarig bestaan van GP ticket.

Begonnen met het verkopen van Formule 1 tickets, gevolgd door het organiseren van hotelkamers in combinatie met Formule 1 tickets en nu alweer vele jaren organiseren wij complete Formule 1 reizen in Europa maar ook steeds meer buiten Europa. Omdat we 10 jaar een leuke tijd hebben gehad willen wij dat delen met onze klanten en daarom nodigen wij u uit voor een happy 2 hours in Oss. Gewoon gezellig in één Oss stadscafé op zondagmiddag 7 februari 14:30 tot 16:30 uur bent u van harte welkom.



Om het feestje compleet te maken hebben we ook “de bekende Formule 1 fotograaf” Peter van Egmond die u deze middag enkele leuke foto’s laat zien uit zijn collectie die u deze middag kunt bestellen. Tevens maakt u kans op één van de 3 exclusieve gesigneerde foto-doeken die Peter u persoonlijk zal uitreiken en die aangeboden worden door GP ticket. Om de middag op een sportieve manier af te sluiten maakt u ook nog kans op een Formule 1 reis.


Natuurlijk is het voor ons belangrijk dat u zich tijdens deze middag onder elkaar mengt en met elkaar bespreekt hoe de ervaringen zijn geweest tijdens één van onze reizen die u via ons heeft ervaren.

Wij zijn ons van menig dat mond op mond reclame voor ons nog altijd beste is.




Wat kunt u van ons verwachten deze middag:

14:30 uur bij aankomst kop koffie

14:30 uur gratis drank tot 16:30 uur

15:00 uur gedurende middag hapjes

16:00 uur korte toespraak en uitreiking F1 reis & gesigneerde foto doeken door van Peter Egmond

16:15 uur loterij 3 foto-doeken + F1 reis naar Hockenheim voor 2 personen.

16:30 uur einde vrij drinken en hapjes

Leuke aanbiedingen naar…………



Voor wie de Formule 1 reis niet wint zullen wij deze middag vrijblijvend enkele leuke Formule 1 reizen aanbieden, en van Egmond fotografie biedt u vrijblijvend enkele schitterende doeken aan voor een scherpe prijs, dus u hoeft niet met lege handen naar huis.



Graag ontvangen wij u namen om deze te plaatsen op onze gastenlijst. Onze gastenlijst zal gaan tot maximaal aantal gasten van 150 Het adres waar u verwacht wordt staat binnenkort op onze internetsite waar u het adres en route beschrijving kunt downloaden.



Aan de vooravond van een nieuw seizoen, kletsen we alvast vooruit……





Tot ziens in Oss, Bas, Martijn, Heino, Peggy en Lambert

GP ticket
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_76474718
Interessant sanger, nodig je ons uit ofzo?
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:41:47 #160
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76474878
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Interessant sanger, nodig je ons uit ofzo?
Ik niet. Werd uitgenodigd. Misschien interessant met oog op de te winnen dingen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:42:12 #161
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76474895
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 03:53 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Nee, want turbo's waren toen verboden .
In 1988 had Ferrari ee 1.5 V6turbo
McLaren had de Honda 1.5 V6 turbo
Volgens mij beide nog handschakel

[..]
Was het toen al sequentieel of echt een H-bak?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76475087
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef sanger het volgende:
Ik niet. Werd uitgenodigd. Misschien interessant met oog op de te winnen dingen
Als je dat nou gewoon typt in een post dan had ik t begrepen, maar je copy/paste die mail hier zonder iets erbij

Nou veel succes iig!
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:10:42 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76479215
quote:
quote:
However, the Court did question the FIA's authority to impose bans upon Mr. Briatore and Mr. Symonds for procedural reasons and because they are not FIA licence holders and, according to the Court, are therefore not subject to any FIA rules.
Dit is waar het om gaat. IMHO kan de FIA Briatore niet persoonlijk verbieden om naar een F1 wedstrijd te komen, maar wel de licentiehouders (coureurs/teams) verbieden hem in dienst te nemen/hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_76479743
briatore overweegt rechtszaak tegen piquet/
Hij wil Piqeut Jr en andere rijders die bij hem zijn weg gegaan aanklagen....
Hoop echt dat hij in hoger beroep gewoon weer de deksel op zijn neus krijgt, want het is toch belachelijk dat hij gewoon vrijuit mag gaan na zo'n actie mbt veiligheid en geloofwaardigheid van de sport. Erger nog, hij krijgt nog geld toe ook nog....
pi_76479991
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:42 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Was het toen al sequentieel of echt een H-bak?
H-bak. Je kan dus zeker wel zeggen dat de paddle-shift van ferrari überrevolutionair was. Want het lost zowel de schakeltijden van de H-bak op, als dat je vaak met 1 hand zat te sturen. Én de Ferrari had 7 versnellingen (!) terwijl de rest 5 of 6 had.

Helaas was de bak in 1989 nog zeer onbetrouwbaar.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_76484520
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_76491860
Formule 1-ontwerpers geven circuits schuld van weinig inhaalacties
Niet het ontwerp van de huidige Formule 1-wagens, maar de lay-out van de banen is er debet aan dat inhaalacties een zeldzaamheid zijn. Die boodschap brengen Red Bull Racing-ontwerper Adrian Newye en Sam Michael, de technisch directeur van Williams. Newey in Racing Engineering: “Ik denk dat de circuits fundamenteel gezien de grootste invloed hebben. Iedereen gaat daar aan voorbij, aangezien de auto’s makkelijker te veranderen zijn dan de banen.”

Micheal voegt toe: “Het is iets waar we bijna geen aandacht aan hebben besteed, het circuitontwerp. Je moet jezelf afvragen hoe het komt dat we naar Barcelona gaan, waar niemand inhaalt, en dat vervolgens in Monza, Montreal of Hockenheim met dezelfde auto’s wel veel actie is. Aerodynamisch gezien zijn de bolides hetzelfde, maar op het ene circuit gebeurt het wel en op het andere circuit gebeurt het niet.”

“Dat komt door de lay-outs. Bij het ontwerp denken ze niet genoeg aan de combinatie van een langzame bocht gevolgd door een lang recht stuk en opnieuw een langzame bocht. Daar moet de FIA nu mee aan de slag en dat doen ze ook. Je kan het niet op het ontwerp van de auto’s blijven schuiven. Als we nergens inhaalacties zouden zien, dan ligt het aan de wagens. Maar dat is niet het geval en we dienen deze kwestie aan te pakken.”
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:18:01 #169
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_76492037
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:14 schreef Big-Ern het volgende:
Formule 1-ontwerpers geven circuits schuld van weinig inhaalacties
Niet het ontwerp van de huidige Formule 1-wagens, maar de lay-out van de banen is er debet aan dat inhaalacties een zeldzaamheid zijn. Die boodschap brengen Red Bull Racing-ontwerper Adrian Newye en Sam Michael, de technisch directeur van Williams. Newey in Racing Engineering: “Ik denk dat de circuits fundamenteel gezien de grootste invloed hebben. Iedereen gaat daar aan voorbij, aangezien de auto’s makkelijker te veranderen zijn dan de banen.”

Micheal voegt toe: “Het is iets waar we bijna geen aandacht aan hebben besteed, het circuitontwerp. Je moet jezelf afvragen hoe het komt dat we naar Barcelona gaan, waar niemand inhaalt, en dat vervolgens in Monza, Montreal of Hockenheim met dezelfde auto’s wel veel actie is. Aerodynamisch gezien zijn de bolides hetzelfde, maar op het ene circuit gebeurt het wel en op het andere circuit gebeurt het niet.”

“Dat komt door de lay-outs. Bij het ontwerp denken ze niet genoeg aan de combinatie van een langzame bocht gevolgd door een lang recht stuk en opnieuw een langzame bocht. Daar moet de FIA nu mee aan de slag en dat doen ze ook. Je kan het niet op het ontwerp van de auto’s blijven schuiven. Als we nergens inhaalacties zouden zien, dan ligt het aan de wagens. Maar dat is niet het geval en we dienen deze kwestie aan te pakken.”
Ik zal d'r wel eens een paar in elkaar knutselen voor Bernie en Jean!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:11:15 #170
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76500384
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:14 schreef Big-Ern het volgende:
Formule 1-ontwerpers geven circuits schuld van weinig inhaalacties
Niet het ontwerp van de huidige Formule 1-wagens, maar de lay-out van de banen is er debet aan dat inhaalacties een zeldzaamheid zijn. Die boodschap brengen Red Bull Racing-ontwerper Adrian Newye en Sam Michael, de technisch directeur van Williams. Newey in Racing Engineering: “Ik denk dat de circuits fundamenteel gezien de grootste invloed hebben. Iedereen gaat daar aan voorbij, aangezien de auto’s makkelijker te veranderen zijn dan de banen.”

Micheal voegt toe: “Het is iets waar we bijna geen aandacht aan hebben besteed, het circuitontwerp. Je moet jezelf afvragen hoe het komt dat we naar Barcelona gaan, waar niemand inhaalt, en dat vervolgens in Monza, Montreal of Hockenheim met dezelfde auto’s wel veel actie is. Aerodynamisch gezien zijn de bolides hetzelfde, maar op het ene circuit gebeurt het wel en op het andere circuit gebeurt het niet.”

“Dat komt door de lay-outs. Bij het ontwerp denken ze niet genoeg aan de combinatie van een langzame bocht gevolgd door een lang recht stuk en opnieuw een langzame bocht. Daar moet de FIA nu mee aan de slag en dat doen ze ook. Je kan het niet op het ontwerp van de auto’s blijven schuiven. Als we nergens inhaalacties zouden zien, dan ligt het aan de wagens. Maar dat is niet het geval en we dienen deze kwestie aan te pakken.”
Zit wel wat in. Niet voor niets dat bijvoorbeeld de Hungaroring altijd zo'n saaie optocht is.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:00:19 #171
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76505910
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zit wel wat in. Niet voor niets dat bijvoorbeeld de Hungaroring altijd zo'n saaie optocht is.
Bij de circuits waar wel ingehaald wordt is er een stuk minder ruimte voor foutjes en komt moet je ook gewoon ballen hebben om hard te gaan. Ik denk dat dat ook verschil maakt.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76507022
Dit is toch ook al weer nieuws van vorige week?

Ik zag het vandaag op newsnow staan bij 1 site.
Vorige week stond datzelfde nieuws op een stuk of 6 sites.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76509006
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zit wel wat in. Niet voor niets dat bijvoorbeeld de Hungaroring altijd zo'n saaie optocht is.

Die race zou ook geschrapt moeten worden. Niemand die daar op zit te wachten.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:33:36 #174
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76512889
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:32 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Die race zou ook geschrapt moeten worden. Niemand die daar op zit te wachten.
op de een of andere manier weet die race mij altijd wel te boeien.

Alonso die de toen dominante Schumacher op een ronde zet in 2003
Button's eerste overwinning in 2006
De crash van Massa, de pole van Alonso en de overwinning van Hamilton in 2009
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:53:24 #175
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76513373
Please, make yourself uncomfortable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')