quote:Op maandag 30 november 2009 18:54 schreef nyny83 het volgende:
Wanneer wordt het Olympische winterspelen forum geopend ?
Ik heb al meteen bij het openen een TR geplaatst...quote:
Svp dit bericht (in topic K1 deel 2) graag verwijderen!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef Apfel. het volgende:
kaaaaanker, hari verloren?
Alstu.quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef Arcee het volgende:
[Schaatsen] World Cup 2009-2010 #8 - Calgary (3)
Kan iemand van die #7 even #8 maken? Dank u.
Gewoon niet meer komen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:39 schreef maril het volgende:
Is er geeen mogelijkheid om je binnen fok definitief af te melden wil er voorlopig hier even mee niet meer zijn en dan wil ik ook mijn profiel enzo hier niet meer op, hoe doe je dat behalve al je foto's enzo delete?
Al niet meer nodig, een moderator heeft de tt al veranderd en LeXX heeft zelf de OP weer in zijn post geplaktquote:Op donderdag 31 december 2009 01:12 schreef Sally het volgende:
Hoi!
Kan iemand even de OP die ik in deze post heb gezet verplaatsen naar de OP van LeXX in dat topic?
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 62 - Happy New F1 season!
Edit: en het topicnummer naar 62 zetten![]()
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Het is gebeurd zie ik, excuses voor de wat trage reactie.
Geen uitleg nodig, als je tenminste de basisschool hebt afgerond?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef Barca het volgende:
Waarom is het topic over Gruno-bokaal gesloten?
Ja, afgerond maar ik begrijp niet waarom het is gesloten. Het toernooi om de Gruno-bokaal is een belangrijk toernooi in ons land omdat de beste rijd(st)ers zich met een klassering bij de beste 3 of 4 rechtstreeks plaatsen voor NK afstanden en NK allround.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen uitleg nodig, als je tenminste de basisschool hebt afgerond?
Een soort van permanent OWS forum, maar dan zonder de Oquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:05 schreef Wombcat het volgende:
Of je kunt het schaatssubforum verbreden tot alle wintersport.
Alvast bedanktquote:27/02: Omloop het Nieuwsblad (was Omloop het volk) Sjiznit
07/03: Parijs - Nice
10/03: Tirreno Adriatico
20/03: Milaan - San-Remo
22/03: Volta a Catalunya
28/03: Gent-Wevelgem
04/04: Ronde van Vlaanderen
11/04: Parijs-Roubaix
18/04: Amstel Gold Race
21/04: Waalse Pijl
25/04: Luik-Bastenaken-Luik
27/04: Tour de Romandie
09/05: Giro Italia (eindklassement)
Giro ritten volgen tzt (sprintrit, bergrit en tijdrit)
06/06: Dauphiné Libéré
12/06: Ronde van Zwitserland
26/06: Nationale kampioenschappen
03/07: Tour de France (Eindklassement)
Tour ritten volgen tzt
15/08 Vattenfall cyclassic
17/08: Benelux Tour
28/08: Vuelta Espana (Eindklassement)
Vuelta ritten volgen tzt (sprintrit, tijdrit en bergrit)
30/09: WK Melbourne Tijdrit
03/10: WK Melbourne Wegrit
10/10: Parijs-Tours
16/10: Ronde van Lombardije
Als je een account bij FOK!wiki aanmaakt, kun je het zelf doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef beertenderrr het volgende:
Wilt iemand de OP voor het amateurhardloperstopic updaten?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Amateurhardlopers
Zal dit binnenkort wel vaker vragen, aangezien het seizoen gaat beginnen en het de komende tijd wat strakker bijgehouden zal worden.
Alvast bedankt
met een wiki account kan je misschien wel de wiki aanpassen maar de OP van een topic nog steeds niet lijkt me zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je een account bij FOK!wiki aanmaakt, kun je het zelf doen![]()
Let op! Het is niet dezelfde account als bij de gewone wereldwijde wiki
Da's waar, maar met een Wiki kun je wel een goede OP maken, die steeds weer gebruikt kan worden bij nieuwe topics, of om de topicstarter de mogelijkheid te bieden zijn/haar post met de wikitekst te updaten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
met een wiki account kan je misschien wel de wiki aanpassen maar de OP van een topic nog steeds niet lijkt me zo
Voor de wiki heb je geen andere rechten nodig dan dat je je registreert en inlogt als je de wiki wilt bewerken.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:27 schreef beertenderrr het volgende:
het ging mij specifiek of de OP aangepast kon worden in het topic jaEr zijn weer een aantal uitslagen bekend en het is fijn als die ook meteen geupdate kan worden. Het liefst zou ik het zelf graag doen, maar ik ben helaas niet blauw
weet ook niet of het mogelijk is om zulke lokale rechten toe te wijzen, maar ik zou het waarderen
.
klopt, die heb ik ook al aangepast. Ik wil juist de OP van het topic zelf updaten (door de oude wiki dus te vervangen met de nieuwequote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor de wiki heb je geen andere rechten nodig dan dat je je registreert en inlogt als je de wiki wilt bewerken.
Maar volgens mij had je dat al begrepen, ik zei het al eerder![]()
Greatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
klopt, die heb ik ook al aangepast.
Dat kan ik helaas niet voor je regelen, maar dit topic blijft in MyAT omhoog komenquote:Ik wil juist de OP van het topic zelf updaten (door de oude wiki dus te vervangen met de nieuwe)
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ok. Ik haal 'm gewoon weg als je het niet erg vindt, ik verwacht geen tweede topic.
Namens TS dank.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als een modje er even #2 van wil maken.
Nee, helaas, maak maar een topic aan met goede titel, dat kun je vast wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:34 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand hier het EK-Turnen topic van maken ?
Vraagje aan de sportmods.
Niet om het een of ander, maar je kunt toch wel vragen of ze die foto's willen resizen? Als het er nou een was oké, maar het zijn er nogal wat..quote:Op zondag 9 mei 2010 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
Valt wel mee allemaal, als je toch pagina's instelt, doe er dan nog wat meer, heb je minder plaatjes per pagina.
Idd mijn google chrome crasht gewoon als ik op die pagina wil kijkenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar je kunt toch wel vragen of ze die foto's willen resizen? Als het er nou een was oké, maar het zijn er nogal wat..
Man je bent zelf een Joepie de Poepie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wat moeten we met zo'n topic? 10 man posten 'haha' en dan is het klaar? Joepie.
Dat kunnen mods ook nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:11 schreef Sally het volgende:
Formula 1 Grand Prix de Monaco 2010 #2
Kan een mod daar de html even fixen? Thnx
Ow, sorry.quote:
Waarom dan geen uitleg van de Modquote:Op maandag 31 mei 2010 22:33 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb wel een vermoeden hoor, waarom het gesloten is, is helemaal niet zo ingewikkeld. Kun je zelf ook wel bedenken als je een paar minuutjes in de topicslijst van SPT kijkt.
Is dit serieus? Ik had je al veel eerder een ban gegeven, dat gezeik van je in FB moet maar eens afgelopen zijn.quote:
Je kunt toch ook zelf nadenken?quote:
Moet dit?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:54 schreef muay-toy het volgende:
vond het er wel geil en lekker kinky uitzien hoor
quote:27/02: Omloop het Nieuwsblad Sjiznit
07/03: Parijs - Nice borisz
10/03: Tirreno - Adriatico KneiterS
20/03: Milaan - San-Remo bjarki
22/03: Volta a Catalunya jantje1234
28/03: Gent-Wevelgem bruce117, Pritt, Schnappieter
04/04: Ronde van Vlaanderen ElYefe
11/04: Parijs-Roubaix Pa_Trick
18/04: Amstel Gold Race methodmich, sporttv
21/04: Waalse Pijl Hoolii
25/04: Luik-Bastenaken-Luik SuikerVuist
27/04: Tour de Romandie Ambrosius, bjarki, ElYefe
09/05: Giro Italia (eindklassement) -Vaduz-
10/05: Giro sprintrit Reya
23/05: Giro Bergrit Bismarck
30/05: Giro tijdrit.baggerbaas
06/06: Dauphiné Libéré Kees80, Reya
12/06: Ronde van Zwitserland franklop
26/06: Nationale kampioenschappenGitank2
03/07: Tour de France (Eindklassement)
04/07: Tour de France Sprintrit
11/07: Tour de France Bergrit 1
22/07: Tour de France Bergrit 2
24/07: Tour de France Tijdrit
25/07: Tour de France Champs Elysees
15/08 Vattenfall cyclassic
17/08: Benelux Tour
28/08: Vuelta Espana (Eindklassement)
Vuelta ritten volgen tzt (sprintrit, tijdrit en bergrit)
30/09: WK Melbourne Tijdrit
03/10: WK Melbourne Wegrit
10/10: Parijs-Tours
16/10: Ronde van Lombardije
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een losse opmerking tussendoor.. Ik vind het jammer dat het autosport filter bijna alleen over formule 1 gaat.. er is zoveel meer interessante motorsportEhm, je geeft zelf het antwoord al, niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ooit een topic van jou gezien in AMS in het afgelopen jaar? Nee, sorry. Op degene die je net gestart bent, na dan.
1 topic gestart, en dan al zeggen dat niet-F1 niet loopt?
Er is MotoGP, NASCAR, Indy, 24 uur van LeMans, een enkel topic over motorcross dat iemand wil gaan doen, Superbike...
Wat wil je er nog meer bij dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
autocrosstopicquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, je geeft zelf het antwoord al, niet?
Heb ik ooit een topic van jou gezien in AMS in het afgelopen jaar? Nee, sorry. Op degene die je net gestart bent, na dan.
1 topic gestart, en dan al zeggen dat niet-F1 niet loopt?
Er is MotoGP, NASCAR, Indy, 24 uur van LeMans, een enkel topic over motorcross dat iemand wil gaan doen, Superbike...
Wat wil je er nog meer bij dan?
Ik zag je naam en moest even slikken.quote:
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Arcee het volgende:
Hoe hard zou 't gaan op een overdekte Medeo baan?
IJsexpert Bertus Butter bouwt snelle ijsbaan in Kazachstan.
Kunnen die 2 topics worden samengevoegd?
En dan met deze TT: Bertus Butter bouwt overdekte Medeo-baan in Kazachstan.
Bedankt alvast.
Bij nader inzien blijft het zo, er staat al een verwijziging naar dat 8 jaar oude topic, samenvoegen wordt alleen maar rommelig omdat de posts zo ver uit elkaar liggen.quote:
Okee, het blijkt toch niet om de Medeo-baan te gaan, dus prima zo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Bij nader inzien blijft het zo, er staat al een verwijziging naar dat 8 jaar oude topic, samenvoegen wordt alleen maar rommelig omdat de posts zo ver uit elkaar liggen.
Lijkt me niet een heel boeiend toernooi of wel? Kan in Darts #8: Wie verslaat Phil Taylor?, maar als je wilt mag je best een topic aanmaken voor het EK.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef luckass het volgende:
Komt er een topic voor de European Championship Darts?
De grote namen zijn er bij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me niet een heel boeiend toernooi of wel? Kan in Darts #8: Wie verslaat Phil Taylor?, maar als je wilt mag je best een topic aanmaken voor het EK.
Tja wordt niet uitgezonden in NL, geen toernooi wat een week duurt, is niet echt de moeite waard vind ik. World Grand Prix is echt weer een topic waardquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef luckass het volgende:
Komt er een topic voor de European Championship Darts?
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[Centraal] Transfergeruchten en contractverlenging
Topic niet gewoon moven van TDF naar Wielrennen?
Zou de TT dan ook naar [Wielrennen] kunnen worden veranderd? Zodat niemand komt met eventuele transfer van Suarez naar MAnchester City oidquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:17 schreef Szura het volgende:
Is het niet een idee om hier net als in VBL een handige linkjes topic aan te maken?
Kut hij is terug van vakantie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
Done, zet er volgende keer even de link bij.
Dit is gewoon een tip om het makkelijker te maken voor allebei. Niet gelijk in de verdediging schieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut hij is terug van vakantie.
Moet me gelijk weer terechtwijzen.
Ik kan bij jou niet anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is gewoon een tip om het makkelijker te maken voor allebei. Niet gelijk in de verdediging schieten.
Dat zijn dan drie genieënquote:Op donderdag 9 september 2010 01:54 schreef Arcee het volgende:
Schaakgenie Magnus Carlsen jongste nummer 1 ooit.
Het jonge schaakgenie bij Pauw en Witteman vanavond
Het topic van Tong maar even achter dat van mij plakken?
Welke?quote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef wimderon het volgende:
Ik meende dat er een algemeen baanwielrentopic was, maar ik kan alleen deze vinden en daar kan ik niet in reageren
Deze?quote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef wimderon het volgende:
Oh ja, dat is wel handig ja![]()
Deze:
[Centraal] Baanwielrennen
Maar ik meen dus ook dat er een tijdje terug een nieuw algemeen topic geopend was
Mwah, gewoon verder in het Sportgala-topic nu imo.quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef borisz het volgende:
Fusie tussen deze twee topics?
NOC*NSF Sportgala 2010 en Sporters van het jaar 2010
Gaat in elkaar over
Nee, ik heb betere dingen te doen. Het is weg. Het zal overigens altijd nog wel terug te vinden zijn via Google Cache, maar goed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Het was niet in je opgekomen om op 'kluupkluup' te zoeken in de link..?
Afijn, PMed
Gewoon even rapporteren ja, maar ik moet je wel waarschuwen dat je ook geen pm's openbaar mag maken volgens de policyquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Fyodor het volgende:
Is er een regel voor die directe berichtjes? Heb nu 2x een berichtje van een user gekregen, waarbij de 2e gewoon beledigend was (schelden). Nu ben ik zelf wel wat gewend, maar dit gaat nergens meer over.
Omdat we wat meer verwachten van een OP dan 1 zin en 1 plaatje.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:47 schreef Mars-Mannetje het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom mijn zyzz topic gesloten is?![]()
hij is een bodybuilder en dat is ook SPORT! en heb het gewoon in de juiste sectie geplaats.
+ paar foto'squote:Meest besproken figuur op BB.com, verdient hier ook een topic.
Naam: Aziz Sergeyevich
Geboorteland / plaats: Moskou, Rusland.
Geboren in: 1988.
Huidige Woonplaats: Carlingford
Afkomst: Koert, Armeens en Pers.
Hobbies (verleden): World of Warcraft, account heeft hij verkocht voor 500+ dollar.
Begonnen met trainen: 17 jaar.
Huidige studie: bachelor of Bus/Commerce op UWS Parramattta.
Huidige Gym: Fitness First.
Fansite: http://everythingzyzz.com/
Email: azizstrife7777@gmail.com
Formspring: http://www.formspring.me/Azyzz
Hier kan je vragen aan hem stellen
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Zyzz/351749002225?v=wall
Kan je "Like" doen.
Google Images: http://www.google.nl/images?um=1&hl=...w=1260&bih=852
Images zoeken voor dit topic
Foto's op Bodyspace: http://bodyspace.bodybuilding.com/ph...-photos/s/Zyzz
Images zoeken voor dit topic
Urban dictionary: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Zyzz
Zelfs daar staat tie..
SimplyShredded: http://www.simplyshredded.com/exclus...interview.html
Door dit interview en het topic op bodybuilding.com is hij "bekend" geworden.
wie je deze topic ook sluiten dan? Thomas Dekker #3. B-staal positiefquote:Op zondag 23 januari 2011 10:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat we wat meer verwachten van een OP dan 1 zin en 1 plaatje.
Dat is geen OP.
Dus stop wat moeite in je OP.
Daarbij gaat het over 1 persoon, niet over de sport bodybuilding zelf.
Dus jij wil een onbekend mannetje gaan vergelijken met een bekende wielrenner uit Nederland??quote:Op zondag 23 januari 2011 10:57 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
wie je deze topic ook sluiten dan? Thomas Dekker #3. B-staal positief
gaat namelijk over 1 persoon
u mad?
Jammer voor jou.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Mars-Mannetje het volgende:
Dat jullie hem niet kennen wilt niet zeggen dat hij onbekend is, ik ken die hele Thomas Dekker niet maar blijkbaar is hij wel bekend.
Voor de mensen die aan Bodybuilding doen is Zyzz een held, idool, een koning!
Daarom vind ik dat mijn topic onterecht is gesloten.
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:53 schreef Arcee het volgende:
[Schaatsen] WK Allround 2011 Calgary #4 - Met Ireen en Koen aan kop.
Graag even #4 van maken.
Heb 'm dicht gegooid.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:23 schreef Paxlie het volgende:
[MMA] Strikeforce; Fedor vs Silva (waar gespoilerd mag worden)
+
[Centraal] MMA topic #58 World Heavyweight GP
Vraag me af of dat extra topic echt nuttig is. Zeker nu het event al afgelopen is
Dat kan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef CarbonC het volgende:
Ook BB-ers kunnen niet tellen (of beter gezegd: openen 2 topics tegelijkertijd):
Bodybuilding topic #98: Met een lunk alarm
Mag die 97 in 98 veranderd worden? Alvast dank.
Dan heb je gewoon niet gezocht, maar goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef chufi het volgende:
Kan iemand mn #3 schaatstopic sluiten ? Kon niets vinden, ,maar toen bleek er al een te bestaan.
Wat zijn we weer in een goede buiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet gezocht, maar goed.
Er is nogal een verschil tussen één topic en één forum..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:42 schreef Zyzz het volgende:
kan er geen subforum voor bodybuilding komen? aangezien het een erg uitgebreide sport is, en om alles in 1 topic te bespreken lukt ook niet zonder dat het 1 grote bende word.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
Kan gebruiker Zyzz gevraagd worden zich minder puberaal (taalgebruik en plaatjes) te gedragen en inhoudelijk te reageren in het bodybuilding topic? Bodybuilding topic #100: en het laatste stuk van Bodybuilding topic #99: ?
mee eens, in het begin was het wel grappig maar nu is het gewoon een irritant ventje die het hele topic verneukt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
Kan gebruiker Zyzz gevraagd worden zich minder puberaal (taalgebruik en plaatjes) te gedragen en inhoudelijk te reageren in het bodybuilding topic? Bodybuilding topic #100: en het laatste stuk van Bodybuilding topic #99: ?
Staat in SPT/Wielrennen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet meer doen, maar het is gevraagd iig.
Ok.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:55 schreef Boe-man het volgende:
Moet nummertje 18 zijn
Hardlopen voor beginners # 18 - Hardloopweer
Dit dus...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:12 schreef honda1990 het volgende:
Kan een mod niks doen tegen deze plaatjes, ik denk dat niemand die hier komt om het te hebben over serieuze BB te praten om eerst te moeten scrollen langs geslowchat met plaatjes als 'come at me bro'.
Staat erbij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:14 schreef pullup het volgende:
Kan een Mod wellicht in dit topic [Roeien en ergometeren] Varsity en NK de prijzen worden vergeven De TT aanpassen zodat er weer een kopje [Roeien en ergometeren] bij komt ?Dan is het wat duidelijker om welke sport het gaat.
Top, merciquote:
Gaat tegenwoordig automatisch. Is nu 83.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef No-P het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1640661/0/50#95767909
Ik heb me vergist in het nummer (of wordt die automatisch al aangepast?). Wil iemand 84 even veranderen in 83. Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTA Tour reeks (Compleet, 10 topics):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger Federer reeks (Compleet, 13 topics):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rafael Nadal reeks (Compleet, 4 topics):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ATP Ranking Topic reeks (nog maar 1 topic):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michaella Krajicek reeks (Compleet, 23 topics):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Martin Verkerk reeks (Compleet, 18 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thiemo de Bakker reeks (Compleet, 12 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arantxa Rus reeks (Compleet, 6 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robin Haase reeks (Compleet, 8 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andy Roddick reeks (Compleet, 4 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als een mod deze lijstjes als reeks zou kunnen maken, graag.
Wanneer ik er nog meer vind zal ik deze in dit topic plaatsen.
[ Bericht 2% gewijzigd door TheGeneral op 23-04-2011 21:22:39 ]![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
omdat dat heel goed in het algemene wielren topic kanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Zie je wel, ik heb niks tegen je tong. Gewoon normaal.quote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef franklop het volgende:
omdat dat heel goed in het algemene wielren topic kansig verwijderd door FA![]()
Vroeg het me gewoon af omdat het iedere dag live op TV is.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Moslimvrouwen in Moslimlanden.
geen sluitpost, foutje?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef Maanvis het volgende:
Moslimvrouwen in Moslimlanden.
geen sluitpost, foutje?sig verwijderd door FA![]()
nouja zeg, het was een serieus topique en ik krijg niet eens een sluitpostquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Mag het volgende topic omgetoverd worden tot een reeks?
[Waterpolo #4] Waar de bal in het doel hoort.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!![]()
Ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Yankee het volgende:
Kan deze worden veranderd in #86 ipv 84?
Recreatief Wielrennen 86: Helm op
danksig verwijderd door FA![]()
Kan er wat gedoen worden aan het getroll van die kneus in de RG-topics.
BVD.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Excuses voor het dubbele Badr Hari topic
Kan iemand de header in
Roland Garros 2011 #17: Djokovic - Del Potro
veranderen in:
Link: http://i.fokzine.net/upload/11/05/110527_134533_rgheader.jpgOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
F1 - topics zouden eigenlijk ook reeksen moeten zijn. Ik wilde het wel doen maar weet niet hoe SPT hier mee om wil gaan. Per week is er een nieuwe 'reeks' (andere locatie).![]()
Vind het prima hoor, al gaat het natuurlijk altijd maar om enkele topics.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef PiRANiA het volgende:
F1 - topics zouden eigenlijk ook reeksen moeten zijn. Ik wilde het wel doen maar weet niet hoe SPT hier mee om wil gaan. Per week is er een nieuwe 'reeks' (andere locatie).sig verwijderd door FA![]()
Is één F1-2011-reeks een idee?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind het prima hoor, al gaat het natuurlijk altijd maar om enkele topics.![]()
Nee. Nummering loopt nu steeds opnieuw, dat kan bij een reeks niet naar mijn weten.quote:sig verwijderd door FA![]()
Spelfoutje in de titel van het Dauphiné topic. Libéré moet het zijn.
Zou iemand dat kunnen aanpassen?My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."![]()
wanneer gaat TDF open?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Done.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:46 schreef Doff het volgende:
Spelfoutje in de titel van het Dauphiné topic. Libéré moet het zijn.
Zou iemand dat kunnen aanpassen?Geen idee, zal eens polsen.quote:Niet dat ik weet, en je zit wel goed lijkt me.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef sararaats het volgende:
Is er eigenlijk een watersporttopic?
Of zit ik misschien in het verkeerde subforum?sig verwijderd door FA![]()
Kan hier een reeks van worden gemaakt? Alvast bedankt.
Centraal topic voor Amateurhardlopers, deel 52Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Verwijderd.quote:
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Beste mods,
Zou één van jullie een reeks willen maken van het algemene TDF 2011 topic? Dit zijn de topics waarom het gaat:
Tour de France 2011
Tour de France 2011 #2
Tour de France 2011 #3 Nog maar 3 wekenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Beste Mods, kunnen jullie hier #3 van maken ipv #4 bvd Dauphiné Libéré 2011 #3 Allez RobertMart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
Beste mods,
in het topic; Bodybuilding topic #118 "Ain't nothin' to it but to do it!" is sinds vandaag een of andere troll; gespierd123 ( http://forum.fok.nl/user/history/347632 ) beland die alleen maar arrogant en irritant probeert te zijn. Heel leuk voor KLB, maar we willen dit topic graag serieus houden. Kan iemand hier even iets aan doen?
alvast bedankt![]()
![]()
Ligt 'achter'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef ukga het volgende:
Beste mods,
in het topic; Bodybuilding topic #118 "Ain't nothin' to it but to do it!" is sinds vandaag een of andere troll; gespierd123 ( http://forum.fok.nl/user/history/347632 ) beland die alleen maar arrogant en irritant probeert te zijn. Heel leuk voor KLB, maar we willen dit topic graag serieus houden. Kan iemand hier even iets aan doen?
alvast bedankt.
sig verwijderd door FA![]()
ik probeer al geruime tijd toestemming te krijgen om een enquete online te plaatsen op t sport subforum, maar ik krijg maar geen reactie op mijn mail en/of pm's naar de forum moderators.. weten jullie hoe ik dit het beste aan kan pakken?It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!![]()
Ik heb het even achter neergelegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef SkollZwaar09 het volgende:
ik probeer al geruime tijd toestemming te krijgen om een enquete online te plaatsen op t sport subforum, maar ik krijg maar geen reactie op mijn mail en/of pm's naar de forum moderators.. weten jullie hoe ik dit het beste aan kan pakken?
edit: Snakey PM maar even, of mail nogmaals naar forum@fok.nl
[ Bericht 10% gewijzigd door Ambrosius op 14-06-2011 19:52:33 ]sig verwijderd door FA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: