Ik weet niet of ik lief ben, maar het is aangepast.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
Kan een lief modje er finale Nederland Italië van maken ?
EK Volleybal vrouwen, finale Nederland-Italië
Alvast bedankt.
Ja ok.quote:
Ik ken je voorspelbaarheid, voordat ik dit topic opende wist ik exact wat er stond. Misschien moet je daar wat mee doen?quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ok.
Ik ken je gebrek aan argumenten.
Ik meld de bron en het programma.quote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ken je voorspelbaarheid, voordat ik dit topic opende wist ik exact wat er stond. Misschien moet je daar wat mee doen?
Mwah. ultra_ivo postte het al om 11:27 met bron.: Schaatsseizoen 2009-2010quote:Op maandag 23 november 2009 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik meld de bron en het programma.
Dit nieuws is net bekend geworden nog niks te vinden op teletekst. Anders zou ik dat bericht hebben geplaatst.
Als het louis van Gaal was overkomen had je het dan ook op slot gegooid ?
Wat jou betreft ja. En dat is zo jammer van jou als mod. Je gaat er nu vanuit dat iedereen op TeleSport kijkt.quote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, want ik ben geen mod in VBL. Daarnaast is dat een NL-er, en bekend voor 90% van Nederland. Dat is bij deze Amerikaan van een Noorse ploeg nog maar de vraag. Maar daar gaat het hier niet om.
Het stond 3 uur geleden al op de site van TeleSport, dus het is geen spot ofzo als je dat dacht.
Genoeg weer wmb.
Als je Tong zou kennen wist je dat ie in 20 topics tegerlijk zit. Jouw argumenten hadden net even geen voorrang.quote:Op maandag 23 november 2009 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Ik word nu wel echt moe van je tong. Verwijten maken die kant noch wal raken om te beginnen en daarnaast nog wat verwijten en slappe argumenten (en mij verwijten dat ik geen argumenten heb).
FOK! heeft een sportsite: Noorse schaatsbond ontslaat Mueller daar stond het dus ook allang op voordat jij hier een topic postte alsof het net gebeurd was.
edit: tekenend dat je niet meer reageert als je weer klem geluld bent, want dit heb je 100% allang gelezen.
Misschien dat Tong ook een keer moet proberen om er iets van te maken. Ipv 3 regeltjes of een lelijk uitgelijnd stukje van teletekst kopieren.quote:Op maandag 23 november 2009 20:23 schreef Falco het volgende:
Lekker kinderachtig gedoe weer. Dit soort nieuws verdient echt wel een eigen topic. Centrale topics zijn de doodsteek voor een levendig forum. Dat Mueller ontslagen was, stond zelfs op TT101.
Biathlon - Seizoen 2009/2010 #1quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef mitt het volgende:
Moet ik een nieuw biathlontopique openen of gaan we door met de oude? en waar is die dan
Biathlon - seizoen 08/09/10quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef mitt het volgende:
Moet ik een nieuw biathlontopique openen of gaan we door met de oude? en waar is die dan
Dit is de lopende:quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef mitt het volgende:
F1 Predictions Abu Dhabiquote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Sally het volgende:
schUPje![]()
[..]
Misschien is een TT-change handig? 'F1 Predictions - voorinschrijving 2010' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |