Zou leuk zijn. En dan graag ook ergens op tv, want ik zie er maar weinig van eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2009 21:13 schreef sportfreak het volgende:
Ik zie ze zomaar weleens de finale halen
Alle wedstrijden zijn live op www.volleybal.tv. Geen commentaar, maar wel uitstekende beeldkwaliteit en geen haperingen.quote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. En dan graag ook ergens op tv, want ik zie er maar weinig van eigenlijk.
Volgens mij was het laatste finaletoernooi een aardige teleurstelling (vijfde ofzo?), maar dat kan ook met de kwaliteiten van de tegenstanders te maken gehad hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Geen onbelangrijk detail.... de dames werken sinds kort met een mental coach en waar het op vorige toernooien nog wel eens mis ging onder druk presteren ze nu optimaal... het zoveelste bewijs dat een goeie mentale begeleiding in de topsport van doorslaggevend belang kan zijn... zie ook de hockeysters en de waterpolosters (die gebruik maakten van dezelfde mental coach als de volleybalsters nu)
Vorige EK werden ze 5e ja, en daarom gingen ze niet rechtstreeks naar de Spelen en moesten ze een gigantisch moeilijk OKT afwerken en daarin slaagde ze er dus niet in zich te plaatsen. Maar 5e is ook weer niet zo'n superslecht resultaat, want met toplanden als Rusland, Italië, Duitsland, Polen en Servië heb je nogal wat grote volleybalnaties in Europa.quote:Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgens mij was het laatste finaletoernooi een aardige teleurstelling (vijfde ofzo?), maar dat kan ook met de kwaliteiten van de tegenstanders te maken gehad hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |