Alleen een mod. Moet je effe in het feedbacktopic melden.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Ow shit het moet 57 zijn, kan iemand dat nog wijzigen?
Zeg ben jij vanmiddag om 17:30 net voor de Brienenoord (ter hoogte v/h UPC gebouw) toevallig ingehaald door een jonge god in een groen shirt op een Koga?quote:
Denk idd dat je mij bent tegengekomen daarstraks. Zat alleen met m'n gedachten ergens anders dus is me ongetwijfeld totaal niet opgevallen dat je langs me reed. Laat me raden, jij ging sneller omhoog dan ik?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef FJD het volgende:
http://connect.garmin.com:80/activity/embed/47280781
Bijna 70km in net iets over de 2u, uiteindelijk 32,2 gemiddeld gereden. Wel bizar hard gezien m'n voorgaande gemiddeldes
[..]
Zeg ben jij vanmiddag om 17:30 net voor de Brienenoord (ter hoogte v/h UPC gebouw) toevallig ingehaald door een jonge god in een groen shirt op een Koga?![]()
Ik vroeg me al af waar ik die voorvork van kende
Ik ging onder de Brienenoord door richting de Willemsbrug. Je was geloof ik net aan het drinkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef Freddeh het volgende:
Denk idd dat je mij bent tegengekomen daarstraks. Zat alleen met m'n gedachten ergens anders dus is me ongetwijfeld totaal niet opgevallen dat je langs me reed. Laat me raden, jij ging sneller omhoog dan ik?![]()
Wat voor Koga heb je? Zal ik er meer op letten in het vervolgquote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ging onder de Brienenoord door richting de Willemsbrug. Je was geloof ik net aan het drinkenIk realiseerde het me te laat, ik was ook niet echt meer in staat tot heldere communicatie gok ik
Je moet ook genoegb drinken hè, anders krijg je kramp...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wat voor Koga heb je? Zal ik er meer op letten in het vervolg
Kan heel goed zijn dat ik zat te drinken. Bidon van 750ml is in een uurtje helemaal leeg gegaan. Geen idee wat het is, maar ik drink de afgelopen dagen alsof het het enige is dat ik te drinken krijg...
Ja, maar voor deze week dronk ik hooguit een paar slokjes. Die hele bidon is echt pas iets raars van deze week...quote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet ook genoegb drinken hè, anders krijg je kramp...
Super! Veel plezier. Ik ga morgen naar de Zwerfkei in Woerden om goede rugzakken te kopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:53 schreef Gripper het volgende:
Zo, mijn huiskamer staat vol met vakantiespul: 3 weken kajakken in Zweden. De benen krijgen even rust, de armen het des te drukker. Tot over een poosje!
Ik zit al een tijdje hiernaar te lurken...quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:13 schreef Freddeh het volgende:
Inderdaad... Seizoen 2011.
Wie gaat wat doen in 2011? Nog suggesties voor mij?
Ik ga wedstrijden rijden en indien mogelijk een cyclo maar weet nog niet welke.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:13 schreef Freddeh het volgende:
Marmotte? Ik ga wel meequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:13 schreef Freddeh het volgende:
2011 is weer een groot jaar. Een jaar van Parijs-Brest-Parijs. Daar is mijn hele seizoen op gericht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:13 schreef Freddeh het volgende:
Ik heb niet zoveel snot maar ik voel mij wel brak ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef Marurk het volgende:
Mijn neus/keel zit nog steeds helemaal vast.![]()
Moet continu hoesten, niezen of m'n neus ophalen/snuiten.
En als ik 's ochtends wakker word, voel ik me ik zo "wattig" als een kuiken. Vet brak voel ik me. Maar goed, zometeen toch maar eens fietsen (wel met arm+beenwarmers, want vind 't maar koud), misschien helpt 't wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |